شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1400 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1400 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1400 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1400 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 1 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 2 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 3 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 4 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 5 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 6 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 7 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 8 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 9 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 10 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 11 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 12 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 13 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 14 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 15 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 16 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 17 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 18 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 19 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 20 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 21 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 22 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 23 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 24 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 25 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 26 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 28 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 29 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1400 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۶    
افتتاحیه رسمی کرسی یونسکو در مخاطرات زمین شناختی، ساعت 13 امروز 4 اسفند ماه بر عرشه کشتی کاوشگر خلیج فارس به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور مهمانانی از سراسر جهان برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۲    
سومین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک دو کشور ایران و ترکیه در قالب همکاری سازمان تحقیقات پژوهش های علمی و فناوری ترکیه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۵    
بنا بر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه طی شبانه روز گذشته در کشور 223 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و در همین بازه زمانی 22هزار و 73 بیمار دیگر نیز شناسایی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۲    
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 19 هزار و 110 بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۲    
یک مهره غربگرا که در بی ربط گویی و منطق گریزی شهره است، می گوید: ایران نذر کرده روسیه به اوکراین حمله کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۵    
عرفان خسرویان، طی حکمی علی اصغر رجبی را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان امروز در بلغارستان 3 مدال دیگر کسب کردند تا تعداد مدال های ایران به 7 عدد برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
مسلمانان نیجریه با درخواست و حمایت جنبش اسلامی این کشور پس از اقامه نماز جمعه در مسجد ملی ابوجا، پایتخت نیجریه، ضد ائتلاف سعودی تظاهرات و از مردم یمن حمایت کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۶    
سازمان تعاون روستایی در حالی از قیمت های میوه برای ذخیره سازی شب عید خبر می دهد که ارقام خرید این میوه ها بالاتر از نرخ بازار اعلام شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۶    
رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: علاوه بر وظیفه مسئولان در مسیر تحقق جهاد تبیین، صاحبان تریبون نیز با هر جایگاه و سلیقه سیاسی اگر دل در گروی آرمان های انقلاب اسلامی دارند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
رئیس سازمان غذا و دارو از باز شدن فهرست دارویی و بیمه ای کشور خبر داد و گفت: یک نوع داروی بیماران SMA به عنوان اولین دارو پس از سه سال وارد این فهرست شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
در حالی که فساد شرکت یاسر توسط خود سپاه پاسداران کشف و برخورد شده، بانیان مفاسدی مانند کرسنت و صندوق ذخیره فرهنگیان، رشت الکترونیک و... صلاحیت اظهارنظر درباره مفاسد اقتصادی را ندارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
فناوری نانو طی چند سال اخیر تحولات قابل توجهی در صنایع مختلف ایجاد کرده و محصولات کاربردی زیادی با کمک این فناوری تولید شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
