شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1400 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1400 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1400 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1400 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 1 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 2 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 3 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 4 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 5 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 6 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 7 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 8 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 9 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 10 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 11 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 12 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 13 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 14 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 15 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 16 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 17 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 18 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 19 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 20 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 21 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 22 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 23 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 24 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 25 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 26 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 27 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 28 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 29 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1400 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۱    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از غربالگری و پایش سلامت 924 مسافر ورودی در مبادی مرزی رسمی کشور در روز گذشته به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۷    
ثبت نام برای بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه، تا پایان روز شنبه 11 دی ماه 1400 تمدید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۲    
حدیث امام هادی (ع) درباره صبر بر مصیبت را در این گزارش بخوانید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۲    
مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان فارس اعلام کرد:حجم قابل توجهی از کالاهای غیربهداشتی و غیر قابل مصرف توسط این سازمان امحا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۷    
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از صدور مجوز اجرای 18 عنوان دوره کوتاه مدت علمی کاربردی در گروه های آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر خبرداد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۱    
مناظره مکتوب دانشجویی با موضوع حوادث آبان 98 به همت نشریات کاما از انجمن اسلامی آزادی خواه دانشگاه شهید بهشتی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۵    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، استرس کاری و نگرانی های مالی می تواند خطر سکته مغزی یا حمله قلبی را تا 30 درصد افزایش دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۷    
معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر این واقعیت که برای توسعه کشور نیازمند فعال سازی همه ظرفیت ها و توان داخلی کشور هستیم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۲۲:۵۶    
با حضور وزیر علوم از 4 دستاورد پارک علم و فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران رونمایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۵    
تولید مقالات به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی صنایع کشور مدنظر است، در همین راستا صنعت طب سنتی ایران با ارتقای جایگاه خود در این حوزه، رتبه پنجم جهان را به نام خود ثبت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۲    
با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تفاهم نامه همکاری احداث کارخانه نوآوری صنایع دریایی امضا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۶    
مراسم معارفه سرپرست دانشگاه گیلان و تقدیر از زحمات احمد رضی، رئیس پیشین دانشگاه با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دانشگاه برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۶    
سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: مشترکان گاز خانگی در صورت کاهش مصرف، پاداش صرفه جویی دریافت می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۵    
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی خراسان شمالی از توزیع 600 بسته معیشتی، 100 بسته گوشت و 300 بسته میوه بین خانواده های کم برخوردار این استان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۶    
حکومت ایران از اینکه در آستانه دستیابی به مطالبات ژئوپلتیک خود از آمریکا در منطقه است، مطمئن است و به این نتیجه رسیده که باید در مقابل آمریکا قدرتمند به نظر برسد و نه ضعیف.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۵    
استاندار کردستان گفت: بومی گزینی دانشگاه ها حق دانش آموزان استان را تضییع کرده و باید برای اصلاح آن اقدام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۲    
وزیر صمت از افزایش 500 هزار دستگاهی تولید خودرو در سال آینده خبر داد و گفت: متناسب با تقاضا عرضه خواهیم کرد و با این فرایند، قرعه کشی خودرو در سال 1401 حذف می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۶    
مراسم تشییع پیکر شهید حسن ایرلو با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۷    
یک کارشناس اقتصادی گفت: ارز 4200تومانی 500 هزار میلیارد تومان رانت ایجاد کرد و یک اقلیت حدود 10هزار نفری را به ابرثروتمند تبدیل کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۷    
رئیس رسانه ملی از تلاش این سازمان برای ساخت اثری فاخر در ارتباط با سردار شهید سلیمانی در سال آینده خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۶    
