شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۴Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 25 اسفند 1393 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 30 بهمن 1393 صبحانه انلاین 1 اسفند 1393 صبحانه انلاین 2 اسفند 1393 صبحانه انلاین 3 اسفند 1393 صبحانه انلاین 4 اسفند 1393 صبحانه انلاین 5 اسفند 1393 صبحانه انلاین 6 اسفند 1393 صبحانه انلاین 7 اسفند 1393 صبحانه انلاین 10 اسفند 1393 صبحانه انلاین 11 اسفند 1393 صبحانه انلاین 12 اسفند 1393 صبحانه انلاین 13 اسفند 1393 صبحانه انلاین 14 اسفند 1393 صبحانه انلاین 15 اسفند 1393 صبحانه انلاین 16 اسفند 1393 صبحانه انلاین 17 اسفند 1393 صبحانه انلاین 18 اسفند 1393 صبحانه انلاین 19 اسفند 1393 صبحانه انلاین 20 اسفند 1393 صبحانه انلاین 21 اسفند 1393 صبحانه انلاین 22 اسفند 1393 صبحانه انلاین 23 اسفند 1393 صبحانه انلاین 24 اسفند 1393 صبحانه انلاین 25 اسفند 1393 صبحانه انلاین 26 اسفند 1393 صبحانه انلاین 27 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1393 صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۷    
هیچ شکی وجود ندارد که پاور بانک ها یکی از بهترین اختراعات بشر بوده اند. آنها قابل حملند، ارزانند و می توانند زمانی که تلفن مان از ناتوانی در حال خاموش شدن است، برایش قدرت کافی را تامین کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۲    
زوج خلافکاری که با سوار شدن بر یک دستگاه موتورسیکلت تندرو اقدام به زورگیری از مردم می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۶    
محسن چاووشی خواننده تیتراژ ابتدایی برنامه مهربانو به تهیه کنندگی محمود بابایی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۳    
کارمند اخراجی که با تشکیل یک گروه اقدام به سرقت مسلحانه از یک شرکت خصوصی در خیابان شریعتی کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۷    
در چند روز گذشته آزاده نامداری بارها در اینستاگرامش از برنامه "خانومی که شما باشی" سخن گفته بود که قرار بود در عیدنوروز پخش شود و حالا در یادداشت دیگری از عدم پخش این برنامه سخن گفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۴    
ناگفته ها... این شاید مهم ترین دلیل ما برای تهیه این گزارش بود. احتمالا خیلی از شما مثل خود ما دوست داشتید ناگفته هایی از زندگی مرتضی پاشایی را بدانید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۵    
شرکت واسپاری سپهر پارس، تحت نظارت بانک مرکزی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید فروش ویژه خودروی لکسوس CT200h هیبرید در دو مدل مجهز به پوشش نانو و بدون پوشش نانو را آغاز کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۹    
با فرارسیدن تعطیلات اول سال ، سفرهای نوروزی نیز آغاز می شود و در این میان ، بسیاری از هموطنان ، عزم خارج از کشور می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۶    
بشار اسد رییس جمهوری سوریه در واکنش به سخنان جان کری وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد: همواره سخنانی را می شنویم اما باید منتظر اقدام عملی آمریکا بمانیم و بعداز آن تصمیم گیری کنیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۳    
عادل فردوسی پور امشب یک آیتم ویژه برای بینندگان برنامه اش دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۳    
مدیر کل دفتر توسعه، فرآوری، بهبود کیفیت سازمان شیلات گفت: به دنبال کاهش اندک تولید در ماهی قزل آلا بر اثر ابتلا به ویروس VHS قیمت این محصول نسبت به سال گذشته 12 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۳    
در حال حاضر 9 مرکز استان شامل شهرهای کرمان، بندرعباس، سنندج، تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، کرج و همدان در وضعیت قرمز آبی قرار دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۳    
اولین اسکیت بورد برقی که در چرخ های عقب آن دو موتور کوچک و سبک قرار دارد، تولید شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۲    
مالباخته دیگری گفت: همه زندگی ام 20 میلیون تومان بود که برای ثبت نام پیش خرید خودروی پرشیا پرداخت کردم اما پس از مراجعه خودرو را به من تحویل ندادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۸    
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بیمه آتیه سازان حافظ یکی از گزینه های بیمه ای آموزش و پرورش خواهد بود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۴    
