جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۲:۴۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 25 تیر 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 1 تیر 1397 روزنامه شروع 2 تیر 1397 روزنامه شروع 3 تیر 1397 روزنامه شروع 4 تیر 1397 روزنامه شروع 5 تیر 1397 روزنامه شروع 6 تیر 1397 روزنامه شروع 7 تیر 1397 روزنامه شروع 8 تیر 1397 روزنامه شروع 9 تیر 1397 روزنامه شروع 10 تیر 1397 روزنامه شروع 11 تیر 1397 روزنامه شروع 12 تیر 1397 روزنامه شروع 13 تیر 1397 روزنامه شروع 14 تیر 1397 روزنامه شروع 15 تیر 1397 روزنامه شروع 16 تیر 1397 روزنامه شروع 17 تیر 1397 روزنامه شروع 18 تیر 1397 روزنامه شروع 19 تیر 1397 روزنامه شروع 20 تیر 1397 روزنامه شروع 21 تیر 1397 روزنامه شروع 22 تیر 1397 روزنامه شروع 23 تیر 1397 روزنامه شروع 24 تیر 1397 روزنامه شروع 25 تیر 1397 روزنامه شروع 26 تیر 1397 روزنامه شروع 27 تیر 1397 روزنامه شروع 28 تیر 1397 روزنامه شروع 29 تیر 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 31 تیر 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۳:۱۸    
غاز عملیات اجرایی گازرسانی به آخرین شهر فاقد گاز خراسان جنوبی در سال جاری
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۳:۱۵    
همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) مراسم جشن اهدا جوایز جشنواره عیدانه شهروند در فروشگاه شهروند المپیک برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۰    
سخنگوی دولت درصفحه اینستاگرامی خود نوشت: فرصت مغتنمی دست داد که برای ادای احترام و تجدید دیدار در محفل گرم هنرمندان پیشکسوت کشور ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۱    
موگرینی از تصویب و به روز رسانی قانون مسدود کننده برای حفظ برجام از سوی شورای وزیران خارجه اتحادیه اروپا خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۵    
تصور من با اطلاعاتی که داریم، این است که مجموعه نظام درباره تصویب این لوایح به تصمیم رسیده است. در جلسه علنی و غیر علنی مجلس رییس مجلس اعلام کرد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۹    
معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به فضای ایجاد شده در کشور پس از اعلام خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: ملت ایران نشان داده که همواره در برابر تهدیدات و فشارهای خارجی منسجم و یکپارچه است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با طرح فرافکنی خود علیه ایران مدعی شد که باید جاه طلبی های ایران متوقف شود ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۲۴    
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پس از پایان جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: تاکنون جلسات به ارزیابی عملکرد و تقسیم کاری بین دستگاه ها معطوف بود و حالا به طور عمده بر بازبینی بسته ها و برنامه ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۱۸    
سهمیه لیگ برتری تیم فوتسال بانوان مشکی پوشان خراسان رضوی در خراسان رضوی باقی ماند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۱۸    
فرماندار شهرستان کارون گفت: برق شیرین شهر و 11 روستای مجاور حدود 18 روز است که به دلیل مشکلاتی که در بحث افت ولتاژ برق منطقه وجود دارد، با قطعی برق مواجه هستند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۱۵    
بالگردهای شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) تعدادی از شهروندان فلسطینی را در شرق بیت لاهیا واقع در نوار غزه هدف حمله قرار داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: نشست روسای نمایندگی ایران در خارج از کشور از روز شنبه 30 تیر به صورت رسمی آغاز می شود و تا بعدازظهر روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۳    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که به خاطر تغییر اوضاع اقلیمی جهان و سیر صعودی افزایش دمای هوا، استرس گرمایی به تهدیدی برای انسان ها تبدیل می شود و سال های 2030 تا 2050 احتمالا 38 هزار نفر را هر سال ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۰    
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس گفت: تشکیل داروخانه های زنجیره ای بنا به هر دلیلی تخلف بوده و در بازار دارویی کشور اختلال ایجاد می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۷    
انتشار خبر پخش زنده سخنرانی احتمالی سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نوار غزه، مقامات و رسانه های رژیم صهیونیستی را دستپاچه کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۷    
صبح امروز نائب رئیس اتحادیه املاک اعلام کرد که رشد قیمت مسکن باعث شده تا بسیاری از مستاجران به شهرهای اقماری تهران مهاجرت کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۴    
نائب رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی در نامه ای به ریاست فیفا با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم، خواستار لغو میزبانی این کشور در سال 2022 شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۱    
