دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۲۱:۳۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 14 شهریور 1398 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1398 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 1 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 2 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 3 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 4 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 5 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 6 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 7 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 8 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 9 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 10 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 11 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 12 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 13 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 14 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 15 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 16 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 17 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 18 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 19 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 20 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 21 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 22 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 23 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 24 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 25 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 26 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 27 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 28 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 29 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 30 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1398 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۹:۲۷    
نماینده دبیر کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین استان خوزستان گفت: مرز چذابه به رغم اینکه در وقوع سیل ابتدای سال آسیب جدی دید، ولی با تلاش شبانه روزی آماده پذیرایی از زائران اربعین است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۰۱    
هویت پیکرهای مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) شناسایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۵    
کاملیا انتخابی فرد در سر مقاله ای در 20 می 2019 تحت عنوان به خوانندگان گرامی روزنامه ایندیپندنت فارسی خوش آمد می گوییم از تاسیس این رسانه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۵    
بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی طی بیانیه ای به نحوه انتصاب نصیری قیداری، سرپرست دانشگاه شهید بهشتی اعتراض کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۷    
ژست مضحک رضا پهلوی در حمایت از نیرو های نظامی ایران، نه تنها سودی برایش نداشت بلکه باعث شده در میان اپوزیسیون به خیانت علیه ضدانقلاب متهم شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۷    
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: قاچاق اعضای بدن کودکان کذب است و صحت ندارد و چنین مواردی تا کنون نداشته ایم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۰۸:۴۰    
در شرایطی که بدعهدی و احراز مجدد ناتوانی اروپایی ها در عمل به تعهدات برجامی ایجاب می کرد، دولتمردان ما گام سوم کاهش تعهدات از سوی ایران را محکمتر بردارند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۸:۲۰    
به همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان شماره جدید گاهنامه دانشجویی خورشید منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۷:۵۰    
معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به فعالیت دانشجویان در سال تحصیلی جدید گفت: امسال پیش بینی می شود فعالیت دانشجویان دانشگاه تهران نسبت به سال های گذشته 40 درصد افزایش داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۷:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه، جزئیات نامه محمدجواد ظریف به فدریکا موگرینی درباره گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۵:۱۷    
هفته ای که گذشت، خبر هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه ها منتشر شد، برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن ها حائز اهمیت بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۴:۴۷    
رسانه های بیگانه نامه قبلی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را با فاصله ای اندک پوشش داده و در حاشیه آن، ده ها گزارش و تحلیل مبسوط روی خروجی فرستاده بودند!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۳:۲۶    
وزارت خارجه انگلیس در بیانیه ای روز پنجشنبه (14 شهریور) به سومین گام ایران برای کاستن از تعهدات خود در برجام واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۲:۴۷    
معاون رئیس جمهوری در امور مجلس با بیان اینکه آمریکا تلاش می کند اقتصاد ما را هدف قرار دهد، گفت: امروز شاهد ایران هراسی در جهان نیستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۱:۴۷    
محمدحسین فروزنده، نماینده بسیج دانشجویی زنجان در دیدار رئیسی، رییس قوه قضاییه با طلاب، نخبگان و برگزیدگان استان زنجان سخنرانی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۳:۰۲    
در دیدار رئیس سازمان دامپزشکی ایران و مالزی راه های توسعه همکاری ها ی دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۲:۵۶    
کارشناس موسسه پژوهش اقتصادی آمریکا با بیان اینکه جنگ تعرفه ای برای آمریکا فاجعه باراست، گفت:مسئولان آمریکا در مقابل خواسته های مردم کر شده اند و به آن ها توجهی نمی کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۲:۵۰    
