جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۵May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 30 خرداد 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 2 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 3 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 4 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 5 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 6 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 7 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 8 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 9 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 10 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 11 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 12 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 13 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 14 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 15 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 16 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 17 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 18 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 19 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 20 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 21 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 22 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 23 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 24 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 25 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 26 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 27 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 28 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 29 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 30 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۷    
مدت هاست که این موضوع به شکل کاملاً هدفمند توسط برخی از افراد مغرض و بعضاً ساده لوح و ناآگاه در فضای مجازی منتشر شده است که آیا واقعاً اگر انقلاب نمی شد؛ اینک ایران در ردیف کشور های پیشرفته قرار داشت؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۰    
سعید جلیلی خطاب به زنگنه نوشته است که کارگروه نفت دولت سایه با دعوت از متخصصین جلساتی را برای کمک به دولت تشکیل داد که حاصل آن ارائه راهکار های مشخص در این زمینه بود که برای رئیس جمهور ارسال و ایشان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۷    
تفاهم نامه همکاری بین سازمان زمین شناسی، پژوهشکده علوم زمین و دانشگاه حکیم سبزواری با هدف همکاری در زمینه آموزشی، پژوهشی و اجرایی به امضا رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در گام های آینده توسعه گروه های جهادی جزو برنامه های بسیج است به نحوی که از هر 50 هزار پایگاه مقاومت، هر پایگاه یک گروه جهادی داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۶    
معاون وزیر کشور گفت: بر اساس برنامه زمان بندی کار های تعمیرات را تا پایان تیرماه و نوسازی را تا پایان امسال در مناطق سیل زده کشور به ویژه لرستان به اتمام خواهیم رساند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۶    
وزرای کشور و صنعت و معدن و تجارت در هفته جاری برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در مجلس حضور می یابند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۵    
25 سال بعد از سنتز نانوذرات زیست تخریب پذیر، محققان این پروژه با راه اندازی شرکت استارت آپی، این فناوری را تجاری سازی کرده و از آن برای کنترل پاسخ سیستم ایمنی بدن در اثر ورود دارو استفاده کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۶    
محققان علم نانو معتقدند در بخش پزشکی به ویژه درمان سرطان بر روی توسعه بازار نانوذرات طلا در سال های آتی تاثیر زیادی خواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی دولت اعلام کرد: تا پایان سال 98 هیچ تغییری در تصمیم دولت در رابطه با تامین کالا های اساسی و نرخ ارز صورت نخواهد گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۱:۳۶    
با تصمیم مدیران باشگاه نساجی محمدرضا مهاجری به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۰:۲۲    
وزیر امور خارجه ایران امروز پنجشنبه در توئیتر گفته تهران بخش هایی از پهپاد ساقط شده آمریکایی را از آب های سرزمینی خود خارج کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۰:۱۶    
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با یک رسانه روسی بر دفاع ایران از حریم هوایی خود تأکید کرد و گفت تهران از آمریکا به دلیل تجاوز نظامی، به سازمان ملل متحد شکایت خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۳:۱۶    
سخنگوی نیرو های مسلح یمن ضمن تأکید بر اینکه تجهیزات پدافندی آمریکایی نمی تواند مانع حملات یمن در عربستان شود، تأکید کرد اگه عربستان به تجاوز ادامه دهد، اهداف فراتر از نجران و عسیر زده خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۳:۰۱    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: کار سختی در هفته چهارم لیگ ملت ها داریم، اما امیدوارم در این هفته کار صعود به مرحله نهایی را قطعی کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۲:۵۲    
