پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۷May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 18 بهمن 1400 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1400 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1400 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1400 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 1 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 2 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 3 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 4 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 5 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 6 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 7 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 8 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 9 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 10 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 11 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 12 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 13 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 14 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 15 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 16 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 17 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 18 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 19 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 20 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 21 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 22 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 23 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 24 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 25 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 26 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 28 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 29 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1400 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۶    
شرکت زیست فناور تک یاخته حکیم مستقر در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد با استفاده از دانش بومی و دانشجویان این دانشگاه موفق به تولید انواع فرآورده های جلبکی و بیوتکنولوژی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۷    
مسئولان و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۵    
رنگ های نانویی برای استفاده در بدنه لوکوموتیو ایران ساخت شد. این رنگ ها با ضخامت بسیار کم، اما قدرت سرکوب کردن دامنه وسیعی از ارتعاشات، تولید شده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۹:۴۰    
شاخص بهای تولیدکننده در فصل پاییز کاهش یافت که می تواند نویدبخش کاهش تورم مصرف کننده در ماه های پیش رو باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۴:۳۷    
معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برنامه جدی برای نمایه سازی مجلات علمی داریم؛ در حال حاضر کمیته فنی برای نمایه سازی تشکیل داده ایم و به زودی کارگاه های آموزشی در سطح بین المللی برای آن ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۱    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز اگر پیشرفت هایی داریم به خاطر اجرای نگاه ها و دیدگاه های امام راحل و مدیریت مقام معظم رهبری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۵    
رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 7 هزار و 138 روستا با جمعیت بیش از سه میلیون نفر در مدت 30 ماه و با برآورد اعتباری 19 هزار میلیارد تومان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۵    
در جریان برگزاری دهمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس از 3 فناور برترِ شاغل در شرکت های عضو پارک فناوری پردیس تجلیل شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۲    
رئیس سازمان سینمایی تصریح کرد: فیلم سازانی که با شوخی های رکیک و ساختارشکنانه یا به چالش کشیدن مسائل خانواده می خواهند فیلم بسازند، در این دوره نگران باشند!
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۶    
فیلم موقعیت مهدی همزمان با قرار گرفتن در رتبه دوم آراء مردمی در چهلمین جشنواره فیلم فجر، تحسین منتقدان و اهالی رسانه را نیز برانگیخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۷    
دانشکده شیمی و فاز 2 دانشکده هنر و معماری دانشگاه رازی، در هفتمین روز از ایام الله مبارک دهه فجر، با حضور علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در کرمانشاه به بهره برداری رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۵۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۵۲    
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: هم اکنون بیش از 60 درصد آموزش دیدگان مهارتی جذب بازار کار می شوند و بیش از 50 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی نیز در واحد های فناور مشغول به کار می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: همکاران عزیز خرید خدماتی ما از حقوق 44 ساعت کامل به اضافه بیمه کامل برخوردار شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۰    
