جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۰May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 26 خرداد 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 2 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 3 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 4 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 5 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 6 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 7 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 8 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 9 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 10 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 11 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 12 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 13 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 14 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 15 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 16 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 17 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 18 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 19 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 20 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 21 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 22 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 23 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 24 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 25 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 26 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 27 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 28 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 29 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 30 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۶    
سومین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در روز های 24 و 25 مرداد ماه سال جاری به همت دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۵    
شورای عالی امنیت ملی 18 اردیبهشت با اعلام توقف 2 تعهد برجامی، در بیانیه ای به طرف های باقیمانده در این توافق فرصتی 60 روزه داد که تعهدات بانکی و نفتی خود را اجرا کنند و اعلام شد اگر تحولی رخ ندهد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۶    
دانشگاه صنعتی شریف با ایجاد سامانه صبا تمام قرارداد ها استخدامی خود را الکترونیکی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۵    
وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای سوریه را متهم کرده به پست های دیدبانی این کشور در ادلب حمله کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۱    
فرآیند ثبت نام آزمون جذب عمومی (داوطلبان دانشگاهی و حوزوی) تصدی منصب قضا 98 آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۶    
رئیس سازمان حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: بازگشایی مرز خسروی در انتظار نامه کتبی نخست وزیری عراق به سفارت جمهوری اسلامی ایران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۳:۴۷    
مخالفان رژیم آل خلیفه در اعتراض به برگزاری قریب الوقوع کارگاه منامه و در رد معامله قرن ، در مناطق مختلف این کشور تظاهرات کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۰    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ظرفیت پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای بیش از 255 هزار نفر بود که با پایان مهلت ثبت نام، 112 هزار نفر در این دوره ها ثبت نام و انتخاب رشته کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۲:۵۰    
دو محصول دانش بنیان ساخته شده توسط دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه جیرفت با حضور هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی و جمعی از کارکنان این دانشگاه رونمایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۲    
مهلت ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) فردا پایان می یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۷    
دبیر شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی گیلان گفت: تجمع مردمی در حمایت از آمر به معرف گیلانی امروز 29 خرداد ساعت 18 عصر در شهر خمام برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۴۷    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز 29 خرداد 98 اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 19 ارز مانند پوند نسبت به روز سه شنبه افزایش و قیمت 18 واحد پولی از جمله یورو کاهش یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا دوشنبه در مصاحبه ای با نشریه تایم هدف قرار گرفتن دو نفتکش در دریای عمان را حادثه ای جزئی توصیف کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۰    
محققان دانشگاه تبریز برای نخستین بار در دنیا از طریق هوش مصنوعی، به روش جدیدی برای شناسایی و کشف فسیل دست پیدا کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۲:۵۱    
قرار است محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران در روز 10 تیرماه به اتهام قتل میترا استاد محاکمه شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۷:۰۲    
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: رهبر معظم انقلاب با نگرفتن نامه از نخست وزیر ژاپن توطئه های ناشی از حمله به کشتی های نفتکش در خلیج فارس را برملا کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۶:۴۱    