نشست رسانه ای سریال تلویزیونی آتش در گلستان به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی سید حامد حسینی صبح شنبه 30بهمن ماه در ساختمان اداری سازمان صداوسیما برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
سازمان انتقال خون به دلیل کاهش ذخایر خون در 5 استان کشور از هموطنان دعوت کرد تا با اهدای خون از بیماران حمایت کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
پخش سری جدید مسابقه عصر جدید در نیمه شعبان آغاز می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم گفت: وزیر علوم با طرح تهیه شده در خصوص امکان استقرار متقابل کوتاه مدت واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان در پارک های علم و فناوری موافقت و برای اجرا به تمامی پارک ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن عذرخواهی از جامعه ایمانی کشور بابت اظهار نظر یک فیلمنامه نویس در جشنواره فیلم فجر گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۵    
رصدخانه مهاجرت ایران ضمن مقایسه ایران با برخی از ملیت های منتخب در ایالات متحده سعی کرده است که تصویری شفاف از وضعیت اقتصادی و اجتماعی ایرانیان ساکن آمریکا در مقایسه با سایر ملیت ها و گروه های قومی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۶    
کاخ سفید از نشست روز یکشنبه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با تیم امنیت ملی خود برای بررسی موضوع اوکراین خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام آزمون ورودی دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد (نوبت بیست و دوم) از 10 اسفندماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۱    
وزارت جهاد کشاورزی قیمت مصوب انواع برنج خارجی و ایرانی را اعلام کرد و خواستار نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی استان بر رعایت این قیمت ها شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز شنبه 30 بهمن در دهمین نشست هیئت امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با تأکید بر ضرورت هم افزایی دستگاه های مختلف در جهت حل مشکل اشتغال در کشور ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۵    
قوانین داخلی فوتبال ایران اجازه جذب ژوآئو سیلوا مهاجم پرتغالی را به پرسپولیسی ها نداد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۱    
در لایحه بودجه 1401 که دولت سیزدهم در آذرماه سال جاری به مجلس ارائه کرد طبق گفته مسئولان سازمان برنامه تلاش شده بود که حتی الامکان از کسری بودجه پرهیز شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۱    
عضو شورای روابط خارجی آمریکا می گوید: ایران در دوره جدید، مصمم به اجرای اقتصاد مقاومتی است و تسلیم خواسته های آمریکا نخواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۵    
نماینده فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان تأکید کرد که تراکم قدرت در این جنبش و تثبیت و تبدیل آن به معادلات بازدارندگی، اسرائیل را مجبور به عقب نشینی خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۲    
رسانه های روسی از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه خودمختار لوهانسک در شرق اوکراین خبر می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۶    
عضو هیات رئیسه مجلس جزئیات جدیدی از نشست غیرعلنی فردا (یکشنبه) مجلس برای بررسی لایحه بودجه 1401 را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۰    
طی حکمی از سوی هیئت مدیره تماشاخانه ملک امیرسپهر تقی لو به عنوان مدیر جدید این تماشاخانه منصوب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۰    
رئیس کل دادگستری استان تهران به روسا و سرپرستان حوزه ها و مجتمع های قضایی دستور داد تا نسبت به اصلاح رویه غلط عدم تعیین وقت پس از نماز ظهر در برخی از شعب قضایی اقدام کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۱    
رئیس شورای اجرایی حزب الله تأکید کرد که آمریکایی ها با فشار مالی و محاصره مالی و اقتصادی لبنان قصد داشتند که دشمن اسرائیلی آسوده خاطر باشد، ولی پهپاد این جنبش روز گذشته اسرائیلی ها را بیشتر مضطرب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۵    
به دنبال گزارش دیوان محاسبات از عدم تحقق مالیات بر خانه های خالی و لوکس، سازمان امور مالیاتی توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۶    
وزیر راه و شهرسازی از مذاکره با همتای قطری برای راه اندازی خطوط منظم کشتیرانی بین بنادر دو کشور و همچنین توافق برای استفاده بیشتر خطوط هوایی تجاری قطر از آسمان ایران خبرداد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۰    
رهبران روس گرای مناطق دونباس و لوهانسک از مردم این نواحی خواستند تا برای مقابله با تهاجم نظامیان کی یف، اسلحه به دست بگیرند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۷    
