شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 20 بهمن 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 2 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 3 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 4 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 5 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 6 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 7 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 8 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 9 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 10 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 11 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 12 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 13 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 14 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 15 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 16 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 17 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 18 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 19 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 20 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 21 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 22 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 23 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 24 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 25 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 26 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 27 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 28 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 29 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۹:۲۱    
مردم جهان به طور روزمره در معرض انواع استرس ها هستند، امری که با همه گیری کرونا بیش از پیش تشدید شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۴۲    
براساس اعلام ناجا، در روز گذشته تعداد 23 هزار و 667 دستگاه خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۰    
کارش در افغانستان کشاورزی بوده و حالا که سه سالی می شود ساکن ایران شده، شغلش کندن قبر است. او و برادرش خانه ابدی مرحوم مهرداد میناوند و علی انصاریان را آماده کرده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۶    
اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی 6 بیمار نیازمند به عضو شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۲    
گفت وگو با احمد فاطمی نژاد، استاد روابط بین الملل دانشگاه فردوسی درباره سخنان اخیر مقامات آمریکایی پیرامون برجام.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۷    
پس از اعلام خبر کشف محل دفن زکریای رازی در شهرری، مدیر پژوهش مرکز نجوم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم می گوید: کشف تازه ای اتفاق نیافتاده و ادعای جدیدی مطرح نشده؛ فقط بر اساس اسناد و بررسی های میدانی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۷    
رئیس جمهوری جدید آمریکا در خصوص برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو واکنش نشان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۰:۴۵    
دفترچه های درمانی تأمین اجتماعی از اول اسفندماه از گردونه درمان تأمین اجتماعی حذف می شود. روند حذف دفترچه کاغذی تأمین اجتماعی از مراکز ملکی سازمان آغاز شد و اجرای موفقیت آمیز این طرح و گسترش آن به ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۶    
مرگ دو فوتبالیست مشهور ایرانی در فاصله حدود یک هفته، چنان التهابی در اخبار رسانه ها و شبکه های اجتماعی به راه انداخت که کادر درمان آی سی یو هم در امان نماندند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۷    
پرسپولیس برای نزدیک تر شدن به بالای جدول باید امروز مس رفسنجان را شکست بدهد تا فاصله اش را با صدر جدول کمتر از همیشه ببیند و برای قهرمانی در لیگ بیستم امیدوار شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۱    
حاشیه های عجیبی حول رد صلاحیت بهاروند و اصفهانیان، 2 عضو بلند پایه کنونی فدراسیون شنیده می شود و مشخص نیست ایا واقعا این ردصلاحیت ها به خاطر پرونده ویلموتس است یا ماجرای دیگری در میان است؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۵    
معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: 82 درصد از کل دارایی های صندوق های بازنشستگی بورسی شده اند که به زودی به بالای 90درصد می رسد و این بسیار افتخارآفرین است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۲    
