جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۸:۴۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 19 تیر 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 1 تیر 1397 روزنامه شروع 2 تیر 1397 روزنامه شروع 3 تیر 1397 روزنامه شروع 4 تیر 1397 روزنامه شروع 5 تیر 1397 روزنامه شروع 6 تیر 1397 روزنامه شروع 7 تیر 1397 روزنامه شروع 8 تیر 1397 روزنامه شروع 9 تیر 1397 روزنامه شروع 10 تیر 1397 روزنامه شروع 11 تیر 1397 روزنامه شروع 12 تیر 1397 روزنامه شروع 13 تیر 1397 روزنامه شروع 14 تیر 1397 روزنامه شروع 15 تیر 1397 روزنامه شروع 16 تیر 1397 روزنامه شروع 17 تیر 1397 روزنامه شروع 18 تیر 1397 روزنامه شروع 19 تیر 1397 روزنامه شروع 20 تیر 1397 روزنامه شروع 21 تیر 1397 روزنامه شروع 22 تیر 1397 روزنامه شروع 23 تیر 1397 روزنامه شروع 24 تیر 1397 روزنامه شروع 25 تیر 1397 روزنامه شروع 26 تیر 1397 روزنامه شروع 27 تیر 1397 روزنامه شروع 28 تیر 1397 روزنامه شروع 29 تیر 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 31 تیر 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۶    
رئیس خانه اقتصاد ایران گفت: بانک توسعه صادرات ایران یکی از بانک های تخصصی کشور بوده است که توانسته جایگاه خوبی را در میان بانک های توسعه ای و حمایتی پیدا کند و به لحاظ عملکرد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۰    
بانک کشاورزی با تعهد پرداخت بیش از 50 درصد از اعتبار 120 هزار میلیارد ریالی طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، سهم عمده ای در اجرای این طرح بزرگ ملی و حمایت از تولید کالای باکیفیت ایرانی دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۶    
چک یکی از ابزارهای مهم نظام پرداخت بوده و همواره نقش قابل توجهی در تسویه مبادلات خرد و کلان داشته است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۴    
گرووه اقتصاد کلان: دوازدهم تیرماه سال جاری مسعود کرباسیان؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد ساز و کارهای لازم برای عرضه ارز توافقی تدارک دیده شده است و ظرف 48 ساعت آینده بازار ثانویه ارزی تشکیل ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۴    
مدیرعامل ستاد دیه استان تهران گفت: از ابتدای سال 1383 تا پایان سال گذشته، 9 هزار نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران با کمک نمایندگی ستاد دیه و نیکوکاران آزاد شده اند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش با تقدیر از حمایت های بانک ملی ایران در توسعه امور مرتبط با این وزارتخانه، تاکید کرد که زمینه های همکاری دو نهاد باید بیش از پیش گسترش یابد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۵    
پخش اعترافات دختر 17ساله ای در قالب مستندی با عنوان "بیراهه" از صدا و سیما، که به واسطه انتشار ویدئوهای رقص خود در اینستاگرام انجام شد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۶    
چندی پیش فیلم هایی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر برخورد امنیتی و بازداشت، ضرب و جرح و گریه دختری که در فضای مجازی ویدئوهایی را از خود منتشر کرده بود ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۰    
مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز با اشاره به حمایت های مالی گسترده بانک شهر در توسعه خطوط مترو این کلان شهر، گفت: خوشبختانه سرعت توسعه خطوط قطار شهری تبریز با حمایت این بانک افزایش یافته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۶    
بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار، یک هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات طی سه ماه نخست سال جاری در حوزه برنامه اشتغال فراگیر پرداخت کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۳    
میزان تراکنش های همراه بانک صادرات ایران در خرداد ماه از 96 هزارمیلیارد ریال فراتر رفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۷    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات اعلام کرد: روابط این بانک با شرکای راهبردی درسطح بسیارمطلوب خود قرار دارد و رضایت بخش است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۴    
پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: مدیرعامل بانک سپه برای بازدید از پروژه های تولیدی و اقتصادی و مناطق آسیب دیده ناشی از زلزله به استان کرمانشاه سفر کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۴    
امکان واریز قبوض همراه اول به صورت تسویه آنی از طریق درگاه های بانک قرض الحسنه مهرایران امکان پذیر شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۵    
مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی توانمند سازی کارآفرینان سازمانی موسسه اعتباری کوثر با حضور حسین کرمی معاون اعتبارات و بازاریابی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۳    