رییس اتحادیه خشکبار و آجیل فروشان تهران نرخ هر کیلوگرم آجیل مخلوط را 30 تا 52 هزار تومان عنوان کرد و گفت: این اختلاف قیمت به دلیل نوع خشکبار و اقلامی است که در آجیل مورد استفاده قرار می گیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین، گفت: وجود حجم زیادی از پروژه های اجرایی کلنگ زده که بودجه کافی برای آن وجود ندارد باعث وارد شدن خسارات زیادی به کشور شده است لذا 10 هزار میلیارد تومان به بانک ها برای ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۹    
ملی پوش پینت بال ایران به جرم آدم ربایی یک تاجر انگلیسی ایرانی تبار در امارات توسط دادگاه این کشور به حبس ابد محکوم شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعاتی را از تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون سراسری 94، زمان برگزاری و زمان اعلام نتایج این آزمون ارائه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۴    
مدیر شبکه سوم سیما درباره قضاوت ها نسبت به سریال مهران مدیری بیان کرد که مردم خود بهترین نظارت کنندگان هستند و می دانند که نیت اصلی صدا و سیما و دیگران ایجاد فضای شادی و نشاط است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۹    
54 درصد از دارایی کل 500 شرکت برتر کشور در اختیار بانک هاست. ضمنا 23 درصد از کارمندان کشور را این بانک ها استخدام کرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۸    
سال 93 سال سختی برای صنعت کشور بود. در حالی که صنایع مختلف کشور با چالش های بسیاری از جمله تحریم، بالارفتن نرخ ارز و ... مواجه بودند دولت مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها را اجرا کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۹    
ران سیبل یک گوشی همراه هوشمند است که بلندگو و میکروفن ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل شرکت مترو گفت: با افتتاح خطوط 6 و 7 متروی تهران روزانه 7 میلیارد تومان صرفه جویی در سوخت انجام می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۷    
معاون امنیتی دادستان تهران با اشاره به اینکه 10 نفر از مدیران در پرونده های مرتبط با تجاوز به اراضی در بازداشت هستند، گفت: شهرداری ها بودجه خود را براساس حریم فروشی تعیین می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۱    
کیا برای جلب توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه خودروی ژنو، مدل چهارسرنشین اسپرت اسپیس را با بدنه ای منحصربه فرد که چیزی بین استیشن و فست بک به نظر می رسد، طراحی کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۵    
در حاشیه جدیدترین سریال مهران مدیری، قرار است در ایام نوروز ساعت 23:15 از شبکه سه سیما پخش شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۸    
مدیر گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه علم تغذیه نگاه مثبتی به شیرینی ندارد، گفت: متاسفانه در تولید شیرینی از شکری استفاده می شود که متخصصین تغذیه آن را "سم شیرین" و یا "قاتل ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۲    
در شرایطی که دو سال متمادی است که قیمت بلیت سالن های سینما افزایش نیافته است، شاهد افزایش قیمت بلیت سینماها در نوروز 94 خواهیم بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۶    
در مجموع 10هزار و 844 دستگاه خودروی هیوندای سانتافه وارد کشور شده است و به این ترتیب این خودرو توانست عنوان نخست در میان خودروهای وارد شده به کشور را از آن خود کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۰    
نایب رئیس شورای ملی زعفران با اشاره به رشد 27 درصدی صادرات طلای سرخ در 11 ماهه امسال، گفت: قیمت زعفران حدود 5 درصد افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۷    
در شرایطی که گردشگری شدن جزیره آشوراده همچنان یکی از مناقشه انگیزترین موضوعات محیط زیستی کشور است، از بندر ترکمن خبر رسیده مسوولان این شهر مهیا کردن اسکان مسافران نوروزی در این جزیره را کلید زده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۴    
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان آنکه میانگین بارندگی های کشور در هفت سال اخیر از 242 به 203 میلی متر کاهش یافته است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۲    
مسافران محترم، ما بر فراز خلیج همیشگی فارس در حال پرواز هستیم. این جمله ای است که دل مان را برای یک فرود جانانه بر روی آب های نیلگون قرص می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۶    
همزمان با روند بهره برداری از نسل سوم و چهارم تلفن همراه و استفاده بدون حد و مرز کاربران از اینترنت پر سرعت بی سیم در هر شرایط زمانی و مکانی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۳    
علی اوجی در اینستاگرامش این عکس را منتشر کرد و نوشت: مگه داریم اصلا ... عید همگی پیشاپیش مبارک. از 6 فروردین با سریال در حاشیه آخرین ساخته مهران مدیری ساعت 11 شبکه 3 مهمان خونه های شما هستیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۶    