زنی در ژاپن 10 سال جسد مادرش را نگهداشت تا از خانه اشتراکی با او بیرون رانده نشود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۱:۲۷    
آئین اختتامیه سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر عصر امروز در تالار وحدت برگزار شد و در این مراسم برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۵    
موهایشان یکدست سفید شده و گرد پیری روی پوست دستشان نشسته است، اما هنوز هم تا اسم امام و انقلاب می آید، رگ های گردنشان بالا می زند و پای آنچه که 4 دهه پیش به دست آورده اند، ایستاده اند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۶    
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی جزئیات طرح ترافیکی مشهد در روز 22 بهمن را تشریح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۰    
در تمامی شهرهای فاقد بیمارستان تأمین اجتماعی ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان این سازمان در بیمارستان های دولتی رایگان خواهد بود و هزینه درمان تمام افراد بالای 65 سال کاملا رایگان می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۰:۳۶    
در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت به دلیل روند صعودی نمادهای شاخص ساز حدود 300 هزار تومان رشد کرد و به 10 میلیون و 200 هزار تومان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۰:۲۷    
رسانه های روسی از دیدار محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با سرگئی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه و نیکلای پاتروشوف ، دبیر شورای امنیت این کشور در روز سه شنبه خبر دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۹:۵۷    
سایت رسمی پاپ فرانسیس از قطعی شدن سفر او به عراق خبر داد. در برنامه سفر او، ملاقات با چند شخصیت دینی از جمله آیت الله سیستانی پیش بینی شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۹:۲۱    
سید محمدرضا هاشمی- روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۹:۰۰    
آئین اختتامیه سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر با هدف معرفی برگزیدگان بخش های رقابتی نمایش های خیابانی، سرباز انقلاب، دیگرگونه های اجرا، رادیوتئاتر و نمایش های صحنه ای در تالار وحدت آغاز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۹:۰۰    
درحالی که قرار بود اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در راستای درآمدزایی این باشگاه اقدام هایی انجام دهند، کاشف به عمل آمده است که خود اعضا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۹:۰۰    
هیئت مدیره باشگاه استقلال رسما به مهدی قایدی اعلام کرده است اجازه خروج از استقلال را ندارد. این تصمیم به دنبال نارضایتی اخیر این بازیکن از نحوه پرداخت های باشگاه استقلال اتخاذ شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۸:۵۱    
در دقایق پایانی معاملات امروز بازار سهام، تقاضا در کلیت بورس افزایش پیدا کرد و به عقیده کارشناسان، بورس فردا نیز با افزایش تقاضا همراه است و این روند می تواند بازار هفته آینده را هم تحت تاثیر قرار ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۸:۲۷    
تیم بسکتبال شهرداری گرگان یک بازیکن جدید به خدمت گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۰    
گزارش های غیررسمی به این موضوع اشاره دارند که مایکروسافت 3/5 میلیون دستگاه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس فروخته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۱    
وزیر دفاع گفت: استقلال دفاعی و بازدارندگی نظامی پایه دستیابی به استقلال اقتصادی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۲    
ضرغامی می گوید که رهبر انقلاب به ناجا دستور دادند که شما دیگر به خانه های مردم و بالای پشت بام نروید که دیش جمع کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۵    
علوم پزشکی مشهد گفت: هیئت وزیران افزایش تعرفه های خدمات درمانی بخش خصوصی را به علوم پزشکی ابلاغ نکرده است، اما این قانون از اول دی ماه لازم الاجراست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۰    
شیخ دیاباته درنشست با احمد مددی، مدیرعامل استقلال، حاضر شد و بعد از گرفتن مطالبات خود ابراز امیدواری کرد در خط حمله استقلال دوباره بدرخشد. دیاباته ازابتدای فصل فقط 2 گل به ثمر رسانده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۰    
هوادارن استقلال از وضعیت فنی تیم شان درلیگ راضی نیستند ونسبت به عملکرد مدیران این باشگاه هم انتقاد دارند. آرش برهانی درباره رفتار های اخیر هواداران استقلال حرف هایی دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۱    
هنوز دوربین را روشن نکرده ایم که سر حرف را از دغدغه هایش برای زنان باز کرده است. دستی به لبه های نامرتب روسری اش می کشد و می گوید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۵    