بانک آینده موفق به کسب رتبه نخست بانک های خصوصی، در اجرای طرح رونق تولید کشور شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۲    
زاهدان- 78 پایگاه اوقات فراغت در سطح سیستان و بلوچستان فعالیت دارد و تاکنون 13 هزار و 589 نفر نیز در این پایگاه ها ثبت نام کرده اند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۸    
ارتش سوریه روز گذشته توانست کنترل مرزهای این کشور در ریف درعا با اردن را به دست گیرد؛
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۲    
پلیس رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه بار دیگر بنیامین نتانیاهو را به اتهام فساد مالی در پرونده موسوم به 4000 مورد بازجویی قرار داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۹    
وزیر خارجه عربستان در نشست انجمن همکاری کشورهای عربی و چین، گفت که روابط کشورهای عربی با ایران باید بر پایه احترام به تمامیت ارضی کشورهای عربی و عدم دخالت در مسائل داخلی آن ها باشد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۶    
گزارش امروز قیمت خودرو حاکی از افزایش 2میلیون تومانی قیمت استپ وی دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۶    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه فضاسازی مقامات این رژیم علیه عملیات ارتش سوریه در مناطق جنوبی، مدعی شد ایران و نیروهای تحت حمایت آن مشغول ساخت تاسیساتی در نزدیکی مرز هستند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۸    
عضو شورای عالی بورس درباره احتمال افزایش نرخ سود بانکی برای جذب نقدینگی های موجود در بازارها اظهار داشت: افزایش نرخ سود بانکی تایید نشد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۶    
سید کمال خرازی با اشاره به این که ایران تلاش کرده نقشی ثبات آفرین در منطقه و در حوزه پیرامونی خود داشته باشد، اظهار کرد: اگر اروپا نتواند منافع ایران را در قالب برجام تامین کند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۰    
مجید حسینی پنجشنبه برای عقد قرارداد با ترابوزان اسپور به ترکیه می رود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۰    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: بازار تخم مرغ در تعادل است و هم تولید کنندگان در شرایط خوبی قرار دارند و هم مصرف کنندگان برای تخم مرغ قیمت بالایی پرداخت نمی کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۹    
در سال های اخیر شاهد افزایش محسوس تجربه مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان بودیم که این مصرف بیشتر مربوط به گل و حشیش بوده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۶    
علیرضا جهانبخش که پیش از این عنوان کرده بود به عنوان کودکی است که نام وی را بر پشت پیراهن خود زده است بالاخره توانست به آرزویش برسد و بدل کودکی خود را بیاید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۶    
طی روز های اخیر اختلاف در میان مقامات انگلیس بر سر برگزیت بالا گرفته و نحوه ارتباط با اتحادیه اروپا پس از خروج انگلیس از این اتحادیه به چالشی در این کشور تبدیل شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۳    
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری از شهروندان در پوشش مشاور املاک یا اجاره دهندگان املاک هشدار داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۰    
با اعلام بانک مرکزی بازار ثانویه ارز امروز آغاز به کار کرد و مشاور بانکی اتاق بازرگانی ضمن تشریح جزییاتی از اولین توافقات ارزی در بازار ثانویه اعلام کرد که نرخ ارز امروز در بازار ثانویه حدود 8 هزار ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۷    
جمعی از خانواده های زندانیان ایرانی که به بهانه تحریم های ظالمانه و نامشروع و بنا به درخواست دولت آمریکا در کشورهای مختلف به طور غیر قانونی بازداشت و زندانی شدند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۴    
سرمربی استقلال تهران از اتفاق عجیب در فرودگاه امام خمینی (ره) به شدت عصبانی است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۱    
پرسپولیس تهران در ادامه بازی های دوستانه خود در کرواسی مقابل تیم آلومینیج اسلوونی شکست سنگین 5 بر یک را تجربه کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۱    
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه حقوق برخی مدیران معقول نیست، گفت: در شرایطی که مردم گرفتار هستند، برخی از حقوق ها غیرقانونی پرداخت می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۸    
شرکت جام جم بازرگانی پیشرو که یکی از شرکت های محل کسب درآمد صداوسیماست و نامش در فهرست واردکنندگان هزارو 482 قلم کالا با ارز دولتی آمده ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی شورای نگهبان درباره حضور سپنتا نیکنام گفت: شنبه گذشته کمیسیون مجمع تشکیل جلسه داد و بحث هایی در این زمینه صورت گرفت و قرار شد شنبه آینده در جلسه عمومی مجمع مطرح شود ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۵    
