جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 21 مهر 1400 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 1 فروردین 1397 روزنامه شروع 19 اسفند 1398 روزنامه شروع 26 اسفند 1399 روزنامه شروع 30 فروردین 1400 روزنامه شروع 30 اردیبهشت 1400 روزنامه شروع 30 خرداد 1400 روزنامه شروع 31 تیر 1400 روزنامه شروع 31 مرداد 1400 روزنامه شروع 31 شهریور 1400 روزنامه شروع 30 آبان 1400 روزنامه شروع 30 آذر 1400 روزنامه شروع 30 دی 1400 روزنامه شروع 30 بهمن 1400 روزنامه شروع 25 اسفند 1400 روزنامه شروع 3 مهر 1400 روزنامه شروع 4 مهر 1400 روزنامه شروع 5 مهر 1400 روزنامه شروع 6 مهر 1400 روزنامه شروع 7 مهر 1400 روزنامه شروع 8 مهر 1400 روزنامه شروع 10 مهر 1400 روزنامه شروع 11 مهر 1400 روزنامه شروع 12 مهر 1400 روزنامه شروع 14 مهر 1400 روزنامه شروع 15 مهر 1400 روزنامه شروع 16 مهر 1400 روزنامه شروع 17 مهر 1400 روزنامه شروع 18 مهر 1400 روزنامه شروع 19 مهر 1400 روزنامه شروع 20 مهر 1400 روزنامه شروع 21 مهر 1400 روزنامه شروع 22 مهر 1400 روزنامه شروع 24 مهر 1400 روزنامه شروع 25 مهر 1400 روزنامه شروع 26 مهر 1400 روزنامه شروع 28 مهر 1400 روزنامه شروع 29 مهر 1400 روزنامه شروع 30 مهر 1400 
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۰    
سومین همایش بین المللی زنان اورآسیا با عنوان زنان: ماموریت جهانی در واقعیت جدید با حضور هیاتی از نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی ایران در سنت پترزبورگ روسیه آغاز به کار کرده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۰    
دوازدهمین محموله واکسن روسی اسپوتنیک وی شامل 400 هزار دز امروز پنجشنبه با هواپیمایی ماهان به تهران ارسال شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۵    
دانشگاه آزاد اسلامی با امضای تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) متعهد شد 25 درصد تخفیف شهریه تحصیلی ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۵    
فدراسیون تنیس اعلام کرد که از طریق فدراسیون جهانی، کمیته المپیک و وزارت خارجه موضوع صادرنشدن ویزای بحرین برای سه ملی پوش را پیگیری می کند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۵    
بازیکن فرانسوی مدنظر باشگاه استقلال که ساعتی پیش برای حضور در تست های پزشکی وارد تهران شد، علاوه بر تجربه بازی در لیگ های ایتالیا و پرتغال، در دوران فوتبالی هرگز دچار مصدومیت نشده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۰    
کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه غلظت آلاینده ها در شهرهای پرجمعیت و تداوم آلودگی هوا خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۵    
معاون سرویس اقدام اتحادیه اروپا با معاون سیاسی وزارت امور خارجه در تهران دیدار کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۵    
شهردار بندرعباس گفت: تعامل شهرداری با مجموعه انتظامی استان با رویکرد آرامش و امنیت مردم شهر دنبال می شود.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۸    
بازرسی کل وزارت امور خارجه آمریکا در حال تحقیق در باره این موضوع هستند که مقام های دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق این کشور هدایای خارجی در دوره ریاست جمهوری وی را به جیب زده و این هدایا را برای ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۳    
سازمان انتقال خون ایران درباره انتشار خبری در خصوص مسائل مرتبط با خرید 750 هزار عدد کیسه خون فیلتردار و واکنش های مختلف توسط رسانه ها و خبرگزاری ها در جهت تنویر افکارعمومی جامعه توضیحاتی را منتشر کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۳    
زیر کشور با بیان اینکه تهران دچار مشکلات متعددی است، گفت: تهران هویت و الگوی ایران است و باید با اقدامات جدی این کلانشهر را به یک شهر پیش رو تبدیل کنیم.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۳    
داور بین المللی فوتبال معتقد است که VAR جایگاهش را در فوتبال جهان به خوبی باز کرده و این فناوری می تواند در رشد داوری ما موثر باشد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۸    
پرسپولیسی ها پس از معطلی چند ساعته در فرودگاه برای سفر به عربستان به خانه هایشان بازگشتند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۸    
خرید جدید تیم فوتبال پرسپولیس هم نمی تواند تیمش را در دیدار برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۸    
حسین ممی پور موفق به کسب عنوان نخست مسابقات تنیس با ویلچر قهرمانی کشور شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۸    
باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقات سفر به عربستان و معطلی چهارساعته در فرودگاه بیانیه ای را صادر کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۳    
سرمربی پرسپولیس واکنش جالبی به کارشکنی سعودی ها در سفر اعضای تیم به عربستان داشت.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۳    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایطمان برای سفر به عربستان جوانمردانه نیست چرا که چند ساعت است در فرودگاه معطل هستیم.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۸    
براساس آخرین رده بندی فدراسیون جهانی، تیم ملی ژیمناستیک ایران برای نخستین مرتبه در تاریخ این رشته موفق شد در رده بیست و چهارم جهان قرار گیرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۸    
نفر نخست ریتینگ شطرنج ایران کار خود را در لیگ اسپانیا با برتری برابر نایب قهرمان اسبق شطرنج جهان آغاز کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۸    
اعزام دختران وزنه بردار ایرانی به تورنمنت های بزرگ جهانی در حالی از سوی برخی نمایشی خوانده می شود که آنان در چند ماه گذشته با اراده آهنین خود نمایشی از موفقیت را در سطح مسابقات جهان اجرا کردند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۳    
کریستیانو رونالدو پس از به ثمر رساندن دهمین هت تریک ملی خود برای تیم ملی پرتغال، ادعایی نه چندان دور از واقعیت در مورد خود مطرح کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر پاکستان طی دیداری، بر لزوم تحکیم روابط دوجانبه در حوزه های مختلف از جمله امنیت مرزی و همکاری های دفاعی تاکید کردند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۳    
رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد)، خروج آمریکا از برجام را اشتباهی بزرگ دانست.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۸    
همه گیری کرونا در روسیه رکورد جدیدی برجای گذاشت و این بار شمار افرادی که بر اثر کووید-19 جان خود را ازدست داده اند به 984 نفر رسید.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۳    
ده ها نفر امروز چهارشنبه در مقابل ساختمان دفتر انتخاباتی کربلای معلا در اعتراض به نتایج انتخابات پارلمانی تظاهرات کردند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۳    
پس از چند روز توقف حملات، لحظاتی پیش یک کاروان ائتلاف آمریکایی در استان بصره عراق هدف حمله قرار گرفت.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۸    
روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست هنگ کنگ اعلام کرد، همزمان با شکست مذاکرات نظامی چین و هند در مرز لاداخ، ارتش آزادی بخش خلق چین با استقرار تانک های خود در مرز نزدیک به هند، یک رزمایش نظامی برگزار کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۸    
صهیونیست ها امروز (چهارشنبه) بار دیگر تهاجم خود به کرانه باختری و جنایات علیه فلسطینی ها را شدت بخشیدند؛ رسانه های عربی می گویند که این حملات به دستگیری 9 فلسطینی دیگر منجر شده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۳    
آنکار می گوید که مسکو و واشنگتن مسوول حملات گروه های مسلح کُرد به نیروهای (متجاوز) ترکیه هستند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۳    
کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق آمار جدیدی از نتایج شمارش آرای انتخابات پارلمانی این کشور را منتشر کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۸    
دولت های اروپایی با هراس از راه رسیدن زمستانی سخت و قیمت های انرژی سرسام آور منتظر هستند تا جزئیات ساز و کارهای جدید کمیسیون اروپا در ذخیره استراتژیک گاز و خرید مشترک سوخت توسط کشورهای عضو را بررسی ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۸    
بازنشستگان و پیشکسوتان پلیس راهنمایی و رانندگی روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور سردار سرتیپ پاسدار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور تجلیل شدند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۸    
به گفته تحلیلگر آرژانتینی، اگرچه اروپا نسبت به لغو تحریم های علیه ایران ابراز تمایل بسیاری کرده است، با این وجود یکی از بزرگترین موانع موجود در مسیر مذاکرات وین برای لغو تحریم ها ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۳    
پنجمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده 25 و26 مهرماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار می شود.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۳    
معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با وزیر ورزش و جوانان بسته هدیه این سازمان به دولت شامل اهم آسیب ها و چالش های حوزه ورزش و جوانان را به سجادی تقدیم کرد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۳    
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه اقلام حمایتی در میان زلزله زدگان اندیکا و ایذه توزیع شده، از آغاز روند واکسیناسیون شهروندان مناطق زلزله زده خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تحویل 20 دستگاه اتوبوس آمبولانس در فروردین سال آینده به این سازمان خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۸    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: نقطه هدف نهایی همه تلاش ها و برنامه های تحولی سازمان تامین اجتماعی خدمت رسانی به جامعه کارگری است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۳    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: عدالت در دسترسی به خدمات موضوعی است که به صورت جدی در قوه قضاییه و سازمان پزشکی قانونی کشور دنبال می شود و به همین منظور طی دو سال گذشته 49 مرکز پزشکی قانونی در ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۳    
رییس بیمارستان مرکز طبی کودکان گفت: تزریق وکسن های سینوفارم و پاستوکووک بهترین انتخاب برای افراد زیر 18 سال بوده و هیچ عارضه جدی از این واکسن ها برای این بازه سنی گزارش نشده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۸    
هشتمین گشت اقیانوس شناسی کاوشگر خلیج فارس پس از 27 روز تحقیقات دریایی در خلیج فارس و دریای عمان با موفقیت به اتمام رسید.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۳    
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: 68 میلیون و 357 هزار و 307 دز واکسن کرونا تا روز چهارشنبه 21 مهر سال 1400 در کشور تزریق شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۸    
مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: در سال 99 بیش از 800 هزار میلیارد ریال بیمه نامه و ضمانتنامه از سوی این صندوق صادر شده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۸    
معاون آب و آبفای وزیر نیرو در یکی از صفحه های اجتماعی نوشت: رواج ماسه خواری اختلال در محیط زیست و چرخه زندگی آبزیان دریای خزر را به همراه دارد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۸    
شاخص کل بازار بورس امروز (چهارشنبه ، 21 مهرماه) با 21 هزار و 236 واحد کاهش در جایگاه یک میلیون و 397 هزار واحدی قرار گرفت.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۳    
کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه روند افزایش دمای کشور خبر داد و گفت: افزایش دما تا روز جمعه ادامه دارد، اما با نفوذ هوای خنک به شمال کشور، کاهش مجدد دما را پیش بینی می کنیم.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۳    
طبق آخرین داده های آماری بانک مرکزی ایران تا پایان مردادماه 70 هزار و 200 میلیارد تومان اوراق بدهی تا پایان مردادماه امسال فروخته شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 7.8 درصد کاهش یافته است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۸    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به عوامل اصلی تاثیرگذار در ریزش اخیر شاخص بورس، گفت: با وجود مشکلات فعلی ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۸    
در حالی که میانگین مصرف بنزین در 6 ماهه نخست امسال برابر با 85 میلیون لیتر در روز بوده، این رقم در تعطیلات هفته گذشته با پنج میلیون لیتر افزایش به 90 میلیون لیتر در روز رسید که می تواند هشداری برای ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۸    
نرخ دلار در صرافی های بانکی امروز (چهارشنبه، 21 مهرماه) در مقایسه با روز گذشته با 265 تومان کاهش به قیمت 26 هزار و 526 تومان داد و ستد شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۸    
جانشین معاونت عملیات نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز سامانه های موشکی و جنگالی در سراسر کشور توسعه پیدا کرده است ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۳    
نماینده مردم سبزوار گفت: طرح حمایت از حقوق کاربران از کسب و کارها حمایت می کند، اما همچنان در معرض نقد غیرواقعی و دیکتاتوری رسانه ای قرار دارد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۸    