یک دیپلمات بلندپایه آمریکایی در سخنانی مداخله آمیز از دولت آلمان خواستار تحریم شهرداری تهران شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۲:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان خطاب به اروپا گفت: شما قرار نیست به ایران امتیازی بدهید و لطفی کنید، شما قرار است تعهداتتان را انجام دهید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۲    
یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا پیشنهاد پرداخت رشوه به ناخدای نفتکش ایرانی برای همراهی با تحریم های ضدایرانی را تائید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۲:۲۶    
گروهی از کارگران یکی از کارخانه های زنجان که به علت واگذاری نادرست کارخانه شأن به بخش خصوصی، با مشکلات مالی و معوقات طولانی مدت روبرو شده اند، با رئیس قوه قضائیه دیدار کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۷    
روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت خبر دستگیری صدرالساداتی و برادرش را که در فضای مجازی منتشر شده بود تکذیب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۱    
دوره آموزشی عوامل مؤثر بر تغذیه و فرمولاسیون خوراک دام و طیور 16 شهریور در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۱:۵۶    
دولت جنجالی دونالد ترامپ در آمریکا باردیگر با یک استعفای دیگر و البته این بار مرتبط با طرح پردردسر معامله قرن روبرو شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۱:۵۶    
آی محمد یوسفی از هنرمندان پیشکسوت موسیقی ترکمن های منطقه درگز و استادان برجسته موسیقی بخشی های خراسان در سن 96 سالگی دار فانی را وداع گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۰:۵۶    
وزیر امور خارجه ایران در دومین مقصد سفرش به دو کشور آسیایی و پس از رایزنی با مقامات بنگلادش وارد اندونزی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۰:۴۱    
فرمانده هنگ مرزی سرخس گفت: مرزبانان هنگ مرزی سرخس با اقدام به موقع چوپان یک گله را که در وضعیت وخیمی رها شده بود، نجات دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۰:۲۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تأمین دارو های موردنیاز کشور با تلاش های انجام شده همه دارو های مورد نباز کشور تا پایان امسال تأمین شده و چیزی به نام کمبود داروی اساسی و تجهیزات پزشکی در ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۷    
براساس اطلاعیه ای زمان ثبت نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال 1398 دانشگاه یاسوج اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۱    
حریفان ایران در نخستین بازی گروه C انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا به تساوی رسیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۹:۱۱    
معاون رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر انگلیس دیدار کرده است. منابع خبری گفته اند او در این دیدار به دنبال بازگرداندن تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه ایران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۹:۱۱    
دانشگاه آزاد شوشتر برای سال تحصیلی 99-98 در مقطع کاردانی بدون آزمون دانشجو می پذیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۹:۰۲    
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: نابرابری در توزیع ثروت در جامعه در حال افرایش است و به حدود 41 صدم درصد رسیده که یک هشدار جدی است و نباید این ضریب جینی افزایش یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با همتای انگلیسی خواستار تقابل لندن با آنچه به گفته او رفتار های ستیزه جویانه ایران است شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۸:۰۵    
گلچینی از مداحی حاج حسن خلج در شب ششم ماه محرم را از حسینیه دانشجو منتشر شد
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۶    
فایل های صوتی مداحی و روضه خوانی شب پنجم محرم 1398 با نوای میثم مطیعی را می توانید، دریافت کنید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۷:۰۵    
پس از آنکه مقامات دولت آمریکا و افغانستان از توافق نامه واشنگتن با طالبان ابراز نگرانی کردند، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که تاکنون مذاکرات با طالبان نهایی نشده و ادامه دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۷:۰۵    
سومین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی، مدیریت و معارف اسلام به همت مرکز مطالعات و تحقیقات علوم و فنون بنیادین در جامعه 23 شهریور ماه برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۷:۰۲    
نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی دستور داد که با استناد به حکم حکومتی شماره 79، این سازمان، نیروی هوایی تشکیل دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۶:۵۰    
شهردار وین گفت: به رغم تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران، امکانات و علاقه مندی زیادی برای توسعه و نزدیکی مناسبات گسترش همکاری های عمرانی و شهری وین با تهران وجود دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۷    
شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به منظور تسهیل در رفت و آمد شرکت کنندگان در مراسم شیرخوارگان حسینی به مصلای امام خمینی (ره) و ورزشگاه آزادی در روز جمعه 15شهریورماه 98 خدمات رسانی دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۱    
شهرداران پایتخت های دو کشور ایران و اتریش بر گسترش همه جانبه مناسبات و همکاری ها در چارچوب اسناد و موافقتنامه های همکاری تاکید کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۲    
از این بالا پیداست، غوغای تو گودال (زمزمه) کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حسین آقام، همه میرن تو می مونی برام (نوا) کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سرباز نوجوونتم من کد ویدیو ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۰    
