یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 6 مهر 1400 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 1 فروردین 1397 روزنامه شروع 19 اسفند 1398 روزنامه شروع 26 اسفند 1399 روزنامه شروع 30 فروردین 1400 روزنامه شروع 30 اردیبهشت 1400 روزنامه شروع 30 خرداد 1400 روزنامه شروع 31 تیر 1400 روزنامه شروع 31 مرداد 1400 روزنامه شروع 31 شهریور 1400 روزنامه شروع 30 آبان 1400 روزنامه شروع 30 آذر 1400 روزنامه شروع 30 دی 1400 روزنامه شروع 30 بهمن 1400 روزنامه شروع 25 اسفند 1400 روزنامه شروع 3 مهر 1400 روزنامه شروع 4 مهر 1400 روزنامه شروع 5 مهر 1400 روزنامه شروع 6 مهر 1400 روزنامه شروع 7 مهر 1400 روزنامه شروع 8 مهر 1400 روزنامه شروع 10 مهر 1400 روزنامه شروع 11 مهر 1400 روزنامه شروع 12 مهر 1400 روزنامه شروع 14 مهر 1400 روزنامه شروع 15 مهر 1400 روزنامه شروع 16 مهر 1400 روزنامه شروع 17 مهر 1400 روزنامه شروع 18 مهر 1400 روزنامه شروع 19 مهر 1400 روزنامه شروع 20 مهر 1400 روزنامه شروع 21 مهر 1400 روزنامه شروع 22 مهر 1400 روزنامه شروع 24 مهر 1400 روزنامه شروع 25 مهر 1400 روزنامه شروع 26 مهر 1400 روزنامه شروع 28 مهر 1400 روزنامه شروع 29 مهر 1400 روزنامه شروع 30 مهر 1400 
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۹    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در واکنش به ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر ضرورت توقف برنامه هسته ای ایران، با تصریح این مهم که قرار نیست سانتریفیوژها در ایران متوقف شود ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۹    
تداوم سرعت واکسیناسیون در کشور باعث شده طی روزهای اخیر میزان بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 در اغلب استان ها روندی کاهشی داشته باشد و این موضوع نشان می دهد که موج پنجم کرونا ضعیف تر شده ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۴    
کاخ کرملین اعلان کرد که ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان رئیسان جمهوری روسیه و ترکیه، در دیدار حضوری چهارشنبه در بندر سوچی، به رایزنی های مفصلی درباره اوضاع جهان به ویژه سوریه، افغانستان ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۴    
مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در اطلاعیه ای از آغاز نوبت دهی واکسیناسیون برای افراد 12 سال به بالا خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۴    
روزنامه استریت تایمز نوشت، سنگاپور قصد دارد " زندگی با ویروس کرونا " را به عنوان راهی جهت ادامه زندگی عادی در سنگاپور بررسی و اجرایی کند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۹    
دو میلیون دز واکسن کرونا روز سه شنبه وارد کشور شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۴    
روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته 239 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و 11 هزار و 701 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۴    
روابط عمومی شرکت بورس تهران اعلام کرد: هیچ فعالیتی در این شرکت در زمینه استخراج رمز ارز وجود ندارد و موضوع پنهانی که عده ای مدعی کشف آن شده اند از اساس تکذیب می شود.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۹    
عضو هیات مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با انتشار صورت های مالی سازمان بورس در سال 1400 ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۹    
تفاهم نامه مشارکت در حوزه خودرو متصل بین همراه اول و ایران خودرو در راستای هوشمندسازی صنعت خودرو منعقد شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۳۹    
رییس جمهوری مهار تورم را مساله مهم و اولویت دولت دانست و از بانک مرکزی خواست تا سیاست های پولی را متناسب با مدیریت نقدینگی و کنترل تورم پیگیری کند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۳۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به حمایت های خوب دولت و تعاملی که بین دستگاه های مختلف وجود دارد، در این مدت کوتاه ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۳۴    
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گفت: پیش بینی می شود سطح صادرات غیرنفتی کشور با حضور شرکت ها و استان های مختلف در این رویداد بزرگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به بیش از 100 میلیارد دلار برسد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۲۹    
نجیب میقاتی " نخست وزیر لبنان تاکید کرد: ما قصد به تاخیر انداختن انتخابات پارلمانی را نداریم و این انتخابات در زمان مورد نظر برگزار خواهد شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۲۹    
بیمارستان های شهر نیویورک آمریکا از روز دوشنبه تعدیل و اخراج کادر مراقبت های بهداشتی را که در برابر دستور واکسن کرونا مقاومت کرده اند ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۲۴    
گرتا تانبرگ دختر نوجوان سوئدی فعال در حوزه زیست محیطی روز سه شنبه در افتتاحیه اجلاس آب و هوایی جوانان در میلان ، رهبران جهان را بخاطر 30 سال تکرار وعده های پوچ برای حل بحران اقلیمی به باد انتقاد گرفت.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۲۴    
هیاتی متشکل از چند وزیر سوریه به امان پایتخت اردن سفر کرد؛ سفری که می توان آن را نشانه ای از شکست سیاست فشار و تحریم آمریکا علیه سوریه دانست.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۹    
نخست وزیر مالزی در جلسه پارلمان این کشور گفت، تلاش خواهد کرد کشور و مردم مالزی را به سمت رشد پایدار و رفاه همه شمول در دوران پس از کرونا هدایت کند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۹    