به مناسبت 19بهمن، روز نیروی هوایی به سراغ محمدرضا غندوی، جانباز نیروی هوایی، رفتیم که در 19سالگی عازم جبهه می شود، 53 ماه در دزفول خدمت می کند و درست 300روز در خط مقدم جبهه مقابل دشمن می جنگد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان: در ادامه طرح فجر فاطمی، 70 زندانی جرائم مالی آزاد شدند
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۲    
دو روزی می شود که رئیس جدید سازمان بورس از 8 برنامه جدید برای بورس سخن گفته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۲    
روزنامه گاردین با انتشار اسنادی از لابی الیزابت دوم ملکه انگلیس با دولت این کشور برای تغییر در پیش نویس یک قانون برای مخفی نگهداشتن میزان ثروت شخصی اش پرده برداشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۶    
42 سال از بهمن 57 فاصله گرفتیم، جزئیات بسیاری از خاطرات آن دوران، زیر گرد و غبار فراموشی دفن شدند. جوان های آن زمان در حال حاضر پیرمرد و پیرزن محسوب می شوند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۰    
علی براتی کجوان عیار خوبی در ادبیات داستانی دارد، البته با تصوری که از بسیاری از نویسندگان دیگر داریم فرق می کند، نه مو هایی بلند و ریخته بر شانه دارد که از پشت سر بسته شده است، نه پیپی گوشه لب ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۷    
دو برنامه اخیر عصر جدید با دخالت های احساسی و غیر حرفه ای مجری دل سوز برنامه، صحنه تلخ حذف استعداد ها شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۷    
الناز شاکردوست را که برای شرکت در نشست خبری فیلم تی تی به محل برگزاری جشنواره فیلم فجر آمده بود، در حال ضدعفونی کردن میکروفن ببینید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۷    
نام هایی که روی کوچه ها و خیابان ها می گذارند، همگی جزو هویت شهری و حتی فردی هستند. آدم ها بعد از معرفی شناسنامه خود از مکان ها حرف می زنند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۱    
از قرار معلوم تیم بسکتبال نیروی زمینی با یک مربی جدید به توافق رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۱    
با بوکس به سرم ضربه می زد یا با سیگار بدنم را می سوزاند. یک بار هم که خیلی عصبانی شده بود و من از شدت شکنجه بیهوش شده بودم، سمت راست سینه ام را با منقل برقی سوزاند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۵۵    
لیگ برتر والیبال از ایستگاه 27 هم عبور کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۵۵    
خبری از دیوار مهربانی عراق در فضای مجازی منتشر شده است تا این فراموشی را یادآوری کند. جدار الرحمه عراق هم اولین بار تحت تأثیر دیوار مهربانی ایرانی و همان سال 94 ایجاد شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۵۲    
حضرت آیت الله خامنه ای به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با عفو یا تخفیف مجازات سه هزار و 840 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۶    
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس که به منظور دیدار با مقامات روسیه به این کشور سفر کرده است، پیام رهبر انقلاب را تقدیم رئیس مجلس دومای روسیه کرد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۷    
فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا دیگر چهره یک قدرت فائقه جهانی را ندارد و قوای پیشران قدرت او توسط انقلاب اسلامی چه در ایران عزیز و چه در سایر بلاد اسلامی، فرسوده شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۱    
بازیکن پست های 2 و 3 تیم جوانان کشورمان برترین بازیکن هفته سوپرلیگ شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۱    
هم زمان با فجر فاطمی، بسیاری از زنان زندانی چشم انتظار کمک نیکوکاران هستند؛ آن ها پس از آزادی نیز شرایط اقتصادی سختی دارند
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۲۲    
تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و مس رفسنجان در چارچوب هفته نهم فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهدشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۲۲    
گزارش های مردمی در تهران حاکی از آن است که در چند روز اخیر دستگاه های خرید شارژ کارت بلیط مترو در تهران هنگام خرید شارژ از مسافر کدملی می خواهد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۰    
گلایه شهروند از مسیر حرکت خطوط اتوبوسرانی و کمبودهای آن در محله کاریزنو مشهد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۷    
مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: مذاکره با بانک ها برای اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت انجام شده است و مشمولان می توانند تا 60 درصد ارزش روز سهام عدالت خود را کارت اعتباری ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۷    