دانشگاه علامه طباطبائی نحوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۰    
انتشار نامه شورای نگهبان به لاریجانی درباره علل عدم احراز صلاحیت وی و پاسخ لاریجانی، برخی اصلاح طلبان را به طمع انداخته تا با حمله به شورای نگهبان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۵    
دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور گفت: تعیین درصد افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی به کمیته ای تخصصی واگذار شد که طی 3 روز آینده نتیجه آن اعلام می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۷:۴۷    
مدیر مرکز پژوهش و تحقیقات ایران و ترکیه نوشت: هدف الگوی جدید اقتصادی ترکیه، افزایش صادرات با مزیت نرخ ارز و افزایش سرمایه گذاری و پایان دادن به وابستگی مازاد حساب جاری و بدهی خارجی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۲    
محمدرضا شرفی خبوشان گفت: در رمان تشریف علی اصغر عزتی پاک بدون اینکه نویسنده شعار بدهد از نماد هایی به اهل بیت (ع) می رسیم و متوجه می شویم که دین می تواند راهکاری برای مدنیت داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۵    
عیسی زارع پور از راه اندازی فاز نخست پنجره واحد دولت هوشمند و شروع پروژه فیبر نوری نقاط در آینده ای نزدیک خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۵    
مدیریت شهرداری قدس اشغالی، محمد جعابیص را مجبور کرد تا خانه 60 متری خود که به همراه همسر و 4 فرزندش در آن زندگی می کرد را تخریب نماید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۵    
سردار عبدالله ملکی از میزبانی استان از پیکر های مطهر شش شهید گمنام در ایام فاطمیه در استان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۵    
خانواده ایرلو در انقلاب اسلامی سرافراز است. پیش از این دو فرزند این خانواده در دفاع مقدس به شهادت رسیده و امروز خانواده ایرلو سومین شهید خود که سفیر ایران در یمن بود را تقدیم انقلاب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۲    
نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه تلاش یک راننده فلسطینی برای حمله به آن ها با خودرو در جنین، او را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۶    
رئیس مجلس گفت: از خودگذشتگی و ایثار مجاهد شریف شهید حسن ایرلو در خدمت بی منت به مظلومان و مستضعفان عالم و خنثی کردن نقشه های مستکبران برای از پا درآوردن ملت های مقاوم و مجاهد منطقه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی درگذشت خواهر محمدجواد ظریف را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۰    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی عروج مجاهد دیپلمات حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۰    
آیت الله رئیسی با حضور در یک مرکز نگهداری کودکان ایتام و معلول شب یلدا را با آنان گذراند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۷    
در حکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست؛ سید حسین موسوی فر به عنوان سرپرست مرکز امور بین الملل و کنوانسیون ها منصوب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۷    
رسانه های خارجی با تمرکز بر برگزاری رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) 17 تاکید کردند که ایران در این رزمایش انواع موشک های خود را به نمایش گذاشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۵    
کارگردان نمایش تا اشکستان با اشاره به این موضوع که در حوزه مضامین مذهبی، معنوی، آئینی و دینی شاهد حضور روایت ها و داستان های مختلف و جذابی هستیم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۲    
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه طی اطلاعیه ای اعلام کرد، نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضائیه سال 1400 فردا اول دیماه 1400 اعلام می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۷    
یک ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به عواقب هرگونه ماجراحویی تل آویو در منطقه هشدار داد و تاکید کرد که ارتش این رژیم آماده نبرد منطقه ای نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۷    
تیم ملی در دومین بازی مغلوب ایتالیا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۲    
آمریکا می خواهد در سال 2022 با پشت سر گذاشتن قطر و استرالیا به بزرگ ترین تولید کننده LNG در جهان تبدیل شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۰    
مجوز افزایش 1052 درصدی سرمایه شستا از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها از سوی سازمان بورس صادر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیمانکاران سرمایه های ارزشمند کشور هستند، گفت: ما به دنبال وارد کردن فناوری صنعتی سازی ساختمان به ایران هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۵    
دولت آمریکا چندین سال است، ارز های رمزنگاری شده را مصادره و سپس به حراج می گذارد و از اینرو ذخایر بزرگی از ارز های دیجیتال دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۶    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی انتظامی گفت: تحقیق و پژوهش راه حل مشکلات کنونی و آینده کشور است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۰    
شورای عالی فضای مجازی با تصویب الحاقیه تشکیل ستاد رسانه فضای مجازی مقرر کرد در راستای تقویت عملکرد این ستاد، تعدادی از دستگاه ها به آن اضافه شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۷    
یک سال از وقوع زمین لرزه در سی سخت نگذشته، حالا چادر ها و کانکس هایی که برای اسکان اضطراری خانواده های زلزله زده تعبیه شده بود، یک به یک دارد جمع می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۷    
قائم مقام اسبق سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه حضور مهدوی کیا در مسابقه ستارگان جهان و ستارگان عرب با حضور یک مربی اسرائیلی از نظر من یک دهن کجی بود گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۱    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای خطاب به رئیس جمهور و اعضای تیم اقتصادی دولت نسبت به تصمیم اتخاذ شده برای حذف ارز ترجیحی واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۲    
منابع عراقی از حمله جدید به کاروان لجستیک ارتش تروریست آمریکا در دیوانیه عراق خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۵    
معاونت امور بین الملل قوه قضائیه از صدور رای محکومیت آمریکا نسبت به زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۲    
مراسم تشییع شهید حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۲    