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل فرهنگی هنری، اردو ها و فضای پرورشی وزارت آموزش وپرورش از آغاز ثبت نام در کلاس های پایگاه تابستانی از اول تیر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۶    
محمد سرشار، مدیر شبکه کودک به پخش برنامه هایی برای کودکان در بی بی سی فارسی واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۵    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر در نامه ای سرگشاده خطاب به شهردار بوشهر اعلام کرد: تقاضا داریم بدون هیچ ملاحظه ای رنج نامه ولنگاری های فرهنگی این شهرداری را با عزل مسئولان مربوطه به اتمام ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۶    
آیا واقعاً رؤسای جمهور ایران برای انجام وظایف خود با محدودیت اختیارات مواجه بوده و هستند؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۷    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: دوره های مدیریت ارشد کسب و کار (MBA) و دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار (DBA) که مؤسسه های آموزشی آزاد برگزار می کنند، منجر به صدور مدرک نمی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۵    
یک کارشناس رسانه نرخ رشد رسانه های اجتماعی در ایران در سال 2018 نسبت به سال های پیشین را 135 درصد دانست و گفت: این موضوع اگر به درستی مدیریت نشود، به تهدیدی جدی برای کشور تبدیل خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۰    
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی در اقدامی ناشیانه نرخ سپرده بانکی را از 20 به 18 کاهش داد و بیش از 200 هزار میلیارد تومان نقدینگی به بازار خودرو سرازیر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۰    
غلامرضا فرجی با اشاره به اینکه زهرمار از چهارشنبه هفته جاری اکران می شود، بیان کرد که از نیمه دوم مرداد ماه ثبت قرارداد مکانیزه توزیع کنندگان و سینماداران اجرایی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۰    
تیم ملی والیبال ایران موفق شد در پایان هفته سوم لیگ ملت های والیبال همچنان به صدرنشینی خود ادامه دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۱    
یک نشریه سنگاپوری می گوید علت گرفتاری نخست وزیر ژاپن در مخمصه در سفر به ایران این بود که معادله باید در واشنگتن حل شود، نه در تهران.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۶    
پاسخ ایران به سفر نخست وزیر ژاپن، قاطع و هوشمندانه بود و آمریکا را در بهره برداری سیاسی از این موضوع ناکام گذاشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۶    
معاون سازمان امور مالیاتی گفت: از سال گذشته تا امروز 12 هزار میلیارد تومان از محل تراکنش های بانکی مالیات مورد مطالبه قرار گرفته و این روند همچنان ادامه دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۰    
ترامپ در پاسخ به سؤالی در باره برنامه اش برای مهار ایران تنها به این جمله اکتفا کرد که خواهید دید ! و از روی ناامیدی اذعان کرد اگر نتوانیم از پس ایران برآییم، دیگر برنخواهیم آمد
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۸:۵۵    
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش حماس در اعتراض به برگزاری اجلاس اقتصادی بحرین، خواستار اعتصاب فراگیر در همه سرزمین های فلسطین شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۸:۵۲    
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به سهم بسیار اندک ایران از بازارچند هزار میلیارد دلاری غذای حلال تاکید کرد: سیاست گذاران کشوربه این بازار مهم کاملا بی توجهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، گفت: به زودی آگهی استخدام 20 هزار نیرو در وزارت بهداشت منتشر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری بار دیگر از دو روزنامه مهم این کشور انتقاد کرده و نوشت که نیویورک تایمز و واشنگتن پست دشمن مردم آمریکا هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۴۸    
معاون نظارت و ارزشیابی ریاست سازمان سینمایی، در یادداشتی عجیب با مخالف توصیف کردن منتقدان شبکه نمایش خانگی، این منتقدان را به توسعه شبکه های ماهواره ای و تارنماهای مستهجن متهم کرد!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۱:۰۶    
رامبد جوان، هزینه زایمان و گرفتن تابعیت کانادایی برای فرزندش را از شعارهای وطن دوستانه تأمین کرد؛ این یعنی دهن کجی به پرچم، هویت و شناسنامه ایرانی!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۳۶    
روزنامه زنجیره ای هم نوشته است اصلاح طلبان در موقعیتی نیستند که برای نامزد شدن شرط و شروط بگذارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۲۷    
اگر این مقاله حجاریان را همزمان با آگاهی وی از دو سطح مذاکره اصلاح طلبان با نظام و جناح مقابل بدانیم باید بپذیریم که وی به شدت نگران قرار گرفتن در اقلیت است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه 80 هزار پروژه عمرانی در دست اجرا داریم، نسبت به افزایش حجم پروژه های نیمه تمام هشدار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۰۶    
3 روز پس از برگزاری جشن تولد ملکه الیزابت در سفارت انگلیس در تهران اطرافیان یک جاسوس دوتابعیتی با هماهنگی پلیس انگلیس امنیت و فعالیت سفارت ایران در لندن را مختل کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۵۱    
علی لاریجانی با صدور پیامی، پیروزی های تیم ملی والیبال کشورمان را در رقابت های لیگ ملت های 2019 تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۳۰    
به مناسبت پیروزی های درخشان تیم ملی در لیگ ملت های والیبال رئیس جمهور پیام تبریک توئیتری را منتشر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۳۰    