با اعلام حداقل دستمزد سال آینده کارگران و مشمولان قانون کار، حداقل عیدی سال آینده یک میلیون و 424 هزارتومان و حداکثر نیز 2 میلیون و 137 هزارتومان خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۶    
اگر بخواهید همچون خانه با لپ تاپ و گجت های دیگر به شبکه دسترسی داشته باشید و از خالی شدن باتری نگرانی نداشته باشید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۰    
انتخابات اتاق بازرگانی تهران و شهرستان ها بعد از کش و قوس فراوان به پایان رسید و ائتلاف برای فردا با کسب 35 کرسی از 40 کرسی ممکن اتاق تهران پیروز قاطع انتخابات نام گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۷    
نماینده سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: یکی از پلاک های پروژه شاندیز، وقفی است و وقتی موضوع را بررسی کردیم، متوجه شدیم سازمان منابع طبیعی مجوز داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۴    
هنوز چند روزی به بهار باقی مانده، نوبرانه های میوه به بازار آمده اند. میوه هایی که اگرچه طرفداران بالایی دارند، اما هنوز نتوانسته اند مشتریان زیادی به خود جلب کنند، چراکه قیمتشان همچنان بالا است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۴    
قیمت جهانی نفت در معاملات روز دوشنبه با کاهش روبرو شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۸    
تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر یک کشته برجای گذاشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۸    
گوشی های جدید مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز فون در انگلستان قیمت خورد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت های هواپیمایی، فرودگاه ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به ممنوعیت فروش بلیت چارتری به صورت تک اعلام کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۶    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از بازشماری 11 درصد از کل آرای انتخابات اتاق بازرگانی تهران به درخواست برخی متقاضیان خبر داد و گفت: نتیجه شمارش دستی و ماشینی آرا یکسان بوده و شبهات برطرف شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۳    
متوسط قیمت مسکن در 11ماه سال93 رقمی معادل 3/ 3 درصد نسبت به سال92 افزایش پیدا کرد اما سطح قیمت در پایان بهمن 8/ 1 درصد نسبت به ابتدای فروردین کاهش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل دفتر امور بیمارستان های وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که ممنوعیت پیوند کلیه در بیمارستان های خصوصی موقت است، نسبت به اعلامیه های فروش کلیه هشدار داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمهیدات نوروزی این وزارتخانه را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۴    
سرپرست ایستگاه تحقیقات جهاد کشاورزی ساوه گفت: تولید یک چهارم انار مصرفی مردم دنیا در اختیار ایران است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۱    
برای هر فرزند در سال 94 ماهیانه 71242 تومان و دو فرزند 142485 تومان به عنوان حق اولاد، به حقوق کارگران افزوده می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۱    
رئیس اتحادیه گوشت گاوی از ثبات قیمت گوشت تا پایان سال خبر داد و گفت: قیمت هرکیلوگرم گوشت گوساله به صورت مخلوط 30 هزارتومان و گوشت گوساله صاف درجه یک 34 هزارتومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۱    
مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران در آخرین نشست خبری در سال 1393 خود به تشریح عملکرد بورس در سال جاری پرداخت و برنامه های سال آینده را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۸    
اگرچه تولید خودرو به گواه آمارها از رشد حدود 60 درصدی برخوردار بوده، اما قیمت انواع خودرو و کاهش قدرت خرید مردم، بازار شب عید فروشندگان را کسادتر از قبل کرده و رکود در بازار همچنان پابرجا است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۸    
برخی از بنگاهداران املاک در تهران درباره آینده بازار مسکن می گویند: مدت زمان زیادی است که بازار مسکن در رکود و همچنین قیمت های پیشنهادی فروش در ثبات به سر می برند و اگر این روند ادامه داشته باشد بعید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی از آماده سازی بیش از 4 هزار دوربین ثبت تخلفات در طرح نوروزی پلیس راهور خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۲    
شورای نگهبان امروز (دوشنبه) قانون بودجه سال 94 کل کشور را تایید کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۶    
