جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۷:۲۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 19 شهریور 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 2 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 3 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 4 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 5 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 6 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 7 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 8 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 9 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 10 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 11 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 12 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 13 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 14 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 15 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 16 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 17 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 18 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 19 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 20 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 21 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 22 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 23 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 24 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 25 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 26 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 27 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 28 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 29 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۶:۲۱    
دانشگاه پیام نور ضمن عقد قرارداد با چندین بانک، امکان استفاده از تسهیلات وام با کارمزد یک و 4 دهم درصد را برای کلیه دانشجویان این دانشگاه فراهم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۱    
کتاب روضه که بررسی پژوهشی اسناد کتاب مشهور روضه الشهدا است با گذشت یک هفته از چاپ اول به چاپ دوم رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۲    
بر خلاف آنچه تا کنون تصور می شد برای جذب ویتامین E. نیازی به مصرف هم زمان چربی نیست و این ویتامین به خصوص برای زنان مفید است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۵۶    
رئیس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت از اخذ سند حذف سرخک از کشور از سوی سازمان جهانی بهداشت در آینده ای نزدیک خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل حقوقی شهرداری تهران از بررسی دو پرونده پل و زیرگذر پالادیوم و مجموعه بام لند در کنار دریاچه چیتگر و همینطور پیگیری املاک شهرداری که در اختیار افراد غیر است، خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۱    
تک ( وای وای خدایا برادر تشنم ) کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دودمه ( بال جبرئیل امین فرش محرم می کند ) کد ویدیو دانلود فیلم اصلی زمینه ( ای حرمت در دل و جان یا علی ) کد ویدیو ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۱    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خروج 59 دستگاه اتوبوس فرسوده از ناوگان اتوبوسرانی در سال 98 خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۵    
گروه جهادی معین امسال به استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه ی دیشموک و در دو روستای چندار و مورخانی رفته و دراین منطقه خدمات رسانی کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۶    
دبیر کل اتحادیه عرب روز سه شنبه با متهم کردن ایران به وخیم کردن شرایط یمن، نقش و اقدامات دولت سعودی در یمن را ستود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۰    
مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از برگزاری آیین بازگشایی مدارس در 268 مدرسه خبر داد و گفت: برنامه های امسال در قالب چهار محور آیین بازگشایی، آموزشی، حمایتی و گردشگری برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۱    
روز گذشته بر اثر ازدحام جمعیت یک دیوار بتنی در باب الرجاء مقابل حسینیه تهرانی در نزدیک باب القبله حرم مطهر امام حسین فرو ریخت که در پی آن 4 ایرانی مجروح و یک نفر فوت شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد مسکن با اعلام اینکه دفتر فن آوری اطلاعات وزارتخانه راه و شهرسازی در حال فرآیند انتخاب مشاور برای تدوین و راه اندازی سامانه ملی املاک و اسکان کشور است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۷    
یک شرکت بزرگ نفتی هند اعلام کرد: کاهش عرضه نفت سنگین از سوی ایران و ونزوئلا به دلیل تحریم آمریکا به کمبود عرضه این نوع نفت در بازار منجر شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۶    
مراسم عزاداری شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۶    
مقتدی صدر روحانی سرشناس عراق در شب عاشورای حسینی با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی و عزاداران حسینی در شب شام غریبان کربلا به عزاداری مشغول شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۲:۵۶    
یک روزنامه نزدیک به محافظه کاران آمریکایی با اشاره به عدم موفقیت دولت ترامپ در توقیف نفتکش ایرانی نوشته سیاست فشار حداکثری دولت او علیه ایران رو به فروپاشی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۱    
از زمان خروج تروریست های داعش از شهر رقه در دو سال گذشته تا کنون 16 گور دسته جمعی در این شهر یافت شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پی شهادت و مصدوم شدن ده ها تن از زائران کربلای حسینی به دولت و ملت عراق تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا سه شنبه در توئیتر اعلام کرد از مشاور امنیت ملی خود خواسته استعفا کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۶    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: تاکنون گزارشی از شهادت یا مصدومیت زائران ایرانی در حادثه امروز کربلا نداشته ایم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۱:۴۷    
