جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۲۸Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 7 اسفند 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 فروردین 1395 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 تیر 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آبان 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 دی 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 1 اسفند 1395 شیرازه 2 اسفند 1395 شیرازه 3 اسفند 1395 شیرازه 4 اسفند 1395 شیرازه 5 اسفند 1395 شیرازه 6 اسفند 1395 شیرازه 7 اسفند 1395 شیرازه 8 اسفند 1395 شیرازه 9 اسفند 1395 شیرازه 10 اسفند 1395 شیرازه 11 اسفند 1395 شیرازه 12 اسفند 1395 شیرازه 13 اسفند 1395 شیرازه 14 اسفند 1395 شیرازه 15 اسفند 1395 شیرازه 16 اسفند 1395 شیرازه 17 اسفند 1395 شیرازه 18 اسفند 1395 شیرازه 19 اسفند 1395 شیرازه 20 اسفند 1395 شیرازه 21 اسفند 1395 شیرازه 22 اسفند 1395 شیرازه 23 اسفند 1395 شیرازه 24 اسفند 1395 شیرازه 25 اسفند 1395 شیرازه 26 اسفند 1395 شیرازه 27 اسفند 1395 شیرازه 28 اسفند 1395 شیرازه 29 اسفند 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۴    
رئیس راهداری و حمل و نقل نی ریز از انسداد کامل مسیر نی ریز به استهبان و بالعکس خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۰    
برنامه ثریا پس از دوماه و نیم تعطیلی با موضوع پیشرفت ها و چالش های صنعت فضایی روی آنتن شبکه یک سیما رفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۴    
اخیراً موسسه We Are Social که در زمینه اینترنت فعالیت دارد، پژوهشی انجام داده که آمار جزئیات استفاده از اینترنت در نقاط مختلف دنیا و همچنین شبکه های اجتماعی و رتبه بندی استفاده از آنها رادر دنیا ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۴    
مسابقات کاراته قهرمانی استان فارس در گروه آقایان و بانوان با قهرمانی تیم کازرون پایان یافت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن جدید سهند که پیشرفته ترین ناوشکن ما خواهد بود، بزودی به ناوگان دریایی الحاق خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۴    
هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته قهرمانی جنوب کشور در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۴    
تا کنون با نقض برجام رو به رو نبودیم بلکه بدعهدی هایی از سوی طرف مقابل صورت گرفته است که خلاف سند مکتوب و امضا شده نیست.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۴    
جاده ای 84 کیلومتری که در سرسبز ترین نقطه ممسنی پنهان شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۴    
اقدام برای ایجاد پل فرو ریخته در کازرون، همت جهادی می خواهد و ظرف چند روز آینده کنارگذری که هم برای تردد عابرین پیاده و هم خودروهای سبک و سنگین قابل استفاده باشد راه اندازی خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۴    
انتخابات 7 اسفند سال 94 در شهرستان خرامه، یادآور حماسه بزرگ وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین بود، روزی که همه آمدند و پای کار ماندند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۴    
نیروهای انقلاب مصمم هستند سکان اجرایی کشور را به فردی بسپارند که دارای روحیه انقلابی و عملکردی جهادی برای حل مشکلات مردم باشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۴    
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی شاهچراغ گفت: ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پنجشنبه دوازدهم اسفندماه از ساعت 7:30 صبح با قرائت خطبه فدکیه آغاز خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۴    
رسالت شعر دینی مبارزه با ظالمان است؛ شناسایی 3 شبکه بزرگ فساد بانکی؛ دستپاچگی اردوغان برای رسیدن به ترامپ؛ اشراف اطلاعاتی بر دانه درشت ها؛ سه نشست داغ انتخاباتی و نبرد سردار و زلاتان ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۴    
محمدعلی کِلِی جونیور پسر اسطوره سنگین وزن سابق بوکس جهان در فرودگاه فلوریدا به مدت دو ساعت بازداشت و از او درباره دین و مذهبش سوال شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۴    
عدم پرداخت 200 میلیارد تومان یارانه مسکن مهر از سوی خرانه داری کل کشور و اداره کل تلفیق برنامه و بودجه اتمام 26 هزار مسکن مهر را متوقف کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۴    
اکنون مثل روز روشن شده که این عربستان است که به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل بوده و در راستای ادامه حیات این رژیم اشغالگر تلاش می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۴    
قاضی حیدری از دستگیری سر کرده یکی از گروه های اراذل واوباش در جشن مختلط خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۴    
سبحانی فر گفت: در شرایط فعلی تنها بازرگانان،تجار و گروه های گردشگری ما می توانند بدون داشتن ویزا به روسیه سفر کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۴    
فرمانده یگان امنیتی امام حسن عسکری(ع) گفت: گردان های امام علی (ع) گوش به فرمان ولایت و حامی مردم هستند و آرامش امروز مرهون فداکاری و ازخود گذشتگی شهیدان و رزمندگان انقلابی است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۴    
وزیر اطلاعات خطاب به دادستان کل کشور گفته بود استدعای اینجانب به عنوان برادر کوچک ایشان این است که چند نفر از این برخی دوتابعیتی ها را به وزارت اطلاعات معرفی نمایند تا به جرم همکاری با دشمن ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۴    
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: مسابقات علمی بسیج بستری فراهم برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۴    
رئیس جمهور گفت: این 15-10 روز عید نوروز و آغاز سال، همان طور که طبیعت نشاط پیدا می کند، رخساره نشان می دهد و لبخند می زند، بگذاریم مردم هم لبخند بزنند و در هر چیزی مداخله نکنیم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۴    
هشدارهای پنتاگون و کشورهای اروپایی نسبت به تبعات وارد کردن نام سپاه پاسداران به فهرست سازمان های تروریستی، کاخ سفید را نسبت به اجرای این طرح مردد کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۴    
حمید رضا گرامی گفت:دهم اسفندماه استان فارس میزبان 6 شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود که پیکر مطهر این شهدای والامقام در شهر شیراز تشییع خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۴    
سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه استان فارس برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۴    
فرمانده انتظامی شهرستان استهبان از کشف تعداد 10 هزار و 445 عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: سال گذشته استان فارس، مقام دوم در مسابقات ورزشی را کسب کرد درحالی که بین استان های کشور جایگاه سی ام سرانه فضای ورزشی را دارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۴    
با حضور مسئولان کشوری و استانی کلنگ احداث مجموعه ورزشی شهدای فیشور از توابع لارستان به زمین زده شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۴    
سرپرست اداره ورزش وجوانان سپیدان گفت : تمرینات تیم منتخب اسکی فارس در پیست ورزش و جوانان سپیدان برای حضور در رقابتهای کشوری برگزار گردید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۴    
شهرستان سپیدان باتوجه به داشتن جاذبه های گردشگری فراوان و شهرستانی چهار فصل و قرارگرفتن بین دو مرکز استان و پل ارتباطی جنوب کشور ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۴    
رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی زرین دشت گفت: عیدی و پاداش کارگران مشمول قانون کار، معادل 60 روز آخرین دستمزد به نسبت یک سال کارکرد محاسبه میشود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۴    
در پروژه اقتصاد مقاومتی پرورش شترمرغ خرامه، علاوه بر تخصص این کار، مهندسی عمران، نقشه برداری و مکانیک بسیار پرکاربرد است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۴    
رئیس هیأت بدمینتون استان فارس از قهرمانی تیم بدمینتون شرکت گاز استان فارس در لیگ دسته یک کشور و صعود به سوپرلیگ این رشته خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با شبکه SIC در خصوص 800 دلار از دست رفته کمپانی BES گفت: بابت همه چیز متاسفم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۴    
با انجام دو مسابقه دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال لیگ برتر استان در شهرهای مرودشت و گراش برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۴    
در این گزارش با ذکر 5 دلیل به شما می گوییم که چرا نباید تلفن همراهتان را روت کنید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۴    
برخی کارشناسان معتقدند،افزایش 10 درصدی وابستگی بودجه سال 96 به نفت بر خلاف اهداف مرتبط با سیاست های اقتصاد مقاومتی است و این موضوع در مسیر سیاست ها و افق کلانی که در عرصه اقتصادی پیش بینی شده ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۴    
رئیس کل دادگستری استان فارس می گوید: در پرونده بهرام گور شاهد بودیم که برخی از افراد وابسته به منابع قدرت به بهانه طرح اقتصادی و اکتشاف معادن به دنبال تخریب محیط زیست بودند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند گفت:رانندگانی که با خودروهای فاقد پلاک اقدام به رانندگی در شهر می کنند تخلف محسوب و مجازات های نیز در قانون پیش بینی شده و با افراد متخلف در این رابطه برخورد خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۴    
استاد دانشگاه تهران گفت: رؤسای جمهور آمریکا تابع تصمیماتی هستند که در بدنه اندیشکده های راهبردی ساخته شده و فقط اینها نحوه تاکتیکشان عوض می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۴    
از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور، تیم برق جدید شیراز در یک دیدار خانگی نفت اهواز را شکست داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۷:۵۴    
طی حکمی از سوی حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز، صمد زارع به عنوان نماینده برتر ورزشی در امور خانه و محلات شهرستان شیراز معرفی شد.