سپهبد سطلان السامعی عضو شورای عالی سیاسی یمن در پیامی شهادت سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعاء را به رهبری و ملت ایران تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۶    
حسین امیرعبداللهیان با بیان اینکه یمن صرفا راه حل سیاسی دارد، گفت که دستگاه های اجرایی سعودی درباره بازگردندان شهید ایرلو به ایران دیر تصمیم گرفته و تعلل کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۰    
مشاور مقام معظم رهبری درامور بین الملل گفت: شهید ایرلو در دفاع از ارزش ها و معارف بلند اسلامی گام برداشت و در جبهه مقاومت نقش آفرینی کرده و برای احقاق حق ملت آزادی خواه و ستم دیده یمن فعالیت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۷    
فرمانده کل سپاه گفت: مجاهدت های حماسی و مخلصانه شهید ایرلو تجلی تمام عیار مجاهد فی سبیل الله در عینیت جامعه اسلامی بود و در سال های اخیر پژواک مظلومیت مردم شجاع و مقاوم یمن محسوب می شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۷    
آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا در جلسه ای با حضور معاون رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری بررسی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۱    
وحیدی با بیان این که رفت و آمد عمومی به کشور، به مدت دو هفته برقرار نیست، گفت: نباید با یک بی احتیاطی در مقابل سویه جدید کرونا که خیلی سریع انتقال پیدا می کند، این وضعیت مناسب از دست برود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۵    
به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مفتح مناظره ای با عنوان وحدت حوزه و دانشگاه؛ توفیقات و ناکامی ها با حضور مدیر موسسه تمدن و توسعه اسلامی و یک فعال سیاسی از سوی واحد حوزه و دانشگاه دفتر تحکیم وحدت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۲    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باید با ورزشکاری که با لباس منقوش به پرچم رژیم صهیونیستی در مسابقه فوتبال حاضر شده برخورد قانونی لازم صورت گیرد؛ چراکه اقدام وی خیانت به ملت ایران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۷    
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد قاچاق 7 درصدی را اتهام بی اساس به مناطق آزاد اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۲    
نماهنگ زیبای غم مخور شامل حافظ خوانی صابر خراسانی شاعر برجسته کشور در آستانه شب یلدا منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۰    
وزیرخارجه گفت: تلاش کردیم مجوزی گرفته شود برای انتقال به موقع برادر جانبازمان آقای ایرلو به ایران برای تکمیل مراحل درمانی، اما کوتاهی و ظلم کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۷    
محمد گودرزی دهریزی دبیر بیست سومین جشنواره قصه گویی در آئین اختتامیه این رویداد گفت: جشنواره بین المللی قصه گویی کانون یک جشنواره نیست یک جریان است که در دل خانواده ها جا دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۵    
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی بیان کرد این سازمان مجری قانون و متعهد به حقوق سینماگران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۵    
ویدیو کلیپ های آداب و رسوم شب چله در تهران قدیم توسط فرهنگسرای ارسباران تولید و منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۵    
روز وحدت حوزه و دانشگاه ، از یادگارهای ارزشمند امام بزرگوار است . این مسأله هم مثل همه تدابیر و تصمیم های مهمی که در راه جریان صحیح و اسلامی جامعه ما ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۵    
تفاهم نامه همکاری بین دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی با شرکت آرد قدس رضوی با هدف تقویت همکاریه ای فنی و تخصصی امضا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۲    
کمیته استیناف رای خود را در خصوص باشگاه پرسپولیس به طرفیت باشگاه شهرخودرو صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۰    
اولین جلسه سلسله نشست های دوشنبه های اخلاق با موضوع نشست اخلاق در دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۰    
کاهش ارزش دلار در برابر لیره ترکیه، با استفاده از یک تاکتیک مالی – بانکی عجیب صورت گرفته که هزینه های سنگینی بر اقتصاد ترکیه تحمیل خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۷    
شاگردان عباس هاشم پور در سومین دیدار تدارکاتی مقابل بلاروس پیروز شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۷    
با انعقاد تفاهم نامه مشترک که به امضای محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی و ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد رسید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۷    
در معاملات اخیر بازار اروپا قیمت این حامل انرژی 7 درصد افزایش یافت و از 1700 دلار به ازای هزار مترمکعب عبور کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۱    
با دستور رئیس جمهور قرقیزستان هواپیما های بدون سرنشین بایراکتار وارد سرویس مرزی کمیته دولتی امنیت ملی این کشور شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۵    
فرمانده کل سپاه گفت: ورود فناوری های جدید نشانگر دستیابی نیروی دریایی سپاه به نقاط درخشان در مسیر تکامل قدرت خود است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۵    
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت های ویژه ای در عرصه های پژوهشی، تحقیقاتی و آزمایشگاه هاست که متاسفانه آن طور که شایسته است، معرفی نشده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۵    
جنبش دانشجویی جهاد جهش نسبت به توئیت رئیس سازمان پزشکی کشور، واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۵    
رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس با اشاره به افزایش سهم دانشگاه سمنان از صندوق پژوهش و فناوری گفت: با ایجاد این صندوق بسیاری از مشکلات مالی شرکت های دانش بنیان حل خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۵    
معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد در صورت امتناع ناتو از بحث درباره پیشنهادات امنیتی مسکو، همه گزینه ها مورد نظر قرار می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۲    
ایرانسل، اولین ارائه دهنده اینترنت نسل پنج تلفن همراه (5G) در ایران، نخستین ارائه دهنده خدمات رومینگ بین الملل 5G نیز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۲    
کارشناس اقتصاد گفت: طی چند سال گذشته بیش از 60 میلیارد دلار ارز ترجیحی به واردات کالا های اساسی تخصیص پیدا کرد ...