یک مقام ناتو اعلام کرده که دفتر این ائتلاف در شهر کی یف پایتخت اوکراین موقتا بسته شده و کارکنان آن به شهر های لویو در اوکراین و بروکسل در بلژیک اعزام می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۱    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تراکم فروشی نداریم، گفت: 450 میلیارد تومان از بودجه شهرداری به موضوع آسیب های اجتماعی اختصاص داده شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۷    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به حواشی به وجود آمده در جشنواره فیلم فجر در بیانیه ای اعلام کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این موضوع موظف به اقدام قاطع و موثرتر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۲    
معاون وزیر صمت با اشاره به اجرای طرح درج قیمت بر روی کالا ها گفت: هدف این طرح رسیدن کالا با قیمت واقعی به دست مصرف کننده است لذا با اجرای این طرح قیمت ها 40 الی 50 درصد کاهش پیدا می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۶    
سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعضای "کمیته های فناوری اطلاعات و بلیت الکترونیک"، "کمیته آموزش و فرهنگ سازی" ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۰    
در دیدار رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با وزیر ورزش و جوانان، راهکار های نقش آفرینی فعالانه این مرکز در پیشبرد و تحقق برنامه های دولت مردمی در حوزه ورزش و جوانان مورد بحث و تبادل نظر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۰    
گلر پرسپولیس یک فصل دیگر در این تیم بازی می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۵    
وزیر امور خارجه عربستان سعودی شامگاه امروز شنبه گفت که این کشور منتظر دور پنجم مذاکرات با جمهوری اسلامی ایران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۷    
شورای نگهبان نظر خود را درباره 16 طرح و لایحه به صورت تایید، ابهام و استمهال رسما اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۱    
دادستان مرکز استان بوشهر از رفع تصرف بیش از 117 هزار متر مربع از اراضی ساحلی در استان بوشهر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۵    
امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: اکنون که با شما سخن می گویم، همکاران من در وین با بازیهای دوگانه طرف غربی بر سر متن و زمان روبرو هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۰    
روسای جمهور ایران و فرانسه در گفتگوی تلفنی آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای وین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۷    
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: توسعه حمل و نقل عمومی نیاز ضروری کشور برای مدیریت ترافیک در کشور است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۱    
وزیر جهاد کشاورزی به عزم بالای مدیران دولت و سایر قوای کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همراهی همه مدیران در این دولت شاهد اتمام رفع تداخلات و صدور اسناد رسمی اراضی کشاورزی درکشور باشیم و جشن ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۵    
رئیس سازمان سینمایی در آیین اختتامیه جایزه ققنوس به اظهارنظر غیرشرعی یک بانوی فیلم نامه نویس واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۲    
رئیس جمهور اوکراین روز شنبه طی سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که اکنون هیچ کشوری در اروپا نمی تواند بگوید که از خطر و تهدید در امان است
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۵    
چند بازیکن پرسپولیس ممکن است بازی بعد تیم شان را از دست بدهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از فوت کودک یک ماهه کرمانی به دلیل ابتلا به امیکرون خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
امروزه افراد به دلیل اهمیت زیاد بیمه نامه ها سعی می کنند خود و خانواده و اموال خود را بیمه کنند تا بتوانند از پوشش ها و مزایای این بیمه نامه ها بهرمند شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۲    
وزیر بهداشت گفت: در سویه جدید امیکرون، هنوز به پیک اول یعنی اوج بستری های سرپایی نرسیده ایم، ولی به زودی این پیک فرا می رسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از نوسازی ناوگان ارتش خبر داد و گفت: ناوشکن دماوند به زودی به آب انداخته و عملیاتی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
از نظر صوفیان، اسلام، دارای ظاهر و باطنی است، ظاهر آن مانند تن است و باطن آن مانند روح: تن بی روح مردار است و روح بی تن به کار نمی آید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
با تمدید تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه تبریز و مجتمع مس آذربایجان (مجتمع مس سونگون) بر گسترش همکاری علمی_ فناورانه تاکید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۷    
رییس ستاد اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم، طی حکمی دبیر کارگروه کودک و خانواده سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم را منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
