جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 15 فروردین 1398 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 31 اردیبهشت 1398 شعار سال 31 خرداد 1398 شعار سال 1 تیر 1398 شعار سال 1 مرداد 1398 شعار سال 31 شهریور 1398 شعار سال 30 آبان 1398 شعار سال 30 آذر 1398 شعار سال 30 دی 1398 شعار سال 30 بهمن 1398 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 1 فروردین 1398 شعار سال 2 فروردین 1398 شعار سال 3 فروردین 1398 شعار سال 4 فروردین 1398 شعار سال 5 فروردین 1398 شعار سال 6 فروردین 1398 شعار سال 7 فروردین 1398 شعار سال 8 فروردین 1398 شعار سال 9 فروردین 1398 شعار سال 10 فروردین 1398 شعار سال 11 فروردین 1398 شعار سال 12 فروردین 1398 شعار سال 13 فروردین 1398 شعار سال 14 فروردین 1398 شعار سال 15 فروردین 1398 شعار سال 16 فروردین 1398 شعار سال 17 فروردین 1398 شعار سال 18 فروردین 1398 شعار سال 19 فروردین 1398 شعار سال 20 فروردین 1398 شعار سال 21 فروردین 1398 شعار سال 22 فروردین 1398 شعار سال 23 فروردین 1398 شعار سال 24 فروردین 1398 شعار سال 25 فروردین 1398 شعار سال 26 فروردین 1398 شعار سال 27 فروردین 1398 شعار سال 28 فروردین 1398 شعار سال 29 فروردین 1398 شعار سال 30 فروردین 1398 شعار سال 31 فروردین 1398 
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای وظیفه نظارتی خود این هفته در صحن علنی گزارش های نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی را در دستور کار دارند و بر این اساس گزارش کمیسیون انرژی در مورد تخلفات مرتبط با ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۷:۳۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی عصر سه شنبه (1398/01/13) در جلسه ای ویژه با حضور معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از اعضای دولت، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان کل ارتش و سپاه ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۰    
صندوق های بازنشستگی را می توان اصلی ترین رکن در تجهیز پس انداز هر کشوری دانست که نقش آنها در این حوزه حتی از بانک ها نیز پررنگ تر است بر همین اساس این صندوق ها، بزرگ ترین نهادهای سرمایه گذاری هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۱    
سودجویان به محض دریافت کارت بانکی از مشتری،ازکارت کپی برداره کرده وبه کلیه اطلاعات کارت شما دسترسی پیدا می کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۲:۴۲    
وزارت امور خارجه سوئیس روز پنجشنبه اعلام کرد دو دستگاه تصفیه آب، هرکدام با ظرفیت تهیه آب آشامیدنی برای پنج هزار نفر، به منظور امدادرسانی به آسیب دیدگان از سیل اخیر در ایران اهداء می کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۲:۴۲    
آمازون در حال طراحی یک پروژه ماهواره ای گسترده برای دسترسی میلیون ها نفر به اینترنت است. این موضوع ابتکاری است از جف بیزوس؛ مدیرعامل آمازون و قرار است به زودی وارد فاز آزمایشی شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۲:۴۲    
سال 97 اگرچه با همه اتفاقات تلخ و شیرینش تمام شد؛ اما برخی از این اتفاقات سال ها و شاید هم تا آخر عمر با همراه باشد، بخصوص خاطراتی که در دوران دانشجویی برای ما رخ می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۲۱    
فرماندار پل دختر با بیان اینکه در بخشی از شهر که درگیر سیل است بالای 1500 خانوار ساکن هستند، گفت: به دلیل حجم بالای طغیان و قرار گرفتن پل دختر درحاشیه رودخانه، عمده خطوط انتقال آب ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۲۱    
دبیر شورای عالی بیمه سلامت از تصویب تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی پزشکی سال 98 خبر داد و گفت: بنابر مصوبه هیات دولت، این تعرفه ها در سال جاری ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۲    
خواستار پیگیری سریع و اشد مجازات برای مقصرین حادثه دلخراش سیل شیراز در هر منصب و مقامی هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۲    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل از برنامه ریزی برای راه اندازی شعب دانشگاهی در کشورهای لبنان، عراق و سوریه در سال 98 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۲    
یک مقام کره جنوبی اعلام کرد، فشار تحریم های مضاعف باعث ترغیب کره شمالی برای کنار گذاشتن تسلیحات هسته ای خود نخواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۲    
خبرگزاری بلومبرگ با انتشار تصاویری اعلام کرد ساخت نخستین تأسیسات هسته ای عربستان سعودی در شهرک علم و فناوری ملک عبدالعزیز که در نزدیکی ریاض واقع شده ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۲    
مدیرعامل پرسپولیس گفت که هیچ چیزی درباره حضور برانکو روی نیمکت تیم ملی ایران مطرح نشده و صحت ندارد و مسئله خصوصی سازی باشگاه نیز در انتظار تعیین تکلیف مالکیت ساختمان باشگاه است که به نظر من به ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۰    