معاون علمی و فناوری و معاون اقتصادی رییس جمهوری از دستاورد های فناورانه ایستگاه نوآوری شریف، برج نوآوری بنتک و کارخانه نوآوری آزادی بازدید کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۸:۵۱    
با توجه به شرایط ناپایدار شیوع بیماری کرونا در کشور و براساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه شیراز کلاس های دانشجویان تا پایان سال جاری به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۵    
یکی از مهم ترین اقداماتی که دولت رئیسی در این مدت کم انجام داد جلوگیری از چاپ پول جهت جبران کسری بودجه بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۱:۴۲    
کارگردان فیلم بدون قرار قبلی مطرح کرد: به شما حق می دهم که از بیرون فکر کنید من تحت حمایت ارگان ها فیلم می سازم اما هیچ کدام از این فیلم ها سفارش نبوده بلکه پافشاری من بوده که ساخته شوند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۱:۱۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۳:۴۲    
کمیته اخلاق رای خود را در خصوص محمدحسین کنعانی زادگان صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۰    
سرمایه گذار معروف آمریکایی با بیان اینکه بدهی دولت آمریکا 200 هزار میلیارد دلار است، گفت رقم اعلامی دولت، بدهی ای است که در ترازنامه است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۲:۵۷    
رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی تل آویو خبر می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۲:۵۷    
منابع معارض در شبه جزیره عربستان خبر دادند که مسئولان سعودی در تلاش هستند علیه یازده جوان شیعه از ساکنان القطیف که در زندان هستند، حکم های سنگین صادر کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۲:۵۷    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با رجب طیب اردوغان برای وی آرزوی سلامتی و بر تقویت مناسبات اقتصادی بین ایران و ترکیه تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۲:۵۱    
مشاور ریاست جمهوری سوریه در دیدار با معاون برون مرزی صداوسیما جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد ایران در مذاکرات لغو تحریم ها در وین پیروز خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۲:۵۱    
دستگاه قضایی کویت ضمن مخالفت با آزادی شش فرد متهم به ارتباط با جنبش حزب الله لبنان، حبس این افراد را تمدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای فنلاندی حصول توافق در وین را نیازمند اتخاذ تصمیمات مهم از سوی طرفهای غربی به ویژه آمریکا خواند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۵    
واحد های باقی مانده مسکن مهر بر اساس اصلاحیه دستورالعمل بانک مرکزی می توانند از تسهیلات موضوع قانون جهش تولید و تامین مسکن بهره مند شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۵    
اطلاعیه آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضائیه سال 1400 منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۲:۳۰    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان محمدزاده را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: تهدید ساختگی روسیه برای اوکراین را غربی ها به راه انداختند تا وجهه خود را حفظ کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۵۷    
روزنامه هاآرتص در یادداشت امروز خود، با اشاره به رویارویی آتی رژیم صهیونیستی نوشت که ساکنان فلسطین اشغالی در جنگ آتی که از چند جبهه آغاز خواهد شد، دستور خودکشی دریافت خواهند کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۴۲    
رئیس جمهور سابق آمریکا در اقدامی غیرقانونی برخی از اسناد و مکاتبات مهم دولتی را از کاخ سفید خارج کرده و آن را به عمارت شخصی خودش در ایالت فلوریدا منتقل کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۳۰    
رئیس سازمان حج و زیارت، از آغاز پیش ثبت نام سفر های عتبات نوروزی از 30 بهمن 1400 خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۱۵    
اولین رویداد شبکه سازی و ایده پردازی طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۰۰    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، گفت: لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان، پس از رفع نواقص و تنظیم سند های پشتیبان، با فوریت در دستور کار مجلس است
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۱:۰۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۰:۴۲    
سفرای جدید فلسطین و کوبا در تهران امروز رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم امیرعبداللهیان کردند و سفیر سوئیس نیز در پایان ماموریتش با وزیر امور خارجه خداحافظی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۰:۳۰    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: طی 2 سال گذشته بیش از 50 پروژه عمرانی در سازمان پزشکی قانونی کشور افتتاح شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۰:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی با حضور معاونان حوزه حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی به صورت ویدیو کنفرانس به مناسبت دهه فجر، دستور افتتاح 500 پروژه در حوزه های بنادر و دریانوردی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، ریلی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۰    