رئیس کل سازمان توسعه تجارت با اشاره به سفر رئیس جمهور به قطر گفت: این سفر با دو هدف اصلی شرکت در جلسات اوپک گازی و دیدار های دوجانبه بین مقامات دو کشور در راستای توسعه همکاری ها صورت می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
افتتاحیه دومین دوره جشنواره هنری همام به عنوان تنها جشنواره تخصصی ویژه توانیابان کشور و محلی برای نشان دادن توانمندی معلولان 5 اسفندماه سال جاری در نگارخانه آینه موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۲    
اگر شما دارای مغازه یا فروشگاهی هستید که درب آن به صورت دستی باز و بسته می شود، حتما با مشکلات و دردسرهای آن هم آشنا هستید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۲    
در جلسه وزرای صمت، جهاد کشاورزی و دادگستری بر استمرار و تشدید بازرسی ها در ایام پایانی سال با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۶    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران گفت: احتمال کرونا گرفتن افرادی که تاکنون واکسن نزده اند 14 برابر بیش تر از دیگران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۶    
عضو هیات علمی پژوهشکده کشاورزی دانشگاه زابل طی پژوهشی که با همکاری پژوهشگرانی از دانشگاه فردوسی مشهد و موسسه سرم سازی کرج صورت پذیرفت، موفق به ثبت 37 ژن میتوکندریایی در بانک جهانی ژن (NCBI) شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمهور لبنان در جدیدترین موضع گیری خود درباره انتخابات پارلمانی این کشور مجددا بر برگزاری آن در موعد مقرر یعنی 15 ماه می آینده تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۰    
معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: مطالبی که تحت عنوان اینمادفروشی مطرح شده، صرفاً با قصد تخریب و فضاسازی رسانه ای توسط جریانی خاص القا می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۷    
احمد نوراللهی و مهدی قائدی در ترکیب اصلی شباب الاهلی قرار گرفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۱    
یک روزنامه عبری با اشاره به ناکامی روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپاد نفوذی حزب الله به سرزمین های اشغالی، تصریح کرد که ارتش این رژیم هم از نظر امنیتی و هم از نظر اقتصادی شکست خورده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۱    
معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران دوم اسفند ماه برنامه فردای انقلاب با موضوع انقلاب اسلامی و رسالت دانشجویان را از طریق سایت رویتاب برگزار می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
ISO یا international standards organization نام سازمانی می باشد که به منظور یکپارچه سازی استاندارد ها در تمامی کشور ها به وجود آمده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
یک نماینده پارلمان عراق گفت که تنها شرط هیئت هماهنگی شیعیان برای رأی دادن به نخست وزیر آتی این کشور، متعهد شدن او به اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک این کشور است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان از پهلوگیری و آغاز عملیات تخلیه کشتی حامل 66 هزارتن گندم در شهید رجایی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
در روز 29 بهمن، انقلابیون در مقابل مسجد جمع شده و اعلامیه ها را مطالعه می کردند. در این حین رئیس کلانتری بازار تبریز به همراه عده ای از مأموران سر می رسد و به تجمع کنندگان اعلام می کند که متفرق شوند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۲    
وزیران خارجه قطر و عربستان در حاشیه نشست امنیتی مونیخ با یکدیگر دیدار کردند و درباره موضوعات مختلفی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
منابع رسانه ای از وقوع درگیری های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست ها در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری خبر می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: مطالبه فرهنگیان برای حل مشکلات معیشت خود احیای نظام پرداخت هماهنگ است و آن رتبه بندی که امروز دنبال می شود قطعا مقصود سند تحول نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
دانشگاه کاشان نتایج نهایی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون کنکور در این دانشگاه را در نیمه دوم فروردین 1401 اعلام می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از نوسازی ناوگان نداجا خبر داد و گفت: به زودی ناوشکن دماوند به آب انداخته و عملیاتی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۷    
سرپرست ایران در بازی های کشورهای اسلامی گفت: در نشست هفته آینده ستاد عالی بازی ها رشته های اعزامی را نهایی می کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۷    
دانشگاه صنعتی اصفهان، فردا، یکم اسفند میزبان چهارمین همایش گردشگری، محور توسعه پایدار اصفهان می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
اظهارات فیلمنامه نویس هتاک نمور درباره روابط زن و مرد و ازدواج سفید، واکنش حجت السلام عالی، کارشناس مذهبی صدا و سیما را در پی داشت.