سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 15 مهر 1400 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 1 فروردین 1397 روزنامه شروع 19 اسفند 1398 روزنامه شروع 26 اسفند 1399 روزنامه شروع 30 فروردین 1400 روزنامه شروع 30 اردیبهشت 1400 روزنامه شروع 30 خرداد 1400 روزنامه شروع 31 تیر 1400 روزنامه شروع 31 مرداد 1400 روزنامه شروع 31 شهریور 1400 روزنامه شروع 30 آبان 1400 روزنامه شروع 30 آذر 1400 روزنامه شروع 30 دی 1400 روزنامه شروع 30 بهمن 1400 روزنامه شروع 25 اسفند 1400 روزنامه شروع 3 مهر 1400 روزنامه شروع 4 مهر 1400 روزنامه شروع 5 مهر 1400 روزنامه شروع 6 مهر 1400 روزنامه شروع 7 مهر 1400 روزنامه شروع 8 مهر 1400 روزنامه شروع 10 مهر 1400 روزنامه شروع 11 مهر 1400 روزنامه شروع 12 مهر 1400 روزنامه شروع 14 مهر 1400 روزنامه شروع 15 مهر 1400 روزنامه شروع 16 مهر 1400 روزنامه شروع 17 مهر 1400 روزنامه شروع 18 مهر 1400 روزنامه شروع 19 مهر 1400 روزنامه شروع 20 مهر 1400 روزنامه شروع 21 مهر 1400 روزنامه شروع 22 مهر 1400 روزنامه شروع 24 مهر 1400 روزنامه شروع 25 مهر 1400 روزنامه شروع 26 مهر 1400 روزنامه شروع 28 مهر 1400 روزنامه شروع 29 مهر 1400 روزنامه شروع 30 مهر 1400 
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۲    
هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به منظور حضور در نشست مقدمات کنفرانس تغییرات آب و هوا و اقلیمی (کاپ26) وارد رم پایتخت ایتالیا شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۲    
وزیر ورزش و جوانان جهت هم اندیشی و تشریح برنامه های وزارتخانه متبوع خود هفته بعد در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور می یابد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۲    
قیمت بیتکوین به زیر 55 هزار دلار عقب نشست.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۷    
رنگ بندی کرونایی کشور در اپلیکیشن ماسک منتشر شد و هفت شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال امارات با تمجید از شاگردان اسکوچیچ گفت: آنها در طول بازی از ما بهتر بودند و برای همین تیم پیروز میدان شدند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۷    
دروازه بان و کاپیتان تیم ملی فوتبال امارات شکست مقابل ایران را ناراحت کننده دانست و گفت: هنوز به موفقیت و رسیدن به جام جهانی امیدواریم.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۳    
مدیرکل دفتر پژوهش، طرح و برنامه ریزی درسی سازمان فنی و حرفه ای گفت: از یک سال گذشته تاکنون بیش از 2 هزار و 500 استاندارد شایستگی و ارزشیابی با مشارکت صاحبان و خبرگان مشاغل تدوین شده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در اجرای قانون جهش تولید مسکن، احداث چهار میلیون واحد مسکونی برای چهار سال برنامه دولت سیزدهم است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۳    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در بازدید از نخستین روز اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون دانش آموزان شهر تهران، استقبال از این طرح را خوب ارزیابی کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۳    
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) امروز (پنج شنبه) 80 دلار و 65 سنت ثبت شد که نسبت به روز پیش از آن 20 سنت افزایش داشت.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۳    
ایرانی ها در حالی در 6 ماهه نخست امسال و همزمان با شرایط قرمز کرونایی، روزانه 85 میلیون لیتر بنزین مصرف کرده اند که این عدد برای 6 ماهه اول سال 99، حدود 74 ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۸    
وزیر امور خارجه گفت: در صورت وجود نیت واقعی در طرف های مقابل و بازگشت همه آنها به تعهدات خود در برجام ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۸    
محمدعلی گرایی فرنگی کار وزن 77 کیلوگرم تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی پیکارهای قهرمانی جهان در نروژ مغلوب رومن ولاسوف دارنده 2 مدال طلای المپیک از روسیه شد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۳    
سجاد عباس پور فرنگی کار وزن 55 کیلوگرم کشورمان از پیکارهای قهرمانی سال 2021 جهان در نروژ حذف شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۸    
مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در صورت برتری برابر امارات فاصله امتیازی خود را با سایر تیم های گروه زیاد می کنیم تا با شرایط روحی و روانی مناسب به مصاف کره برویم.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۸    
محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی و پژمان پشتام فرنگی کاران وزن های 72، 77 و 82 کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود در پیکارهای جهانی نروژ مقابل حریفان به پیروزی رسیدند ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۸    
تیم ملی فوتبال امارات در 9 دیدار اخیر خود در مسابقات رسمی و دوستانه شکست نخورده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۳    
فوق ستاره فوتبال جهان در گفت وگو با فرانس فوتبال زوایای جدیدی از زندگی ورزشی خود را افشا کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۳    
بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی قطر، زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد تا مدت طولانی از زمین دور باشد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۳    
برخی از تصاویر منتشر شده از تمرینات کاپیتان تیم فوتبال آرژانتین حکایت از مصدومیت دارنده 6 توپ طلای فوتبال جهان دارد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۸    
یک رسانه فرانسوی با یادآوری درخواست لیون برای جذب سردار آزمون ، از تابستان داغ مهاجم ایران خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۸    
اردوی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا برای حضور در رقابت های جام جهانی فرانسه برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۸    
ملی پوش تیم اسکواش ایران گفت: مسابقات قهرمانی و انفرادی آسیا را در پیش داریم و بر اساس شناخت قبلی تیم های مالزی، چین و کره از جمله رقبای اصلی ما در این رقابت ها به شمار می روند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۳    
وزیر آموزش انگلیس با اشاره به گسترش سویه های جدید کرونا در این کشور، از احتمال بازگشت بخشی از محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی در مدارس خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۳    
وزیران امور خارجه ایران و لبنان با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۸    
دولت ترکیه یک روس تبار مظنون به همکاری با گروه تروریستی داعش را دستگیر کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۸    
میشل عون رئیس جمهوری لبنان روز پنجشنبه در دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران بر حمایت بیروت از تمهیدات تهران برای بهبود روابط با کشورهای منطقه حمایت کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۸    
یک چرخه معیوب که کاهش منابع طبیعی را با درگیری های خشونت بار ارتباط می دهد، ممکن است در بخش هایی از جهان از نقطه غیرقابل بازگشت گذشته باشد و احتمالا با تغییرات اقلیمی تشدید می شود.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۸    
حسین امیرعبداللهیان در نخستین سفر خود به بیروت به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، روز پنجشنبه با در دیدار با نبیه بری رئیس پارلمان کشور میزبان ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۳    
در سفر حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران به مسکو و دیدار سرگئی لاوروف همتای روس خود روی موضوعات مختلفی تمرکز شد و دو طرف که دیدگاهایشان بر مسائل مختلف منطبق و یا نزدیک بود بر توسعه ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۳    
علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور ویژه سیاسی با سرگئی ورشینین معاون وزیر خارجه روسیه و الکساندر لاورنتیف نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور سوریه دیدار و با آنها درخصوص ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۸    
ضمیر کابولوف نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور افغانستان و رئیس اداره دوم آسیای وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که گروه طالبان به نشست افغانستان در مسکو دعوت شده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۸    
معاون اول وزیر امور خارجه کره جنوبی امروز (پنجشنبه) در تماس تلفنی با نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، با تاکید بر اهمیت روابط تهران-سئول برای کشورش ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۳    
دولت کانادا در مقررات سخت گیرانه جدید علیه کسانی که از دریافت واکسن کرونا خودداری می کنند، اعلام کرد آن دسته از کارکنان دولت، پلیس و نهادهای نظامی که واکسن دریافت نکنند ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۸    
اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که شعبه 11 تهران به لحاظ عدم ایمنی ساختمان تخلیه شده است و بیمه شدگان می توانند برای امور بیمه ای خود به شعب 2 و 6 تهران مراجعه ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۸    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا با اعلام بارش پراکنده باران در برخی استان ها از ترافیک نیمه سنگین در چهار محور مواصلاتی خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۸    
دبیرکل جمعیت هلال احمر در واکنش به شایعات منتشر شده در فضای مجازی، هرگونه ارسال محموله کمک مواد غذایی هلال احمر به طالبان را تکذیب کرد و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۸    
معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تشریح آخرین جزییات اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۸    
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: مبتلایان به کرونا یک ماه پس از بهبودی می توانند با مراجعه به مراکز انتقال خون سراسر کشور خون اهدا کنند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۸    
