سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 11 مهر 1400 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 1 فروردین 1397 روزنامه شروع 19 اسفند 1398 روزنامه شروع 26 اسفند 1399 روزنامه شروع 30 فروردین 1400 روزنامه شروع 30 اردیبهشت 1400 روزنامه شروع 30 خرداد 1400 روزنامه شروع 31 تیر 1400 روزنامه شروع 31 مرداد 1400 روزنامه شروع 31 شهریور 1400 روزنامه شروع 30 آبان 1400 روزنامه شروع 30 آذر 1400 روزنامه شروع 30 دی 1400 روزنامه شروع 30 بهمن 1400 روزنامه شروع 25 اسفند 1400 روزنامه شروع 3 مهر 1400 روزنامه شروع 4 مهر 1400 روزنامه شروع 5 مهر 1400 روزنامه شروع 6 مهر 1400 روزنامه شروع 7 مهر 1400 روزنامه شروع 8 مهر 1400 روزنامه شروع 10 مهر 1400 روزنامه شروع 11 مهر 1400 روزنامه شروع 12 مهر 1400 روزنامه شروع 14 مهر 1400 روزنامه شروع 15 مهر 1400 روزنامه شروع 16 مهر 1400 روزنامه شروع 17 مهر 1400 روزنامه شروع 18 مهر 1400 روزنامه شروع 19 مهر 1400 روزنامه شروع 20 مهر 1400 روزنامه شروع 21 مهر 1400 روزنامه شروع 22 مهر 1400 روزنامه شروع 24 مهر 1400 روزنامه شروع 25 مهر 1400 روزنامه شروع 26 مهر 1400 روزنامه شروع 28 مهر 1400 روزنامه شروع 29 مهر 1400 روزنامه شروع 30 مهر 1400 
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۰    
قزوین دومین مقصد برگزاری رویداد استان آپ در کشور است که می تواند به شرکت های دانش بنیان در اجرای طرح های خلاقانه کمک کند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۸    
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: بیمه شدگان با حفاظت از کارت ملی همانند دفترچه درمان و ندادن آن به دیگران، از استفاده های درمانی ناحق جلوگیری کنند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۷    
اکنون با وفور واردات واکسن کرونا و دعوت عموم مردم بر تزریق این واکسن، قطار واکسیناسیون بر ریل سرعت قرار گرفته و درهای امید به روی مهار کرونا و کنترل موج ششم این بیماری که متخصصان وقوع آن را در آبان ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۹    
جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پایان سفر به ریاض، با صدور بیانیه ای از انجام گفت و گوهای دوجانبه اخیر میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی استقبال کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۹    
رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه محموله هایی که نسبت به کیفیت آنها ابهام وجود داشته، پس از دو هفته که پاسخ آزمایشات به دست ما رسیده، تعیین تکلیف شده اند، گفت: همه سرم های وارد شده و مورد تایید ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۸    
رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران گفت: فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام با ایجاد فروشگاه جعلی لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری از یکی از شهروندان کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۳    
بهای نفت اوپک روز یکشنبه در پی بالارفتن فزاینده بهای عمده فروشی گاز، پیش بینی افزایش تقاضا برای تولید برق و نیاز به گرمایش در آستانه زمستان و نشست روز دوشنبه اوپک پلاس، افزایش یافت.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متاسفانه رشد جمعیت در کشور، روند مناسبی نداشته که علامت خطر برای کشور است. کشوری که به سمت سالمندی می رود، با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۳    
جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که امروز(یکشنبه) به ریاض سفر کرده است، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان ابراز امیدواری کرد که گفت و گوهای برجامی میان ایران و ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۸:۰۸    
شاخص کل بازار بورس امروز (یکشنبه، 11 مهرماه) با سه هزار و 213 واحد افزایش در جایگاه یک میلیون و 476 هزار واحدی قرار گرفت و در مقابل شاخص کل (هم وزن) با دو هزار و 248 واحد کاهش به معاملات امروز خود ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۸:۰۸    
محمد اسلامی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که ایران به دنبال تامین حدود 50 درصد از نیازهای برق کشور از طریق انرژی هسته ای است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۸:۰۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روستاهای کل کشور تا پایان سال آینده به طور کامل تحت پوشش اینترنت قرار می گیرند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۸:۰۳    
براساس آخرین داده های اطلاعاتی بانک مرکزی، از 6 میلیون و 907 هزار و 700 چک مبادله ای در مرداد ماه امسال 89.3 درصد وصول شده است که این میزان نسبت به ماه قبل 11.5 درصد افزایش نشان می دهد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۸    
رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه ارتش های منطقه نباید اجازه دهند که ارتش های بیگانه برای حفظ منافع خود، دخالت یا حضور نظامی داشته باشند، گفتند: حوادثی که در شمال غرب ایران ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۸    
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته 229 نفر دیگر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و در همین بازه زمانی یک میلیون و 80 هزار دُز واکسن در کشور در تزریق شده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۸    
خلع سلاح هسته ای جهانی و رفع تهدید کاربرد این سلاح ها مسوولیتی حقوقی و اخلاقی برای تمام قدرت های هسته ای است و ادعای بازدارندگی نمی تواند دلیل قابل قبولی در راستای گسترش این سلاح ها باشد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۳    
رییس جمهوری با تاکید بر اولویت بندی در برنامه های اقتصادی کشور دستور داد جلسه فوق العاده ستاد اقتصادی دولت با موضوع تثبیت قیمت ها و کنترل بازار در حوزه کالاهای اساسی و ارزاق عمومی برگزار شود.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۳    