دبیرکل اسبق ناتو و مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا اذعان کرد: اعتراف می کنم از کودتا اطلاع داشتیم، اما به ترکیه کمک نکردیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۵    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر لزوم همکاری همه قوا، نهادها و رسانه ها با دولت و همچنین همت مضاعف و تلاش جهادگونه توسط دستگاه های اجرایی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۲    
125 تن از اساتید دانشگاه های سراسر کشور در نامه ای به حسن روحانی خواستار ورود وی به موضوع بازداشت و احکام صادره برای دانشجویان شدند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۳۰    
روند نقل و انتقالاتی آبی ها به شکلی است که این تیم در حال تبدیل شدن به گران ترین تیم لیگ برتر است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۴    
گلر ملی پوش پرسپولیسی ها پس از حرف و حدیث های فراوانی که به وجود آمده بود بالاخره در این تیم ماند. او در تمرین امروز سرخ پوشان حضور یافت و در دیدار برابر گل گهر روی نیمکت نشست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۱    
دکتر محمود فتوحی رئیس دانشگاه شریف با اشاره به ماندگاری نام ایران در تاریخ ریاضی جهان توسط مریم میرزاخانی پرفسور فقید ایرانی گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۸    
دولت آمریکا از خودروسازان خواسته است اسرار کاری خود را در اختیار وزارت بازرگانی قرار دهند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۸    
علیرضا فغانی احتمالا در هفته های ابتدایی لیگ برتر قضاوت نخواهد کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۵    
جام حذفی از شهریورماه امسال آغاز می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه ایران متعهد به اجرای قانون است، گفت: برای مسئول دانستن آمریکا برای وضع مجدد تحریم های علیه ایران به دیوان بین المللی دادگستری شکایت کرده ایم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۹    
معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از تدوین طرح های جنگل داری بر مبنای پایداری جنگل در کشور خبر داد و بیشترین قاچاق چوب را در استان های سمنان، اردبیل و قزوین عنوان کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۳    
دیدار مهم روسای جمهور آمریکا و روسیه در پایتخت فنلاند سرانجام با تاخیر حوالی 15:40 به وقت تهران آغاز شد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۵۱    
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال شایعات مبنی بر نامه مدیریت ورزشگاه آزادی برای لغو دیدار سوپرجام را رد کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۵۱    
میزان فروش محصولات رنو در ایران در 6 ماهه نخست 2018، تحت تاثیر تحریم های احتمالی جدید دولت آمریکا 10.3 درصد کاهش داشته و به 61 هزار و 345 دستگاه رسیده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۸    
مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس این تیم را شانس اول قهرمانی در هجدهمین دوره لیگ برتر دانست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۸    
نایب رئیس مجلس با اشاره به نمایش در آغوش کشیدن تیم ملی کروواسی توسط رئیس جمهور کشورشان،گفت: ایشان با یک حس مادرانه این کار را انجام داد و این آغوش، جنسی نبود، البته که پخش آن نباید انجام می شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۵    
عادل فردوسی پور هم جزو کسانی است که می گوید سوپرجام ایران باید روز جمعه که سازمان لیگ اعلام کرده برگزار شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۵    
اتحادیه اروپا و چین در بیانیه پایانی نشست امروز خود بر لزوم اجرای کامل و موثر برجام تاکید کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۲    
معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: از ابتدای امسال تا پایان خردادماه 216 کودک زیر 6 سال در مراکز ما پذیرش شده اند و به طور میانگین روزانه 3 تا 5 نفر ظرفیت پذیرش در شیرخوارگاه ها داریم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۰    
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: راه اندازی مرکز جامع پیشگیری در استان بوشهر ضروری است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۰    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به دیدار روز گذشته هیات دولت با رهبر معظم انقلاب و قدردانی از حمایت های ایشان از دولت برای عبور از مشکلات پیش رو ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۴    
مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش اعلام کرد که به دنبال وقوع تخلف درثبت نام دانش آموزان دو مسئول آموزش وپرورش یکی از شهرستانهای استان تهران با حکم مدیرکل عزل شدند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۴    
وزیر خزانه داری آمریکا گفت که کشورش برای برخی کشورهای معین، صدور معافیت از تحریم های نفت ایران را مورد بررسی قرار خواهد داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۲    
جمشید مشایخی مورد عمل جراحی روده و کیسه صفرا قرار گرفته و این عمل موفقیت آمیز بوده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۲    
محاکمه این متهم با شکایت هشت شاکی پشت درهای بسته دادگاه به صورت غیرعلنی و در سالن اجتماعات دادگاه کیفری برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۰    
