جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۸May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 25 خرداد 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 2 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 3 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 4 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 5 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 6 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 7 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 8 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 9 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 10 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 11 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 12 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 13 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 14 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 15 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 16 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 17 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 18 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 19 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 20 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 21 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 22 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 23 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 24 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 25 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 26 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 27 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 28 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 29 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 30 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۶    
فیلم کوتاه حلزون به کارگردانی محمد توریوریان بهترین فیلم جشنواره CINEVERSATIL آرژانتین شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۹:۰۶    
طبق اعلام رتبه بندی تایمز 23 دانشگاه ایرانی از جمله دانشگاه صنعتی شاهرود، در رشته مهندسی برق و الکترونیک به عنوان برترین های جهان مطرح شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۰۱    
بر اساس تجارب بالینی، تجربه ی شکست عاطفی می تواند در کنار عواملی مانند سیل، زلزله، تصادف، آتش سوزی و مرگ عزیزان قرار گیرد و شک عصبی سهمگینی را به فرد وارد کند که متخصصان از آن به عنوان “تروما” یاد می ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۶    
هیئت وزیران با اختصاص 39 هزار و 21 میلیارد ریال برای بازسازی بخش های خسارت دیده ناشی از سیل سال 1398 در سطح ملی و استان های حادثه دیده کشور موافقت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۱:۱۷    
داوطلبان دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 1398 تا امروز پنج شنبه 30 خردادماه مهلت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۹:۰۵    
رئیس دانشکده ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشکده ریاضی می تواند براساس سند چشم انداز دانشگاه فردوسی، در ارتقای رتبه علمی این دانشگاه سهم بزرگی ایفا کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۷    
دانشجوی دانشگاه کردستان در مسابقات کشوری دو و میدانی نابینایان و کم بینایان از بین 90 دونده شرکت کننده توانست به مدال نقره دست یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۵:۵۱    
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: 42 دانشجوی ورزشکار در 4 رشته ورزشی از 12 تا 23 تیرماه در مسابقات قهرمانی یونیور سیاد دانشجویان جهان در کشور ایتالیا شرکت خواهند کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۲    
مشاور امور آموزشی سفارت ترکیه در ایران از درخواست رسمی این کشور برای تاسیس رشته زبان و ادبیات ترکی در دانشگاه تهران خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۱    
هم اکنون در آزادراه کرج-قزوین محدوده کردان و آزادراه قم-تهران محدوده کمالیه ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین-کرج-تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۶:۱۵    
رئیس دانشگاه آزاد اصفهان گفت: تسهیلات ارزان قیمت تا سقف 30 میلیون تومان به دانشجویان دکتری تخصیص داده شد تا دانشجویان دغدغه شهریه نداشته باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۱    
مدرسه تحقیقاتی بین المللی گراف-الگوریتم و روش های احتمالاتی با حضور اساتید و محققانی از ایران و کشور های فرانسه، کانادا، ترکیه، هند، پاکستان و افغانستان به میزبانی دانشگاه تبریز آغاز بکار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۶    
وزیر امور خارجه ژاپن در توئیتر خود نوشته است آنچه نخست وزیر این کشور در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته است تنها نکات صحبتش بود و نه پیام ترامپ.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۵۷    
رئیس دانشگاه علم و صنعت در احکام جداگانه ای اعضای شورای مرکز رشد فناوری این دانشگاه را معرفی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۰:۵۲    
کاروان ویژه جانبازان با حضور 26 جانباز 70 درصد به همراه همسران آن ها اواخر تیرماه سال جاری از تهران عازم مدینه خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۰:۴۰    