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر از بررسی طرح تفصیلی حوزه میانه شرقی در صحن علنی شورا در آینده نزدیک خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۷    
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد گفت: فرایند نام نویسی در انتخابات شورا های شهر با توجه به شرایط کرونایی به احتمال زیاد به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد؛
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۷    
تعطیلات پیش رو، افزایش تعداد شهر های زرد و نارنجی و رشد تعداد مبتلایان به بیماری کرونا، همه دست به دست هم داد تا سرانجام ستاد ملی کرونا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۱    
رییس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت افزایش اعتماد مردم به کارآمدی نظام اداری کشور گفت: همه اشخاص نقش آفرین در نظام اداری کشور ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۱    
امروز با حضور رئیس کل بانک مرکزی از شیوه جدید پرداخت، با نام کهربا رونمایی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۵    
مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: مذاکره با بانک ها برای اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت انجام شده است و مشمولان می توانند تا 60 درصد ارزش روز سهام عدالت خود را کارت اعتباری ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۵    
به گفته شهردار منطقه 8 مشهد، عملیات اجرایی بازار سرشور که از پارسال آغاز شده بود، روبه اتمام است و شاید تا پایان سال به بهره برداری برسد؛
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با شبکه CNN که عصر یکشنبه انجام شد، بار دیگر مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در قبال برجام ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۷    
نرسی، شاه ساسانی، فرزندی داشت به نام اورمزد که جانشین او شد. پس از 9 سال، بی آنکه وی را پسری باشد، مرگ را در آغوش کشید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۷    
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: مصوبه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی را برای اصلاح احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور دریافت کردیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۷    
سناتور جمهوری خواه آمریکا گفت که سربازان این کشور در ماه می سال جاری میلادی خاک از افغانستان خارج نمی شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
طاهره طهماسبی - مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
ژول ورن ، نویسنده ای که تازه در دهه چهارم زندگی اش قدم به دنیای حرفه ای نوشتن گذاشته بود و تا قبل از آن هیچ ناشری کتاب هایش را قبول نمی کرد تااینکه پنج هفته در بالون را نوشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
مدیر مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی مشهد، با بیان اینکه منابع خانگی، تجاری و اداری با توجه به استفاده از سوخت گاز طبیعی در تولید آلایندگی شهر مشهد نقش دارند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
هنوز هم بیشتری ها او را با نام همسر شهیدش یعنی محمود کاوه می شناسند، همان کسی که به شجاعتش معروف بود و همه وجودش را وقف انقلاب کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۵    
بی همه چیز بی گمان بهترین فیلم جشنواره تا به امروز و چه بسا بهترین فیلم جشنواره امسال باشد. محسن قرایی که قبل تر او را با کارگردانی فیلم سد معبر به یاد داریم حالا بعد از فیلم نامه تحسین شده قصر شیرین ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه می گوید: سند جامع راهبردی ایران و افغانستان نهایی شده است به جز یکی دو مورد غیرقابل حل. امروز در سطح دیگری گفت وگوها در خصوص این سند پیگیری می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۲    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکز از رایگان شدن احراز هویت در سامانه سجام خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۶    
قاب متفاوت در یکی از سکانس های پایانی، صدای آه و حسرت سرد حاضران در سالن را در می آورد. تصویری که عماد (حسام محمودی) گوشی موبایلش را به پدر طوبی (علی انصاریان) می دهد تا سلفی خاطره ها را به ثبت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۶    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه های پیش بینی شده روز 22 بهمن را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۰    
پس از قرارداد بحث برانگیز وریا غفوری، حالا قرارداد آنتونی استوکس منتشر شده است و به نظر می رسد که او جزو گرانترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده و برای هر دقیقه بیش از 2307 دلار دریافت کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه نباید سفر رئیس مجلس به روسیه تحت حاشیه قرار بگیرد، گفت: در سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به روسیه حداکثر همکاری و همراهی بین وزارت امور خارجه و مجلس وجود داشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۱    