علی ربیعی گفت: سیاست تأمین کالاهای اساسی با ارز به نرخ 4,200 تومان در سال 1398 ادامه دارد و تغییری در تصمیم دولت رخ نداده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۲:۳۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امسال 45 هزار میلیارد و 146 میلیون تومان تسهیلات بانکی برای رونق تولید و ایجاد 987 هزار فرصت شغلی به صنعتگران و کارآفرینان کشور پرداخت می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۲:۲۲    
زوج رضویان و انصاری می خواهند در کنار سیما فیلم یک سریال کمدی تولید کنند سریالی که فعلا قرار است 100 قسمتی باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۲:۱۶    
وزارت امور خارجه اردن به خبر بازداشت یک تبعه خود توسط رژیم صیهونیستی، در کرانه باختری رود اردن، واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۲:۰۷    
بیش از 1700 داوطلب سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همگام با تیم های سلامت در حیطه آموزش و غربالگری، در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون به مردم خدمات سلامت ارائه می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۱:۵۵    
رسانه های آمریکایی ویدئویی منتشر کرده اند که می گویند نشاندهنده لحظه سقوط پهپاد آمریکایی پس از هدف قرار گرفتن توسط پدافند جمهوری اسلامی ایران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۱:۴۶    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: ایران به حمایت های خود از افغانستان ادامه خواهد داد و در این راستا آمادگی دارد در هماهنگی با دولت این کشور، نقش فعالانه ای در تسهیل روند صلح این کشور ایفا کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به هدف قرار گرفتن پهپاد متجاوز این کشور، گفت: تصور می کند که این حادثه حاصل اشتباه فردی بوده باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۱:۲۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن پذیرش درخواست زنگنه برای مناظره، تصریح کرد: چرا باید از پاسخی که به آمریکا داده می شود و قابلیت های کشور را به رخ دشمن می کشد، وزیر نفت برآشفته شود؟!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی پنتاگون در یک نشست خبری مدعی شد پهپاد آمریکایی که امروز پنجشنبه هدف قرار گرفت خارج از آسمان ایران در حال پرواز بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۰:۵۵    
وزیر خارجه ایران ساعاتی بعد از ساقط شدن پهپاد متجاوز آمریکایی در آسمان ایران به آن واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۰:۴۰    
امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد، بازیکنان جدید این تیم باید در تمرینات توسط آندره آ استراماچونی تأیید شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۰:۳۷    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار رویکردی محتاطانه از سوی واشنگتن در خصوص ایران شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۰:۳۱    
پس از این که یک پهپاد آمریکایی توسط موشک ایران ساقط شد، با بالا رفتن تنش های خاورمیانه، شاخص بورس عربستان سعودی سقوط کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۰:۲۲    
رئیس جمهور روسیه تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران را بی اساس خواند و ایران را متعهد به تعهدات برجامی عنوان کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۰:۱۶    
وزارت خارجه آمریکا، نام عربستان سعودی و کوبا را در فهرست سیاه قاچاق انسان قرار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۰:۱۰    
رییس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف یک واحد کارگاه غیر مجاز خمیردندان در منطقه امین آباد و کشف 36 هزار خمیردندان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۰:۰۷    
وزیر بهداشت گفت: پرونده الکترونیک سلامت هفته آینده با حضور رییس جمهور رونمایی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۰:۰۷    
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: این دانشگاه سعی در جذب دانشجوی بین المللی از کشور های همسایه داشته و امیدواریم تا در آینده بتوانیم با برطرف کردن بخشی از مشکلات مهاجرتی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۰:۰۱    
رئیس کمیته پیشکسوتان گفت: هواداران استقلال بعد از سال ها قهرمانی می خواهند و امیدوارم استراماچونی بتواند خواسته آن ها را برآورده کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی قوه قضائیه از جزئیات بازداشت مدیر مالی یکی از شرکت های زیرمجموعه و وابسته به وزارت نفت خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۹:۳۱    
رئیس اداره امنیت و عملیات ستاد کل نیرو های مسلح با اشاره به اهمیت آمادگی جسمانی در نیرو های مسلح، گفت: ارتقاء آمادگی رزم، یکی از مولفه های قدرت نیرو های مسلح است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۹:۲۵    
اتحادیه اروپا تحریم های روسیه در ارتباط با شبه جزیره کریمه را به مدت 12 ماه تمدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۹:۲۲    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش توییتری به ساقط شدن پهپاد متجاوز این کشور به آسمان ایران، مدعی شد که ایران اشتباه بسیار بزرگی مرتکب شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۹:۱۶    
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید 63 هزار تومان افزایش یافت و دلار هم اندکی رشد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۹:۰۷    
وزیر امور خارجه گفت: موضوع مهم تسهیل ورود گردشگران به کشور است که در این زمینه رئیس جمهور مقرر کرد ویزای الکترونیک به مبادی ورودی کشور اضافه شود تا با توجه به شیطنتی که آمریکا در این حوزه انجام داده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۹:۰۷    
دومین آزمون زبان MSRT با حضور 230 داوطلب جمعه 31 خرداد در تالار امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۸:۵۵    
رئیس جمهور ترکیه با تهدید آمریکا به اعمال تحریم های متقابل، گفت اگر واشنگتن گامی اشتباه در خصوص قرارداد مشارکت آنکارا در برنامه اف-35 بردارد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۸:۳۲    
قانون عجیب دیگر جریمه 500 دلاری برای منفجر کردن بمب هسته ای در شهر چیکو واقع در کالیفرنیا می باشد، این رقم بسیار اندک بوده و بمب هسته ای خساراتی بیش از این رقم به همراه دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۸:۰۵    
معاون آموزشی دانشگاه کردستان گفت: ترم تابستانی دانشگاه کردستان به صورت مجازی برگزار می شود و در این ترم تحصیلی از همه دانشگاه ها دانشجو می پذیریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۸:۰۵    
دانشگاه صنعتی شریف فراخوان جذب نیروی امریه برای آزمایشگاه ها و فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۷:۵۶    
وزیر نفت با اشاره به اینکه متوسط میزان صادرات نفت و میعانات گازی در 6 ماه پایانی دولت دهم کمتر از 1 میلیون و 200 هزار بشکه در روز بوده است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۷:۲۰    
سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اراک گفت: در مهر امسال در همه رشته های این واحد دانشگاهی به جز رشته های علوم پزشکی بدون کنکور دانشجو پذیرفته می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۲    
فیلیپ زدار یکی از چهره های صنعت موسیقی فرانسه بر اثر سقوط تصادفی از پنجره یک ساختمان مرتفع جان باخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۶:۳۶    
معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: موضع گیری صحیح، جریان سازی و گفتمان سازی از ماموریت های ویژه خانه نخبگان بسیج است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه آمریکایی ها از کارت هایشان استفاده کرده اند، گفت: این در حالی است که جمهوری اسلامی کارت هایش را رو می کند و زمان به سود کشورمان در حال پیش روی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۶:۰۶    
شرکت های نانویی به همراه ستاد توسعه فناوری نانو در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، موادغذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته، شرکت کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۶:۰۶    
محمد مرسی که بعد از انقلاب مردمی مصر، سکاندار امور کشور شده بود و البته پس از مدت کوتاهی توسط کودتای ارتش، دستگیر و برکنار شد، در دادگاه محاکمه بیهوش شد و از دنیا رفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۶:۰۶    
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۷    
جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهیدبهشتی همایش ملی طب فراگیر، کارآفرینی و اشتغال را فردا جمعه 31 خردادماه برگزار خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در آیین افتتاحیه اولین نمایشگاه چالش ها و نیاز های صنایع و سازمان های استان آذربایجان شرقی گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۵:۳۶    
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: قرعه کشی متقاضیان بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۵:۲۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وزیر علوم گفت: وظیفه ما دانشگاهیان به کارگیری دانش برای آرامش و رفاه مردم و ناامیدکردن دشمنان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۰    
ششمین همایش دانش ملی -ورزش علمی دانشجویی 5 تیرماه به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۵    
معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: براساس نیاز های واقعی دانشگاه و تغییرات در رشته های دانشگاه و جمعیت دانشجویان، هر ساله نسبت به جذب هئیت علمی جدید اقدام می کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۶    
پنجاهمین کنفرانس ریاضی ایران به میزبانی دانشگاه شیراز 7 شهریورماه با رویکرد خروج از قالب های سنتی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۰    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه که به اصفهان سفر کرده است پیش از ظهر امروز با حضرت آیت الله العظمی مظاهری دیدار و گفتگو کرد
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه ضمن محکوم کردن تعرض یک فروند پهپاد متجاوز آمریکایی به فضای سرزمینی ایران، نسبت به هرگونه تجاوز به قلمرو کشور و نقض حریم های آن هشدار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۶    
معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: نسبت دانشجو به استاد در این دانشگاه 20 به یک است و طی 5 سال گذشته تقریبا این نسبت رو به کاهش بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۶    
نشست تخصصی برهان با موضوع بررسی و نقد بستر های اعتراض مدنی همزمان با نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۰    
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای جزئیاتی از هدف قرار گرفتن پهپاد متجاوز امریکایی در حریم جمهوری اسلامی ایران توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۳:۵۷    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توبیخ رسمی دونالد ترامپ به جای آغاز فرایند استیضاح علیه رئیس جمهوری کشورش را رد کرد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۳:۵۱    
نامزد جمال خاشقچی ضمن استقبال از گزارش سازمان ملل درخصوص قتل خاشقچی گفت: این گزارش پیشرفت و تحولی است که از آن استقبال می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۵    