وزیر خارجه آمریکا با متهم کردن ایران به عدم همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی، مدعی شد که ممکن است ایران در حال پنهان کردن فعالیت های هسته ای خود باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۲    
وزارت خارجه انگلیس در اعتراض به آنچه عدم پایبندی ایران به تعهدات در مورد نفتکش آدریان دریا خوانده، سفیر ایران را احضار کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۱:۲۶    
مراسم عزاداری شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۱:۱۷    
بنیامین به امید پیروزی در انتخابات رسما وعده الحاق کرانه باختری را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۶    
در شب تاسوعای حسینی، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه جمعی از همراهان به دیدار خانواده شهید امیرحسام ذوالعلی رفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: اینکه آراء نمایندگان علنی باشد حق طبیعی مردم است تا بدانند منتخبین آن ها از طرف آن ها به چه چیزی چه رایی می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۰:۳۲    
هیأت نمایندگی آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی با صدور بیانیه ای شدیداللحن، به این نهاد توصیه کرده جزئیات بیشتری در مورد برنامه هسته ای ایران افشا کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۷    
عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی بر مقاومت تا پیروزی در برابر متجاوزین به یمن تأکید کرد و صحنه یمن را کربلای معاصر خواند
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۰:۰۵    
تقویم آموزشی نیمسال اول 99-98 دانشگاه علوم دریایی چابهار با صدور اطلاعیه ای منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۹:۵۶    
از آن طرف آن لشکر شیطان و ناجوانمرد با بی حیایی تمام بر خیام حرم حمله کردند پس در حالی که اهل بیت در خیمه ها بودند خیمه ها را آتش زدند پس زنان و بچه ها که چنین دیدند با پای برهنه گریان و شیون کنان و ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۱    
سرمربی تیم ملی ایران گفت: در بحث تیم ملی، موضوع مهم سیستم است که بهبود بخشیدیم و در امور تهاجمی بهتر شدیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۲    
تیم ملی فوتبال ایران با گل سردار آزمون نیمه اول دیدار با هنگ کنگ را با برتری به پایان رساند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۹:۱۷    
کنگره آمریکا پس از بازگشت از تعطیلات تابستانی طرحی را درخصوص تحریم مقامات چینی در حمایت از اعتراضات هنگ کنگ به رأی خواهد گذاشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۸:۵۶    
دبیرکل سازمان ملل هشدار داد علی رغم تلاش ها برای مقابله با گروه تروریستی داعش در افغانستان، حملات داعشی ها در این کشور نزدیک به دوبرابر افزایش داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۸:۴۱    
منابع مطلع در عراق می گویند، اختلاف برخی سیاسیون سبب شده که جبهه اپوزیسیون و معارض دولت، نتواند شکل بگیرد و اعلام موجودیت کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۲    
انتساب هویت یک صفحه مجازی در شبکه اجتماعی توئیتر به سخنگوی دستگاه قضا تکذیب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۸:۲۶    
رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: هدف این دانشگاه حضور در جمع 100 دانشگاه برتر جهان تا سال 1404 و تبدیل به دانشگاه نسل سوم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۷    
ناوگان نفتکش های ایران علی رغم تحریم های آمریکا همچنان در حال فروش نفت در اقصی نقاط جهان هستند و آن ها با خاموش کردن سیگنال های مکان یابی عملا به معمای جدید در بازار جهانی بدل شده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۵    
در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه جنازه خانم سحر _خ که هفته گذشته مقابل یکی از واحد های قضایی تهران خودسوزی کرد، به خانواده اش از سوی پزشکی قانونی تحویل نشده است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۶    
امروز نرخ کارخانه ای محصولات ایران خودرو و سایپا بدون تغییر نسبت به روز های پیش بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۵    
نیمسال اول در سال تحصیلی 99-98 دانشگاه گلستان از 30 شهریور آغاز می شود و روز های 16 تا 20 شهریور برای انتخاب رشته تعیین شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۵    
چهارآیین گفت: با توجه به ازدیاد تقاضا و تعطیلی نسبی کشتارگاه ها پیش بینی می شود نوسان قیمت مرغ تا پایان هفته ادامه یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۰    
ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار مقابل هنگ کنگ در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۵    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون گفت: اردوی جهادی شهید مرحمتی با حضور 40 جهادگر به مدت 10 روز در روستا های نرگسزار و عرب از توابع دهستان فامور این شهرستان برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۴:۴۱    
حمله نیرو های امنیتی نیجریه به سمت شرکت کنندگان در مراسم عزای حسینی (ع) در این کشور دست کم سه شهید و ده ها مجروح برجای گذاشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۰    
رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: داوطلبان برای پذیرش در تمام رشته های دانشگاه صدا و سیما باید در آزمون سراسری شرکت کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۱    
رئیس فراکسیون روحانیت مجلس گفت: مکتب عاشورا نماد ایستادگی در برابر ظلم و فساد است همان طور که در آیات داریم کم من فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةٍ کثیرةً .
