جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۸:۴۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 21 تیر 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 1 تیر 1397 روزنامه شروع 2 تیر 1397 روزنامه شروع 3 تیر 1397 روزنامه شروع 4 تیر 1397 روزنامه شروع 5 تیر 1397 روزنامه شروع 6 تیر 1397 روزنامه شروع 7 تیر 1397 روزنامه شروع 8 تیر 1397 روزنامه شروع 9 تیر 1397 روزنامه شروع 10 تیر 1397 روزنامه شروع 11 تیر 1397 روزنامه شروع 12 تیر 1397 روزنامه شروع 13 تیر 1397 روزنامه شروع 14 تیر 1397 روزنامه شروع 15 تیر 1397 روزنامه شروع 16 تیر 1397 روزنامه شروع 17 تیر 1397 روزنامه شروع 18 تیر 1397 روزنامه شروع 19 تیر 1397 روزنامه شروع 20 تیر 1397 روزنامه شروع 21 تیر 1397 روزنامه شروع 22 تیر 1397 روزنامه شروع 23 تیر 1397 روزنامه شروع 24 تیر 1397 روزنامه شروع 25 تیر 1397 روزنامه شروع 26 تیر 1397 روزنامه شروع 27 تیر 1397 روزنامه شروع 28 تیر 1397 روزنامه شروع 29 تیر 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 31 تیر 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۵    
گروه خودروسازی پژو سیتروئن PSA اعلام کرده فروش جهانی اش به رغم خروج از ایران؛ به عنوان یک بازار عمده برای خودروهای پژو و سیتروئن، در نیمه اول امسال رو به رشد بوده است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۵    
تیم داوری ایران مسابقه حساس رده بندی جام جهانی 2018 بین بلژیک و فرانسه را قضاوت می کند
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۹    
میرمجید طاهری، وکیل خانواده روح الامینی، درباره آخرین وضعیت پرونده بازداشتگاه کهریزک و نتیجه درخواست اعاده دادرسی سعید مرتضوی، گفت: در این پرونده موضوعی جدید را به ما اعلام نکرده اند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۲    
فرماندار ساری با اشاره به اینکه آتش سوزی مسجد جامع ساری سبب تخریب صددرصدی تاریخ سه هزار ساله این خطه شده است، گفت: اطفاء حریق تا ساعات بامداد جمعه نیز ادامه خواهد داشت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۹    
من باور ندارم که تنش میان ما و ایران افزایش یافته است...ایرانی ها اکنون در مقایسه با گذشته با احترام بیشتری با ما رفتار می کنند ایران اکنون مشکلات زیادی دارد و آن ها بامشکلات اقتصادی زیادی روبرو ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۳:۳۳    
باشگاه یووه اعلام کرد که رونالدو پیراهن شماره 7 بیانکونری را بر تن خواهد کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۳:۲۷    
معاون پیش بینی هواشناسی گلستان گفت: روند افزایش دما در شهرهای گلستان ادامه دارد و خطر آتش سوزی، جنگل های شرق استان را تهدید می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۳:۲۴    
علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد با صدور بخشنامه ای، تقویم آموزشی سال 98-97 را به واحد ها و مراکز آموزشی این دانشگاه ابلاغ کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۳:۲۴    
اگر چه روزبه چشمی با پیشنهاد جالب یکی از تیم های لیگ ستارگان قطر مواجه شده است، اما نیت به ماندن در جمع آبی پوشان دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۳:۱۵    
اگر سردار آزمون برای اردوی آماده سازی جام ملت های آسیا آمادگی روحی و روانی نداشته باشد چه بسا دیگر از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت نشود!
