چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 2 دی 1400 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1400 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1400 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1400 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 1 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 2 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 3 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 4 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 5 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 6 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 7 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 8 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 9 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 10 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 11 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 12 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 13 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 14 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 15 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 16 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 17 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 18 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 19 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 20 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 21 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 22 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 23 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 24 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 25 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 26 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 27 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 28 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 29 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1400 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۱    
حاج قاسم سلیمانی در روایت از انتظاری که پس از 6 سال در دیدارش با رهبر معظم انقلاب محقق شد گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۶    
پرسپولیس در حساس ترین بازی فصل به مصاف سپاهان خواهد رفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۱    
شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر روی عدد 109 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه های حساس جامعه آلوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۱    
در نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کرمانشاه 49 سازمان و شرکت حضور داشتند و 241 غرفه هم ایجاد شد و در این نمایشگاه 470 محصول بارگذاری و 421 دستاورد پژوهشی سازمان ها معرفی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۰:۵۲    
کاروان هنری روایت حبیب در هشتمین ایستگاه خود به زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان رسید و با رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای زاهدان کار خود را آغاز کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۹:۴۶    
ثبت نام بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج آغاز شده و تا 20 دی ماه ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۰    
تولیت آستان قدس رضوی نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در رفع آسیب های فرهنگی و حفظ دیانت جامعه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: وزارت ارشاد باید هدایتگر سایر حوزه های فرهنگی در کشور باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۲    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در جمع فعالان حوزه معادن استان مرکزی گفت: قانون معادن در حال اصلاح است که این مهم فرصتی است که زیرساخت های این بخش مورد بازنگری قرار گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۲    
تدابیر چندگانه دولت در سه ماه اخیر توانسته ضمن برچیدن صف های خرید کالا، آرامش و ثبات نسبی را به بازار و قیمت ها برگرداند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۱:۵۱    
محمد مهدی اسماعیلی در نشست هیئت امنای خانه کتاب و ادبیات ایران با بیان معیار های خود برای انتخاب هیئت امنای خانه کتاب و ادبیات ایران گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۷    
شماره سیصد و بیستم هفته نامه خط حزب الله با عنوان نبرد با استکبار در جنگ روایت ها منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۶    
در این مطلب ساعت و عنوان فیلم های سینمایی که امروز از شبکه های سیما پخش می شود را مشاهده کنید
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۱    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در یادداشتی در اینستاگرام به ملاقات روز پنجشنبه خود با همتای عراقی اش اشاره کرد و گفت: روابط ایران و عراق در همه زمینه ها در هم تنیده، فعال و با نشاط است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۲    
سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: این همکاری میتواند به شکل مشارکتی، همکاری و پیمانکاری باشد که با توافق به عمل آمده میتوانند از ظرفیت های همدیگر استفاده کنند و این امر کمکی بر افزایش سرعت کار ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۷    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا یک شهروند این کشور را به بهانه خرید کلینکر سیمان از یک شرکت ایرانی و فروش آن در کشور ثالث، 133 هزار دلار جریمه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۱    
مؤسسه بیماری های عفونی رابرت کخ آلمان روز پنجشنبه اولین قربانی اومیکرون سویه جدید ویروس کرونا را در این کشور تایید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۲:۱۷    
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به تشریح ابزار هایی پرداخت که برای مراقبت از کودکان در فضای مجازی ساخته شده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۲:۱۱    
عضو شورای سیاسی انصارالله با بیان اینکه جنگ علیه یمن، جنگ آمریکایی-سعودی-اماراتی است، تأکید کرد، هدف از افزایش حملات ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، ممانعت از پایان سریع جنگ است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۵    
6 ماهیگیر ایرانی که به اتهام حمل مواد مخدر توسط پلیس هند ماه ها در شهر بنگلور در بازداشت بودند، با تلاش های سفارت ایران در دهلی نو و سرکنسولگری کشورمان در حیدرآباد آزاد شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۱    
وزیر خارجه آلمان درباره وضعیت مردم افغانستان و بدون اشاره به نقش کشور های غربی در ایجاد اوضاع فعلی، گفت: اوضاع انسانی در افغانستان بدترین فاجعه زمان حال ما است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۱:۳۲    
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توئیتی با اشاره به تشکیل دومین جلسه شورای عالی اشتغال تاکید کرد که عزم دولت مردمی برای اشتغالزایی جدی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۱:۲۰    
شبکه ان بی سی نیوز گزارش داد، طالبان به مدت دو هفته پرواز های تخلیه آمریکا در افغانستان را به حالت تعلیق در آورده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۷    
رئیس جمهوری در جلسه شورای عالی اشتغال با تاکید براینکه ایجاد اشتغال وظیفه ممتاز دستگاه های اجرایی و نهاد ها است، گفت: اگر ظرفیت های دولت در کنار بخش خصوصی و نهاد های انقلابی قرار گیرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۱    
دو شخصیت ترکمن عراق گفتند که الحشدالشعبی مانع کشتار اهالی این قوم در استان دیالی به دست تروریست های داعش شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۱:۰۵    
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن، کشور های عضو ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی را تهدید و تأکید کرد که باید اشغالگران و متجاوزان از خاک این کشور خارج شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۱:۰۲    
سخنگوی ائتلاف الفتح گفت که کمیته هماهنگی شیعیان عراق موسوم به چارچوب هماهنگی و فراکسیون صدر، دولت آینده را تشکیل خواهند داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:.بازی بسیار سختی مقابل پدیده داریم و کاری به جایگاه این تیم در جدول نداریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۰    
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کشته شدن تعدادی از مردم مالزی و آواره شدن تعدادی از آن ها را در پی سیل ویرانگر اخیر در آن کشور به جمعیت هلال احمر مالزی تسلیت گفت و برای اعزام تیم های جستجو و نجات ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۷    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: تعاونی های توسعه محلی به منظور ساماندهی ظرفیت های محله و مشارکت در توسعه و بازآفرینی محلات نوسازی و ساخت مسکن در 2020 محله کم برخوردار کشور، راه اندازی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۰:۰۵    
حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه جامع کاریابی برای معرفی کارجویان به کارفرمایان و تحقق ایجاد اشتغال یک میلیون و 850 هزار نفری راه اندازی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق ایران گفت: نخستین خط تولید سلول خورشیدی امروز به بهره برداری رسید و به این ترتیب کشورمان به جمع کشور های تولیدکننده این تجهیز پیوست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۹:۵۰    
فرمانده کل ارتش گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم بارها به مدیریت، عمل و فرهنگ جهادی تاکید کرده اند، بنابراین فرماندهی مدیریت جهادی، الگوی مطلوب از نگاه رهبر انقلاب است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۱    
مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: دو سال آینده پروژه ریل گذاری تا زاهدان و سپس به میلک انجام و با توجه به حمایت وزیر راه و شهرسازی، 300 میلیون دلار اعتبار هندی ها جذب خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۵    
رئیس ائتلاف عراقی الفتح با تأکید بر اینکه حضور مستشاران خارجی در خاک عراق باید مطابق با قوانین این کشور باشد، هشدار داد که اگر نیروهای بیگانه تا پایان سال جاری میلادی از عراق خارج نشوند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۲    