هافبک جوان فصل قبل تیم فوتبال استقلال با تیم فوتبال پیکان قرارداد امضا کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۸    
تیم فوتبال پاری سن ژرمن در حضور ستاره های خود مقابل رِن شکست خورد تا اولین باخت این فصلش در لوشامپیونه بعد از هشت برد، به ثبت برسد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۸    
مهرداد محمدی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، حدود 6 ماه از میادین دور خواهد بود.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۸    
تیم دو نفره نوشاد و نیما عالمیان با شکست برابر تیم دوم هندوستان از راهیابی به جمع چهار تیم پایانی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا بازماند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۳    
پرسپولیس در لیگ بیست و یکم حدفاصل هفته های ششم تا یازدهم از تهران خارج نخواهد شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۳    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: سعی کردیم با همه کمبودها، بیشتر تلاش کنیم تا حرف بزنیم. مشکلات زیادی داریم اما مجموعه باشگاه و کادرفنی برای پشت سر گذاشتن آن ها همه تلاششان را به کار گرفته اند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۳    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق پرسپولیس با این تعداد قهرمانی خیلی بیشتر از این حرف ها است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۸    
کاروان تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با امارات در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 عازم دوبی شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۸    
تیم فوتبال لاتزیو در دیدار مقابل بولونیا با شکست سنگین سه بر صفر مواجه شد تا همچنان روزهای پرفراز و نشیبی تحت هدایت مائوریتسو ساری داشته باشد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۸    
برنامه مسابقات هفته اول تا پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران (جام آزادگان) اعلام شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۸    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: الهلال در دیدار مقابل ما از شرایط میزبانی استفاده می کند و بازیکنان پرسپولیس باید آماده هر اتفاقی باشند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۳    
وزیر امور خارجه عربستان اظهار داشت که گفت وگوها با جمهوری اسلامی ایران در مرحله ارزیابی قرار دارد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۳    
طوفان حاره ای شاهین امروز ( یکشنبه ) در عمان موجب مرگ یک کودک شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۸    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در پیام تبریکی به رئیس جمهوری و صدراعظم آلمان به مناسبت روز یکپارچگی این کشور، بر توسعه همکاری های مسکو و برلین تاکید کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۸    
سخنگوی طالبان اعلام کرد انفجار بعدازظهر امروز در نزدیکی مسجد جامع عیدگاه کابل باعث کشته و مجروح شدن تعدادی از غیر نظامیان شده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۸    
جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز یکشنبه اعلام کرد که افغانستان با فروپاشی سیستم های اقتصادی و اجتماعی روبروست که خطر سقوط به ورطه فاجعه ای انسانی را در بر دارد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۳    
بررسی آمار رسمی موارد ابتلا و مرگ ومیر جهانی ناشی از ویروس کرونا ارائه شده از سوی سازمان جهانی بهداشت در یک هفته اخیر بیانگر تداوم روند کاهشی است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۳    
کرونا بار دیگر در روسیه رکورد برجای گذاشت و شمار افرادی که در شبانه روز اخیر بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند به 890 نفر رسید.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۳    
اگر چه برگزیت بی تردید نقطه عطفی در بروز بحران کمبود نیروی کار در انگلیس است اما این معضل، یک مشکل فراگیر و گسترده در سراسر اروپا به شمار می رود. مشکلی که به ویژه با شیوع ویروس کرونا تشدید شده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۸    
کاهش نرخ جمعیت جهان، اگرچه ممکن است در جهت مصرف کمتر منابع و مبارزه علیه تغییرات آب و هوایی موثر باشد، اما به گفته برخی اقتصاددانان ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۸    
یک مقام وزارت خارجه کره شمالی ضمن انتقاد از شورای امنیت سازمان ملل، این نهاد بین المللی را به اجرای استانداردهای دوگانه در مورد فعالیت های نظامی متهم کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۳    
رییس سابق سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به فوت " کیومرث کلانتری " معاون این سازمان گفت: جامعه محیط زیست و محیط بانی کشور خادمی صادق و بزرگوار را از دست داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۳    
رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به حدود هفت هزار زائر در ایام اربعین حسینی و در استان های ایلام، خوزستان و تهران خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۸    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بیش از 250 هزار زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۸    
دریافت کافی برای فیبر موجو در مواد غذایی 38 گرم در روز برای مردان و 25 گرم در روز برای زنان 19 تا 50 ساله تعیین شده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه واکسن کووایران برکت به عنوان خاطره ای خوش در تاریخ کشور ماندگار می شود، افزود: این واکسن از موفق ترین واکسن های کشور و حتی دنیا است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۳    
