یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۲۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 1 اسفند 1393 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 30 بهمن 1393 صبحانه انلاین 1 اسفند 1393 صبحانه انلاین 2 اسفند 1393 صبحانه انلاین 3 اسفند 1393 صبحانه انلاین 4 اسفند 1393 صبحانه انلاین 5 اسفند 1393 صبحانه انلاین 6 اسفند 1393 صبحانه انلاین 7 اسفند 1393 صبحانه انلاین 10 اسفند 1393 صبحانه انلاین 11 اسفند 1393 صبحانه انلاین 12 اسفند 1393 صبحانه انلاین 13 اسفند 1393 صبحانه انلاین 14 اسفند 1393 صبحانه انلاین 15 اسفند 1393 صبحانه انلاین 16 اسفند 1393 صبحانه انلاین 17 اسفند 1393 صبحانه انلاین 18 اسفند 1393 صبحانه انلاین 19 اسفند 1393 صبحانه انلاین 20 اسفند 1393 صبحانه انلاین 21 اسفند 1393 صبحانه انلاین 22 اسفند 1393 صبحانه انلاین 23 اسفند 1393 صبحانه انلاین 24 اسفند 1393 صبحانه انلاین 25 اسفند 1393 صبحانه انلاین 26 اسفند 1393 صبحانه انلاین 27 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1393 صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۵    
لیست مواد غذایی غیرمجاز که عرضه آنها در بوفه مدارس ممنوع است، اعلام شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص 60 میلیارد تومان وام برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۶    
پلیس آگاهی در حال تحقیق درباره دستبرد میلیونی به خانه یکی از گزارشگران مشهور فوتبال است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۰    
رئیس شورای شهر تهران با همراهی مدیران منطقه 18شهرداری تهران از پروژه های دردست اجرای جنوب غرب تهران بازدید کرد اما تذکر چمران درباره فعالیت معادن شن و ماسه در جنوب غرب تهران را نیز باید جدی گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۷    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: تا پایان بهمن ماه تمامی عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۴    
از همین ابتدا باید یک چیز را به شما بگوییم. اگر یک عروسی سنتی با لباس عروسی و ساقدوش و میهمانی و همه اینها می خواهید، دیگر چیزی به اسم عروسی ساده برای شما وجود نخواهد داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۱    
با سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به گفت وگو نشستیم تا بیشتر در جریان پرداخت جریمه غیبت توسط مشمولان غایب بالای هشت سال و دیگر اخبار مربوط به سربازی قرار گیریم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۹    
اروتز و پروتز به وسایلی مانند عینک طبی ، دست و پای مصنوعی و سمعک گفته می شود که برای جبران نقص عضو یا تقویت یکی از حواس مورد استفاده قرار می گیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۴    
زن جوانی که همسرش را به قتل رسانده، در حالی برای گمراه کردن پلیس ماجرای گم شدن وی را گزارش کرده بود که حدود 3 ماه در کنار جسد دفن شده شوهرش زندگی می کرد!!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۵    
مدتی است موضوع استفاده از جوهر قند در نان از سوی برخی کارشناسان مطرح و نسبت به عوارض آن هشدار داده می شود در همین حال کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۶    
شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید به وسیله رایانه خود به ما سفر نمایید .البته این سفر یک سفر مجازی میباشد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۲    
بعد از دستورالعمل وزیر صنعت، مبنی بر سپردن کار واردات خودرو به 30 نمایندگی رسمی واردات خودرو، از شنبه فردا، این واردکنندگان ملزم به رعایت ضوابط قیمت گذاری اعلامی از سوی این وزارتخانه هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۳    
برخی سهل انگاری ها در خرید وسیله نقلیه می تواند برای شما گران تمام شود. این نکات طلایی را همیشه به خاطر داشته باشید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۹    
اتهام کلاهبرداری به هافبک اسبق تیم ملی برای اولین بار در خبرورزشی منتشر شد و پس از آن سایر رسانه ها پیگیر موضوع و نام بازیکن بودند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
بهای طلا در بازارهای جهانی روز گذشته به کمتر از 1200 دلار برای هر اونس بازگشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
حجت الاسلام زارع زاده گفت: عده ای در وزارت صنعت به دنبال خام فروشی هستند.کارشکنی افرادی خاص نهایی شدن پروژه های فولادی وزارت صنعت را به تاخیر انداخت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور از امشب خبر داد و گفت: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی صبح فردا نیز تهرانی ها به عبارتی بیشتر ساکنان مناطق شمالی پایتخت قدم روی برف ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۶    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران درحالی از توقف واردات گازوئیل خبر داده که گفته است ایران به زودی این فرآورده نفتی را صادر خواهد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۳    
قیمت طلا در بازارهای جهانی طی روز جاری بیش از 4 دلار کاهش یافت و به 1203 دلار در هر اونس رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۳    
قیمت انواع گوشی GLX به همراه مشخصات کامل هر دستگاه در تاریخ 26 بهمن به روز رسانی شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری قاتل فراری ظرف کمتر از 24 ساعت خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۱    
درست روز بعد از این که اکانت توییتر اچ تی سی انگلستان تأیید کرد که HTC One جدید دهم اسفندماه رونمایی خواهد شد اکانت آمریکای این شرکت حالا از رسیدن چیزی بزرگ خبر می دهد و احتمال معرفی وان ام9 پلاس را ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۱    
در سال های اخیر، کمپانی های بسیاری به تولید و عرضه ساعت های هوشمند پرداخته اند اما در این میان Neptune Duo می تواند ساعت متفاوتی باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۵    
طی آخرین هفته بهمن ماه، در حالی حدود 702 هزار تن انواع کالا به ارزش نزدیک به 9385 میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که به لحاظ حجم و ارزش به ترتیب از رشد 70 و 83 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۷    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص اعلام اسامی 25 هزار واجد شرایط دریافت آرم طرح ترافیک توضیحاتی را ارائه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
طبق آخرین اطلاعات و آمار مراجع رسمی دولتی و غیردولتی هزینه سبد معیشتی کارگر در یک خانواده 4 نفره از 2 میلیون تومان فراتر رفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 94 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۷    
در بازنگری طرح جامع مسکن آمده است که خانوارهای کم درآمد برای دستیابی به مسکن متعارف باید 94 سال پس انداز کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۶    
آخرین سهمیه سوخت سال 93 شب گذشته در کارت سوخت خودروها با تغییراتی واریز شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۴    
با گذشت حدود یک ماه از ابلاغ مقررات ناظر بر عملیات صرافی ها، هنوز اثری از اجرایی شدن این دستور العمل نیست. دلالان همچنان آزادانه جولان می دهند و قیمت در خارج از کانون صرافان تعیین می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۱    
طبق دستورالعمل جدید سازمان بورس و اوراق بهادار، برای تغییر حجم مبنا قابلیت 4 در 10 هزار از سرمایه برای کلیه شرکتها از این پس باید رعایت شود، اما تبصره اضافه شده، باعث می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۳    
در هفته منتهی به 29 بهمن ماه، سه میلیارد و 102 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش شش هزار و 295 میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
در حالی قیمت مرغ در بازار به مرز کیلویی 8000 تومان رسیده است که شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی خود را برای عرضه نامحدود مرغ به قیمت 5500 تومان اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۵    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: مشکلات بورس با تغییر حجم مبنا حل نمی شود و شرایط کنونی بازار سرمایه نشان از واقعیت اقتصاد کشور دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۶    
سارق جوانی که با معرفی خود به عنوان خلبان هواپیماهای بمب افکن شکاری اقدام به زورگیری از شهروندان و خودروهای عبوری در محدوده بزرگراه های پایتخت می کرد از سوی ماموران پلیس پایتخت، دستگیر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۱    
از زمانی که پای پیامک های تبلیغاتی به انواع مختلف سیم کارت ها در هر اپراتوری باز شده چندین سال می گذرد و با گذشت زمان تعداد ناراضیان از دریافت چنین پیامک هایی بیشتر می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه 50 میلیارد تومان پروژه برای تسهیل سفرهای نوروزی اجرا شده است، گفت: احداث خط جدید قطار حومه ای تهران - پرند در دستور کار قرار دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
یکی از این مجموعه ها، بانک ها و موسسات اعتباری است که از نظر میزان فروش در مقایسه با دیگر گروه ها در جایگاه دوم قرار دارد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۵    
موسسه امنیتی AVG از شناسایی بدافزار تازه ای خبر داده که ظاهرا گوشی های اندرویدی را خاموش می کند و در ادامه به سرقت اطلاعات ذخیره شده در آنها می پردازد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۶    
گوشی Droid Turbo به صورت انحصاری از طریق اپراتور ورایزون توزیع شد و حال به نظر می رسد موتورولا قصد دارد تا نسخه ی بین الملی این گوشی را با نام Moto Maxx روانه ی بازار کشورهای غیر امریکایی کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۳    
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران درباره پیش بینی خود از بازار مسکن در سال جدید اظهار کرد: در شش ماه ابتدای سال 1394 روال به همین شکل خواهد بود و تا زمانی که در زمینه ی سیاست گذاری های بالادستی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۴    
بانک مسکن با اجرای طرح 76 تسهیلات ویژه ای به مشتریان خود می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۱    
قیمت زودپز برقی فیلیپس HD2108 در بازار 485 هزار تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۲    
گاهی اوقات حتی عادت های بسیار متداول می تواند موجب آسیب رسیدن به کلیه هایتان شود و ممکن است وقتی مشکل تشخیص داده شود، دیگر خیلی دیر شده باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۹    
با گذشت 3 سال از تصویب قانون ممنوعیت واردات طلای خارجی به کشور با گشتی در بازار با اوضاع دیگری مواجه می شویم و شاهد جولان طلای ایتالیایی، سوییسی و ترک در بازار هستیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۶    
با افزایش قیمت آب، 5 فرآورده نفتی و تثبیت قیمت CNG اجرای چراغ خاموش فاز سوم هدفمندی یارانه ها در حالی کلید خورده که از هم اکنون می توان فروردین 94 را "ماه گرانی قیمت ها" نام گذاری کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۶    
فصل سرماخوردگی هنوز تمام نشده است. هنوز چند هفته تا پایان آن مانده است و بسیاری از مردم را گرفتار تب و عطسه کرده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۳    
تحقیقات در حال گسترشی نشان می دهند که با ایجاد تغییرات ساده ای در رژیم غذایی، ورزش و مدیریت تنش و اضطراب می توان زندگی سالمی را تجربه
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۳    
توسط خبرنامه می توانید آخرین مطالب سایت خود را از طریق ایمیل به کاربران خودتان ارسال کنید و این امر باعث میشود بازدید کنندگان بیشتری داشته باشید و کاربران هم از پست جدید آگاه شوند
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۳    
سلفی جواد رضویان در کنار عارف لرستانی، رابرت دونیرو و علی اوجی.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۰    
مصرف ماست، کاهش وزن، کاهش چربی های بدن و کاهش چربی های شکمی را تسهیل می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۰    
برای آن که میزان شناخت خود را از علایق و ویژگی های همسرتان محک بزنید می توانید با شرکت در آزمون روان سنجی این مقاله بنوعی از وضعیت خود در این باره آگاه شوید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۵    
قائم مقام وزیر صنعت، با تشریح سناریوهای دولت برای واردات در سال 94، گفت: اولویت بندی واردات کشور با مکانیزم سود و تعرفه در دستور کار دولت قرار گرفته و ممکن است واردات برخی کالاها ممنوع شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۲    
در تابستان امسال (1393)، ایرانی ها بیش از 102 میلیارد تومان صرف سفر خارجی کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۶    
معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات به ارائه توضیحاتی درباره سرنوشت پروانه شرکت های اینترنتی PAP پرداخته و در عین حال از امکان درنظر گرفته شده برای تبدیل پروانه این شرکتها به شرکتهای ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: کاهش هدوی مترو با افزایش تعداد قطارها و جابه جایی در خطوط انجام می شود و به هیچ عنوان با عدم توقف قطارها در برخی ایستگاه ها زمان هدوی را کاهش نمی دهیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۶    
رونق فروش آپارتمانهای نوساز و قیمت بالای این آپارتمانها، مالکان خانه های کلنگی را وادار به فروش و ساخت املاک شان کرده و سود چند برابری را نصیب آنها می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۳    
در اولین ساعت بامدادی روز اول اسفند، طبق معمول هر ماه، سهمیه بنزین خودروها و موتورسیکلتها شارژ شد؛ البته سهمیه برخی خودروها در این ماه کاهش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
رییس اتحادیه طلا و جواهر پیش بینی کرد در چند ماه آینده قیمت طلا در همین سطح باقی بماند و نوسان چندانی نداشته باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
مناقشه انحصاری شدن واردات خودرو وارد فاز جدیدی شده است. جایی که دو نهاد مختلف همزمان می خواهند این محصولات را قیمت گذاری کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۷    
یک مقام مسئول در مرکز ملی فضای مجازی گفت: همکاری تولیدکنندگان محتوا و اپراتورهای مخابراتی، امکان توسعه محتوای بومی را فراهم می کند. هم اکنون گوگل بابت دسترسی کاربران به هر مگابیت ترافیک 1 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۰۰:۳۸    
در این مقاله من 5 تا از بهترین برنامه ها که میتوانند در حفظ و نگهداری گوشی ها و تبلت های اندرویدی کمک کنند و باعث افزایش سرعت گوشی اندروید شوند را معرفی میکنم.