چشمان سیاستمداران اصلاح طلب، دیگر برق سال های پیش را ندارد. حالا دیگر فضا آنچنان شده که قریب به اتفاق چهره های جریان اصلاحات رک و صریح می گویند با تکرار می کنم سیدمحمد خاتمی هم دیگر مردم نمی آیند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۰    
ماجرای لوایح چهارگانه و موضوع اف ای تی اف از آن دست موضوعات پر حرف و حدیثی بود که در سال 97 مطرح شد. ماجرایی که دولت،مجلس ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۰    
هیات وزیران با تصویب مصوبه ای، وزارت خارجه را مجاز کرد که اتباع عراقی را که به ایران سفر می کنند، را از پرداخت روادید معاف کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۰    
سرانجام یک توافقنامه زیست محیطی بعد از چهار سال همچنان مبهم مانده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۱    
اجساد باقیمانده انسان های دو هزار سال در مبارکه کشف شد .
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۱    
رئیس سازمان فضایی ایران با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد: بسیار خوشحالم که با تلاش شرکت های ارائه دهنده خدمات ماهواره، توانستیم ارتباطات ماهواره ای را در استان های سیل زده برقرار کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۱    
کره جنوبی شروع کرده به امتحان نفت فوق سبک آمریکا که توسط شرکت انرژی آنادارکو به عنوان جایگزین نفت خام ایران فروخته می شود. کره منتظر نظر واشنگتن در مورد ادامه خرید نفت ایران است .
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۱    
برخی منابع دیپلماتیک از آغاز فرایند آزمون و خطا روی نفت فوق سبک آمریکا در پالایشگاه های کره جنوبی به منظور جایگزینی با نفت ایران خبر داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۲    
موسسه متالز فوکِس اعلام کرد خرید طلا از سوی بانک های مرکزی جهان در سال 2019 به 600 تُن کاهش خواهد یافت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۲    
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: به خانه های آسیب دیده روستایی خوزستان تا 35 میلیون تومان از طرف بیمه طرف قرارداد بنیاد برکت خسارت پرداخت خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۰    
بوئینگ باید سیستم کنترل پرواز 737 مکس را به طور کامل بازطراحی کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۰    
امسال دیگر روال سال های قبل برای صادرکنندگان وجود ندارد که از مالیات معاف باشند و طبق قانون تحت شرایطی به ویژه برگرداندن ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی است که معافیت شامل آنها خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به جلسه اخیر شورای عالی مدیریت بحران اظهار داشت: با تاکید وزیر کشور مقرر شد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۲    
قائم مقام شورای نگهبان از چهار ایراد اعضای این شورا به مصوبه مجلس درخصوص ارتقاء سلامت اداری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۲    
بررسی ها از آمارهای گمرک ایران نشان می دهد در 11ماهه سال 97 بیش از 3هزار 429 تن زغال چوب با ارز 4200 تومانی وارد کشور شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۰    
سرپرست استانداری گلستان از تاخیر یک هفته ای در بازگشایی مدارس آق قلا و گمیشان خبر داد و گفت: چنین تصمیمی برای دانشگاه های منطقه گرفته نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۱    
معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت بیمه بیکاری برای تمام کارگران بیمه شده آسیب دیده در سیلاب لرستان خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: 100 روستای در معرض سیلاب تا کنون به صورت کلی و جزیی برای جلوگیری از خطر های ناشی از سیلاب در استان تخلیه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، زمان ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب در این دوره از نمایشگاه را اعلام کرد و گفت که میزان بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب 50 درصد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۱    
پیرو وقوع حادثه اخیر دردناک سیل در مناطق متعدد کشور عزیزمان ایران و بروز مشکلات عدیده ای برای هموطنان گرامیمان ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۱    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک عنوان کرد: بازمهندسی رشته های کشاورزی بر پایه دوراندیشی و رسالت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی کلید خورده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۹:۳۱    
کمیسیونر اروپا در امور بشردوستانه و مدیریت بحران در پیامی توئیتری از تخصیص بودجه 1.2 میلیون یورویی برای کمک به امدادرسانی به سیل زدگان در ایران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۹:۳۱    
آیت الله امام خامنه ای، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۹:۱۲    