معاون اول رییس جمهور گفت: مهمترین هدف آمریکایی ها در مقطع فعلی زمین گیر کردن اقتصاد ایران و آسیب جدی است تا زندگی را برای مردم سخت و دامنه نارضایتی ها توسعه پیدا کرده و به اهداف خود دست پیدا کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۲    
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از آغاز برگزاری بیست و نهمین المپیاد جهانی زیست شناسی 2018 از 24 تیرماه در تهران خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۴    
مدیرکل زندان های استان تهران آخرین وضعیت پرونده هایی همچون پرونده حمیدرضا بقایی، سعید مرتضوی، مهدی هاشمی، وحید مرادی، نسرین ستوده، هنگامه شهیدی و... را تشریح کرد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۳    
بیرانوند: با همین دماغ پنالتی رونالدو را گرفتم، آنرا عمل نمی کنم! این اظهارنظر سوژه کارتون امروز خبر ورزشی شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۸    
بانک مرکزی امروز نرخ 39 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که براساس آن نرخ یورو افزایش و پوند کاهش داشته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۱    
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی گفت:مردم و به ویژه خانواده ها در تماس با ما به شدت خواهان آگاه سازی در زمینه آسیب های اجتماعی به خصوص در فضای مجازی دارند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۱    
پژمانفر اعلام کرد ما مستندات کاملی داریم که نشان می دهد وزارت ارتباطات امکانات لازم را در اختیار هاتگرام و طلاگرام قرار داده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۸    
رئیس جمهور سوریه بار دیگر تأکید کرد همه مناطق تحت اشغال گروه های مختلف تروریستی در این کشور آزاد خواهد شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۵    
دمای تهران به زیر 40 درجه کاهش یافت و به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی آسمان تهران طی دو روز آینده صاف و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۹    
در حالی که حدود یک ماه تا شروع بازی های آسیایی جاکارتا باقی مانده است اما هنوز تکلیف سه سهمیه ورزشکاران پاراگلایدر ایران مشخص نیست و تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۶    
رییس انجمن صنفی صنعت سیمان از افزایش نرخ صادرات سیمان در نیمه دوم امسال خبر داد و گفت: باتوجه به از دست رفتن بازار عراق برای صادرات سیمان، مشتری های جدیدی از جمله قطر، کویت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۶    
امروز و از ساعت 22:30 از بین دو تیم ملی فرانسه و بلژیک، اولین چهره حاضر در فینال جام جهانی مشخص می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۷    
محمدجواد معتمدی نژاد، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی که درست یک روز بعد از سخنرانی در حضور رهبر انقلاب بازداشت شده بود ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، یادآور شد: برای حل پرونده سپنتا نیکنام مهلت رسیدگی به این پرونده را تمدید کردیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۵    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: موضوع مهم در مقطع کنونی، تبدیل اراده سیاسی اروپا در حمایت از برجام به اقدامات عملی در راستای اجرای برجام است؛ به طوری که منافع ایران از برجام تأمین شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۵    
رییس هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور از رسیدگی به تقاضای تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در جلسه علنی مجلس تا اواسط مردادماه خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۲    
نیت صداوسیما یا هر کس دیگری توجیه کننده اعمال شان نیست. کسی که چنین مستندی را پخش کرده باید مسئولیت اثرات سوء عملش را بپذیرد. این برخوردها و دستگیری ها و تواب سازی ها فایده ای ندارد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۲    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره وضعیت ایرانیان محروم و فاقد بیمه در نظام ارجاع، گفت: محرومین می توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه ای سازمان بیمه سلامت قرار گیرند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۳    
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: باروری ابرها نوعی کار علمی، فناوری و تکنولوژی نوین محسوب می شود که صرف نظر از اثرات مخرب زیست محیطی نمی توان از آن به عنوان جبران خشکسالی و جبران کمبود بارش ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۰    
دفتر نخست وزیری انگلیس اعلام کرد جرمی هانت به وزارت امورخارجه انگلیس منصوب شد. دفتر نخست وزیری انگلیس با اعلام این خبر افزود: 'مت هنکاک' به عنوان جانشین هانت به وزارت بهداشت انگلیس منصوب شده است ...