در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، مراسم وداع با پیکر های 110 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۲    
معاون سیما، طی احکامی جداگانه، اعضای طرح جامع تابستانی سیما را منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۰:۱۰    
سخنگوی شرکت توانیر گفت: در هفته گذشته استان های تهران با 11.6 درصد، آذربایجان شرقی با 13 درصد، گیلان و مازندران نیز با 30 درصد رشد رکورددار مصرف برق بودند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۱    
حجم بارش های کشور از ابتدای مهرماه (آغاز سال آبی) تا 24 خرداد 98 به 332.9 میلی متر رسید که در مقایسه با میانگین یازده سال اخیر از 65 درصد افزایش برخوردار بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۱    
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حدود دو ماه پیش عملیات لقاح مصنوعی بر روی دلبر؛ ماده یوزپلنگ پارک پردیسان با موفقیت انجام شد و حالا منتظر نتیجه کار هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۲    
یک شرکت دانش بنیان سامانه ای حفاظتی برای خودرو طراحی و به بازار تجاری عرضه کرده است که بدون نیاز به اینترنت و با استفاده از تماس تلفنی، می تواند کنترل بخش های گوناگون خودرو را ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۲    
کارگردان سرشناس ایتالیایی و سازنده فیلم رومئو و ژولیت در 96 سالگی درگذشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۹:۴۰    
آمار اهدای خون دنیا در سال گذشته حدود 177 میلیون واحد بوده که سهم ایران از این آمار، دو میلیون و 100 هزار واحد اهدای خون است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۹:۳۷    
شبنم مقدمی به گروه بازیگری نمایش مرغ دریایی من پیوست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۱    
سردبیر فراری روزنامه آفتاب یزد که به اسم مشاور به حلقه اطرافیان کروبی نفوذ کرد، می گوید جنبش سبز 10 سال قبل از بین رفت و مشکل آن، نام (آیت الله) خمینی بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۸:۵۰    
یک نشریه آمریکایی طی تحلیلی که توسط کارشناس رسانه های مطرح این کشور نوشته شده است، هژمونی آمریکا را تمام شده دانست و تاکید کرد که دونالد ترامپ فروپاشی و سقوط آمریکا را سرعت می بخشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۸:۴۷    
ارتش یمن اعلام کرد که پهپاد های تهاجمی اش دو فرودگاه سعودی را مورد هدف قرار داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۱:۰۲    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد: تاکنون شرکت های دانش بنیان برابر با 90 هزار میلیارد تومان فروش داشته اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۰:۲۶    
یک فیلمساز تصریح کرد: مدتی است که شاهد هستیم به خاطر سکوت سازمان سینمایی، برخی از چهره های مشهور آنقدر گستاخ شده اند که به مردم نیز اهانت می کنند!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۰:۱۷    
رئیس جمهور فرانسه با جانبداری از قبرس در ماجرای عملیات حفاری ترکیه در دریای مدیترانه، اظهار داشت که اتحادیه اروپا در خصوص این قضیه از خود ضعف نشان نخوهد داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۰:۱۷    
از پشه ها پرسیدند چرا زمستون ها پیداتون نمیشه؟ گفتند؛ نه اینکه تابستون ها خیلی تحویلمون می گیرید؟!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۰:۰۲    
در پی درگذشت محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز، پیام تسلیت حضرت آیت الله خامنه ای، توسط غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبری به بازماندگان و علاقمندان مرحوم حافظی ابلاغ شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۳:۴۷    
نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل متحد اذعان کرد که معامله قرن بیش از آنکه به نفع فلسطینی ها باشد به نفع صهیونیست ها است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۳:۳۲    
در پی اظهارات خلاف واقع وزیر خارجه انگلیس در متهم کردن ایران به دست داشتن در حوادث اخیر برای دو نفتکش در دریای عمان، سفیر این کشور در تهران به وزارت خارجه احضار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۳:۳۲    
هند در واکنش به اقدام آمریکا در خروج از سیستم تعرفه ترجیحی با دهلی نو، بر 28 کالای وارداتی از آمریکا تعرفه بیشتر اعمال می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۳:۲۶    
برخی از خبرنگاران نسبت به نحوه برگزاری نشست خبری دیدار تیم های ایران و لهستان اعتراض کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۲:۵۰    
در جریان تشییع رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز، غلامعلی حدادعادل ماجرای دیدار او با رهبر انقلاب را بازگو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۲:۴۷    
تیم فوتبال جوانان اوکراین با غلبه بر کره جنوبی قهرمان جام جهانی جوانان (زیر 20 سال) شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۱:۳۲    
محمود فکری به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۲:۳۲    
سرمربی جدید فولاد خوزستان گفت: حضور حامد لک در فولاد صحت ندارد و این دروازبان در لیست ما نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۲:۲۰    
ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران گفت: ابتدا از تیمم تشکر می کنم که توانستیم مقابل قهرمان جهان به پیروزی برسیم و لهستان نیز در سرویس و دفاع عالی بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۲:۲۰    
