جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۱:۲۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 16 شهریور 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 2 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 3 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 4 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 5 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 6 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 7 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 8 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 9 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 10 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 11 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 12 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 13 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 14 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 15 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 16 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 17 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 18 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 19 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 20 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 21 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 22 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 23 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 24 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 25 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 26 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 27 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 28 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 29 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۵    
اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های جهانی و گزینشی المپیک، بامداد فردا (سه شنبه) راهی کشور قزاقستان می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۵    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به کاهش 30 درصدی قیمت برنج در هند مدعی شد، عده ای تحت پوشش حمایت از تولید داخل، واردات برنج را ممنوع کرده اند تا 400 هزار تن برنج وارداتی موجود در انبار ها را بفروشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۶    
نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی و آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی 24 و 25 شهریور ماه منتشر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۵    
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت:خوابگاه های خودگردان بعد از گذشت چند سال تحت نظر دانشگاه های مادر استان ها ساماندهی و بازنگری شده اند و به زودی آیین نامه جدید این خوابگاه ها ابلاغ می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۴:۳۵    
اختراع طاهره نصرت زهی، عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، تحت عنوان چسب مخاطی کورکومین در درمان ضایعات زخمی لیکن پلان دهانی ثبت ملی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۵    
رئیس شورای جهادی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: 80 نفر از دانشجویان واحد زاهدان و مدارس سما این شهرستان در قالب کاروان پیاده روی اربعین به کربلای معلی اعزام می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۵    
نشریه بهمن 57 بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران هر هفته بین نمازگزاران تهرانی توزیع می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از توزیع 750 تن چای وارداتی با ارز دولتی در ایام محرم و صفر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۲:۰۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فرهنگ و هنر با حمایت گلخانه ای و با منابع و امکانات محدود به جایی نمی رسد و نمی توان برای مدت طولانی برای حمایت از این عرصه به دولت وصل بود تاکید کرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۶    
محققان موسسه ویس Wyss دانشگاه هاروارد راه حلی توسعه داده اند که رگ های خونی را روی بافت های زنده چاپ سه بعدی می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۶:۲۱    
مقاله محققان دانشکده شیمی دانشگاه تبریز در ژورنال Journal of Materials Science & Technology به عنوان مقاله برترسال 2018 انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۵    
معاون بهداشت سازمان دامپزشکی گفت: از میان 104 نفر مبتلا به تب کریمه کنگو در 14 استان درگیر، 10 نفر جان دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۵    
درست زمانی که با خودتان فکر می کنید مشکلات به اندازه کافی دور و برتان را گرفته است، نگاهی به آینه می اندازید و متوجه می شوید پوستتان واکنش های عجیبی از خودش نشان می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۶    
ما همان چیزی هستیم که می خوریم ؛ این جمله قدیمی هنوز هم یکی از اظهار نظر های مهم درباره سلامت انسان است؛ اینکه هر چیزی که به خورد بدن بدهیم، تاثیر خودش را روی جسم ما خواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون از مجموع 800 واحد از پروژه اسلام آباد غرب 80 واحد به طور کامل تکمیل شده و به متقاضیان تحویل داده شده و بقیه واحد ها طبق زمان بندی تعیین شده تا پایان آبان ماه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۶    
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر گفت: از میان 36 میلیون مشترک برق کشور تاکنون اطلاعات حدود 32 میلیون مشترک برای حذف قبوض کاغذی جمع آوری شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۰    