مدارس در بسیاری از کشورها بیش از یک ماه است که بازگشایی شده و نگرانی در این مورد که گونه دلتای کرونا مانع از آموزش حضوری کودکان شود، بی پایه و اساس از آب درآمده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۴    
در شبانه روز گذشته در روسیه بیش از 850 نفر بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که بالاترین رقم در این کشور از آغاز همه گیری کرونا در دو سال اخیر است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۴    
ده ها کشتی اقیانوس پیما با ده ها هزار کانتینر، به دلیل فعالیت کمتر از ظرفیت بندرها در پی کمبود شدید کارگر و تجهیزات، در آب های سواحل کالیفرنیای جنوبی آمریکا در صف تخلیه بار هستند
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۵۹    
مدیرکل بهزیستی استان قم از ارائه خدمات توانبخشی و حمایتی به بیش از سه هزار سالمند قمی خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۴۹    
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیماری های قلبی عروقی را نخستین علت مرگ در دنیا و ایران عنوان کرد وی بحران کووید 19 ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۴۹    
هوای شهرهای یزد، اهواز، تهران، اصفهان، اراک و کرج امروز سه شنبه به ترتیب با شاخص های 107، 109، 111 ، 123 ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۴۹    
معاون سابق پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرستاران پاسخگوی 65 درصد از نیازهای نظام سلامت بودند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۴۴    
معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت آموزش و پرورش اهداف مشترکی را دنبال می کنند و امیدوارم که این اهداف مشترک را در آینده به نتیجه برسانیم.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۴۴    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: تأثیر اجرای نسخه الکترونیک را از منظر دریافت کنندگان خدمات بررسی و سپس طرح را با هدف تسهیل و ارتقای خدمات درمانی تکمیل می کنیم.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۴۴    
وزیر دادگستری گفت: قوانین و مقررات سازمان تعزیرات حکومتی باید اصلاح شود و امور صنفی قانون مربوط به سال های 60 و 70 است اما تا اصلاح قانون نمی توانیم به مردم بگوییم این بخش به تعزیرات مرتبط است و بخش ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۳۹    
نمایشگاه گذرگاه حماسه ها یادآور رشادت شهدا جانبازان و آزادگان و تونل زمانی است به بلندای انقلاب اسلامی و جنگ و دفاع مقدس ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۳۴    
مدیرکل تشریفات و ارتباطات بین الملل جمعیت هلال احمر از انتشار گزارش های سالیانه جمعیت هلال احمر در سامانه جهانی گزارش دهی فدراسیون بین المللی خبر داد و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: بنفیکH تیم قدرتمندی است اما باید مقابل آنها با در اختیار داشتن توپ و میدان به نتیجه خوبی برسیم.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۲۴    
تیم فوتبال پاری سن ژرمن امشب(سه شنبه) در لیگ قهرمانان اروپا در پارک دوپرنس میزبان منچسترسیتی است؛ دیداری که از آن به عنوان گرانقیمت ترین سابقه فوتبال جهان یاد می شود.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۲۴    
هافبک تاثیرگذار باشگاه چلسی انگلیسی به دلیل مثبت شدن تست کرونا، دیدار فردا(چهارشنبه) این تیم برابر یوونتوس را از دست داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۹    
تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با امارات و کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022، تمریناتش را در دوبی آغاز خواهد کرد. لژیونرها نیز مستقیما راهی این شهر می شوند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۴    
رییس فدراسیون کشتی خطاب به ملی پوشان کشتی آزاد اعزامی به پیکارهای جهانی گفت: کشتی از گذشته تاکنون همیشه پرچم ورزش ایران را بالا نگاه داشته و افتخارآفرین بوده ؛ هم اکنون این پرچم به دست شما رسیده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۴    
ستاره سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه آ.اس رم به الریان قطر پیوست.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۴    
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، به عنوان سرپرست جدید مجموعه ورزشی آزادی منصوب شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۰۹    
با شکستگی دنده حسین طیبی پیش از شروع جام جهانی فوتسال، اعزام او یک اقدام منفی از سوی کادرفنی تیم ملی بود.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۰۴    
مسوول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور گفت: استاندارد ورزشگاه ها تغییر کرده و دیگر به هر قیمتی در هر ورزشگاهی بازی نخواهیم گذاشت.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۰۴    
مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد، گفت: آماده اجرای شیوه نامه های بهداشتی برای بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها هستیم.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۵۹    
وزیر ورزش و جوانان در واکنش به سفر اخیر یکی از تیم های ورزشی به خارج از کشور، گفت: وقتی این موضوعات را می شنویم، سر درد می گیریم و می گوییم که ما کجا نشسته ایم؟
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۵۹    
سرمربی باشگاه منچسترسیتی در آستانه نبرد این تیم برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، به هراس خود از لیونل مسی ، نیمار و کیلین امباپه و ناتوانی از مهار آن ها اعتراف کرد.