دانشگاه میبد در اطلاعیه ای شروع کلاس های ترم تابستانه را از 17 تیرماه اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۰    
قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تأثیر سیگنال بانک مرکزی آمریکا برای کاهش نرخ های بهره در اواخر امسال که افت دلار را به دنبال داشت، حداکثر 1 ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۳:۱۷    
اولین همایش ملی کارکرد وقف در توسعه انسانی با تأکید بر وقف علمی در 21 و 22 آبان امسال در دانشگاه بیرجند برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۳:۱۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۳:۰۵    
عضو شورا مرکزی مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران گفت: در نامه ای به رئیس قوه قضائیه پیشنهاد تغییر ساز و کار زندان ها را ارائه کردیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۲:۵۰    
رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور گفت: حدود 150 عنوان از قطب های علمی را که نیاز به ادغام یا ارائه موضوعات جدید داشتند از سوی وزارت علوم اصلاح و بازنگری شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۷    
امروز در بازار های جهانی قیمت نفت با کاهش ذخایر نفت آمریکا 1.63 دلار افزایش یافت و بشکه ای بیش از 63 دلار معامله شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۲:۴۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با توضیح مواضع مقامات تهران در قبال برجام و راه های مقابله با تحریم های آمریکا، وقوع جنگ در منطقه خلیج فارس را بعید دانست، ولی تأکید کرد در صورت آغاز جنگ ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۲:۲۶    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد تهران گفت: امسال از سوی ستاد اوقات فراغت استان تهران که با ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری این ستاد برگزار می شود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۲:۲۰    
رئیس دانشگاه اصفهان در دیدار با پروفسور یانگ معاون دانشگاه شیامن چین گفت: دیپلماسی علمی منجر به تقویت روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری بین کشور ها می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۷    
فرمانده کل سپاه با اشاره به سرنگون کردن یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا، گفت: مرزها خط قرمز ماست و هر دشمنی به آن تعرض کند، بر نخواهد گشت و نابود خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان دکتری باید مقاله مستخرج از رساله خود را در مجله های این دانشگاه چاپ کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۵    
با هدف ایجاد شبکه آزمایشگاهی حوزه برق، تفاهم نامه ای میان مرکز آبا صبا و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی امضاء شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۵    
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی طی نامه ای از رئیس این دانشگاه خواست تا درباره هزینه کرد تعمیر و بازسازی استخر دانشگاه و زمان بازگشایی آن، شفاف سازی کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۲    
ارتش آمریکا خبر سقوط پهپاد جاسوسی این کشور در خاک ایران را تأیید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۱:۵۰    
دبیر شواری تببین مواضع بسیج دانشجوی گیلان گفت: حدود دو هزار نفر از اقشار مختلف مردم و دانشجویان این استان در حمایت از خانم آمر به معروف گیلانی در شهر خمام تجمع کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۱:۴۷    
وزیر مسکن و شهر سازی گفت: قیمت مسکن یکی از دغدغه های قشر ضعیف و متوسط جامعه است و تلاش داریم حباب قیمت مسکن را بشکنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۱:۴۷    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال با نظر کادرفنی و کادر پزشکی در ایفمارک حاضر شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۱:۲۰    
پنتاگون از استقرار یک گردان ویژه برای عملیاتی کردن سامانه موشک های پاتریوت در منطقه خاورمیانه خبر داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۱    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره بزرگداشت 5400 شهید استان کردستان منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۰:۵۵    
رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی کشور گفت: هیچ محدودیتی برای پشتیبانی ارزی و ریالی و حمایت از طرح های تولیدی و خصوصی نداریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۰:۵۵    
معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد: زمان ثبت نام الکترونیکی مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری پردیس های بین المللی کیش و ارس دانشگاه تهران سال تحصیلی 99-1398 تا جمعه 31 خرداد تمدید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۰:۵۰    
صدو پنجاه و پنجمین شماره نشریه فتح به همت دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۰:۵۰    
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر با حضور رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران معرفی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۰:۳۵    
سخنگوی کاخ سفید از مطلع شدن رئیس جمهور آمریکا از جزئیات حمله موشکی اخیر به عربستان سعودی خبر داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۰:۳۲    
کتاب هستی مندی و تاریخ مندی اثر منوچهر آشتیانی توسط انتشارات پگاه روزگارنو منتشر شد.
  • ۱