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۶    
در سه روز آینده در نیمه شرقی کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود که در منطقه زابل با توفان گرد و خاک همراه است، در همین مدت به سبب افزایش سرعت باد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۰    
هاآرتص گزارش داد نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنج شنبه) گفته است: اسرائیلی ها مشکلی با رییس جمهوری سوریه ندارند و چنانچه توافقات موجود رعایت شود در امور این کشور مداخله نخواهند کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۰    
رئیس فراکسیون زنان مجلس اظهار داشت: دولت در حال تهیه و تدوین طرحی در خصوص انتخابات است که در حال همکاری با دولت هم هستیم و امیدواریم با همکاری با نهادهای مختلف در کشور بتوانیم در جهت عملی کردن طرح ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۸    
محمد جواد آذری جهرمی وزیر با انگیزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که به زاداگاهش استان فارس سفر کرده است، صبح امروز در جمع نخبگان و فعالان حوزه ICT استان فارس حضور پیدا کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۸    
در آخرین روز کاری هفته قیمت دلار تا حدی صعودی شد و نسبت به روز گذشته در بازار آزاد افزایش قیمت داشت. البته بانک مرکزی نیز با این رشد همراه بود و دلار رسمی را گران کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۲    
مراسم تشییع جنازه جان باختگان حادثه مرگبار اتوبوس سنندج به تهران امروز 21 تیر ماه با حضور مردم و مسئولین در بهشت محمدی برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۷    
شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: شهر درعا به طور کامل به کنترل نیروهای ارتش سوریه درآمد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۱:۲۶    
پلیس فتا در اطلاعیه ای تاکید کرد که مائده هژبری فاقد پرونده انتظامی و قضایی در پلیس فتا ناجا و پلیس فتا استان ها بوده و احضار و مصاحبه با وی توسط پلیس فتا صورت نگرفته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۱:۲۳    
وزارت دفاع یمن اعلام کرد که یک فروند جنگنده عربستان سعودی در جنوب این کشور سقوط کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۱:۲۰    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و فرستاده ویژه رییس جمهوری به مسکو پس از دیدار با رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد: روابط دو کشور مستحکم تر شده و در آینده نیز بیش از پیش گسترش می یابد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۹:۰۲    
مشاور معاونت بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی مشوق های کارفرمایی به منظور جذب نیروی جدید را از اقدامات این سازمان در راستای حمایت از کالای ایرانی برشمرد و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۸:۵۹    
مسعود سریع القلم در کنگره تجلیل از مدیران شایسته به عنوان مدیر شایسته ملی معرفی شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۰۵    
وزیر نیرو گفت: در روزهای اخیرو با افزایش دمای هوا مصرف برق در کشور به 58 هزار مگاوات رسیده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۶    
مدیر روابط عمومی پزشک قانونی کردستان از تحویل 5 جسد متوفیان حادثه آتش سوری اتوبوس شب گذشته سنندج خبر داد و گفت: دو جسد دیگر شناسایی و امروز تحویل داده می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۰    
وزارت نیرو در اطلاعیه ای گفته است که با وجود هشدار مسئولان در مورد کمبود برق و اقداماتی مانند کاهش ساعات کاری ادارات به منظور صرفه جویی در مصرف برق ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۷    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید بر ارائه خدمات صحیح پزشکی به حجاج به حضور افراد دارای اعتیاد در مناسک حج و مشکلاتی که ایجاد می شود اشاره کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۸    
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری که به عنوان فرستاده ویژه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور ایران به روسیه سفر کرده است در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۵    
قیمت طلا روز پنج شنبه که ارزش دلار همچنان بالا ماند، تغییر چندانی نداشت و نزدیک به پایینترین حد خود در یک هفته اخیر ایستاد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۸    
بانک مرکزی امروز نرخ 39 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که براساس آن نرخ 20 ارز افزایش، 19 ارز کاهش یافت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۰    
رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه برای نورپردازی شهر با اداره برق هماهنگ هستیم، گفت: به جای این که لامپ ها را خاموش کنیم، باید به سوی تکنولوژی کم مصرف برویم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از مهم ترین کارهای دولت، کاهش اثر تحریم ها بر زندگی روزمره مردم است که اقدامات برای دو دهک پایین جامعه به طور جدی پیگیری خواهد شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۵    
پیشکسوت پرسپولیس، جدایی احتمالی بیرانوند و امیری از این تیم را بسیار مشکل ساز قلمداد کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۲    
رییس سابق بانک مرکزی که مدعی مدیریت تحریم و بحران کشور در دو سال اول دهه اخیر است، این روزها با استناد به یک خبر جعلی منتشر شده در برخی از رسانه های داخلی که عموما از آن ها به عنوان منبع اصلی اخبار ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۹    
روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به انتشار فیلم اعتراف دختر اینستاگرامی روزهای اخیر نوشت: کلیپ های رقص یک دختر نوجوان 17 ساله در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد و پس از بازداشت مرتکب این کار خلاف ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۱    
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت و انسجام داخلی، گفت که پیام اخیر سردار سلیمانی به رییس جمهور مایه دلگرمی دولت و پیام وحدت است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۸    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس جمهور روسیه خواستار خروج ایران از سوریه شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۸    
یک مقام ارشد سازمان ملل که به کره شمالی سفر کرده است بر سوء تغذیه، کمبود آب آشامیدنی سالم و کمبود دارو به عنوان مشکلات پیش روی این کشور اشاره کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۵    
معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران اخذ کرایه بیشتر بابت روشن کردن کولر در تاکسی را خلاف قانون دانست.