سخنگوی پنتاگون در مصاحبه ای اعلام کرد: روابط واشنگتن با ترکیه ادامه دارد؛ البته از آنکارا می خواهیم تا از ما پاتریوت بخرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۲:۰۵    
تیم ملی والیبال ایران موفق شد در دیدار مقابل لهستان به پیروزی 3 بر 2 رسید و به صدر جدول لیگ ملت های والیبال 2019 بازگردد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۲:۰۲    
رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس ملی فرانسه با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امورخارجه دیدار و پیرامون موضوعات مختلف از جمله برجام و مسایل منطقه ای و بین المللی گفتگو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۶    
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیم های ایران و لهستان را به خود اختصاص داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۶    
ترکیبی از گران ترین بازیکنان حاضر در تیم زیر 23 سال فوتبال جهان منتشر شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۱:۴۱    
جلسه هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با موضوع ساماندهی بازار خودرو تشکیل شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۱:۳۲    
تیم ملی والیبال ایران که فصل جدید لیگ ملت ها را با قدرت آغاز کرده و تنها یک شکست را برابر پرافتخارترین تیم جهان متحمل شده است، در دیدار برابر لهستان به پیروزی رسید و صدرنشین ماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۱:۰۵    
گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان به ریاست احمد امیر آبادی فراهانی عازم پاکستان شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۱:۰۵    
مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: دانشجویان دانشگاه های این استان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۱:۰۲    
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: متاسفانه شرکت هایی مانند رنو هم در مراحل قبل و هم در شرایط کنونی در تعهداتشان کم کاری کرده اند از این رو دیگر شریک راهبردی خودروسازان ایرانی نخواهد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۱:۰۲    
یک رسانه رژیم صهیونیستی از نگرانی این رژیم از شعله ور شدن شراره انتفاضه سوم در کرانه باختری اشغالی به سبب طرح معامله قرن آمریکا خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۷    
علی فروغی مدیر شبکه سه در حکمی مدیر جدید گروه اجتماعی را منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۵    
کوبیاک نامه غذرخواهی خود را به ایران نفرستاد اما فدراسیون لهستان از مردم ایران دلجویی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۶    
هند در اقدامی تلافی جویانه از فردا یکشنبه بر 26 قلم از کالا های وارداتی آمریکا تعرفه وضع می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال امید در اولین جلسه تمرینی خود با این تیم، جلسه اختصاصی را با حمید استیلی برگزار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۵    
افتتاح فضای کار اشتراکی مرکز نوآوری اپلیکیشن فینووا شعبه سنندج و انعقاد تفاهم نامه شهر هوشمند سنندج از دستاورد های بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پارک علم و فناوری کردستان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه هزینه فیلترینگ باید به بررسی شود، گفت: فضای مجازی باید به دوراز سیاست زدگی مدیریت شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه چین از تعلیق قانون استرداد مجرمان در هنگ کنگ استقبال کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۸:۴۲    
وزیر خارجه کشورمان و جی شنکر وزیر امور خارجه جدید هند در حاشیه اجلاس سیکا (کنفرانس همکاری و اعتمادسازی آسیا) در دوشنبه پایتخت تاجیکستان با یکدیگر دیدار کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۸:۳۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای مسافربری شدن فرودگاه بین المللی پیام در حال انجام است، گفت: وزیر راه به این مهم نگاه مثبتی دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۸:۳۶    
ستاد نانو چالش نوآوری ساخت روانکار یا نانوپوشش مقاوم به حرارت با قابلیت آب بندی و کاهش ضریب اصطکاک سطوح و با هدف تولید عمر بالا و پایداری مناسب را برگزار خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۷    
رئیس جمهور تاجیکستان در دیدار همتای ایرانی خود، تاجیکستان را وطن دوم حسن روحانی خواند و گفت: شرکت شما در اجلاس سیکا به معنای حمایت است و باور کامل دارم مناسبات ما در چارچوب این سازمان گسترش خواهد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۸:۰۷    
سه دانشجوی گروه شیمی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) با کسب موفقیت در بیست و چهارمین المپیاد غیرمتمرکز دانشگاه های منطقه 5، به مرحله کشوری این المپیاد دانشجویی راه یافتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۸:۰۷    
واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در پویش ساخت 1200 منزل مسکونی در مناطق سیل زده کشور همکاری خواهند کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۰    
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله با بیان اینکه موعد جنگ بزرگ نزدیک است گفت که این درگیری در داخل خاک دشمن سعودی انجام خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۷    
مدافع غنایی تیم فوتبال سایپا از این تیم جدا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۷    
رئیس مجلس با انتقاد از عملکرد فرانسه در حفظ برجام، گفت: مکانیزم اینستکس روی کاغذ مانده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۷    
آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال 98 روز های 30 و 31 خرداد 98 برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۷    
دانشمندان مرتفع ترین ایستگاه های هواشناسی دنیا را در کوه اورست که بلندترین کوه دنیاست نصب کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۲    
سرمربی جدید سبزپوشان تبریز معرفی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۲    
قیمت طلا در آخرین روز کاری بازار های جهانی با 61 سنت کاهش به 1341.7 دلار در هر اونس کاهش یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۶    
حسین جنتی، برادر شهید حاج حیدر می گوید: به حاج حیدر قبل از شهادت در سپاه لقب حاج قاسم کوچک داده بودند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۱    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۱    
غرفه بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) در هشتمین نمایشگاه اینوتکس 2019 به جهت معرفی دستاورد های دانشمندان جهان اسلام به صنایع، فعال بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۱    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران در توئیتر خود نوشت: نزد دادستان بودیم، مسئول انتصابی شهری زنگ زد و خواست عضو پرونده دار شورای شهرش به زندان نرود که دادستان جواب رد داد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۵    
فردا اهواز با بیشینه دمای 49 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان خواهد بود. همچنین روز چهارشنبه هفته جاری در سواحل غربی خزر بارش با کاهش دمای حدود 3 تا 5 درجه پیش بینی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۲    
اینستاگرام AFC به بهانه سالروز پیروزی ایران مقابل مراکش د. رجام جهانی تصویری از شادی تیم ملی را منتشر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۲    
وزارت امور اقتصادی و دارایی در گزارشی اعلام کرد: مجموع انباشت مطالبات غیرجاری بانک ها و بدهی شرکت های دولتی به بانک ها 380 هزار میلیارد تومان است که قدرت تسهیلات دهی بانک ها را کاهش داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۶    
نماینده مسلمان سومالی تبار مجلس نمایندگان آمریکا، عربستان سعودی و امارات را به دلیل نقش آفرینی در سرکوب خیزش های آزادی خواه در منطقه به باد انتقاد گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۶    
جمعی از نمایندگان مجلس پس از پیگیری های دانشجویان از رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواستند نتیجه پیگیری های خود درباره واگذاری کشت و صنعت مغان را اعلام کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۰    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره ادعای یک ایجنت اروپایی منتشر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۷    
به همت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس، ششمین شماره از نشریه دانشجویی طلوع منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۷    
با بومی سازی طرح توسعه صنعت پرورش ماهی در قفس، تعاونی های صیادی تقویت و توسعه اشتغال ایجاد می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۱    
مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران درباره با جمع آوری سگ های ولگرد و بی صاحب گفت: درحال حاضر ماهانه هزار سگ در سطح تهران جمع آوری می شوند که پس از پلاک کوبی و تایید دامپزشکان به عنوان سگ نگهبان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۱    
آخرین گفتگوی زنده یاد ضیاءالدین دری کارگردان سینما و تلویزیون دربرنامه ازدرآمد تا هنر شبکه چهار سیما پخش می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۱    
معاون آموزشی دانشگاه ارومیه گفت: دانشگاه ارومیه در تابستان سال 1398 مجری ترم تابستان است و زمان ثبت نام این کلاس ها از 22 تا 26 تیر ماه خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۵    
زمان برگزاری آزمون مصاحبه دکترای رشته های ریاضی و مهندسی برق دانشگاه تفرش 10 و 19 تیر برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۵    
وزارت خارجه چین نایب رئیس هیأت دیپلماتیک آمریکا را در اعتراض به دخالت در امور هنگ کنگ فراخواند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأیید خبر واردات کاغذ از سوی کارخانه چوب و کاغذ مازندران گفت: اینکه آیا این کارخانه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۲    
دادستان استان مازندران در جمع دانشجویان گفت: چنانچه مردم ابتذالی را در حوزه فرهنگ مشاهده کردند، به ما اطلاع دهند، پس از دریافت مطالبات مردمی در حوزه تخلفات، خبر ها را پیگیری خواهم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۶    
سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص برگزاری مناسب و شایسته مسابقات باشگاهی فوتبال ایران اطلاعیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۰    
فدراسیون فوتبال درباره زمان دومین دیدار تیم ملی در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۰    
بیماری سرخرگ محیطی (PAD) که با عنوان بیماری عروق محیطی نیز شناخته می شود از مشکلات شایع در سیستم گردش خون است که در آن، گرفتگی عروق موجب کاهش جریان خون به اندام ها می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز 25 خردادماه از دستاورد های پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری بازدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۷    
جدیدترین برنامه میدان انقلاب با حضور فعالان تشکل های دانشجویی روی آنتن رسانه ملی می رود.