کاملا مطمئنیم که 99% مردم یک قطعه چسب مایع خشک شده را آشغال می دانند. اما شاید باور نکنید برخی افراد می توانند همین آشغال را هزاران دلار یا حتی میلیون ها دلار بفروشند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۷:۰۰    
موسی خادمی در مورد شایعات برکناری فرماندار پلدختر اظهار داشت: برکناری نعمت الله دستیاری فرماندار پلدختر شایعه است و چنین موضوعی صحت ندارد و وی مشغول خدمت رسانی به مردم سیل زده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۷:۰۰    
رئیس سازمان بهزیستی گفت: دقایقی پیش کمک هزینه معیشتی برای مددجویان سازمان بهزیستی که در شهرهای سیل زده قرار دارند روی کارت بانکی آن ها به میزان سه برابر مستمری ای که دریافت می کردند شارژ شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۷:۰۰    
علیرضا تابش در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: این وام ها از روز شنبه هفته آینده به افراد مناطق سیل زده پرداخت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۷:۰۰    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین از انتخاب این استان به عنوان استان معین در بازسازی لرستان خبر داد و گفت: ماشین آلات سنگین و کارشناسان برای تعیین میزان خسارت به مناطق سیل زده اعزام شدند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۷:۰۰    
در بازدید میدانی و جلسه مدیریت بحران رودخانه حاجی عرب، مسئولان مختلف شهرستان و استان قزوین به بررسی موضوع و زوایای این حادثه پرداختند تا کنترل آب رودخانه بخوبی انجام شده و به روستاهای پایین دست آسیبی ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۲:۳۱    
وزیرعلوم گفت: تلاش ما در وزارت علوم این است که در سال جدید بتوانیم روش بهتری برای حل مشکل کمبود امکانات آزمایشگاهی در دانشگاه ها پیدا کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۲:۳۱    
استاندار تهران با اشاره به فرونشست زمین در دشت ورامین تا 35 سانتی متر به سبب خشکسالی های پیاپی گفت: ورودی سدلتیان به سد ماملو را افزایش می دهیم تا هم سفره های آب زیرزمینی تقویت شوند و هم از فرونشست ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۲:۳۱    
سال 98 سال بسیار پرکار و مهم در عرصه سیاست خارجی به شمار می آید. دیپلمات های کشورمان باید تلاش کنند به گونه ای عمل کنند که از یک سو میزان ایران هراسی در جهان را که طی دو سال گذشته افزایش پیدا کرده ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۰:۳۲    
یکی از مهمترین جاذبه های روستای گردشگر پذیر حیران در شمال غربی استان گیلان و شهرستان مرزی بندر آستارا ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۱    
بررسی عوامل محیطی و انسانی در تصادفاتی که در 30 کیلومتری شهر ها رخ می دهد دلیلی برای کنترل آن ها خواهد بود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۵۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان ضمن اشاره به وضعیت مدارس در مناطق سیل زده این استان، از تاخیر یک هفته ای در بازگشایی مدارس پل دختر و معمولان و سایر نقاط سیل زده ای که مدارس آنها تخریب شده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۲۰    
شاید یک تعطیلات طولانی مدت اضافه از نظر بسیاری بتواند گزینه ای عالی باشد، اما بسیاری از کارکنان ژاپنی از بهره مندی از چنین تعطیلاتی ناراضی به نظر می رسند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۱    
در حالی که تنها چند روز تا پایان معافیت 8 کشور از تحریم های ایران باقی مانده هند اعلام کرد در حال تعامل با واشنگتن برای ادامه واردات نفت از ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۱    
رضایی بختیاری اعلام کرد: یک میلیون و 34 هزار فرصت شغلی برای کل کشور پیش بینی شده که سهم استان تهران 132 هزار شغل است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۱    
سکانس جالب سریال زوج یا فرد در خصوص آقازاده ها: آقازاده یعنی نجیب و اصیل، نه رئیس زاده
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از تدوین سند مدیریت زیست بومی تالاب حفاظت شده نئور از محل اعتبارات ملی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۲    
دو هفته از سیل نخست و پنج روز از دومین سیلاب مازندران می گذرد و همچنان مردم سیل زده در این استان با مشکلات زیادی رو به رو هستند، این در حالی است که مسئولان، گروه های جهادی و امدادی ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصمیم گیری درباره نحوه جبران خسارت واحدهای تولیدی سیل زده در جلسه آتی هیئت دولت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۰    
اصلاح ژن است که حرف اصلی را در آینده نزدیک در دنیای پزشکی خواهد زد. یک فناوری موسوم به "کریسپر"(CRISPR) با توانایی برش ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۲    
تحلیل گران آمریکایی پیش بینی می کنند که در ریاست جمهوری 2020 چهل نفر از حزب دموکرات در مقابل دونالد ترامپ قد علم کنند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۱    