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۵    
انتخاب واحد تمام گروه های آموزشی دانشگاه گرمسار برای تمامی دانشجویان به صورت اینترنتی از 23 تا 25 شهریور انجام می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۵    
مدیر فروش یک شرکت دانش بنیان گفت: آنزیم های مورد استفاده در صنایع غذایی به کشور وارد می شود و ما تلاش می کنیم محصولی با کیفیت مشابه نمونه خارجی به مشتری ارائه شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۰    
امروز دهم محرم روز عاشورا، روز به شهادت رسیدن سرور و سالار شهیدان مردم در جای جای کشورمان به سوگ نشستند و با فرارسیدن اذان ظهر نماز ظهر عاشورا در تمام نقاط کشور برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۱    
داور بین المللی ایران به رئیس فدراسیون فوتبال گفته دوباره به ایران بازخواهد گشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۳:۳۵    
تهیه کننده سریال مختارنامه گفت: زمان ساخت این سریال به دلیل سختی و فشار بالای کار 3 بار سکته کردم و حتی عمل باز قلب داشتم، اما خدا را شاکرم که تولید این سریال در کارنامه ما ثبت شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: علائم و نشانه ها در سال 98 مثبت است و امیدواریم این روند به گونه ای مدیریت شود که در رشد اقتصادی به خصوص رشد اقتصادی بدون نفت شرایط خوبی را تجربه کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۵    
ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی سال 98 دانشگاه شهید چمران اهواز، فردا، 20 شهریورماه صورت می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا در سخنان تبلیغاتی خود مدعی شد که رفتار ایران متفاوت شده و حال آن ها آماده آغاز مذاکره با آمریکا هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: کاروان های تعزیه خوانی که از تاسوعا کار خود را آغاز کرده است در مجموع 50 برنامه را تا روز شنبه و به مدت 5 روز خواهند داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۵    
سید محمود علوی گفت: اگر برای دفاع از نظام از راه معصیت رفتیم، ثواب نمی کنیم. حفظ نظام جمهوری اسلامی با اعمال خلاف شرع، نقض غرض است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۲    
مسئول واحد سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: بیم آن می رود که با وعده های غیرعملیاتی طرف های اروپایی بازگشت از سه گام برداشته شده برای کاهش تعهدات برجامی اتفاق بیفتد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۵    
معاونت دانشجویی دانشگاه شریف زمان ثبت نام و رزرو خوابگاه برای سال تحصیلی جدید را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۵    
دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برای سال تحصیلی جدید 17 رشته را بدون کنکور و بدون نیاز به پرداخت شهریه ارائه می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۵    
مدیر فنی یک شرکت استارت آپ گفت: ما باید همه حواسمان را بر روی بخش توسعه تجارت و خدمات فنی محصول قرار دهیم، اما الان بابت مسائل قانونی ایجاد شده، شتاب و سرعت ما گرفته شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۱:۵۶    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص میانگین هوای پایتخت در حال حاضر در شرایط پاک است اما در برخی ساعات امروز (19 شهریور) غلظت ذرات معلق به طور موقت افزایش می یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۱:۱۷    
با پایان دور دوم جام جهانی بسکتبال، چهره 8 تیم از 12 تیم حاضر در المپیک 2020 مشخص شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۱:۱۱    
موسسه تحقیقاتی فریزر از افت 13 پله ای آزادی اقتصادی ایران خبر داد و اعلام کرد در میان 162 کشور جهان، ایران در رتبه 143 از این نظر قرار گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۱:۰۵    
رییس دانشگاه پیام نور گفت: سهم برگزاری آزمون های آنلاین نسبت به سایر آزمون ها 22 درصد بود که در تابستان امسال این میزان را به 47 درصد رساندیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۱    