سید میعاد صالحی به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و تصویب هیات وزیران، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۸    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: دولت نباید برای مذاکرات وین عجله کند و آمریکا باید از طریق کنگره قانون کاتسا را لغو کند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۸    
215 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای با تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی آمادگی خود را برای حمایت و تقویت همه جانبه از نیروی انقلابی انتظامی اعلام کردند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۳    
داود منظور به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیات وزیران، به عنوان رییس سازمان امور مالیاتی کشور تعیین شد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۳    
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان در یکشنبه هفته آینده طبق وعده رییس قوه مقننه خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۸    
فرمانده نیروی هوایی ارتش امنیت را مهم ترین مولفه توسعه دانست و گفت: توسعه کمی و کیفی بدون امنیت امکان پذیر نیست و در دنیای امروز امنیت، دانش بنیان و فناور محور شده است.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۸    
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور گفت: سامانه های پدافندی صیاد نیروی هوافضای سپاه و تلاش نیروی پدافند هوایی ارتش در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت با موفقیت اهداف خود را در ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۳    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که به سامانه های بسیار مدرن و پیشرفته در لبه های فناوری، فرماندهی و کنترل ارتباطات اطلاعات جهانی دست پیدا کرده ایم، گفت: پیام همیشگی ما وحدت است ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۳    
رییس جمهوری صیانت از محیط زیست را از اولویت های کشور دانست و گفت: نباید اجازه داد افراد و دستگاه های صاحب نفوذ، سلامت محیط زیست و مردم را به مخاطره بیندازند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای حمایت از بازار سرمایه، توسعه نهادها، رفع انحصار، بهره گیری از ابزارهای جدید، تقویت بازار اولیه ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۳    
رئیس قوه قضاییه ضمن موافقت با تشکیل دفتر و کارگروه های چهار نفره در مراکز استان ها برای پیگیری و حل و فصل مشکلات حقوقی و قضایی نابینایان قبل از ورود به دادگاه ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۳    
در پی اعطای تسهیلات بموقع توسط شعبه دزفول، معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول، با اهدای لوح تقدیر، از عملکرد رئیس و کارکنان این شعبه تقدیر و تشکر به عمل آورد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۸    
رییس شورای راهبردی روابط خارجی، گفت: مقابله با تروریسم و جلوگیری از جنایاتی چون کشتار انسان های بی گناه در مدارس و مساجد شیعیان توسط گروه تروریستی داعش ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۸    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: 3 هزار و 100 نفر از کارگران و خانواده های آنان در قالب 147 دوره و کارگاه آموزشی ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۸    
به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پارساباد مغان دیدار کردند.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : به منظور خدمات رسانی مستمر و بدون وقفه به شهروندان و ارتقاء سطح خدمات این امور با برنامه ریزی مناسب فعالیت های خود را به صورت شبانه روزی انجام می دهد.
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۸    
سید رضا صدرالحسینی کارشناس ارشد مسائل آسیای غربی با اشاره به شکست آمریکا در مانع تراشی در مسیر برگزاری انتخابات پارلمانی عراق ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۸    
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور گفت: سامانه های پدافند هوایی بومی جوشن و خاتم نیروی پدافند هوایی ارتش در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1400 با موفقیت اهداف را سرنگون ...
روزنامه شروع   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۳    
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از تولید 800هزار متر مکعب آب مقطر در نیروگاه بندرعباس در شش ماهه اول سال 1400 خبر داد .