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، از تخریب 100 درصدی 55 مدرسه در این استان بر اثر سیلاب خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۲    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: با ورود سامانه بارشی از شنبه بارش ها در سطح استان آغاز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۲    
وزیرراه و شهرسازی با بیان این که مهندسی رودخانه و طرح جامع حفاظت از سیل باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: اکنون در ترسالی هستیم، بنابراین نباید سهل انگارانه با این موضوع برخورد کنیم ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۰    
استاندار قزوین از پایگاه های برپا شده در سطح شهر قزوین برای جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان بازدید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۰    
مرداک و فرزندان اش از طریق رسانه هایی که در اختیار دارند دولت هایی را دست کم در دو قاره ساقط کرده اند و باعث ایجاد بی ثباتی در مهم ترین دموکراسی های سیاره زمین شده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۰    
عربستان از جمله کشورهایی است که پیمان منع گسترش سلاح های اتمی را امضا کرده و بارها خواهان ایجاد خاورمیانه ای عاری از سلاح های اتمی شده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۱    
از خانه تنها دیواری مانده و لوح تقدیری که بر روی دیوار قاب شده است، دیگر هر چه بود و نبود، بر آب شد و حال و روز سوادکوه در روز سوم امدادرسانی پریشان است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۱    
یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری استان سمنان، روستاهای زیبا و خرّم است که در اوج سادگی همواره می توانند خاطراتی بکر و به یادماندنی برای مسافران نوروزی بسازند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۱    
خبرگزاری رویترز در خبری کوتاه از بازدید کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از مکان ادعایی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ایران خبر داد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی حجة الاسلام حاج شیخ احمد مروی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۲    
در این نوشتار سعی داریم تا به زندگینامه حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت جدید آستان قدس رضوی بپردازیم ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۱    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به تصمیم دولت برای جبران خسارت بخش کشاورزی از سیل گفت: بارش های اخیر گرچه برخی از مردم را آزرده خاطر کرده اما برای حوزه بخش کشاورزی نوید سال پر محصولی را ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۱    
ملاصدرا فیلسوفی اهل شیراز بود که برای خلوتی که بر اساس گفته برخی به 15 سال رسید خود را به روستای کهک در دل کویر قم رساند. خانه قدیمی وی اکنون مقصد گردشگران است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
شرکت ویتول که بزرگترین بازرگان نفت مستقل جهان است، انتظار دارد اوپک و متحدانش حداقل تا ژوئن به توافق کاهش تولید ادامه دهند زیرا بازار هنوز متوازن نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی، از وارد شدن 46 هزار و 621 میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی 16 استان کشور در سیل اخیر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
با توجه به اینکه نوروز 98 با حوادث غیر مترقبه همچون سیلاب و برف در مازندران همراه بود و بر حمل و نقل عمومی استان نیز تاثیر گذاشت ، اما گزارش ها حکایت از شرایط بدون تنش در حمل و نقل عمومی استان دارد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
سال 97، سال آشتی نفت و بورس بود و پس از چندین سال فراز و نشیب، طلسم عرضه نفت خام در بورس انرژی شکسته شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۱    
محمدابراهیم رنجبر، باسابقه ترین روزنامه فروش جهان و رکورددار گینس دار فانی را وداع گفت.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۲    
تصاویر ماهواره ای نشان می دهد کار ساخت اولین رآکتور اتمی عربستان سعودی احتمالا تا پایان سال 2019 تکمیل می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۲    
اراک یکی از پهناورترین شهرهای کشور ایران ، بزرگ ترین شهر استان مرکزی و مرکز آن است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۲    
تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال با یک پله صعود در رده بیست و یکم جهان ایستاده است. این در حالی است که تیم ملی هنوز سرمربی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۲    
سفر قریب الوقوع نخست وزیر عراق به ایران در وهله اول نشانگر ناکارآمدی فشارهای ایالات متحده آمریکا بر دولتمردان بغداد برای کاهش و یا قطع روابط و مناسبات با تهران است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۲    