رئیس دانشگاه پیام نور در خصوص آخرین وضعیت اساتید پیمانی مشروط این دانشگاه گفت: 700 نفر از این افراد تعیین تکلیف شده و احکام آن ها صادر شده است و مابقی آن ها باید توسط هیئت جذب وزارت علوم کار آن ها ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۱    
امیدواری به مذاکره تجاری مفید چین و آمریکا در اوایل اکتبر جذابیت فلز طلا را کم رنگ تر کرد و قیمت آن در بازار های جهانی 12 دلار کاهش یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۵    
ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی جدید در مقطع دکتری دانشگاه اصفهان از 16 شهریور آغاز و تا 20 شهریور ادامه دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۵    
مصرف علف کش گلیفوسات مشکوک به سرطان زایی که توسط شرکت جنجالی مونستانتو تولید می شود از فهرست کشاورزی آلمان و اتحادیه اروپا کنار گذاشته می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۲    
همتی در کرمان گفت: اسامی افرادی که از بازگشت ارز صادراتی به کشور خودداری می کنند به قوه قضائیه ارسال شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۲    
مسئول دبیر قرارگاه احمدی روشن گفت: عزاداران حسینی با امضای طوماری از نمایندگان مجلس خواستند تا قانون مالیات بر عایدی سرمایه را تصویب کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۲    
دفتر خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (دفتر تحکیم وحدت) در نامه ای خطاب به رئیس و نائب رئیس شورای شهر بندرعباس اعلام کرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۶    
یک کارشناس رسانه با بیان اینکه بخش زیادی از تلخی های نامه قبلی آیت الله آملی، با شیرینی و حلاوت نامه جدید جبران شد، اظهار داشت: دیگران باید از اقدام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درس بیاموزند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۰    
وزیر دفاع با بیان اینکه در وزرات دفاع نگاه یک بعدی نداریم و سعی کرده ایم همه مولفه های تولید امنیت و قدرت را به صورت هماهنگ توسعه دهیم، گفت: از جنبه نگاه قدرت ساز به وزارت دفاع، مهمترین اولویت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۰    
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق، شماره 161 نشریه دانشجویی فتح منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۷    
مراسم عزاداری شب پنجم محرم باسخنرانی حجت الاسلام سیدمحمدباقر علوی تهرانی و مدیحه سرایی سیدمهدی میرداماد در مسجد امیر (ع) برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۴۱    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: قومی که سریع تر از دیگران و به سهولت تسلیم و همراه امام زمان (عج) می شوند، همین اروپاییان هستند و با یک مذاکره کوتاه تسلیم می شوند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۵    
وزیر امور خارجه ایران در نشست کشور های حاشیه اقیانوس هند با اشاره به چالش هایی که این منطقه با آن مواجه است، تصریح کرد: نمی توان امنیت و ثبات را از بیرون منطقه خرید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۵    
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه به دلیل کاندید نشدن دانشجویان در این انتخابات لغو شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۵    
جهادگران خواهر دانشگاه شهید چمران اهواز به همت بسیج دانشجویی از 7 شهریورماه در مناطق محروم خوزستان به مردم خدمت رسانی کردند و این اردو تا فردا، 15 شهریور ادامه دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۶    
یگان موشکی ارتش یمن فرودگاه نجران در جنوب عربستان سعودی را با چندین موشک بدر 1 هدف گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۷    
بی بی سی فارسی می گوید که علی اکبر ناطق نوری بیش از یک سال است که در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نکرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۵    
فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر آماده دفاع از انقلاب و ایران اسلامی است و دشمنان در میدان عمل قدرت واقعی ما را خواهند دید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۵    
مهلت ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه زنجان جمعه 15 شهریور به پایان می رسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۱    
تست دوپینگ هشت وزنه برداری که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بودند مثبت اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۱    
شرکت سنسوجنیک موفق به ساخت دستگاه قابل حملی شده که به افراد مبتلا به حساسیت غذایی کمک می کند تا مواد غذایی آلرژی زا را به سرعت تشخیص دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۵    
سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس پایتخت در جشنواره چهاردهمین دوره معرفی تعاونی های برتر و برگزیده استان تهران که به منظور تقدیر از تلاش های تعاونی های نمونه و کارآفرین برتر به همت اداره کل کار و ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۵    
معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: ما امسال برای کل دانشجویانی که در دانشگاه پذیرفته می شوند خوابگاه پیش بینی کرده ایم و احتمال دارد به جهت محدودیت در خوابگاه هایی که در کوی دانشگاه و سطح شهر داریم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۵    
رئیس اداره خوابگاه های دانشگاه شیراز گفت: طبق قانون وزارت علوم مستقر کردن پایگاه های آوژانس در دانشگاه به عهده این وزارت خانه نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۲    
دبیر کمیته خوابگاه های شورای صنفی دانشگاه شیراز گفت: شب گذشته یکی از دانشجویان دانشکده کشاورزی این دانشگاه به علت برق گرفتگی جان خود را از دست داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۷    
پس از یادداشت جنجالی وحید جلیلی درباره مدیریت صداوسیما رئیس سازمان اوج طی نامه ای مواردی را یادآور شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۵    
دوره آموزشی تشکیلاتی عاملون به همت انجمن اسلامی دانشجویان پیام نور مشهد عضو دفتر تحکیم وحدت 26 شهریور برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۲    