در پی مطرح شدن مسائلی مبنی بر توزیع بنزین با ترکیب آب در جایگاه های عرضه سوخت، رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت ضمن توضیح چگونگی تشخیص آب موجود در بنزین تاکید کرد که بنزین توزیعی در جایگاه ها دارای ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۰    
معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران هشدارها و توصیه هایی را برای پشت سر گذاشتن چهارشنبه سوری آرام و بی خطر به شهروندان ارائه کرد و یادآوری کرد که تنها 250 گرم از مواد منفجره می ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۰    
مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست و پرنده شناس گفت:صدای انفجار ترقه و نارنجک در مراسم چهارشنبه سوری سبب سکته و مرگ پرندگان می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۷    
مردی جوان که پس از شنیدن جواب رد از خانواده دختر مورد علاقه اش، اقدام به انتشارتصاویر خصوصی و خانوادگی وی در فضای مجازی کرده بود، توسط پلیس فتای شهرستان سقز استان کردستان دستگیر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۴    
شرکت یاهو به دنبال ارائه خدمات جدیدی است که کلمات عبور را به گوشی کاربران می فرستد و نیاز به حفظ کردن این کلمات را برطرف می سازد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۵    
شورایعالی کار در نشست شب گذشته با نگاهی یکسان دستمزد سال آینده تمام سطوح کارگری را با 17 درصد افزایش اعلام کرد در حالی که طی سال های گذشته افزایش سایر سطوح برای ایجاد عدالت کمتر از حداقل بگیرها اعمال ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۵    
امسال به دلیل سرمازدگی، تولید فندق در کشور نصف شده است و در پی افزایش تقاضای خرید برای ایام نوروز، قیمت این خشکبار افزایش یافته و مغز فندق به کیلویی 80 تا 100 هزار تومان رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
داروخانه های مرکزی و شماره دو هلال احمر در تهرانپارس و فوق تخصصی و تک نسخه ای هلال احمر روز جمعه 29 اسفند به منظور انبارگردانی تعطیل می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۶    
دبیرکل کانون صرافان کشور درخصوص دلایل کاهش نرخ ارز در بازار آزاد، گفت: اعلام خبرهای مثبت هسته ای و به نتیجه رسیدن توافقات ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه بخش صنعت در 9 ماه گذشته رشد 6.2 درصدی داشته است، گفت: تعرفه واردات کالا باید افزایش پیدا کند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۰    
جدیدترین اثر محسن یگانه به نام نا امیدم میکنی منتشر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۴    
رشد اقتصادی کشور در نه ماهه سال 1393 به 3.6 درصد رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۱    
تولید خودروهای سواری به مرز 881 هزار و 467 دستگاه رسید که در مقایسه با 11 ماهه سال 92 رشد 58 درصدی را نشان می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۱    
150 جشنواره و مراسم منطقه ای، ملی و بین المللی فرانسه به دلیل بحران مالی و قطع یارانه های دولتی برگزار نخواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۸    
معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از 4 هزار هکتار از باغ های تهران در 10 سال اخیر تخریب شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۵    
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه مرغ گرم با قیمت 6980 تومان خبر داد و گفت: ساعت کار میادین در روزهای پایانی سال افزایش می یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۶    
دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران گفت: با تامین به موقع روغن خام و روغن نباتی مورد نیاز کشور طی سالجاری ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۰    
قبلا اعلام شده بود که استفاده از سیگارهای الکترونیک در کانادا، استرالیا و برخی ایالت های آمریکایی ممنوع شده و اخیرا نیز استفاده از آنها در اداره ها و خودروهای آلمان نیز ممنوع اعلام شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پالایشگاه های کشور را مشروط به پرداخت و تسویه وجوه نفت خام و میعانات گازی خریداری شده، مجاز به صادرات فرآورده های نفتی مازاد بر نیاز داخلی کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۷    
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه متأسفانه هنوز بخش های مختلف اطلاعات لازم را به این شورا ارسال نکرده اند، گفت: صدرو رأی نهایی شورای رقابت برای پرونده رانت 650 میلیون یورویی به سال آینده موکول شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۴    
جانشین گوشی ال جی G3 ساخته و از آوریل روانه بازارهای جهانی خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
بر اساس آمار مرکز آمار ایران شاخص کل قیمت محصولات مرغداری های صنعتی کشور در سال 1392 نسبت به سال قبل از آن بیش از 36 درصد افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۸    
به عقیده برخی دانشمندان ، یکی از مهم ترین و شایع ترین بیماری های قرن 21 است.درمان برای ین بیماری به وسیله مواد طبیعی از طریق کشتن سلول های سرطانی و تخریب منبع متابولیسم آنهاست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۵    
به نظر می رسد که برند چینی تولید کننده گوشی های هوشمند شیائومی برنامه ای برای ورود به تولید محصولات جدید دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۲    
معاون اتحادیه بارفروشان، قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی جات را در میدان بارفروشان اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۹    
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: از ابتدای سال 93 تا امروز 588 طلافروشی تعطیل شده اند که دلیل اصلی آنها راکد بودن بازار می باشد چراکه از نظر اقتصادی این فعالیت صرفه ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۹    
بازار کساد فروش محصولات کشاورزی استان اصفهان این بار به سیب زمینی روی آورده و این در حالی است که فروش سیب زمینی های روسیه ای در کشور هدف این وضعیت را به بارآورده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۹    
وزیر کار با استثنایی خواندن مصوبه جدید شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران گفت: بسته جدید مزد، ضدتورمی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۰    
اگر به هر دلیلی تاکنون کد لغو دریافت پیامک های تبلیغاتی را نفرستاده باشید، احتمالا هر روزه ده ها پیامک با مضامین مختلف تبلیغاتی دریافت می کنید که برخی از آن ها وعده برنده شدن در قرعه کشی و دریافت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۷    
برنج، چای، روغن و قند و شکر که جزو کالاها و نیازهای اساسی مردم محسوب می شوند در آستانه سال جدید تغییر چندانی در قیمت هایشان ایجاد نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۱    
امسال هم به عنوان یکی دیگر از سالهای هدفگذاری شده برای یکسان سازی نرخ ارز بدون دستیابی به این مهم به پایان رسید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۸    
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا شرط 21 ماهه شدن خدمت سربازی در سال آینده را بازگو کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۳    
در آخرین معاملات امروز بازار سکه و طلای تهران ؛ هر قطعه سکه تمام، 9 میلیون 180 هزار ریال ، هر قطعه سکه یک گرمی، 1 میلیون و 830 هزار ریال ،و هر گرم طلای 18 عیار 925 هزار ریال قیمت گذاری شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۳    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، رشد اقتصادی کشور در 9 ماهه سال 1393 به 3.6درصد و ارزش تولید ناخالص داخلی 9 ماهه به 151 هزار میلیارد تومان رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۰    
در این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه های سیاسی-اجتماعی و ورزشی کشور را می توانید ببینید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۰    
درحالی که به صورت سنتی روزهای پایانی اسفندماه با افزایش قیمت دلار همراه می شود ولی امسال بهای دلار در بازار کاهش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۷    
مدیر عامل سازمان رفاه و خدمات رفاهی شهرداری تهران جزئیات تورهای 16گانه تهران را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۷    
یک شرکت پزشکی، دستگاهی برای مشاهده بهتر وریدهای بیمار برای تزریق آمپول تولید کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۴    
نمایندگان مجلس برای شناسایی افراد ثروتمند به منظور حذف از لیست 76 میلیون نفری دریافت کنندگان یارانه نقدی، چهار معیار شرایط اقلیمی ، بعد خانوار ، محل سکونت و میزان درآمد خانوار را تعیین کردند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۱    
مدیر شبکه سه سیما برنامه تحویل سال این شبکه را متفاوت از برنامه های کلیشه ای خواند و گفت: امسال چهره ها به معنای رویه ای که در سال های قبل بوده اند در برنامه تحویل سال حاضر نمی شوند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۳    
در جلسه شورای عالی کار، نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت حداقل دستمزد سال آینده مشمولان قانون کار را با 17 درصد افزایش نسبت به سال جاری معادل 712425 تومان تعیین و تصویب کردند.
  • ۱