استاندار تهران گفت: فرونشست در برخی نقاط استان تهران تا 35 سانتی متر بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۲    
امروز به جز در جنوب شرق در سایر نقاط کشور بارش پیش بینی می شود، در مناطق سردسیر و کوهستانی، غرب، زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارش ها به شکل برف است و آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری همراه با بارش ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۲    
بر اساس قانون مواد خوردنی و آشامیدنی مصوب 51 سال پیش، فروش و عرضه مواد خوراکی فاسد و تاریخ گذشته تا زمانی که موجب بیماری، آسیب، نقص عضو یا مرگ نشود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۲    
سال 97 سالی پر فراز و نشیب در زمینه انتصابات و استعفاها در دولت بود؛ در این گزارش عزل و نصب ها در دولت طی این سال را می خوانید.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۲    
طبق گفته های رییس سازمان نوسازی مدارس، سیل در استان گلستان مدارس فرسوده و تخریبی را دچار آسیب جدی کرد که دیگر قابل استفاده نیستند از سوی دیگر بازگشایی مدارس از روز شنبه 17 فروردین در استان های سیل ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۲    
حجت الاسلام احمد سالک توضیحاتی درباره نقل قول منتشر شده از وی در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۲    
وقتی صحبت از سرماخوردگی می شود، اغلب ما به یاد فصل های سردی مثل زمستان افتاده و تصور می کنیم سرماخوردگی صرفا در این فصل ها رخ می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۰    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعتقادم بر این است که به جز کارهایی که دولت و مسئولان انجام می دهند مردم هم نباید یکدیگر را فراموش کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۰    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: برای خیلی ها سوال است که چرا دولت سخنگو انتخاب نمی کند. به شخصه معتقد هستم دولت به دلیل مواج بودن شرایط ترجیح می دهد کمتر صحبت کند و شاید فکر می کند سکوت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۰    
رئیس بخش مطالعات بین المللی دانشگاه سان فرانسیسکو با تاکید بر تلاش اروپا برای تجارت با ایران، گفت: اگر ایالات متحده آمریکا به روند فعلی و ایجاد مشکل برای تجارت جهانی ادامه دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۰    
محمدناصر هاشمی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان اظهار کرد: از تاریخ 26 اسفند تا 12 فروردین جاری استان با میزان 225میلی متر رتبه اول بارندگی را در این بازه زمانی در کشور به خود اختصاص داده است
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۰    
مدیر ستاد مدیریت بحران شهرداری کرمانشاه از آبگرفتگی شدید 150 واحد مسکونی در شهرک کرناچی خبر داد و تخلیه گل و لای و آب موجود در این منازل را منوط به فروکش کردن سیلاب رودخانه قره سو دانست
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۰    
با گذشت یک روز کامل از آغاز ربایش، هنوز هواپیما روی باند فرودگاه الجزیره بود، ارتش همچنان حاضر نبود به هواپیماربا ها اجازۀ پرواز بدهد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۰    
وحید معظمی عضو اتاق بازرگانی ایران با اشاره به نامگذاری سال 98 به عنوان رونق تولید اظهار کرد: رونق تولید موتور محرک پیشرفت کشور و توسعه اقتصادی است که استقلال سیاسی را نیز می تواند تحت تاثیر خود قرار ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۰    
ترامپ تمایل دارد قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده از افزایش قیمت بنزین جلوگیری کند به همین دلیل در دوره نخست ریاست جمهوری خود اقدامی برای توقف صادارت نفت ایران انجام نخواهد داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۰    
محققان به تازگی به اطلاعات دمایی از کره ماه دست یافتند که به شناسایی ساختار درونی آن کمک بسیاری می کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از برپایی 36 اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق سیل زده و اسکان بیش از 20 هزار و 700 نفر در این اردوگاه ها خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۱    
نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی بر حمایت از اقشار آسیب پذیر تاکید کرد و گفت: اینکه برخی از کارگران گمان کنند مجلس نظر مساعدی به حل مشکلات آنان ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۰    
یک دهه پیش، در سال 2009، شرکت "تلیا سونرا"، غول تلفن همراه سوئدی، برای ساختن یکی از اولین شبکه های بی سیم نسل چهارم در یکی از شهرهای مهم و تکنولوژیک اسکاندیناوی فعالیت خود را آغاز کرد و اسلو در نروژ ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۰    
این که سندیکاها در قانون کار دیده نشده و از انجمن و شورا سخن به میان آمده هم توجیه مناسبی نیست چون قانون قابل اصلاح و تغییر است.
  • ۱