رئیس اداره کل ساختمان بانک مسکن از برنامه ریزی برای ثبت بالاترین رکورد فروش املاک مازاد در این بانک در نیمه دوم سال 98 خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۲۱    
پایگاه خبری میدل ایست نیوز به نقل از منابع آگاه خبر داد که مقتدی صدر از دو ماه و نیم پیش در ایران به سر می برد و از آن زمان تا کنون به عراق مراجعت نکرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۶    
حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه اصلاح مدیریت خانواده، زمینه ساز ظهور است، گفت: قرآن کارشناس میراث فرهنگی یا فکری نیست که فقط از گذشته حرف بزند. در هر کاری حفظ کرامت مردم باید هدف اول اهل سیاست باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۲    
موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران به عنوان میزبان نشست کمیته بین المللی موزه های علوم و فناوری (سیموست) در سال 2020 انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۵    
صنعتی که پنج دهه در انحصار بوده و مدام از سوی دولت به صورت مستقیم و غیرمستقیم حمایت شده؛ اکنون دولت را تهدید به تعطیلی و بیکار شدن کارگران می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۲    
هیات وزیران آیین نامه اجرایی قانون برنامه ششم توسعه درباره بهبود وضعیت زندان ها و بازداشتگاه ها و تسریع روند انتقال آن ها به خارج محدوده شهرها را اصلاح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۵    
مداحی جانسوز حاج محمود کریمی در مسجد ارک تهران را از حسینیه دانشجو تماشا کنید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۰    
رادیو صبا در برنامه زنده همپای صبا از مخاطبان می خواهد تصاویر خود را با موضوع محرم برای این شبکه ارسال کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۰    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم نوشت افزار در پنج نقطه شهر تهران خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۹:۵۷    
رئیس مجمع تشکل های کشاورزی گفت: در حالیکه مقام معظم رهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی را اعلام کردند و مرتبا نسبت به تولید ملی تاکید دارند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی احمد صالحی آرا را به عنوان رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۲    
روز پایانی پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کارته وان ژاپن در حالی از صبح امروز آغاز شده که 2 کاراته کای کشورمان به مدال برنز این رقابت ها دست یافتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۹:۳۰    
سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای درباره نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید سال 98 توضیح داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۹:۲۷    
به درستی شهید آوینی در کتاب فتح خون ، عاشورا را تحولی می داند که قادر است به عنوان منبعی تمام نشدنی در هر دوره و زمانه ای ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۵    
غرب براساس رفتار دولت به این نتیجه رسیده که دولت روحانی هیچ چاره ای جز حفظ برجام به هر قیمت ندارد . این وضعیت جز خسارت عاید دیگری برای ایران نخواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری حکم انتصاب روسای 4 دانشگاه سراسری کشور را صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۷    
رئیس گروه همکاری های بین الملل دانشگاه سمنان از قرار گرفتن نام دانشکده دامپزشکی این دانشگاه در لیست انجمن دامپزشکی آمریکا خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۳:۴۲    
وزیر کار و امور بازنشستگی انگلیس از سمت خود استعفا داد و با این کار بحران برگزیت در کابینه نخست وزیر جدید این کشور را پیچیده تر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۳:۳۶    
مراسم اختتامیه هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم ونیز با اعطای جایزه شیر طلایی بهترین فیلم بلند به فیلم آمریکایی جوکر ساخته تاد فیلیپس برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۳:۳۶    
نیرو های یمنی در ادامه حملات پهپادی خود به جنوب عربستان، بار دیگر پایگاه هوایی سعودی خمیس مشیط را هدف قرار دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۳:۰۶    
آنان که مأمور دشمن اند و پیام تسلیم او را به هر زبانی تکرار می کنند که تکلیفشان روشن است و هیچ، اما آنانکه گمان می کنند راه خیر و صلاح از مذاکره و تسلیم می گذرد کافی است بر سرنوشت مردم کوفه پس از ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۳:۰۰    
مایکل ولف نویسنده مشهور آمریکایی در کتاب جدید خود در زمینه ریاست جمهوری دونالد ترامپ اشاره کرده که بن سلمان همچنان مواد مخدر مصرف می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۲:۲۷    
حسین ما، اما می دانست که عصرخمینی در راه است و ندای هل من ناصر عصر عاشورای او در گوش زمان می پیچد و در عصر خمینی به گوش کربلایی هایی می رسد که آن روز به کربلا نرسیده بودند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۰:۱۵    
معاون شهردار تهران از هدفگذاری مدیریت شهری پایتخت برای صدور پروانه ساخت و ساز برای پرونده های معمولی و بدون مشکل ظرف مدت یک ماه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۰:۰۶    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تشدید عملیات های ضد صهیونیستی در کرانه باختری و غزه را واکنشی طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۳:۲۷    
رئیس جمهور ترکیه با انتقاد از رویکرد آمریکا در سوریه اعلام کرد که آمریکا ده ها هزار کامیون سلاح به سوریه ارسال کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۳:۲۱    
وزارت دفاع عراق در حالی از نشست ویژه امنیتی تأمین مراسم روز عاشورا در کربلا معلی خبر داد که نیرو های حشد شعبی هم در صحرای غربی کربلا به حال آماده باش درآمده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۲:۳۰    
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به ضریب خسارت 89 درصدی در صنعت بیمه از گسترش پوشش های بیمه ای برای جبران حوادث فاجعه آمیز از طرق مختلف از جمله راه اندازی صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی خبرداد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۲:۱۵    
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواستار آن شد که این سازمان از نشان رسمی و ثبتی پرسپولیس، منقش به ستاره ای طلایی استفاده کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۲:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری خطاب به همتای آمریکایی اش، اقدام اخیر آمریکا در پیشنهاد رشوه دادن به کاپیتان نفتکش ایرانی، آدریان دریا 1، را اخاذی توصیف کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۱:۵۱    
وزارت دفاع عراق از انهدام هفت اقامتگاه گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۱:۲۱    
رسانه های مصری از دستگیری بیست و پنج تن از اعضای اخوان المسلمین خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۱:۱۵    
سید مهدی شجاعی در مراسم رونمایی از کتابش گفت: زیارت عاشورا یک مانیفست برای ما است و اعلام مواضعی در برابر اتفاقات کربلا به شمار می رود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۱:۰۶    
جلسه هماهنگی و بررسی طرح جامع ساماندهی محیط و توسعه فضای سبز مسیر نجف تا کربلا در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۰:۵۷    
وزیر ورزش و جوانان گفت: در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تا آنجا که می توانستیم اجازه ندادیم رشته های المپیکی از جمله وزنه برداری دچار مشکل شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۰:۴۲    
رئیس دانشگاه بجنورد گفت: مسیر جدیدی برای حرکت اتوبوس ها تعریف شد که نیمی از مسیر قبلی را در برمی گیرد و در جلسه ای با حضور مسئولان جمع بندی شد تا به صورت ازمایشی این طرح انجام شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۰    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 400 تن انواع مواد مخدر در کشور در 5 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 12 درصد افزایش داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۵    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه اصفهان در شیوع شناسی اعتیاد رتبه 22 کشوری را دارد، گفت: شیوع مصرف مواد مخدر در کشور 5.4 درصد است، اما این میزان در اصفهان، 2.4 درصد است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۲    
سخنگو و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر از پوشش بیمه ای درمان برای سه هزار معتاد در کشور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهور سابق تونس و نامزد فعلی انتخابات این کشور از عربستان سعودی و امارات عربی متحده خواست که دخالت در امور کشورش را متوقف کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۹:۵۱    
صد ها نفر از هواداران نخست وزیر بریتانیا و حامیان خروج این کشور از اتحادیه اروپا در لندن دست به تجمع زدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۹:۴۲    
با پایان مسابقات روز هشتم چهره 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی به مسابقات جام جهانی بسکتبال چین 2019 مشخص شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۹:۲۷    
مرکز خیریه ویژه کودکان اوتیسم در سرای محله شاهد واقع در منطقه 7 طی مراسمی به همت ناحیه یک و با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی و جمعی از مدیران و شورایاران این منطقه افتتاح شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۶    
زمان ثبت نام دوره دکتری دانشگاه بوعلی همزمان با زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دوره ارشد این دانشگاه اعلام می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۸:۳۰    
گلچینی از مداحی محمدرضا طاهری در شب هشتم ماه محرم از حسینیه دانشجو منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۶    
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد از راه اندازی سرای نوآوری گیاهان صنعتی در دانشگاه آزاد علی آباد کتول خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۶    
رئیس پژوهشکده میکروالکترونیک دانشگاه ارومیه از تجهیز، تکمیل و راه اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی MEMS خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۵۱    
کارکنان یکی از شرکت های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان در کمک به سیل زدگان استان گلستان و تعهد بازسازی یک مرکز بهداشت روستایی از توابع شهرستان آق قلا ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۵۱    
نخست وزیر پیشین عراق اعلام کرد که درخواست انحلال الحشد، به خاطر دشمنی ها و اراده هایی است که نمی خواهد عراق قدرتمند باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۵۱    
مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام امروز 16 شهریورماه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و نظارت بر برون سپاری سازمان امور مالیاتی از ثبت کارتخوان بیش از 14 هزار پزشک در سامانه مالیاتی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۶    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ایران فرصت و ظرفیت تبدیل شدن به قدرت اقیانوسی را دارد و در موازنه قدرت دریایی و جهانی نقش مهمی ایفا می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۶    
دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از سه طرح برتر پژوهشی در حوزه گردشگری سلامت تا سقف 150 میلیون ریال حمایت می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۰    