وکیل دادگستری و پژوهشگر حقوق عمومی با اشاره به اظهارات رئیس قوه قضاییه مبنی بر بالا بودن هزینه های دادرسی در دعاوی حقوقی و کیفری گفت ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۸    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: توسعه نمی تواند به عنوان یک راه حل جهانی متناسب با سیاست های ملی و بومی تجویز شود ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۳    
وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول 24 ساعت گذشته 233 بیمار کووید19 در ایران جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به 122 هزار و 12 نفر رسید.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۳    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ایران کماکان می تواند مستعد پیدا شدن سویه های جدید ویروس کرونا باشد که احتمال دارد این سویه ها با سرایت پذیری بالاتر باشند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل بین المللی جمعیت هلال احمر افغانستان گفت: کمک های امدادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به مردم افغانستان قابل تقدیر و ستایش است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۳    
مدیرکل راهبری اجرای آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: سالانه بین 60 تا 70 هزار زندانی آموزش های مهارتی را کسب می کنند که با وجود محدودیت های ناشی از کرونا درسال 99 و امسال آموزش ها کمی تحت ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۳    
پیش بینی های سازمان هواشناسی نشان می دهد که امروز در بیش از نیمی از استان های کشور بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما ادامه خواهد داشت.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۳    
کارخانجات تایرسازی موفق شدند از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه 127 هزار و 666 تن انواع تایرهای سواری، وانتی، باری و اتوبوسی، کشاورزی، راه سازی و صنعتی تولید کنند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۸    
محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تشریح نخستین جلسه شورای عالی مسکن، تاکید کرد، ملاک ما، ارزان ترین قیمت برای مردم است و هر کس که با کمترین قیمت و با کیفیت ترین سازه ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۸    
روابط عمومی بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد علی صالح آبادی رئیس کل این بانک تا این لحظه هیچ گونه حساب کاربری در شبکه اجتماعی توییتر ندارد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۸    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات هفته ای که گذشت در مدار صعودی ماندگار شد و با رشد 3.5 درصدی در ارتفاع یک میلیون و 488 هزار واحدی به کار خود پایان داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۳    
نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران گفت: رسمی شدن عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگهای ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۸    
مسایل ژئوپلیتیک مناطق آزاد کشور در دیدار سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی با سرلشگر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا مورد بررسی و ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۸    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تاکید کرد: شفافیت باید همه حوزه ها از جمله اموال املاک و حقوق دستگاه های مختلف را در بربگیرد و صرفا متخص آرای نمایندگان نباشد و در صورت رفع ایرادات می تواند ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران مواضع خود را درباره مذاکرات احیای برجام به طور شفاف بیان کرده است و اگر طرف مقابل مایل به مذاکرات است ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۸    
شبکه خبری "المنار" لبنان بامداد پنجشنبه از ورود حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه ایران به فرودگاه بیروت خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۸    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به فرودگاه بیروت گفت که تهران هرگز از کمک به بیروت در صورت درخواست، دریغ نمی کند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۸    
رییس جمهوری در پیامی انتخاب "فومیو کیشیدا" نخست وزیر جدید ژاپن را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: تقویت رایزنی ها و تشریک مساعی دو کشور همچون گذشته موجب تحکیم روابط و صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۸    
کارشناس مسائل قفقاز با بیان اینکه رویکرد ایران در قبال تحولات قفقاز جنوبی کاملا منطبق بر موازین حقوق بین الملل است ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با میشل عون رییس جمهوری لبنان دیدار و گفت وگو کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۳    
وزیر امور خارجه در حساب کاربری خود در توئیتر گزارشی از برنامه کاری خود در سفر به مسکو پایتخت روسیه ارایه کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۳    
وزیر امور خارجه در دیدار میشل عون رییس جمهوری لبنان ضمن تاکید بر حمایت قوی جمهوری اسلامی ایران از این کشور، آمادگی دولت برای ارایه حمایت همه جانبه به لبنان را اعلام کرد.