پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۷May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 27 اسفند 1400 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1400 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1400 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1400 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 2 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 3 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 4 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 5 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 6 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 7 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 8 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 9 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 10 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 11 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 12 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 13 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 14 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 15 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 16 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 17 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 18 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 19 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 20 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 21 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 22 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 23 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 24 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 25 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 26 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 27 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 28 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1400 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۷    
شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر روی عدد 64 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۱    
وزیر کشور گفت: مدیران شهری ما می توانند از تجربیات شهید باکری در دوران خدمت در شهرداری ارومیه برای حرکت رو به جلو و توسعه کشور در گام دوم انقلاب، بهره بگیرند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۵    
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در نامه ای به دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به انتصاب رئیس دانشکده پیراپزشکی انتقاد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات همواره مدافع فعالان و ارائه دهندگان خدمات در زیست بوم ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده، هست و خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۵    
در حادثه رانندگی در محور مهاباد_ بوکان 5 نفر کشته و 4 نفر مصدوم شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۵    
دبیرکل حزب الله لبنان گزارش های منتشر شده در حصوص حضور نیرو های حزب الله در جنگ اوکراین را رد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کار جهادی این است که 10 تومان بگیریم صد تومان کار کنیم، اما سیستم اداری این است که هزار تومان بگیرد و یک تومان کار کند که این مسیر باید عوض شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۲    
جانشین پلیس راهور ناجا گفت: مسیر جنوب به شمال جاده چالوس یک طرفه شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۷    
سردار حمید هداوند با توجه به در پیش بودم ایام نوروز به شهروندان توصیه کرد جهت اثاث کشی در این ایام، با کلانتری محله خود هماهنگی های لازم را به عمل آورند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۶    
قالیباف گفت: گروه های جهادی با تلاش ویژه خود و سعی در رفع محرومیت ها، امیدآفرین و حلقه میان ارتباط مردم هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۶    
مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی، شهر های جایگزین برای سفر به هشت استان شلوغ کشور را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۰    
وزارت بهداشت از روند ادامه دار کاهش تعداد شهر های قرمز و افزایش شهر های زرد و آبی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۲    
نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست جاری شورای امنیت تصریح کرد: پروژه های بیولوژیکی خطرناک کی یف به طور مستقیم توسط وزارت دفاع آمریکا حمایت و نظارت می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۰    
منابع سوری از مقابله ساکنان دو روستا در حومه قامشلی در شمال سوریه با کمک ارتش این کشور با نظامیان اشغالگر آمریکایی خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۲    
در پی تشدید اختلافات روسیه و اروپا، کشور های حوزه بالتیک و بلغارستان بیست دیپلمات روس را اخراج کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۰    
رئیس جمهور عصر امروز جمعه 27 اسفندماه، جهت زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و حضور در جشن میلاد امام عصر (عج) در مسجد مقدس جمکران به قم سفر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۷    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای از مخاطبان خواست مهم ترین و به یادماندنی ترین جمله مقام معظم رهبری در سال 1400 را انتخاب کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۵    
رئیس جمهور روسیه در یک گردهمایی بزرگ اعلام کرد هدف کشورش از عملیات ویژه در اوکراین رها کردن منطقه روس زبان این کشور از نسل کشی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۰    
مجموعه استودیو های حضرت صاحب الزمان (عج) به عنوان بزرگ ترین و مجهزترین استودیو های رادیو، تلویزیونی اعتاب مقدسه با هدف تولید برنامه های مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی و پخش در شبکه های مختلف در حرم امام ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۷    
رئیس جمهور چین در تماس با همتای آمریکایی خود تأکید کرد درگیری به سود هیچکس نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۱    
مذاکرات روسیه و اوکراین برای آتش بس و نیز مذاکرات هسته ای ایران در وین دو عاملی بود که امیدواری برای عرضه بیشتر نفت در بازار را تقویت کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۲    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به رشد صادرات خدمات فنی و مهندسی گفت: سال آینده صادرات خدمات فنی و مهندسی به 4 میلیارد دلار می رسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۵۵    
سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالا های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: همه کالا های اساسی به وفور در کشور وجود دارد و مردم از این بابت نگران نباشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۶    
نخست وزیر و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خواستار باقی ماندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی آمریکا شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۰    
تکنسین های اورژانس تهران ناجی جان کودک 2 ساله شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۷    
ژنرال مک کنزی در آخرین نشست خبری خود در این سمت گفته که مشکل اصلی او طی این سه سال، ایران بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۱    
سفیر آمریکا در سازمان ملل در نشست امروز شورای امنیت در ادامه موضع گیری های خصمانه خود علیه روسیه ادعا کرد: مسکو در تلاش است تا از شورای امنیت برای انتشار اطلاعات نادرست استفاده کند!
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کار جهادی این است که 10 تومان بگیریم صد تومان کار کنیم، اما سیستم اداری این است که هزار تومان بگیرد و یک تومان کار کند که این مسیر باید عوض شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۵    
وزیر اقتصاد در روزنامه فایننشال تایمز نوشت:مذاکرات فعلی در وین به طور بالقوه می تواند به نتایج مثبت اقتصادی برای ایران، به ویژه در بخش بانکی و ارز خارجی بینجامد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۷    
خط حزب الله در سخن هفته این شماره خود با عنوان امید برای روز نو بر اساس بیانات اخیر رهبر انقلاب به این سوال پاسخ داده است که انتظار حقیقی فرج و انجام وظایف منتظران ظهور حضرت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۶    
امام جمعه کرج گفت: صهیونیست ها تا به حال بارها مزه حملات ایران را بدون این که رسانه ای شود چشیده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۰    
یک عضو ائتلاف دولت قانون عراق گفت: مقامات اقلیم کردستان، این اقلیم را به بستری برای فعالیت های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل کرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۲    
پیتر استانو سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: این اتحادیه به نتیجه مذاکرات وین خوش بین است و به تلاش ها برای موفقیت گفتگو ها ادامه می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۰    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: در نوروز امسال قیمت بلیت و خدمات سفر افزایش قیمت ندارد و خطوط هوایی حق فروش بلیت با افزایش قیمت را ندارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
یک منبع امنیتی عراقی امروز جمعه از خنثی سازی تحرکات داعش در غرب این کشور خبر داد و اعلام کرد که یک سرکرده داعشی بازداشت شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی وارد شهرستان جاسک استان هرمزگان شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۰    
امام جمعه موقت تهران در خطبه نخست نماز جمعه تهران گفت:از مسئولین، کارگزاران و مدیران اجرایی درخواست دارم سال 1401 را سال احترام به حقوق مردم قرار دهند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۱    
قیمت جدید میوه های تنظیم بازاری در شهر تهران اعلام شد
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روسا و سرپرست های دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر خواست فارغ التحصیلان علوم پزشکی در مشاغل مدیریتی مرتبط به کار گرفته شوند و احکام مغایر لغو شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۲    
رئیس کل دادگستری گلستان از اعلام آمادگی چهار شرکت برای سرمایه گذاری در پتروشیمی استان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۶    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: باید با تلاش و اقدامات جهادی در مسیر خدمت به مردم گام برداشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۷    
وزیر خارجه روسیه گفت: کشور های غربی هم اکنون موج پنجم تحریم ها را تهدید می کنند. ما به این موضوع عادت کرده و تحریم ها کشور ما را تقویت خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۱    
سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری تصریح کرد دولت ایالات متحده آمریکا به مفاد قانونی از کنگره برای بررسی توافق هسته ای با ایران پایبند خواهد ماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۲    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از مقامات عراقی خواست در عمل به وعده نخست وزیر این کشور برای لغو روادید سفر زمینی به عتبات عالیات تسریع کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۲    
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان تمهیدات ویژه پلیس برای جشن نیمه شعبان، گفت: علاوه بر کنترل مسائل حفاظتی از طریق دوربین، پلیس در کلیه محور های مواصلاتی کشور حضور فعال دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۰    
رئیس دستگاه قضا گفت: طی روز های اخیر 40 نفر از محکومان قصاص با تلاش های صورت گرفته و لطف اولیای دم حکم شان اجرا نشد
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۷    
متخصص طب ایرانی با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و آغاز آلرژی های فصلی توصیه هایی به منظور پیشگیری و همچنین درمان این بیماری ارائه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر گذشته و عملکرد رژیم منحوس پهلوی، خاندان ورشکسته منحط و فاسد به واسطه همدستانش و جنایت هایی که فقط در این مکان انجام دادند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۲    
مدیرعامل مدیریت شبکه برق ایران گفت: لغو تغییر ساعت موجب افزایش حدود دو درصدی مصرف برق در ساعات اوج مصرف و افزایش یک درصدی در بخش انرژی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۶    
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: یکی از مهمترین دغدغه ها این است که چه کنیم تا در سال 1401 زندگی بهتر و سالم تری داشته باشیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۰    
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: به منظور سهولت اخذ مجوز ساخت احداث جایگاه های سوخت سامانه درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت راه اندازی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۷    
امام جمعه موقت تهران در خطبه نخست نماز جمعه تهران گفت:از مسئولین، کارگزاران و مدیران اجرایی درخواست دارم سال 1401 را سال احترام به حقوق مردم قرار دهند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی اتحادیه میهنی کردستان عراق اعلام کرد که برهم صالح همچنان تنها نامزد اتحادیه میهنی کردستان برای تصدی پست ریاست جمهوری عراق است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۲    
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که، رییس فدراسیون کشتی طوری کار می کند که کسی نمی تواند جای او را بگیرد، گفت: امیدوارم او حتی بیش تر از پولادگر و به مدت 32 یا 42 سال بر کشتی ریاست کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۵    
وزیر آموزش و پرورش از تشکیل کلاس های حضوری مدارس بعد از تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی شرط اصلی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۲    
رییس فدراسیون کشتی گفت: ایده ساخت مجتمع رفاهی کمپ تیم های ملی از سوی محمد بنا و محسن کاوه داده شد
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۲    
مجتمع رفاهی کمپ تیم های ملی کشتی با حضور مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون کشتی به بهره برداری رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۲    
دانشجویان جهادگر قرارگاه شهید محمد بلباسی وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج 40 بسته معیشتی را بین خانواده های نیازمند توزیع کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۶    
وزارت دفاع روسیه امروز با اعلام اعمال منطقه پرواز ممنوع بر فراز لوهانسک و دونتسک ، در بیانیه ای از انهدام 81 زیرساخت نظامی دیگر در اوکراین خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۶    
لیست تیم ملی برای دو بازی مقابل کره جنوبی و لبنان مشخص شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۶    
نشست صمیمانه ی جهادگران تعلیم و تربیت هرمزگان، با حضور مسئولین این استان در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۲    
جانشین رئیس پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی گفت: شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطینیان جنایت و تجاوزی آشکار محسوب می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۰    
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: از اول فروردین 1401، کود های شیمیایی فسفاته و پتاسه را با قیمت جدید در اختیار کشاورزان قرار می دهیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۷    
جانشین رئیس پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۵    
رئیس جمهور محوری ترین مسأله آبادان و خرمشهر را ضرورت ایجاد اشتغال دانست و گفت: ایجاد اشتغال صرفاً به معنای بکارگیری افراد در نظام اداری نیست ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل دفتر تامین و تجهیز معاونت فرودگاهیِ شهر فرودگاهی ِامام خمینی (ره) گفت: سطح ایمنی نشست و برخاست پرواز ها و افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی ارتقا یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۱    
