شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۲:۳۸Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 24 تیر 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 1 تیر 1397 روزنامه شروع 2 تیر 1397 روزنامه شروع 3 تیر 1397 روزنامه شروع 4 تیر 1397 روزنامه شروع 5 تیر 1397 روزنامه شروع 6 تیر 1397 روزنامه شروع 7 تیر 1397 روزنامه شروع 8 تیر 1397 روزنامه شروع 9 تیر 1397 روزنامه شروع 10 تیر 1397 روزنامه شروع 11 تیر 1397 روزنامه شروع 12 تیر 1397 روزنامه شروع 13 تیر 1397 روزنامه شروع 14 تیر 1397 روزنامه شروع 15 تیر 1397 روزنامه شروع 16 تیر 1397 روزنامه شروع 17 تیر 1397 روزنامه شروع 18 تیر 1397 روزنامه شروع 19 تیر 1397 روزنامه شروع 20 تیر 1397 روزنامه شروع 21 تیر 1397 روزنامه شروع 22 تیر 1397 روزنامه شروع 23 تیر 1397 روزنامه شروع 24 تیر 1397 روزنامه شروع 25 تیر 1397 روزنامه شروع 26 تیر 1397 روزنامه شروع 27 تیر 1397 روزنامه شروع 28 تیر 1397 روزنامه شروع 29 تیر 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 31 تیر 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۶    
در هفته ای که گذشت، اتفاقات مهمی در بانک ملی ایران رخ داد. تحویل سکه های پیش فروش شده با موعد سه ماهه در شعب بانک ملی ایران آغاز شد و بانک تفاهم نامه ای نیز با شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۹:۵۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: با تغییر مأموریت بانک مسکن به بانک توسعه ای امکان ساماندهی بازار مسکن فراهم خواهد شد که این اجرای مأموریت نیاز به منابع نقدی دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۵    
خالدی گفت: زلزله 4.9 ریشتری سنخواست خراسان شمالی تا کنون مصدومی نداشته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۹    
تسنیم
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۶    
صداوسیما برای نخستین بار مراسم اهدای کاپ قهرمانی جام جهانی را بدون سانسور پخش کرد به همین خاطر عادل فردوسی پور از مسئولان صدا و سیما تشکر کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۷    
ویکتوریا دومین دریاچه بزرگ آب شیرین در جهان به شمار می رود که عمدتاً با آب باران سیراب شده است. به عنوان طولانی ترین دریاچه جهان هم شناخته می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۴    
روایتی عجیب از سرنوشت مردی را می خوانید که پس از گذشت 186 سال همچنان جسدش در نشست ها حضور پیدا می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۴    
برنامه روزانه قطع برق تهران برای 25 تیرماه منتشر و محل قطعی های برق به صورت جدول مشخص شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۵    
مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: براساس طرح هر مسجد، یک برنامه پیشگیری حدود 10-12 هزار روحانی در امر پیشگیری از اعتیاد آموزش دیده اند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۲    
رییس سازمان توسعه تجارت ایران درباره موضوع تعلیق ثبت سفارش کالا با ارز رسمی گفت: وزارتخانه های مرتبط با امر تولید و مصرف موظفند تقاضای ثبت سفارش واردات کالا با ارز رسمی را بررسی و اولویت بندی کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۲    
انبار ملی حیات وحش کلردادو، با بیش از 1 میلیون و 300 هزار مورد از اجزای ضبط شده حیات وحش آفریقا، تنها گوشه ای از قاچاق گسترده و سازماندهی شده حیات وحش را به تصویر می کشد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۹    
وزیر آموزش و پرورش درباره زمان واریز قسط اول پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: قسط اول با حقوق این ماه پرداخت خواهد شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۰    
ح. ه به دلیل بدهی 1000 میلیارد تومانی به بانک سرمایه توسط یکی از نهاد های امنیتی بازداشت و مدت سه هفته است که در زندان اوین به سر می برد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۳:۳۶    
رئیس جمهور در دیدار اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب اظهار کرد: همه تلاش خود را به کار می بندیم تا نکاتی را که بیان فرمودید، عملیاتی و اجرایی کنیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۳:۳۰    
زلزله 4.7 ریشتری در عمق 10 کیلومتری زمین حوالی کهنوج در جنوب استان کرمان را لرزاند. بنابر گفته مدیر هلال احمر استان کرمان، خسارتی تا کنون گزارش نشده و تیم های ارزیاب در حال فعالیت هستند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۳:۲۴    
واردات نفت کره جنوبی از ایران در ماه ژوئن نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40.3 درصد کاهش یافت و به پایین ترین رقم از ژانویه 2015 رسید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۳:۱۸    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در مورد مفقود شدن خانم مریم فرجی گفت: فردی که نامزد سابق این خانم بود چند روز قبل دستگیر شد و با توجه به دلایل و شواهد کافی به قتل وی اعتراف کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۳:۱۵    
رئیس جمهور پاسخ نامه وزیر ورزش و جوانان درخصوص حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 را داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۳:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی بی سابقه، گفت اتحادیه اروپا به دلیل سوءاستفاده از ایالات متحده در زمینه تجاری، دشمن آمریکا به شمار می آید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۲:۵۴    