رئیس پلیس راهور پایتخت جزئیات و علت تصادف یک دستگاه میکسر با 11 خودرو و جان باختن و مصدومیت 7 نفر را تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۲    
قرار است سازمان سرگرمی عربستان سعودی، جشن های سال نو میلادی را برای اولین بار در این کشور برگزار کند و 13 خواننده نیز در آن حضور دارند. پیشتر نهاد دینی سعودی با این امور مخالفت می کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۶    
استاندار تهران گفت: برخی کارخانه ها با وجود شرایط سخت اقتصادی امکان افزایش تولید را دارند، اما محدودیت های مکانی و زیست محیطی امکان افزایش ظرفیت را به تولیدکننده نمی دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۰    
تالار وحدت برای نخستین بار پس از 2 سال با حضور مخاطبان، میزبان کنسرت رکوییم موتزارت به یاد درگذشتگان هنر ایران در دوران کرونا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۰    
چهارمین روز رزمایش مشترک پیامبراعظم (ص) 17 با شلیک موشک های کروز دریایی با برد متوسط و عملیات هوایی پهپاد های نیروی دریایی سپاه انجام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۷    
گزارشات حاکی از آن است که صادرات سلاح آمریکا در سال مالی 2021 میزان 21 درصد نسبت به سال قبل از آن کاهش یافته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۱    
ساعت 14:51 دقیقه امروز 2 دی ماه 1400 یک مورد حادثه انفجار و آتش سوزی در بازار گل محلاتی، خیابان زمزم، بزرگراه شهید محلاتی به مرکز اورژانس تهران اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۵    
یک خبرگزاری ترکیه ای به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت، آنکارا و دوحه درخصوص اداره کردن فرودگاه کابل به توافق رسیده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۶    
جلسه شورای عالی اشتغال به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۰    
یک منبع امنیتی خبر داد که یک بسته انفجاری در مسیر کاروان ائتلاف موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا در استان صلاح الدین منفجر شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۷    
رئیس جمهور روسیه در یک نشست خبری در اظهاراتی که احتمالاً به اقدامات اسلام ستیزانه اخیر در کشور های غربی اشاره داشت تصریح کرد توهین به پیامبر اسلام (ص) را نمی توان آزادی بیان دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۸:۰۵    
به تازگی مقاله ای با عنوان هیدروژل های دی ان ای کپسول مانند با الگوهای تشکیل شده از طریق جداسازی فاز جانبی نانوساختارهای DNA در نشریه JACS Au به چاپ رسیده که در آن محققان نشان دادند که می توان با ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۶    
تیم فوتبال استقلال با ترکیبی متفاوت برابر پدیده به میدان می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۵    
کرایونانو (CrayoNano) یک شرکت نروژی است که در حوزه تولید لامپ های فرابنفش فعالیت دارد. این شرکت به تازگی 14 میلیون کرون کمک مالی از شورای تحقیقات نروژ دریافت کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۷    
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: به زودی تسهیلات جدیدی برای مشمولان نظام وظیفه خارج از کشور اختصاص می یابد تا بدون نگرانی رفت و آمد کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۷    
وزیر امور خارجه در نشست خبری مشترک با همتی عراقی درباره مذاکرات با ریاض گفت: منتظر پاسخ قانع کننده عربستان در مورد عدم انتقال سفیرمان هستیم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۱    
دانشگاه محقق اردبیلی براساس نتایج نظام رتبه بندی Green Metric توانست در جایگاه سوم دانشگاه های کشور در حوزه مدیریت سبز قرار گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۵    
اتحادیه جهانی کشتی، تاریخ دقیق برگزاری رقابت های جهانی بزرگسالان و مسابقات کشتی بازی های آسیایی هانگژو در سال 2022 را در تقویم خود مشخص کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۵    
شرکت ای ام ال تری دی دو پروژه امکان سنجی مشترک را با دانشگاه دیکین ملبورن اغاز کرده است که در آن نانولوله های نیترید بور (BNNTs) را برای به کار گیری در فناوری تولید افزودنی سیم (WAM) بررسی کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بیان کرد آلومینیوم اراک طی چند هفته اخیر نشان داد که سخت تلاش می کند و کمترین گل خورده را دارد و فوتبال با برنامه ای دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۷    
رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای باشگاه های ایران می گوید کنفدراسیون فوتبال آسیا با راستی آزمایی درباره باشگاه های ایرانی تصمیم گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۵    
فعالیت بیش از 6 هزار شرکت دانش بنیان بهترین شاخص برای رونق گرفتن تولیدات ایران ساخت است. اما اگر بازار داخلی به خرید این تولیدات بومی ترغیب نشود، عملا شعار حمایت از این تولیدات، معنا و مفهومی ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۱    
محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی دارندگان مدال طلا و برنز المپیک توکیو به زیارت بارگاه مطهر و مقدس حضرت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) رفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه معتقدم رابطه دولت و مجلس رابطه ای راهبردی است، اظهار داشت: در دولت بر این نکته باور داریم که حل مسایل کشور در گرو رابطه گسترده و عمیق با مجلس است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۶    
جانشین سابق بسیج دانشجویی واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد گفت: عادی سازی روابط مسلمانان با صهیونیست ها دلخوش به بی دردی و بی تفاوتی های امثال مهدوی کیا است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۰    
دبیر مجمع جهادی بسیج دانشجویی استان فارس گفت: مصوبه 12 میلیاردی درخصوص ساماندهی معتادین شهر شیراز را در اختیار گروه های جهادی قرار دهید و نتیجه آن را ببینید
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امکان قیمت گذاری برخی کالاها مانند نان، مرغ و تخم مرغ به صورت استانی وجود دارد، گفت: قیمت گذاری نان به استان ها واگذار شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش علوم پزشکی با اشاره به سرعت عمل محققان کشورمان در تامین تجهیزات و تولید واکسن کرونا اعلام کرد که بستر برای ساخت واکسن های جدید در کشور فراهم است و طبق بررسی های علمی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۵    
دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در پی برخی از حاشیه های پیش آمده درباره امکان حضور فیلم سینمایی قاتل وحشی در این دوره از جشنواره با انتشار متنی توضیحاتی را ارائه داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال کشورمان را به یک دورهمی تشبیه کرد و گفت این فوتبال بیشتر نام حرفه ای را یدک می کشد
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۶    
آکادمی علوم و هنر های سینمایی مراسم اهدای جوایز افتخاری اسکار را به دلیل نگرانی از سویه اُمیکرون به تعویق انداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۶    
معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت با بیان اینکه واردات ماشین آلات بدون مجوز و بی رویه از خطاهای شبکه مدیریت واردات و صادرات است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۰    
مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت از تهیه پیوست فرهنگی خوابگاه های متاهلی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی قبل از آغاز سال 1401 خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۷    
در آخرین رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال در سال 2021، شاگردان دراگان اسکوچیچ بدون تغییر در رده بیست و یکم جهان قرار دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم خود را در رابطه با شرایط سه باشگاه ایرانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۲:۲۶    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: زمانی که آمدم یک چای خشک هم در فدراسیون نبود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۲    
فرمانده کل سپاه از پهپادهای تهاجمی و انتحاری به عنوان اجزای جدید قدرت تهاجمی نیروی زمینی سپاه نام برد و گفت: نیروی زمینی سپاه ضامن اطمینان بخش استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۰    
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اکنون رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کشور به 46 درصد رسیده و با توجه به ورود اومیکرون باید به 90 درصد افزایش یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۷    
کنفدراسیون کشتی آسیا بهترین های این قاره را در سال 2021 معرفی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۷    
دانشگاه علوم پزشکی تهران دستورالعمل ثبت نام پانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1400-1401 را ابلاغ کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۱    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه حل دغدغه های معیشتی مردم اولویت نخست دولت است گفت: دولت سیزدهم با هماهنگی سایر قوا برای تحقق دولتِ مردمی و ایران قوی و حل مشکلات مردم شب و روز نمی شناسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۵    
رئیس شورای سیاسی یمن طی پیامی به رئیس جمهوری اسلامی ایران شهادت سفیر تهران در صنعاء را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۶    
موزه هنر های معاصر تهران به دلیل آنچه فضاسازی و آماده سازی نمایشگاه جدید عنوان شده است، تعطیل شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۱    
اولین داروی تزریقی برای پیشگیری از عفونت HIV توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تایید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۲    
یک روزنامه اسرائیلی روز چهارشنبه اعلام کرد که حزب الله لبنان حدود 2000 پهپاد در اختیار دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۶    
مسئول گروه جهادی ثارالله بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد گفت: جهادگران این دانشگاه 1200 کیلوگرم میوه به همراه 25 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۰    
رسانه روس اعلام کرد که ستاره تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بازیکن سال 2021 لیگ روسیه انتخاب شد.
  • ۱