یک نماینده ائتلاف دولت قانون عراق به رهبری نوری المالکی، در سخنانی تصریح کرد: ترکیه و امارات برای بحرانی کردن اوضاع داخلی عراق تلاش می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۵    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 2 دلار و 16 سنت معادل 2.03 درصد افزایش به 108 دلار و 80 سنت رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۲    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.57 درصد کاهش به 1931 دلار و 88 سنت رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۶    
فرمانده انتظامی مریوان گفت: با تلاش مأموران پلیس فتا، سردسته باند بین المللی قاچاق انسان در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۶    
شماره چهارم گاهنامه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی افق به همت دانشگاه علوم پزشکی تبریز منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۷    
مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی گفت: سهمیه نوروزی بنزین منتفی است و چیزی به نام سهمیه نوروزی بنزین در دستور کار نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۱    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از ورود 41 هزار خودرو به بهشت زهرا (س) از بامداد جمعه تا ساعت 8 صبح خبر داد و گفت: برای اولین بار در پنجشنبه و جمعه آخر سال 24 ساعته شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۱    
یحیی گل محمدی به کارش در پرسپولیس ادامه می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۵    
معاون رئیس پارلمان عراق تاکید کرد که کشورش اجازه نمی دهد هیچ پایگاه اطلاعاتی و یا کشور خارجی در داخل عراق فعالیت کند و کشور های همسایه را تهدید کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۲    
وزیر اطلاعات گفت: هرکس رژیم صهیونیستی را کمک و یا میزبانی کند و در مسیر حمایت از این رژیم ضد اسلام، ضد دین و ضد بشریت حرکت کند باید بداند که روزی هزینه ی آن را پرداخت خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۶    
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: جمهوری اسلامی با رد گزارش مغرضانه و مملو از اطلاعات و نتیجه گیری های نادرست گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در ایران، تاکید می کند، رویکرد سیاسی و گزینشی به حقوق بشر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۵    
عضو هیات رییسه مجلس گفت: رویکرد دولت و مجلس فعلی بر این است که با همکاری هم در میان مدت و بلند مدت نسبت به رفع فقر و استضعاف از جامعه اقدام های جدی داشته باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۶    
جنگنده های متجاوز سعودی امروز جمعه بار دیگر به بمباران گسترده مناطق مسکونی یمن مبادرت ورزیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۷    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران و رعد و برق در بعضی استان ها و افزایش دما خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۲    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه به دنبال تدوین قانون برای رمز ارز ها هستیم، تصریح کرد: بانک مرکزی به دنبال ارائه رمز ارز های ملی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۰    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، به تشریح بازرسی های بهداشتی در راستای اجرای برنامه سلامت نوروزی پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۷    
برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۷    
سفیر ایالات متحده در سازمان ملل متحد گفت: پوتین هرگز در اوکراین پیروز نخواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۱    
سازمان جهانی بهداشت می گوید که تا کنون 43 بار حمله به تاسیسات مراقبت های بهداشتی اوکراین شده که در این حملات 12 نفر کشته شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۷    
کاروان راهیان نور دانشجویی، پس از دو سال وقفه به خاطر شیوع ویروس کرونا از نیمه دوم اسفند ماه جاری در مناطق جنگی جنوب برپا شده است. دانشجویان در این اردو از مناطق جنگی بازدید کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۷    
کارشناس حوزه انرژی گفت: مهم ترین نکته در زمینه تعرفه گذاری پلکانی پرمصرف ها و اثربخشی آن، اجرای به موقع و سیگنال دهی مناسب قیمتی است که وزارت نفت دولت سیزدهم پیش از شروع زمستان، اقدام به اجرای آن کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۷:۴۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۶:۵۲    
معضل افزایش متکدیان در کلانشهری چون تهران جزو آن دسته از آسیبهای اجتماعی است که مسئولان باید برای کاهش آن برنامه ای جدی و قابل اجرا داشته باشند.