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد لاهیجان با بانوی آمر به معروف گیلانی که اخیرا مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود دیدار و گفتگو کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۱۲    
رسانه های عربستانی ریاضه و ارم اسپورت اعلام کردند که برانکو ایوانکوویچ با قراردادی دو ساله به الاهلی عربستان پیوسته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۷    
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر بتوانیم شرایطی فراهم شود تا مثل لهستان و ایتالیا مسابقه را در استادیوم فوتبال برگزار کنیم خیلی عالی می شود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۷    
ساری با حضور در یوونتوس رقمی کمتر از زمان حضور در چلسی دریافت خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۴۵    
شورای نگهبان با ارسال نامه ای به مجلس شورای اسلامی نسبت به اصلاح موادی از قانون و نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی نظر خود را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۲۷    
چرا امضا کنندگان نامه به جای محکوم کردن آمریکا سعی دارند که هزینه ها را برای آمریکا تقلیل دهند و بهای سنگینی را متوجه ملت مظلوم ایران کنند؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۲۱    
رسانه های اماراتی و سعودی به دیدار امیر قطر و رئیس جمهوری اسلامی ایران واکنش توهین آمیز و خشمگینانه ای نشان دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۱۵    
بعد از پایان یافتن مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا تیم های صعود کننده حریفان خود را در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شناختند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۶    
مسی در کوپا امریکا مقابل کلمبیا کاری از پیش نبرد تا بوی ناکامی در اردوی آرژانتین بیشتر ازپیش به مشام برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۵۷    
سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت: بازیکنان من حس کردند که باید توپ را به گونه ای بزنند که بترکد، اما وقتی به آرامش رسیدیم سرویس های خوبی زدیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۵۱    
گروه تروریستی سنتکام گزارش رسانه های آمریکایی درباره هدف قرار دادن پهپاد جاسوسی آمریکایی از سوی ایران در آب های دریای عمان را تایید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۴۲    
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و روسیه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۴۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در آموزش و پرورش تغییر رویکرد مهم است نه جابه جایی مهره ها.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۴۲    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف ما برای دیدار مقابل روسیه سرویس های قدرتمند بود و به بهترین صورت این کار را انجام دادیم. شانس دیگری برای پیروزی مقابل روسیه نداشتیم،
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۰۰    
کاپیتان تیم ملی والیبال پس از بازی برابر روسیه گفت: شروع بازی با روسیه به خاطر جو سالن سخت بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۵۷    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای اتهام زنی ضدایرانی خود درباره حادثه دریای عمان را تکرار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۵۱    
تیم ملی والیبال ایران موفق شد در بازی سوم خود در هفته سوم لیگ ملت های والیبال روسیه را هم زمین گیر کند تا با اقتدار به صدرنشینی خود ادامه دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۳۶    
رئیس جمهور توسعه گردشگری را از جهت رونق اقتصادی، ایجاد فرصت های جدید اشتغال و افزایش نشاط اجتماعی، دوستی فرهنگ ها و جوامع فوق العاده مهم دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۲۷    
شرکت خودروسازی تسلا خودرو های برقی دست دوم را در وب سایت خود برای فروش عرضه کرده است. این خودرو ها قبل از فروش دوباره تحت بررسی قرار می گیرند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۲۱    
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان از انتخاب مجددش به عنوان ریاست این مجمع خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۲۱    
دبیر هیئت اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور گفت: حدود 30 تقاضای مأموریت به تحصیل اعضای هیئت علمی پیمانی مورد بررسی قرار گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۰۰    
داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دوره آموزشی VAR برای داوران ایرانی، از اول مردادماه برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۰۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی به دنبال بدعت گذاری در خط انقلاب هستند، گفت: متاسفانه عده ای به دنبال آنند که محاکمه گران منافقان را قاتل و عاملان شهادت و ترور 17 هزار نفر را مظلوم نشان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۵۱    
معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه گفت: سال گذشته اگرچه به شدت به منابع حاصل از صادرات نفت نیاز داشتیم، اما حدود 17.5 میلیارد دلار به کالا های اساسی پرداخت شد تا مردم آسیب نبینند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۱۲    
قهرمان وزنه برداری المپیک رسماً وارد جرگه مربیان شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۱۲    
صدرنشین لیگ ملت های والیبال 2019 در حالی از ساعت 18:30 امروز یکشنبه به مصاف روسیه می رود که در 11 بازی از 14 بازی گذشته خود در تورنمنت های مهم از این تیم شکست خورده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۶    
دانشجویان دانشگاه آزاد اراک در اختتامیه یادواره شهدای این دانشگاه از خانواده شهید حمید آسنجرانی، از شهدای درگیری با گروهک تروریستی پژاک دیدار کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۲۱    
دانشگاه آزاد قم در چهار گروه دانشگاهی در مقطع کارشناسی پیوسته و 6 رشته دانشگاهی کارشناسی ناپیوسته و براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۱۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در فراخوانی خطاب به جوانان گفت: چهره های نو را از میان افراد توانمند و باصلاحیت برای نامزدی در انتخابات مجلس معرفی کنید تا با نقش آفرینی شما بتوان مجلسی نو تشکیل داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۶    
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان از اختصاص 14 دستگاه چرخ خیاطی صنعتی به مردم مناطق محروم همدان در اردو های جهادی تابستان امسال خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۶    
معاون بین الملل وزارت آموزش عالی آفریقای جنوبی با هدف افزایش همکاری های آموزشی و پژوهشی از دانشگاه صنعتی شریف بازدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۵۷    
صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص ماهیت حضور برخی عناصر داخلی در جشن تولد ملکه انگلیس توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۵۷    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از ضرب الاجل یک هفته ای مجلس به دولت برای اجرای مصوبه مربوط به افزایش حقوق کارکنان دولت خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۵۷    
پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه به منظور راهبری واحد ها و شرکت های فناور و دانش بنیان مرکز رشد ict از دانش آموختگان کارشناسی ارشد رشته های فناوری اطلاعات دعوت به همکاری کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۵۱    
سفیر ایران در مسکو گفت که تمام اسناد مهم اقتصادی بین ایران و روسیه امضا شده و هیچ سند امضا نشده ای باقی نمانده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۴۵    
مربی ایتالیایی و اسبق چلسی به صورت رسمی سرمربی یوونتوس شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۴۲    
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در واکنش به ادعا های مطرح شده در مورد فساد در شورا و شهرداری شهرکرد بیانیه ای صادر کرده و از دستگاه های نظارتی و قضائی خواستار بررسی این ادعا ها ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۶    
نشست اعضای کمیته داوران با حضور رییس فدراسیون بعدازظهر امروز برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۶    
بسیج دانشجویی دانشگاه زابل در نامه ای به دادستان این شهر خواستار بررسی شفاف پرونده فساد در شهرداری زابل شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: بدون شک، هر سازمانی که نتواند به پرسش ها درنزد افکار عمومی پاسخ دهد، مورد تحسین و احترام هم قرار نمی گیرد و لذا بر این باوریم طرح انتقاد سازنده و پرسشگری کمک به فوتبال است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۱    
رئیس هلدینگ حاج رضا گفت: می توانیم با جایگزینی فروش سنگ های قیمتی و نیمکه قیمتی فرآوری شده با ارزش افزوده چندین برابر بجای خام فروشی علاوه بر ارز آوری برای کشور سالیانه بیش از 1 میلیون شغل ایجاد کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۲    
ژاپن با غلبه بر ویتنام حریف عراق در یک چهارم مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۶    
مهاجم تیم ملی در پایان اردو و بازگشت از کره جنوبی راهی بوشهر شده و دوران استراحت را پشت سر می گذارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۶    
اولین دوره تربیت مدرس تمدن نوین اسلامی ویژه اساتید بسیجی دانشگاه های تهران در تابستان امسال برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۶    
علیرضا فرخی در اولین جلسه شورای مرکزی جدید انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شیراز به عنوان دبیر این تشکل دانشجویی انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۷    
کمیسیون پزشکی برای وضعیت آسیب دیدگی مصطفی حسین خانی کشتی گیر کشورمان تشکیل شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۷    
با وجود پیگیری هایی برای ایجاد امنیت در مسیر دانشجویان دانشگاه شریف، اما همچنان ماجرای زورگیری از این دانشجویان در خیابان های اطراف دانشگاه ادامه دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۷    
سفیر کرواسی و رئیس دانشگاه تهران طی دیداری، بر افزایش همکاری در سه محور اصلی مبادله هیئت علمی، تبادل دانشجویان و تأمین مالی مشترک پروژه های تحقیقاتی تاکید کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۱    
در میان کشور های اروپایی اسپانیا جزو نخستین کشور هایی است که علی رغم فشار های آمریکا در ممنوع کردن همکاری با شرکت هوآوی چین ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۱    
ماچئی فایوکوفسکی سفیر جدید جمهوری لهستان امروز (یکشنبه) در دیدار با ظریف رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وزیر امور خارجه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۱    
پروژه بین المللی ماهواره دانشجویی کوچک با هدف آموزش پژوهشگران کشور های عضو سازمان همکاری های فضایی آسیا و اقیانوسیه (اپسکو) به پژوهشگاه فضایی ایران سپرده شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۱    
وزیر امور شمال قزاقستان روسیه اعلام کرد حجم مبادلات تجاری روسیه و ایران بیش از 1.7 میلیارد دلار در سال 2018 بوده، اما 2 کشور ظرفیت افزایش بسیار بیشتر این حجم مبادلات را دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۱    
وزیر خارجه پیشین در پاسخ به ادعای یک نماینده اسبق گفت که در زمان وزارت ناجی صبری هیچ سفری به عراق نداشته و در زمان وزارت الصحاف به عراق سفر و با صدام هم ملاقات مفصلی داشته است.