بازار طلا و ارز که دیروز یک تورم عجیب و غیر منتظره را پیش گرفته بود و تبش تا اواسط امروز هم ادامه داشت در ساعات پایانی امروز و در لحظه مخابره این خبر به قیمت های دیروز برگشت و حتی سکه با یک کاهش عجیب ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۲:۵۴    
یکی از مقام های بلندپایه دولت ترزا می نخست وزیر انگلیس به دلیل ارسال پیامک های غیر اخلاقی مجبور به کناره گیری شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۲:۴۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی دو طبقه در بازار بزرگ تهران خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۲:۴۵    
وکیل مدافع ندا علیزاده از تایید حکم اعدام در ملاء عامِ قاتل کودک 6 ساله مشهدی در شعبه 39 دیوان عالی کشور خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۸    
به دلیل قرار گرفتن ایران در کمربند خشک و نیمه خشک جهان، این کشور در زمره کشورهای با محدودیت منابع آب قلمداد می شود و به همین دلیل نیز این ماده حیاتی در ایران ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۱    
رییس جمهور آمریکا و رییس جمهور روسیه فردا (دوشنبه) در هلسینکی، پایتخت فنلاند با یکدیگر ملاقات خواهند کرد. این نشست به میزبانی رییس جمهور فنلاند برگزار می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۸    
گمانه زنی ها درباره مهاجرت پرحاشیه شدت گرفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۲    
با توجه به استمرار هوای گرم و افزایش بی سابقه مصرف انرژی برق و نیز محدودیت منابع تولید انرژی، صنعت برق مجددا جدول پیش بینی اعمال محدودیت بار در شبکه های توزیع برق شهر تهران را این بار به صورت بلوک ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۶    
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین اخراج شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۱    
روزنامه جمهوری اسلامی از علت گرانی مشکوک سکه رمز گشایی کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۱    
اگر قرار بود رهبری به توصیه کسانی که مدعی بودند می توان جنگ را بدون داشتن منطق نظامی و توان پشتیبانی و صرفا بر اساس احساسات و هیجانات ادامه داد توجه می کرد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۲    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه وام بازنشستگان از 4 به 5 میلیون تومان افزایش یافت، گفت: امسال 400 هزار نفر از بازنشستگان دولت، وام 5 میلیون تومانی با سود 4 درصد دریافت می کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۹    
سفیر ایران در لندن در توییتی به بازتاب واکنش مردم انگلستان از اولین سفر دونالد ترامپ به کشورشان پرداخت و گفت: مردم انگلستان نسبت به رفتار و اظهارات ترامپ در این سفر بسیار عصبانی و شوکه هستند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۶    
شبکه تلویزیونی پریمو اسپورت دست به افشاگری جالبی درباره رونالدو زد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۳    
رئیس دانشگاه تهران با اشاره به آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی این دانشگاه گفت: برای برخی از دانشجویان در دادگاه بدوی احکام سنگینی صادر شده و برای برخی از آنها حکم 5 سال و برخی از آن ها 2سال صادر شده ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۷    
پدر یک خانواده در شهرستان ساری مازندران همسر و دختر ش را به دلایلی که هنوز نامعلوم است به قتل رساند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۳    
بانک صادرات ایران طی سه ماه اول سال جاری بالغ بر دو هزار و 458 میلیارد ریال وام خرید مسکن به اقشار ویژه پرداخت کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۴    
ناظم متخلف مدرسه پسرانه غرب تهران با رأی قاضی شعبه 1091 دادگاه ارشاد به 10 سال حبس و 80 ضربه شلاق محکوم شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۹    
دیدار فینال جام جهانی امروز (یکشنبه، 24 تیر ماه) ساعت 19:30 به گزارشگری مزدک میرزایی به روی آنتن می رود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت به زودی از جزئیات کشف فساد در واردات خودرو با مردم سخن می گوید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه طبق معمول افراد پس از انتخابات رصد می شوند، گفت: ما علم غیب نداریم تا وضعیت افراد را بدون مراجعه به گذشته و عملکردشان بررسی کنیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال امید اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۵    
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در قبال استقلال و پرسپولیس به یک اندازه مسوولیت داریم و تبعیضی وجود نداشته و ندارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۵    
بهمن فرمان آرا می گوید: من خودم را یک فیلمساز چریک نمی بینم اما سعی می کنم به جای بازنشسته شدن تا آخر کار کنم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۵    
به دنبال بروز برخی نابسامانی های اقتصادی در کشور رهبر معظم انقلاب به منظور بررسی دقیق موضوع اعضای دولت را فرا خوانده اند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۵    
ح.ه به دلیل بدهی 1000 میلیارد تومانی به بانک سرمایه توسط یکی از نهاد های امنیتی بازداشت و مدت سه هفته است که در زندان اوین به سر می برد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۸    
رئیس جمهوری آمریکا گفت، قصد دارد در انتخابات 2020 مجددا شرکت کند. وی گفت: "همه از من می خواهند" و اینکه هیچ نامزد دموکراتی "نیست که بتواند" مرا شکست دهد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، نسبت دادن نظری به ایشان برخلاف آنچه که به عنوان نظر رسمی مطرح می شود را گناه کبیره می دانند.