جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۸:۲۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 4 شهریور 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 2 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 3 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 4 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 5 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 6 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 7 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 8 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 9 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 10 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 11 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 12 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 13 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 14 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 15 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 16 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 17 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 18 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 19 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 20 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 21 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 22 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 23 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 24 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 25 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 26 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 27 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 28 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 29 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۰:۱۵    
معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک راهور ناجا گفت: یک فرصت پرداخت یک ساله به مالکین خودرو و موتورسیکلت با جریمه بالا داده شده و هم اکنون این طرح در سطح کشور در حال اجراست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۲۲:۲۷    
مراسم ارائه دستاورد های دولت در توسعه زیرساخت های روستایی با حضور حجت الاسلام حسن روحانی تبدیل به محلی برای کشف حجاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۲    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به جزئیات آماری ثبت نام داوطلبان بدون آزمون گفت: ظرفیت پذیرش در این دوره ها 596 هزار نفر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۱:۳۲    
با هماهنگی موسسه پژوهشی مقام معظم رهبری و سازمان فضای مجازی سپاه تهران، سمیناری با موضوع صیانت از زن مسلمان و با موضوعات نقد دینی و علمی فمنیسم برگزار می شود
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۷    
روسیه قصد دارد در نمایشگاه ماکس 2019 برای نخستین بار از موتور موشکی که به ماه خواهد رفت، رونمایی کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی سیدمصطفی موسوی زاده را به سمت سرپرست مجتمع آموزش عالی گناباد منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۷    
ایران در پاسخ به نقض عهد برجامی غرب، اقداماتی را در قالب گام اول و گام دوم انجام داده و در حال طراحی گام سوم است، سؤالی که مطرح می شود این است که گام سوم چگونه باید برداشته شود؟
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۷    
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: در فضای نوین کشاورزی باید به مقوله قارچ شناسی توجه جدی شود و مطالعه قارچ شناسی با روش های بیوتکنولوژی ضروری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۷    
آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم کودک در حالی برگزار شد که فیلم 23 نفر رکورددار دریافت جایزه از این رویداد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۲    
معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد باید به سمت دانشگاهی اشتغالزا سوق پیدا کند و حوزه کشاورزی می تواند یکی از ابزار های قدرتمند در این مسیر باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۰۷    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اعلام تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 این دانشگاه، از انجام تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۱    
رئیس قوه قضائیه گفت: شنیدن اعتراض از زبان کارگرانی که مشکل دارند، وظیفه ماست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۳۷    
وزیر صنعت از تسهیلات ویژه واردات گوشت قرمز با ارز نیمایی و تعرفه صفر درصد و توزیع گوشت مرغ با قیمت 12 هزار و 900 تومان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۲۲    
رییس سازمان حج وزیارت گفت: بر اساس آمار های ارائه شده در 4 واحد پخت نان از ابتدای ایام حج تا کنون بالغ بر یک میلیون و 942 هزار قرص نان پخت و توزیع شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل تنظیم مقررات و نظارت بر برون سپاری سازمان امور مالیاتی گفت: آنچه که باعث تغییر زمان ثبت کارتخوان در مطب شد صرفاً آموزش استفاده از کارخوان نبود بلکه ابهامات فنی و زیر ساختی برای اتصال به نظام ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۵    
رئیس جمهور محسن حاجی میرزایی دبیر هیئت دولت را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی کرد که از سوابق وی در آموزش و پرورش می توان به فعالیت وی در سازمان نهضت سوادآموزی اشاره کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۶    
معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به زودی نخستین سرای فناوری و نوآوری در سطح کشور در دانشگاه آزاد رفسنجان را ه اندازی خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۰    
مرکز نوآوری و استارت آپ پارک علم و فناوری آذربایجان غربی که با همکاری دانشگاه ارومیه راه اندازی شده با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان این استان در ارومیه افتتاح شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۵    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل و با تاخیر یک ساعت و نیمه و به دلیل به حد نصاب نرسیدن حضور نمایندگان در صحن پارلمان آغاز شد؛ ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۶    
سوال اینجاست که چرا وزیر نفت در حالی که میزان بهره مندی جمعیت روستایی ایران از نعمت گاز و دسترسی به شبکه سراسری گاز کشور 79 درصد است، این رقم را 84 یا 85 درصد عنوان می کند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۴    
تشکل دانشجویی جامعه اسلامی قزوین در بیانیه ای پیرامون شهادت دو تن از دانشجویان دانشگاه امام خمینی نوشت: رژیم صهیونیستی باید بداند که در تجاوز به محور مقاومت اسلامی پاسخ دندان شکنی دریافت خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۴    
اطلاعیه پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد از طریق شیوه نامه در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برای سال تحصیلی 99-1398 منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۴    
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل از پذیرش دانشجو بدون کنکور در 12 کد رشته و در مقاطع کاردانی و کارشناسی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۴    
تولید نفت روسیه از عربستان در ماه ژوئن 2019 پیشی گرفت و به روزانه 10.8 میلیون بشکه رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۲:۳۷    
وزیر اقتصاد با اشاره به عوامل کاهش قیمت ارز تاکید کرد به کاهش قیمت ارز امید واریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۲:۰۱    
یکی از مجریان تلویزیون رفته کانادا که فرزندش آنجا به دنیا بیاید تا بتواند تابعیت کانادایی داشته باشد!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۱:۵۲    
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران تاکید بر ارزشمند بودن خاطرات هاشمی رفسنجانی به تشریح خطاهای شخصی موجود در این خاطرات پرداخت و البته تاکید کرد که موضوع تصحیح خاطرات آقای هاشمی را نباید سیاسی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۴۰    
با توجه به شکایت صورت گرفته توسط خانواده زن بارداری که سگ به او حمله کرده بود، در این رابطه پرونده تشکیل شد و با حکم مقام قضایی جوان 23 ساله ای که این سگ را نگهداری می کرد، تحویل مراجع قضایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۳۱    
باید از جناب روحانی پرسید که اگر خدای نخواسته منظور شما از آنچه فرموده اید، مذاکره با ترامپ است لطفا بفرمایید غیر از واگذاری امتیازات دیگری به آمریکا و اروپا، چه نتیجه دیگری می تواند مورد نظر باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۲۵    
سردار مؤمنی عامل 55 درصد طلاق در کشور را مواد مخدر عنوان کرد و گفت: منشأ بسیاری از جرائم خرد و سرقت ها مواد مخدر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۵۲    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است: تعیین رده بندی سنی برای فیلم ها باعث کاهش آسیب های روحی و روانی روی کودکان و افزایش سطح یادگیری آن ها می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۶    
قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) به مناسبت ترور یک نیروی سپاه در پیرانشهر بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۵    
ممکن است مارتین استکلنبرگ، دروازه بان باتجربه و هلندی اورتون راهی رئال مادرید شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست سران کشور های گروه هفت با نخست وزیر انگلیس دیدار و با وی و درباره آخرین تحولات منطقه و جهان رایزنی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۷    
بانک مرکزی درباره شایعه ابطال ابلاغیه بانک مرکزی در خصوص رمز ارزها اطلاعیه ای منتشر کرد و این شایعه را تکذیب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۷    
شبکه خبری پرس تی وی دوشنبه به نقل از منابع مطلع خبر داد ایران درخواست رئیس جمهور فرانسه برای مذاکره در موضوع موشکی را رد کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۱    
وزیر خارجه بحرین از حملات رژیم صهیونیستی به حشد شعبی عراق و ضاحیه جنوبی بیروت حمایت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۷    
ممکن است به دلیل مصدومیت آنتونی مارسیال، انتقال الکسیس سانچس به اینترمیلان منتفی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۲    
پس از معرفی محسن حاجی میرزایی به عنوان گزینه پست وزارت آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی، سید جواد حسینی در پیامی از همه ذی نفعان آموزش و پرورش قدردانی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۰    
رئیس جمهور فرانسه در کنفرانس خبری مشترک با رئیس جمهور آمریکا گفت که مذاکرات گروه 7 درباره بسیاری از موضوعات سازنده بود و با وی به این توافق رسیدیم که ایران باید به برجام پایبند باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۲    
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با شبکه خبری فرانس 24، یکی از دلایلی که ایران بدون برخورداری از عواید اقتصادی در برجام مانده است را جامع بودن این توافق دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۰    
اگر ظواهر غیرمتعارف در همایشی ملّی با حضور حسن روحانی را در کنار سخنان حاشیه ساز خود وی بگذاریم، این سؤال پیش می آید که آیا دست هایی در دولت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۷    
سوال اصلی این است که پس از بازگشت سوارز و مسی به ترکیب و البته جذب نیمار چه تغییراتی در بارسلونای جذاب شب گذشته به وجود می آید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۷    
دهمین دوره طرح دانشجو معلم قرآن کریم به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در محل مجتمع آموزشی پیامبر اعظم ساری آغاز به کار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۵۲    
معاونت منابع انسانی قوه قضائیه اعلام کرد: تمامی پذیرفته شدگان کادر اداری سال 96، در سال جاری جذب می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۷    
تولیت آستان مقدس عبدالعظیم (ع) با اشاره به اینکه روز مباهله از وقایع مهم تاریخ است که به اثبات حقانیت شیعه می پردازد گفت: مناظره مباهله و جنگ از اصول ارتباطی کشور ها و افراد است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۲۲    
دومین دوره مسابقات دیپلماتیک جام صلح و دوستی در رشته های تنیس روی میز، شطرنج و فوتسال برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۱۰    
چهارمین نشست تخصصی ارائه پروژه تحقیقاتی "ارزیابی راهبردی سیاست های کلی کشاورزی" با حضور رییس کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۰۷    
قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: طرح های حمایتی صندوق رفاه دانشجویان در 21 قالب برای بیش از سه و نیم میلیون دانشجو اجرا می شود تا تمامی دانشجویان به ویژه محرومان از خدمات یکسان برخوردار ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: شبکه بانکی بار عظیم 90 درصدی تامین مالی مناسب برای اقتصاد کشور را به عهده دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۷    
وزیر خارجه چین در رایزنی با مشاور دیپلماتیک رئیس جمهور فرانسه، از تداوم همکاری با این کشور برای حفظ برجام و تنش زدایی در منطقه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۲۲    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که اقدام به سرقت بنر ها و بیلبورد های فرهنگی شهرداری تهران کرده بودند خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۲۲    
آسیاب گلوله ای سیاره ای یکی از نانوآسیاب ها است که در رساندن اندازه ذره ها به میزان مورد نیاز و آلیاژسازی مکانیکی توانمندی بالایی دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۶    
وزیر اطلاعات با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۰    
این غده سرطانی میتواند در وجود همه افراد جامعه شکل گیرد ولی قشر مدیران و صاحب منصبان بیشتر در معرض این آسیب قرار دارند چرا که امکان سرکشی و طغیان بیشتری برایشان مهیاست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۷    
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ارزیابی های بعمل آمده از سوی ستاد اقامه نماز استان، موفق به کسب رتبه تقدیر در ترویج و توسعه فرهنگ نماز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۷    
دومین دوره طرح معرفت رضوی با حضور 500 دانشجوی منتخب فرهنگی از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در واحد مشهد آغاز به کار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۱    
یازدهمین دورهمی فعالان بخش کودک و نوجوان کشور، 6 شهریور در مجموعه باغ کتاب تهران برگزار می شود
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۵۵    
فساد و اختلاس از عوامل مهم و بازدارنده رشد اقتصادی در کشورها است و این پدیده آثار منفی کمی و کیفی بسیاری بر بدنه اقتصادی و اجتماعی، همچنین بر رفاه عمومی شهروندان اثر سوء خواهد گذاشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۵۲    
رئیس جمهور لبنان تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به کشورش را به منزله اعلام جنگ خواند و گفت، لبنان این حق را دارد که از حاکمیت خود دفاع کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۷    
وزیر حمل و نقل دولت منصور هادی با بیان اینکه امارات در پی چند تکه کردن یمن است؛ گفت: اماراتی ها هیچ زمانی از یمن خارج نشده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۷    
محسن حاجی میرزایی و علی اصغر مونسان به عنوان گزینه های پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارتخانه های آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مجلس معرفی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با تراکتور 6 امتیاز است و ما یا باید پیروز شویم و یا در این دیدار سخت به مساوی برسیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۵    
خدمه ایستگاه فضایی نقطه اتصال یک کپسول سایوز به این ایستگاه را تغییر دادند و قرار است عملیات اتصال کپسول سایوز حامل ربات انسان نمای روسیه به ایستگاه فضایی بین المللی دوباره انجام شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۲    
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه ای ضمن انتقاد از نحوه برخورد و مواجهه با منتقدین توسط دولت، از نخ و سوزن بعنوان جایزه به دولت به منظور تغییر رویه و ایجاد صداقت در رفتار رونمایی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۲    
مدیر برنامه های علیرضا جهانبخش به آینده او در برایتون امیدوار است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۴۶    
طی تفاهم نامه مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نقشه برداری کشور اطلاعات مکان محور این سازمان در توسعه کسب و کار های دانش بنیان مورد استفاده قرار می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۴۰    
دبیر قرارگاه احمدی روشن زنجان گفت: هم محمد عزیزی و هم فریدون احمدی جزو کم کارترین نمایندگان مجلس بودند چه در پشت تریبون و چه هنگام رای دادن و در تمام این موارد عملکرد و مشارکت آنچنان خوبی نداشتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۴۰    
کنفرانس فیزیک ایران و بیست و سومین همایش دانشجویی فیزیک، با حضور جمعی از اساتید، محققان، دانشجویان و فعالان این حوزه به میزبانی دانشگاه تبریز آغاز بکار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۱    
سرمربی استقلال تصمیم به نیمکت نشین کردن مدافع چپ پای تیمش را دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۱    
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی شاهرود گفت: مهمترین مشکلات روستا ها کمبود آب و امکانات بهداشتی، کم توجهی به اقتصاد و اشتغال روستائیان و عدم توجه به مشکلات فرهنگی و اجتماعی روستائیان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۵    
قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از وجود 2 هزار 543 سرای دانشجویی کشور خبر داد و گفت: یک میلیون و 400 هزار مترمربع فضای سرای دانشجویی در کشور کمبود داریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۲    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد معاونت علوم انسانی و هنر کار بسیار ارزشمند و سرآغاز مبارک و میمونی است که قطعاً می تواند در کشور به یک جریان تبدیل شود و اثرات مثمرثمری داشته ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۰    
رئیس گروه ژئوماتیک ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری گفت: برای ایجاد توسعه پایدار باید فناوری خود را مبتنی بر اطلاعات مکانی کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۰    
کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: وضع اقتصادی آمریکا و انتخابات پیش رو اجازه ریسک جنگ را نمی دهد؛ وضعیت به حدی بحرانی است که کنگره آمریکا حق اعلام جنگ را از ترامپ گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۷    
فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان به 14 سانس فوق العاده رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۷    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز از برگزاری اردوی جهادی در روستا های محروم شهرستان چاراویماق و با مشارکت 70 نفر از دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۲    
در اصل 56 قانون اساسی بر حق حاکمیت مردم در تعیین سرنوشت اجتماعی خویش در چارچوب شریعت اسلامی تصریح شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۲    
بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با به کارگیری الگوی جدید کسب وکار در مناطق روستایی، اجرای یک هزار طرح اشتغال زایی را در استان سیستان و بلوچستان کلید زد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۲    
شنیده می شود امروز (دوشنبه) مهدی رجب زاده پیشکسوت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ملاقاتی محرمانه با منصور یزدی زاده در محل کارخانه برگزار کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۲    
رئیس ستاد توسعه حمل و نقل پیشرفته فضایی معاونت علمی و فناوری گفت: یکی از دلایل انعقاد تفاهم نامه با سازمان نقشه برداری کشور، حرکت شرکت های دانش بنیان به سمت هوشمندسازی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۶    
مدیرعامل یک شرکت وارد کننده دارو در مورد آمار منتشره در مورد گم شدن ارز و ایفای تعهدات واردکنندگان این بخش گفت: این آمار غیر واقعی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۶    
رئیس سازمان نقشه برداری کشور گفت: در جهت توسعه کسب و کار های دانش بنیان به ویژه توسعه فعالیت های مکان محور فعالیت های مشترکی را با معاونت علمی و فناوری انجام خواهیم داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۰    
نایب رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو گفت: سال گذشته یک میلیارد و 373 میلیون دلار ارز برای واردات دارو اختصاص یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۰    
وزیر علوم گفت: تولید محصولات باغبانی می تواند جایگزین مناسبی به جای درآمد های نفتی باشد که برای این منظور نیاز است که از کلاس و دانشگاه خارج شده و به زمین های کشاورزی و باغی سر زد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۳۷    
رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران گفت: نمی دانم به چه دلیل برخی مسئولان در حوزه مجلس و حاکمیت تلاش دارند تا از تریبون های مختلف به صنعت دارو آسیب برسانند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۳۷    
مهاجم ایرانی ریوآوه بعد از درخشش در هفته سوم لیگ پرتغال مصدوم شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۵    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: ادای الفاظ رکیک، ایجاد صدا های ناهنجار و انجام حرکات زشت در تمامی اماکن عمومی از جمله واحد های صنفی که به صورت مجتمع و پاساژ هستند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۵    
مدیر برنامه رضا صادقی به دانشجو گفت: اینکه در فضای مجازی عنوان شده رضا صادقی از پله ها سقوط کرده و یا اینکه پلاتین در پاهایش کار گذاشته شده همگی کذب است زیرا صادقی همچنان در اتاق عمل است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۵    
آیین نکوداشت هشتاد و نهمین سالروز تولد استاد همایون خرم نوازنده و آهنگساز فقید موسیقی ایرانی روز چهارشنبه ششم شهریور در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۵    
نشست آنالیز قضاوت داوران در دیدار های هفته اول لیگ برتر فوتبال برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۲    
رادیو فرهنگ در برنامه هفتانه با حضور مصطفی محمودی مساله پول های مشکوک سینما را بررسی می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۶    
عمر ماسکارل، هم تیمی سابق کریم بنزما، معتقد است که مهاجم رئال مادرید بهترین مهاجم نوک 10 سال اخیر دنیای فوتبال به شمار می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۶    
دستگاه آزمون سایش پین روی دیسک دما بالا در محیط روانکاری به همت محققان دانشکده مهندسی مکانیک و فناوران کانون شکوفایی و خلاقیت دانشگاه سمنان، طراحی، ساخته و ثبت اختراع شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۶    
رئیس انجمن داروسازان ایران با انتقاد از ساختار داروسازی کشور گفت: 45 درصد گردش مالی کشور در اختیار داروخانه های دولتی قرار دارد.