رئیس پلیس راه راهور با بیان اینکه یکی از نکات حائز اهمیت در زمینه تردد رانندگان در جاده های کشور مدیریت سرعت است گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۵    
همزمان با سالروز عاشورای حسینی مشهدالرضا (ع) یکپارچه غرق در ماتم و عزاست و تمامی شهر یکپارچه سیاهپوش شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۵    
گلچینی از مداحی مهدی رسولی در روز عاشورای حسینی از حسینیه دانشجو منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۲    
یک رسانه هنگ کنگی صحبت های سرمربی تیم ملی کشورمان درباره امنیت این کشور را به صورت بارز پوشش داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۷    
گروه حسینیه دانشجو همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان به معرفی اصحاب کمتر شناخته شده امام حسین(ع) در واقعه کربلا می پردازد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۵    
زمان ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد مجتمع آموزش عالی سراوان از 23تا 27 شهریور اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۵    
به همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان؛ شماره 14 نشریه دانشجویی شریان منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۵    
معاون فرهنگی دانشگاه تهران از تدوین نظام نامه اخلاق حرفه ای در دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۶    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: عدم تمایل آمریکا برای تصویب معاهده منع آزمایشات هسته ای و نیز قصد این کشور برای انجام آزمایشات هسته ای بیشتر، با اسناد بین المللی و در راس آن ها NPT مغایرت دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۷    
دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که فرمانده خیمه گاه مقاومت، رهبر انقلاب اسلامی و مرکز آن ایران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۱    
تردیدی نیست که ندای هل من ناصر امام در نزدیک به 1400 سال پیش، یک یارگیری به پهنای تاریخ است؛ چرا که درخواست امام هنگامی بود که حضرت تمام یارانش را از دست داده و تنها سپاه دشمن در معرکه مانده بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۵    
معاونت دانشجویی دانشگاه تهران در اطلاعیه اعلام کرد: خوابگاه های کوی دانشگاه از 29 شهریور بازگشائی خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۲    
منابع رسانه ای خبر دادند، نیرو های مقاومت فلسطینی در نوار غزه، یک پهپاد رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و آن را ساقط کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۵    
هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم کشاورزی غذای سالم از مزرعه تا سفر 14 و 15 آذرماه برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۸:۲۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رسیدن به کمال و قرب الهی و به پا داشتن امر به معروف و نهی از منکر مهمترین پیام عاشوراست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۸:۰۵    
شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) بهمن ماه 98برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۸:۰۵    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا با انتقاد از عملکرد کشور های اروپایی که داعیه حمایت از حقوق ملت ها را دارند، گفت: شرایط رخ داده ثابت کرد که منافع اقتصادی آن ها در اولویت همه چیز قرار دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۵:۲۶    
چند سالی است که دانشجویان دانشگاه زابل با برپایی پویشی و پاکبانی هیئت ها و ایستگاه های صلواتی، به مردم عزادار حسینی خدمت می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۵:۰۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از صندوق نوآوری و شکوفایی خواست، شرکت های دانش بنیان مفید در حوزه تولید را شناسایی و حداکثر همکاری را در اعطای تسهیلات به آن ها داشته باشد.