ای کاش میشد کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تو عشق آتشین و دل من عاشق ترین کد ویدیو دانلود فیلم اصلی خون از چشمام پاک کردم دیدم کد ویدیو دانلود فیلم اصلی من حسینم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۶    
فایل های صوتی مداحی و روضه خوانی شب پنجم محرم 1398 در هیئت رایت العباس چیذر با نوای حاج محمود کریمی را می توانید، دریافت کنید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۰    
امشب ذکر ما رقیه کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دنیا به کام ما نیست کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۰    
در تفکر اسلامی، شهدا گرچه کشته شده اند، اما حیات دارند و انسان های راست کرداری هستند که ظفر و شادی واقعی را از آن خود کرده اند؛ بنابراین نخل که در نمادشناسی درختان در باغ ایرانی، نمادی از شادی، ظفر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۱    
نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی اولین پیام مکتب عاشورا را پیش گرفتن سیاست هیهات منزله که مخالف صریح مذاکره است برشمرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۵    
تک/ شکر خدا شکر خدا شاه پسندید مرا کد ویدیو دانلود فیلم اصلی زمینه/ نبودی اذیتم کردن اسیرِ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نغمه خوانی/ تا ابد باید فقط از این غم جانکاه گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۲    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: درنگ جایز نیست و شرکت ها و افراد متخلف شناسایی شده دخیل در ناصرخسرو معرفی و مجازات شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۶    
با حکم فرمانده معظم کل قوا حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجان پور به عنوان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع منصوب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۶    
رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: پنج سال از ارائه طرح ایجاد رشته جلوه های ویژه در دانشگاه صدا و سیما می گذرد اما این طرح به دلیل روند کند اداری هنوز تایید لازم را دریافت نکرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۶    
شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل در رویداد کارآفرینی فناوری های دیجیتال پزشکی و سلامت کشور مقام نخست را کسب کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۰    
ایجاد محدودیت 80 دلاری برای به همراه داشتن کالای خارجی برای مسافران در واقع معافیت گمرکی بود که دولت برای افراد در نظر گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۱۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۵    
مجمع جهادگران استان مازندران در خصوص گام دوم انقلاب بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۵    
بسیجی سپاه تو باشیم (رجز) کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حسین آقام، همه میرن تو میمونی برام (شور) کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سرخی هر غروب... (زمینه) کد ویدیو دانلود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۵    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: جهادگران خواهر و برادر دانشگاه ایلام از 10 شهریورماه به منظور خدمت رسانی به مردم، به منطقه سیل زده ماژین اعزام شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۲    
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: استفاده از ارز های ملی به جای دلار عامل افزایش تجارت روسیه و هند شده و تجارت این دو کشور تا سال 2025 سه برابر خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۲    
پنجمین شب از عزاداری دهه اول محرم 98 در امامزاده علی اکبر چیذر و خیابان های اطراف آن با سخنرانی حجت الاسلام علی پناه و مداحی حاج محمود کریمی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۵۶    
جفت ( صلح تو قیام کربلا ) کد ویدیو دانلود فیلم اصلی زمینه ( ای حرمت در دل و جان یا علی ) کد ویدیو دانلود فیلم اصلی زمینه ( هجوم نیزه ها رو دیدم ) کد ویدیو دانلود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۵۰    
براساس تفاهم نامه امضاشده میان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد 1200 واحد مسکونی برای سیل زدگان فروردین 98 ساخته می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۵    
دانشگاه الزهرا (س) بیستمین همایش انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی را آذرماه 98 برگزار می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۲    
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بسیج ظرف تشکیلاتی متصل به ولایت فقیه و برخواسته از متن مردم است که می تواند مردم را حول یک محور گرد آورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۶    
مهدی امیر آبادی پیشکسوت استقلال گفت: وقتی سرمربی تیم ظرف دو هفته، چندین بار رفتار های تنش زا دور و بر تیم و یا با باشگاه ایجاد می کند قطعا آرامش را از تیمش می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۰    
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه آمریکا به در و دیوار می زند تا مانع فروش نفت ایران شود، تصریح کرد: نفتمان را خواهیم فروخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۷    
نخست وزیر لبنان که حمله پهپاد های اسرائیلی به جنوب بیروت را نقض قطعنامه سازمان ملل خوانده بود، در مصاحبه و مواضعی کاملا جدید، به حزب الله حمله کرد و آن را مسئول تنش معرفی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۵    
مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال تحصیلی 99-98 دانشگاه شهید باهنر کرمان فردا جمعه 15 شهریور به پایان می رسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۵    
صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از دانشگاه هایی که آمار استفاده کنندگان از رستوران های مکمل را افزایش دهند حمایت می کند.
  • ۱