محمدجواد ظریف در پیامی توییتری به لفاظی اخیر وزیر خارجه آمریکا درباره گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران پاسخ داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۰    
مقامات حزب الله ناپدید شدن نظامیان و خودرو های زرهی صهیونیستی در عمق پنج کیلومتری مرز با لبنان پس از وعده مقاومت را بزرگترین رسوایی این رژیم از 1948 تا کنون خواندند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۰    
با تولید انبوه و عرضه نانوکاتالیست های ریفرمینگ و سولفورزدایی از گاز، بخشی از نیاز داخلی به این نوع کاتالیست ها تامین و مانع از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۰    
بیش از یک هفته از آشکارشدن جرم باستی هیلز مشهد می گذرد و هنوز دستگاه قضا حکم قطعی نسبت به آن را صادر نکرده و افکار عمومی به خصوص دانشجویان را مطالبه گر عدالتخواهی کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۲    
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی تربت جام در نامه ای خطاب به زیبا کلام نوشت: اگر با نظام اسلامی مخالف هستید، به صراحت اعلام کنید و اگر مخالف نیستید، بفرمایید سخن گفتن با شبکه معاند چه معنایی دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۶    
نیروی دریایی آمریکا از آزمایش موفق چهار موشک ترایدنت دی 5 با قابلیت حمل کلاهک اتمی در روز های گذشته و از سواحل جنوب کالیفرنیا خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۰    
سایت همتا متعلق به ستاد مبارزه با قاچاق کالا در واکنش به موضوع سوء استفاده از اطلاعات هویتی حجاج در رجیستری تلفن همراه اعلام کرد، خرید و فروش اطلاعات مسافران، سوء استفاده از واردات مسافری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۰۷    
آبنیکی افزود: می توانستیم خیلی موثر تر از کار هایی که در حال حاضر انجام می شود قدم برداریم، اما به هر حال بایست همین اقدامات را هم از دولت فعلی غنیمت شماریم و به نسبت فضایی که قبلا در دولت حاکم بوده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۰۷    
سمینار ملی سلامت در بلایا شهریور ماه سال جاری توسط دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۰۱    
صالح الازرق مجری سرشناس شبکه لندنی الحوار ، با اشاره به موضوع تمایل ترامپ به گفتگو با ایران، جمهوری اسلامی را کشور قدرتمندی توصیف کرد که با وجود تحریم های اقتصادی توانسته است، سرافراز باقی بماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۵    
هوای تهران در وضعیت سالم قرار دارد و دمای هوا تا روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۲    
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال سرانجام قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۲    
پذیرفته شدگان آزمون ارشد 98 در دانشگاه سیستان و بلوچستان می توانند جهت ثبت نام غیرحضوری و تشکیل پرونده در روز های 17 و 21 شهریور به دانشگاه مراجعه کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۶    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از آبیاری برخی از مزارع برنج در شهرستان درود با فاضلاب خام انسانی خبر داد و گفت: علیرغم اینکه دولت برنج کاری را برای استان های غیر گیلان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۰    
گروه حسینیه دانشجو همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان به معرفی اصحاب کمتر شناخته شده امام حسین(ع) در واقعه کربلا می پردازد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۰    
نظام رتبه بندی تایمز و وال استریت برترین دانشگاه های آمریکا را برای انتخاب بهترین موسسات در تدریس معرفی کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۰    
هافبک مصدوم تیم فوتبال استقلال برای عمل جراحی از پزشک مربوطه وقت گرفت، اما وی تا فردا تصمیم نهایی خود را برای جراحی مچ نهایی خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۷    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از روند ادامه دار کاهش قیمت ها در بازار دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۷    
تنیسور شماره 2 مردان جهان در فینال به مصاف مدودوف خواهد رفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۱    
مدیر عامل شرکت توسعه فضا های فرهنگی شهرداری تهران در دیدار با مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد در خصوص بررسی تخصیص بخشی از فضای موجود در اراضی عباس آباد جهت اجرای موزه اسباب بازی توافق کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۲۵    
رئیس اتاق بازرگانی ایران در نامه ای به جهانگیری نوشت: بخشی از برنج های وارداتی حدود سه ماه به دلیل عدم تخصیص ارز در گمرکات کشور رسوب کرده و علی رغم پیگیری های به عمل آمده برای تامین ارز آن ها اقدامی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۲۲    
عضو هیأت مدیره انجمن جنین شناسی با بیان اینکه برنامه ریزی جدی در زمینه حل مشکل ناباروری صورت نگرفته است گفت: در کشور با کاهش باروری مواجهیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۲۲    
زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد در دانشگاه سمنان 25 و 26 شهریورماه 98 اعلام می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۶    
مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور گفت: برای پیشگیری از ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو توصیه های بهداشتی را برای قربانی کردن دام در ایام تاسوعا و عاشورا مطرح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۰    
پدافند هوایی سوریه سه پهپاد متعلق به تروریست ها را که مواضع نظامی ارتش سوریه در منطقه سهل الغاب را هدف قرار داده بود، منهدم و ساقط کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۷    
فرمانده هواپیمایی ناجا از پیدا شدن تیم مهندسان گمشده گروه اکتشاف مجتمع پتاس، پس از 2 روز با تلاش تیم بالگرد این فرماندهی خبر داد.