حسین سلامی گفت: آمریکا شکست های اطلاعاتی متعددی داشته که ازجمله آن، عدم پیش بینی ظهور انقلاب اسلامی بود و شکست آمریکایی ها در عدم پیش بینی و ظهور انقلاب اسلامی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۰    
سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همچنین برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم ویژه دهه فجر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۵    
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بافت فرسوده برای پایتخت یک بحران جدی است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۳۰    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به ازدواج های ثبت شده در سال جاری، گفت: طی 9 ماه نخست امسال 452 هزار و 135 فقره ازدواج ثبت شده که در مقایسه با سال گذشته، 6 درصد افزایش داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۱۵    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار وزیر امور خارجه فنلاند گفت: ما اقتصاد کشورمان را منتظر برجام نمی گذاریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۱۵    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد با پیروزی شاگردان نکونام به پایان رسید و سرخپوشان اهوازی به قهرمانی رسیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۹:۰۰    
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه ضمن گفت و گوی چهره به چهره با مراجعان به مشکلات آن ها رسیدگی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۸:۵۱    
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (دوشنبه)، در مجموعه آرارات برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۸:۴۲    
رئیس کل محاکم تهران در راستای بازدید های مستمر و هفتگی، از مجتمع قضائی شهید فهمیده (ویژه اطفال و نوجوانان) بازدید و ضمن دیدار و گفت وگوی چهره به چهره با همکاران قضائی و اداری و نشست تخصصی با قضات ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۸:۳۰    
رییس هیأت عامل با اشاره به شباهت تقریبی صندوق های ثروت و صندوق های بازنشستگی گفت: سرمایه های موجود صندوق توسعه ملی باید هر ساله دست کم بیست درصد افزایش یابد تا در دهه های آینده پشتیبان فرزندان ایران ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۸:۲۱    
وزیر کشور در آیین افتتاح تصفیه خانه شهرستان شادگان، گفت: سرازیر شدن آب تصفیه شده به تالاب شادگان به سهم خود باعث زنده شدن تالاب می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۸:۰۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۱    
دبیرکل اتاق ایران با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی بسیاری از فعالان اقتصادی مشمول پرداخت سه در هزار مالیات نمی شوند، گفت: گمانه زنی های برخی رسانه ها درباره میزان درآمد اتاق ایران از این محل صحیح نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۱    
رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان با پایان مسابقات قهرمانی اروپا و رقابت های قهرمانی آمریکای لاتین اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۴۵    
پیش از دیدار پرسپولیس و فولاد مدیرعامل های دو تیم دیدار گرمی با هم داشتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۶    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح خاطرنشان کرد: درخشش فرزندان ملت ایران در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار ایران و ایرانی به ویژه نیرو های مسلح کشور است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۶    
تماشاگران پرسپولیس به عدم حضور در ورزشگاه در بازی سوپرجام اعتراض کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۶    
نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۷    
رئیس جمهور گفت: نیرو های اطلاعاتی، دیده بان های امین کشور هستند، اما صرف هشدار دادن آن ها کافی نیست و باید از بروز فتنه و حوادث، پیشگیری شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله (عج) گفت: واکسن نورا پروتئینی نوترکیب بوده و به ویژه برای افرادی که دوز سوم را نزدند مناسب است، چراکه هیچ گونه عارضه ای ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۱    
نشست رسانه ای فیلم سینمایی بی رویا به کارگردانی آرین وزیردفتری در چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۵    
فراز هایی از مقاطع سنی کودکی و نوجوانی رهبر معظم انقلاب در نمایش طلوع روی آنتن می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۵    
رییس دانشگاه تهران از راه اندازی موزه شهدای این دانشگاه خبر داد و گفت: دست نوشته ها و آثار آن ها در این موزه نگهداری خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۶    
نودویکمین قسمت فصل هشتم چرخ به بررسی دستاورد های علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اختصاص دارد. این برنامه ساعت 19 امروز، یکشنبه 18 بهمن 1400 از شبکه ی چهار پخش می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۰    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مهاجم این تیم با علائم بیماری کرونا روبه رو شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۰    
سرپرست معاونت امور استان ها از آمادگی شبکه های استانی برای پوشش راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۰    