طرحی که هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه برای نجات نوار غزه تدوین کرده جهت اجرای فوری آماده بوده و متمرکز بر احیای چهار بخش برای ممانعت از وقوع جنگ است اما جایگزین آنروا نیست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به یکی از شهرک های نزدیک غزه، تهدید کرد که نبرد با مقاومت هنوز تمام نشده و آتش بسی را که بادبادک های آتش زا در آن استثنا شده باشد، نمی پذیرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۴    
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اظهاراتی مبنی وجود 100هزار نیروی مازاد در آموزش و پرورش گفت: کل نیروی ستادی و اداری ما در کشور 50 هزار نفر است، این آمار 100 هزار نیروی مازاد نمی دانم از کجا آمده است؟
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۸    
مدیرعامل موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج که متهم ردیف اول این پرونده هم محسوب می شود، با تشدید قرار وثیقه و عجز از ناتوانی قرار صادره، بازداشت و راهی زندان شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۵    
پس از تبادل آتش روز شنبه در نوار غزه، رسانه های صهیونیستی از درگیری شدید بین اعضای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۴    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی هرگونه فروش مدت دار خودرو ممنوع است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۰    
پیشنهاد برخی فعالان سیاسی برای مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی عملی و به مصلحت کشور نیست ولی به هر حال اینکه کسانی از سر دلسوزی پیشنهادی را مطرح کنند حرام نیست و بدیهی است که تصمیم گیری و صلاحدید در ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: براساس گزارشات اولیه، فعلاً "پارگی شیلنگ ترمز تانکرحمل سوخت" علت وقوع حادثه بوده، اما باید منتظر گزارش نهایی مراجع ذی صلاح باشیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۱    
دبیر کل بانک مرکزی از تحویل سکه های پیش فروش با سررسید سه ماهه از 26 تیرماه خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی ، حج را مظهر آمیختگی معنویت و سیاست و مهمترین ویژگی آن را اجتماع مسلمانان در زمان و مکان مشخص دانستند و گفتند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۸    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در پاسخ به ادعای سردار جلالی، رییس رئیس سازمان پدافند غیرعامل در خصوص استقرار سرورهای هاتگرام و تلگرام در طبقه نهم ساختمان امام(ره) وزارت ارتباطات گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: در مورد دیدار پوتین و ترامپ ارتباطی با روسیه نداشته ایم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با تاکید بر اینکه ارز دانشجویی به دانشجویان جدیدالورود دوره کارشناسی متقاضی تحصیل در خارج از کشور تعلق نمی گیرد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۴    
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۸    
سخنگوی شورای نگهبان به کسانی که معتقدند قانون اساسی باید اصلاح شود و مجلس دوم و نخست وزیر داشته باشیم، گفت: این اصلاحات معلوم نیست که به ما جواب دهد و وضعیت بهتر از حال حاضر شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۲    
نایب رییس اتحادیه املاک گفت: رشد قیمت مسکن باعث شده تا بسیاری از مستاجران به شهرهای اقماری تهران مهاجرت کنند که همین موضوع مشکلات عبور و مرور را رقم می زند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۹    
او از جمله وعاظ شهیر کشور است که سخنانش همواره با مخاطبان زیادی همراه بوده و کلامش به دلیل اینکه از دل بر می آید به دل می نشیند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۳    
طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه تیر ماه ساعت 24 امشب واریز و قابل برداشت خواهد بود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۰    
معاون حفاظت و بهره برداری و عضو هیات مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: کشت برنج به غیر از استانهای شمالی در تمام شهرها یا استانهای دیگر ممنوع است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۵    
به گفته یک نماینده مجلس اولویت تامین برق با مشترکان داخلی است و صادرات برق در شرایط مازاد تولید صورت می گیرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۲    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: براساس محاسبات صورت گرفته اگر شرایط تامین منابع مالی در حوزه آب به روال فعلی باشد، 50 سال زمان برای اتمام این طرح ها نیاز است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۹    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وقتی در کشور تعرفه مشترکین پر مصرف و کم مصرف یکی باشد به طور طبیعی بدمصرفی و اسراف انرژی ظهور پیدا می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۹    
می توان به جرات گفت: جام جهانی 2018 روسیه، را می توان جام شگفتی ها نام بُرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۶    
رییس انجمن جراحان عروق ایران، ضمن اینکه چاقی را علت اصلی گرفتگی عروق و تصلب شرایین دانست، در عین حال نسبت به خطر بروز بیماری بورگر در سیگاری ها و همچنین خطر قطع عضو به دنبال این بیماری هشدار داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۰    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین است.