برای بسیاری از مخاطبان سینما به ویژه مردم عادی فیلم ها یا جنبه سرگرمی دارند یا آشنایی با قصه های واقعی در که قالب فیلم درآمده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۵    
کارکنان حوزه بهداشت و درمان، با وجود حضور در خط مقدم مبارزه با آسیب های ویروس کرونا و اشتغال به کار هایی که آن ها و خانواده هایشان را بسیار در معرض خطر قرار می دهد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۲    
شاید در نگاه اول، تخلفات ساختمانی بیشتر درباره ساختمان های غیرایمن و غیرمجاز و ریزدانه حاشیه شهر و.. ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۲    
یدو که در چهارمین روز جشنواره فجر مشهد به نمایش درآمد، فیلم پرتلاطم و مخاطب پسندی نیست؛ اما در زمره آثار امیدوارکننده ای قرار می گیرد که نگاه تازه ای به مقوله جنگ دارند و سینمای دفاع مقدس را همچنان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۴۶    
شهید سرلشکر خلبان اسدا... محمدی در یکم فروردین 1331 در روستای چکنه سفلی، از توابع شهرستان قوچان، چشم به جهان می گشاید. او فرزند اول خانواده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۲۵    
در نخستین گرنداسلم سال تماشاگران زیادی از مسابقات استقبال کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۲۲    
دادستان شهرستان نمین گفت: عاقد 120 عقد کودک همسری در نمین دستگیر و روانه زندان شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۶    
جمشیدی دوباره در نشست خبری یکی از فیلم های این دوره اش، یعنی خط فرضی ، به نوعی دیگر درگیر همین حاشیه ها شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۰    
نمایندگان مجلس قول داده اند که بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی برای سال آینده پرداخت و متناسب سازی اجرا شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۱    
شب گذشته (19 بهمن) قسمت پنجم نیمه نهایی عصر جدید برگزار گردید. در این قسمت گروه مجاز دومین اجرای این برنامه را بر عهده داشتند و 4 چراغ سفید داوران را کسب کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۱    
پرداخت میانگین 74 هزار تومان برای خرید 4 کیلو میوه مختلف در این گرانی ها نوبر است. اگر زیاد اهل خوردن میوه باشید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای بانک ها را مکلف کردند با ارائه ی تسهیلات مسکن به رونق این بخش کمک کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۶    
فریدون صدیقی - استاد روزنامه نگاری
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۶    
جشنواره فیلم فجر مشهد در چهارمین روز خود، با اکران فیلم های یدو ، رمانتیسم عماد و طوبی و تی تی و ستاره بازی ، فضایی کم رمق و کم تماشاگر را تجربه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۱    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مناسبت های هفته پیش رو گفت: سالروز عملیات بیت المقدس و یاد دلاورمردان این عملیات را گرامی می داریم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره تأکیدات قبلی خود به وزیر خارجه درباره لزوم تمرکزاین وزارت خانه بر حوزه اقتصادی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۲    
محمدرضا هاشمی- روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۱    
درخشش بازیکن مشهدی تیم الجنسیه در لیگ برتر فوتسال عراق چشم ها را به خود خیره کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۱    
ورزش قبل از اینکه رنگ و بوی حرفه ای بگیرد و مادیات حرف اول و آخر آن را بزند، سالیان دراز با عشق و همت آدم هایی زنده بود که بی منت خادم ورزش بودند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۱    
عباس دهقانی در جریان بازی تیم ملی دانشجویان ایران و ایرلند از داور مسابقه کارت زرد می گیرد. عکس مربوط به مسابقات دانشجویان جهان به میزبانی انگلستان است که دهقانی بازیکن جوان آن سالی های ابومسلم یکی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۵    
در شرایطی که استقلال این روزها بیشتر از همیشه به آرامش نیاز دارد، سیاوش اکبرپور در مصاحبه ای به تندی علیه وریا غفوری موضع گیری کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۲    
ثبت یک پیروزی قاطع برای نماینده مشهد در دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان در شرایطی برای اشتادسازه مشهد رقم خورد که شاید کمتر کسی فکرش را می کرد اینطور قاطعانه اشتادسازه به برد برسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۷    
قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار برندش فسخ خواهد شد.
  • ۱