مدیر روابط عمومی معاونت سیما، عنوان کرد، سریالی که بعد از اکران ساخته سینمایی هادی حجازی فر درباره شهید باکری، از تلویزیون پخش می شود، با نسخه سینمایی آن متفاوت است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۷    
دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های والای امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۷    
مریم اسمی خانی، شیرین برق نورد، وحید حاجیلویی، ناصر ضمیری، علی عسگری، آرمان فیاض و مجید گرجیان به عنوان اعضای هیات انتخاب، دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران را همراهی می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۱    
اولین دوره ورک شاپ های هنری روایت یاران با هدف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از 20 تا 22 بهمن در استان بوشهر برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۱    
ترکیه و مزدورانش مناطق مسکونی شمال استان الحسکه در شمال شرق سوریه را گلوله باران کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۱    
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: تاکنون نیمی از برنامه های تعمیراتی نیروگاه های حرارتی کشور برای افزایش آمادگی این واحد ها در زمان اوج مصرف تابستان سال آینده، آغاز شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۴۲    
سال 2021 به دلیل ادامه محدودیت های سخت گیرانه برای مقابله با شیوع کووید 19، کم ترین فعالیت سینمایی در کشور های شمال اروپا رقم خورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای مصاف با فولاد را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۶    
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: دانشگاه آرمانی محلی برای تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص مورد نیاز انقلاب اسلامی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۶    
نماینده ولی فقیه در اردبیل گفت: تنها راه برای حفظ حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و جایگاه بین المللی کشور، علم است و انقلاب اسلامی در توسعه علم خدمات ارزنده ای داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: به عنوان کسی که در جایگاه وزارت است خیلی ناراحتم که نتوانستم کاری برای حضور کامل دانش آموزان در مدارس انجام دهم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۰    
معاون بین الملل قوه قضائیه گفت: دادستانی تهران کیفرخواست اقدام جنایتکارانه در ترور شهید سلیمانی را تا قبل از پایان سال آماده کرده و برای دادگستری ارسال می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۲۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی از ثبت نام 320 هزار مجرد برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام آقایان مجرد 20 بهمن به اتمام می رسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۲۱    
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت موضوع تنظیم روابط مالی دولت و بانک مرکزی مطرح و پیشنهاد ها و راهکار های مشترک خزانه داری و بانک مرکزی با هدف پیشگیری از رشد نقدینگی تصویب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبات جدید این ستاد را تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۲۱    
مهمترین چالش جهانی پیرامون ایران در سال های اخیر بحران هسته ای بوده و به یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه سیاست خارجی قدرت های بزرگ تبدیل شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۵    
به مناسبت دهه فجر نشست دختران تمدن ساز با عنوان گامِ دُوُم از سوی بسیج دانشجویی واحد خواهران دانشگاه یاسوج برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۵    
رئیس سازمان خصوصی سازی مبلغ سود سهام عدالت 530 هزار تومانی را حدود 600 هزار تومان اعلام کرد و گفت: فرایند واریز سود سهام عدالت از اول اسفند ماه آغاز می شود و تا قبل از پایان سود همه دارندگان سهام ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۵    
ائتلاف متجاوز سعودی از شلیک چهار موشک بالستیک نیرو های مشترک یمنی به مواضع متجاوزان و مزدوران سعودی در استان حجه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۵    
کارگردان بی رویا در نشست خبری فیلم خود اظهار داشت: ایده تعلیق در فیلم را از آثاری فیلمسازانی همچون کافمن و پولانسکی انتخاب کرده ام.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۲    
به اعتقاد نمایشگاه داران خودرو نوسانات قیمت ارز عاملی شده است تا برخی دست از کسب سود بیشتر بردارند و اقدام به فروش محصولات خود کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۲    
در راستای طرح تحول در نگهداشت شهر، شهردار منطقه 9 به همراه مدیران شهری با بازدید میدانی از ورودی غربی پایتخت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۲    
مسئول بسیج دانشجویی فارس با تأکید بر پرهیز از یأس و شتابزدگی در تولید علم گفت: انقلاب اسلامی متأثر از مکتب ناب اسلامی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۶    
مدیر کل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر 2 میلیون و 200 هزار دانشجو در کشور در دانشگاه ها تحصیل می کنند که از این رقم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۶    
مهدی کیانی با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست.