یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۴:۱۴Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 22 اسفند 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 فروردین 1395 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 تیر 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آبان 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 دی 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 1 اسفند 1395 شیرازه 2 اسفند 1395 شیرازه 3 اسفند 1395 شیرازه 4 اسفند 1395 شیرازه 5 اسفند 1395 شیرازه 6 اسفند 1395 شیرازه 7 اسفند 1395 شیرازه 8 اسفند 1395 شیرازه 9 اسفند 1395 شیرازه 10 اسفند 1395 شیرازه 11 اسفند 1395 شیرازه 12 اسفند 1395 شیرازه 13 اسفند 1395 شیرازه 14 اسفند 1395 شیرازه 15 اسفند 1395 شیرازه 16 اسفند 1395 شیرازه 17 اسفند 1395 شیرازه 18 اسفند 1395 شیرازه 19 اسفند 1395 شیرازه 20 اسفند 1395 شیرازه 21 اسفند 1395 شیرازه 22 اسفند 1395 شیرازه 23 اسفند 1395 شیرازه 24 اسفند 1395 شیرازه 25 اسفند 1395 شیرازه 26 اسفند 1395 شیرازه 27 اسفند 1395 شیرازه 28 اسفند 1395 شیرازه 29 اسفند 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس گفت: مشمولان سهام عدالت می توانند بدون در نظر گرفتن رقم سمت راست کد ملی خود از 27 اسفند با مراجعه به سامانه سهام عدالت از صورتحساب خود مطلع شوند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۴    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: قیمت مرغ با 50 تومان افزایش، به 7500 تومان در آستانه شب عید رسیده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۳۴    
با رسیدن به آخرین روزهای سال وبا آمدن رنگ وبوی بهار بازار جنب وجوش عجیبی به خود می گیرد اما این روزها صدای پای گرانی به گوش می رسد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۴    
هم زمان با میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها همایش ملی ریحانه النبی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر علوم، وزیر ارشاد اسلامی و برخی از چهره های فرهنگی ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۴    
گوگل در قابلیت جدید خود امکان جستجوی ویدئو را فراهم کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۳    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۳    
محمدعلی فرخیان نایب قهرمان کشتی آزاد جهان در سال 1965 منچستر به علت ادامه روند درمانی خود در بیمارستان فقیهی شیراز بستری شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با بیان این که افزایش 15 درصدی تعداد مسافران نوروزی این استان پیش بینی شده، گفت: افزایش ساعات کاری اماکن گردشگری در دستور کار قرار دارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۳    
رئیس هیات شنا فارس گفت: از سوی کادر فنی تیم ملی 14 شناگر به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شدند که یک شناگر آن متعلق به شیراز است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۳    
جدول زمانبندی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۳    
40 استاد دانشگاه و پژوهشگر اقتصادی، در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور در مورد وضعیت اقتصادی، هشدار دادند و خواستار تدوین بسته نجات برای اقتصاد ایران را با همفکری و وفاق عموم نخبگان کشور با 5محور اساسی ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۱۳    
عارف درباره نامزد پوششی اصلاحات گفت: بی شک ما نمی توانیم هیچ فردی را از نامزد شدن در انتخابات بازداریم، چرا که حتی نزدیک ترین دوستان ما هم اگر خود را صالح و توانمند بدانند کاندیدا می شوند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۳    
یک روزنامه نگار سعودی از ارسال نامه محرمانه عربستان به مصر خبر داد که در آن ریاض، قاهره را تهدید کرده که اگر از محور ایران، روسیه و سوریه دور نشود، باید منتظر عواقب باشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعضای هیئت مدیره 60 شرکت جزء سهام عدالت باید به انتخاب دارندگان سهام باشند و ادعای حق از حقوق سهامداران است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۳    
مدیرکل هواشناسی فارس گفت: استان فارس در هفته اول تعطیلات نوروز بارانی خواهد بود.بارش های بهاری در هفته اول تعطیلات نوروز هوایی بسیار دلپذیر را به میهمانان ارائه می کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۳    
فرمانده انتظامی استان گفت: در ایام تعطیلات نوروز، 190 ایستگاه نوروزی در استان برای پاسخگویی لازم و مطلوب به نیاز مسافران برپا خواهد شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۳    
سومین دوره مسابقات استانی موتور کراس، یادواره زنده یاد حاج علی بیضایی، به همت باشگاه فرهنگی ورزشی بیضایی (مهاجر) گراش و با همراهی هیات موتورسواری گراش ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۳    
وزیر نفت سخنان رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر درآمد 20 هزار میلیاردی وزارت نفت از درآمدهای هدفمندی یارانه ها را تکذیب کرد و گفت: ما درآمدی از هدفمندی یارانه ها نداریم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۳    
معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: ولله خدمات دهی ما به مردم یکجا داده می شود و تبعیضی برای شمال یا جنوب شهر قائل نمی شویم و قراردادها در مناطق مختلف شهرداری یکی است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۳    
یک پایگاه صهیونیستی مدعی شد که هدف بنیامین نتانیاهو از سفر به مسکو، جلوگیری از اعطای هدیه ارزشمند بشار اسد به ایران بود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۳    
مسوول مرکز آفرینش های ادبی حوزه ی هنری فارس گفت:شب شعر فاطمی "مادر آیینه و آب" به اشعار فاطمی شاعران زن استان فارس اختصاص دارد همچنین موضوع ویژه این برنامه نیز شهدای مدافع حرم است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۳    
نتایج رتبه بندی سال 95 - 94 دانشگاهها و موسسات پژوهشی کشور منتشر شد و دانشگاههای تهران، صنعتی شریف، هنر اسلامی تبریز، علوم پزشکی تهران و پژوهشگاه دانشهای بنیادی در جمع برترین ها قرار گرفتند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۳    
طرح تجمیع جامع انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران توسط آیت الله دکترکلانتری، عضو مجلس خبرگان رهبری، تهیه، تدوین و ارائه شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۳    
مشاور شهردار شیراز با تأکید بر نقش دو عنصر اشتغال زایی و خودکفایی جامعه بر تحقق اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج و معرفی صنایع دستی اصیل شیراز و رونق اقتصادی جامعه است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۳    
دومین همایش دانش آموزی چهارشنبه آخرسال به میزبانی سازمان آتش نشانی شیراز در تالار آزادی برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۳    
موضوعات مربوط به نظام جمهوری اسلامی بارها از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بیان شده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۳    
واقعا مشکل این جمع و جماعت عاری از خدا و خرد چیست؟! هیهات! جمکران، خرافه نیست! خرافه آن است که تو گمان بری خدا ذیل کدخدا تعریف می شود ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۳    
5 شرکت اصلی و وابسته به لوازم خانگی سامسونگ با دور زدن قانون مرتکب تخلف 336 میلیارد تومانی شدند که با جریمه نزدیک به 1500 میلیارد تومان رو به رو خواهند شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۳    
پزشک اطفالی که بر سر یکی از مراجعه کنندگان خود عربده می زند چگونه می خواهد نوع صحیح تربیت با کودک را به والدین آموزش دهد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای آماده سازی تیم ملی این تیم به منظور دیدار با قطر و چین فردا به کشورمان بازخواهد گشت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۳    
پیکر مطهر 165 شهید دفاع مقدس صبح امروز از مسیر دریایی بندر خرمشهر وارد کشور شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۳    
کارگران خدمات شهری شهرداری نی ریز که در سال جاری چندین بار به دلیل عدم دریافت حقوق اعتصاب کرده بودند، خواهان رسیدگی و پرداخت به موقع حقوق خود شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۳    
تو رفتی، رفتی که با رشادتت و شجاعتت درس استقامت و پایداری را بیاموزی آن هنگام که جسم پاکت بر روی مین ها و سیم خاردارها ار هم متلاشی می شد به کدامین قله سعادت می اندیشیدی؟ نامت را به بلندی یاد می کنیم ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۳    
به منظور انتخاب نمایندگان انجمن های هنری شهرستان در شورای سیاست گذاری استان فارس و همچنین شناخت روسای انجمن ها، انتخابات انجمن های هنرهای نمایشی، تجسمی و موسیقی در فضایی صمیمی برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۳    
با گذشت 6 سال از رونمایی کوچکترین چاقوی دست ساز جهان ساخته یک هنرمند نی ریزی، تاکنون این اثر نه تنها به ثبت جهانی، بلکه به ثبت ملی نیز نرسیده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۳    
افراد مبتلا به دیابت برای حفظ سلامت و جلوگیری از تشدید عوارض بیماری باید رژیم غذایی ویژه ای را رعایت کنند اما می توان با صرف کمی وقت و سیلقه شیرینی و خوراکی های کم شیرین و سالم برای پذیرایی از آنها ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۳    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات آن را در بازار اعلام کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۳    
دست فروشی غذای خانگی در نقاط مختلف شیراز به ویژه ورودی شرق شیراز علاوه بر ایجاد جلوه نا مناسب شهری تهدید بزرگ برای سلامت مسافران نوروزی و شهروندان به شمار می رود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۳    
رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: در حالی که دوربین های قوی نظارتی دانشگاه علوم پزشکی بر روی کارخانجات تولیدی متمرکز شده و برای مصرف یک اپسیلون کربوهیدرات، ایرادات فراوانی گرفته می شود ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۳    
همه آدم ها در هرجایی که زندگی می کنند، ممکن است دست به اشتباه هایی بزنند که در مواردی روی زندگی انسان های زیادی تاثیرگذار خواهد بود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۳    
توزیع اسکناس های نو از فردا در شعب بانک های استان فارس آغاز می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۳    
90 نقاشی ، طراحی و چاپ دستی از هنرمندان استان های مازندران، خراسان ، تهران ، کرمان، خوزستان و فارس در نگارخانه تاروپود به نمایش در آمد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۳    
کرار نخستین تانک پیشرفته بومی کشور با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رونمایی و به طور هم زمان خط تولید آن در صنایع زرهی بنی هاشم افتتاح شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۳    
این روزها درب شورای شهر شیراز بیش از این دوران چهارساله به روی مردم گشوده شده و تلاش اعضا بر جلب رضایت مردم بیشتر شده است ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۸    
نقش رستم یک مجموعه تاریخی است که در 5 کیلومتری تخت جمشید واقع شده و آثار سه دوره ایلامی، هخامنشی و ساسانی را در بردارد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۳    
14 نامزد برتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب که در رای گیری اولین مجمع عمومی این جبهه اکثریت آرا را کسب کردند ، مشخص شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۳    
غواصی در لجن، شطرنج- بوکس، قایقرانی روی یخ، تیراندازی با نخود، اسنوبورد روی آتشفشان و نگه داشتن موش درشلوار ازمهم ترین ورزش های عجیب در دنیا هستند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۳    
مسابقات قهرمانی استان سبک شین کیوکوشین کاراته فارس با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۳    
مراسم پخت سمنو هر ساله با حضور اهالی شهرک ولیعصر شیراز در مسجد الرقیه این منطقه برگزار می گردد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۳    
دوربین ما به سراغ دختری رفته که یک سرماخوردگی کوچک 9 سال است که او را فلج کرده و حال بعد از 9 سال به تنها آرزویش که خانه تکانی است فکر می کند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۳    
عیدی آخر سال کارگران برای سال جاری بر اساس قانون کار تعیین می شود.کارگران مشمول قانون کار، اعم از اینکه در بخش خصوصی و یا دولتی شاغل باشند، از دو ماه عیدی و پاداش آخر سال برخوردار میشوند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۳    
تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه میزبان تیم لوکوموتیو تاشکند در لیگ قهرمانان آسیاست.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۳    
موزیک ویدیو پرواز ققنوس ها با صدای قاسم افشار بر اساس ترانه ای از زینب مرادی و آهنگسازی علیرضا سپهوند در خبرگزاری فارس تولید شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۰۳    
در ادامه تنش میان هلند و ترکیه، نیروهای پلیس ترکیه ساختمان کنسولگری و سفارت هلند در استانبول و آنکارا را محاصره کرده و به هیچ کس اجازه ورود و خروج نمی دهند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۷:۵۳    
رئیس شورای رقابت با تشریح جزئیات شیوه قیمت گذاری خودرو در سال 96 گفت: وزیر صنعت دیگر هیچ حرفی از خروج خودرو از شمول قیمت گذاری به شورای رقابت نزد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۷:۴۳    
رئیس هیات مدیره انجمن مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه آنفولانزای پرندگان همچنان در کشور می تازد، گفت: شیوع آنفولانزای پرندگان در چهارمحال و بختیاری در حال گسترش است.