پلیس فتا با هشدار نسبت به کلاهبرداری با عنوان خرید و فروش گواهینامه رانندگی جعلی و اصلی، روش های شناسایی این گواهینامه ها را اعلام کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۳    
مدیرکل اسناد و ثبت سازمان اوقاف و امور خیریه از ساماندهی شناسه ملی موقوفات خبر داد و گفت: تعداد 130 هزار شناسه ملی موقوفات کشور که از گذشته دارای مشکل بود در 6 ماهه سال جاری معتبر شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۸    
عضو سازمان نظام پرستاری کشور گفت: سالمندان سه برابر بیش از سایر گروه های سنی از خدمات بهداشتی درمانی استفاده می کنند و طول مدت بستری آن ها حدود دو برابر بیشتر از سایر گروه های سنی در بیمارستان است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۸    
جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه خدمات رسانی موکب های اربعینی مستقر در محل اجرای طرح های توسعه حرم های مطهر پایان یافته است، از بازگشایی کارگاه های عمرانی در کربلا و نجف خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۸    
پایگاه اطلاع رسانی معاونت اول قوه قضاییه به منظور ارتباط دوسویه با نخبگان، شهروندان و کارکنان دستگاه قضایی راه اندازی شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۸    
براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت ثبت نام و پرداخت پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب وکارهای به شدت آسیب دیده از کرونا و نیز حوزه های گردشگری، ورزش و جوانان ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۳    
معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران اعلام کرد: اجازه دریاروی شناورهای صیادی به علت وقوع طوفان شاهین تا اطلاع ثانوی صادر نمی شود.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۳    
تفاهم نامه همکاری بین همراه اول و فدراسیون فوتبال با هدف توسعه خدمات هوشمند و سرویس های دیجیتال امضاء و گام نخست تعهدات با اجرای پروژه VAR در ورزشگاه آزادی برداشته
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۳۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: استفاده موثر از فناوری در همه بخش های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور روان تر کردن فرآیندها، افزایش بهره وری و ایجاد شفافیت، مورد انتظار است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۳۸    
بانک مسکن از ابلاغ مصوبه شورای پول و اعتبار درباره افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن از محل اوراق به تمامی شعب بانک در سراسر کشور خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۳۳    
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: اگر کمک قوه قضاییه و ضابطان نبود، امروز نمی توانستیم این اندازه از مطالباتی را که در اختیار بدهکاران کلان بانکی قرار داشته وصول کنیم.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۸    
ریس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و پرتغال در دیدار با شهردار شهر سینترا این کشور، گفت: مجلس با توجه به نقش تسهیل و تسریع کننده همکاری های دو دولت ایران و پرتغال از توسعه و گسترش امضای ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۸    
نماینده مردم شیروان درمجلس شورای اسلامی، گفت: خراسان شمالی تنها استانی است که با وجود 300 کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان حتی یک گذرگاه مرزی ندارد که نبود این زیرساخت ها باعث کُندی رشد این استان شده ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۳    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و فرماندهان 8 سال دفاع مقدس، یکی از مهمترین مولفه های گام دوم انقلاب را قدرت و توانمندی نیروهای مسلح ارزیابی کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۳    
رییس جمهوری در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی و هفتاد و دومین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین، گفت: قطعا اعتماد پایدار بین ایران و چین می تواند همکاری های بین منطقه ای را به توسعه، ثبات و صلح تبدیل کند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۳    
رییس دیوان محاسبات در نامه ای به وزیر بهداشت خواهان پیگیری مستمر برای اخذ مجوز، تامین امنیت غذا و درمان و ایجاد ذخایر راهبردی شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۳    
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مراسم رونمایی از سامانه سیار رفع آلودگی های پرتوی و شیمیایی، مهمترین ماموریت های پدافند غیرعامل را ارائه راهبردهای مصون سازی و عملیاتی کردن آن عنوان کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد اصلاحی کمیسیون اقتصادی در خصوص لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران مخالفت کردند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۸    
165 نماینده مجلس شورای اسلامی با قدردانی از برگزاری رزمایش صلح فاتحان خیبر اعلام کردند: هرگونه تغییرات ژئوپولتیکی منطقه و تغییر در مرزهای کشورهای همسایه خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ما ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۸    
رییس جمهوری قانون تفسیر بند ز تبصره (1) قانون بودجه سال 1400 کل کشور را برای اجرا به وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۳    
نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهوری خواست با توجه به استعفای استاندار آذربایجان شرقی و درگذشت معاون سیاسی وی، در انتخاب و معرفی استاندار جدید استان تسریع شود.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۸    
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از تحت آموزش قرار گرفتن 5 هزار نفر از کارکنان ارتش در دوره های معارف مهدویت خبر داد و گفت ...