دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۵:۴۸Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 13 اسفند 1393 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 30 بهمن 1393 صبحانه انلاین 1 اسفند 1393 صبحانه انلاین 2 اسفند 1393 صبحانه انلاین 3 اسفند 1393 صبحانه انلاین 4 اسفند 1393 صبحانه انلاین 5 اسفند 1393 صبحانه انلاین 6 اسفند 1393 صبحانه انلاین 7 اسفند 1393 صبحانه انلاین 10 اسفند 1393 صبحانه انلاین 11 اسفند 1393 صبحانه انلاین 12 اسفند 1393 صبحانه انلاین 13 اسفند 1393 صبحانه انلاین 14 اسفند 1393 صبحانه انلاین 15 اسفند 1393 صبحانه انلاین 16 اسفند 1393 صبحانه انلاین 17 اسفند 1393 صبحانه انلاین 18 اسفند 1393 صبحانه انلاین 19 اسفند 1393 صبحانه انلاین 20 اسفند 1393 صبحانه انلاین 21 اسفند 1393 صبحانه انلاین 22 اسفند 1393 صبحانه انلاین 23 اسفند 1393 صبحانه انلاین 24 اسفند 1393 صبحانه انلاین 25 اسفند 1393 صبحانه انلاین 26 اسفند 1393 صبحانه انلاین 27 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1393 صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۲    
امیر جعفری، بازیگر سینما در صفحه اینستاگرام خود در قبال مواضع نتانیاهو، رئیس رژیم صهیونیستی درباره کشورمان، عکسی از سردار سلیمانی را منتشر کرد و نوشت: "کابوس نتانیاهو سردارمون حاج قاسم"
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۶    
به گزارش صبحانه ، مهناز افشار با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: اولین مجله با عکس بارداری از مایی که در من است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۱    
یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی و مفسد اقتصادی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر و روانه زندان شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۷    
سهامداران شرکت تبرک ظهر امروز در تجمعی مقابل این شرکت خواستار بازخرید سهام طبق آخرین قیمت تابلو به همراه سود آن شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
چینی ها هم در آستانه بهار بازی ها و سنت هایی دارند که یکی از آنها جنگ سگ ها است. سگ ها باید مثل گلادیاتورها تا پای جان با هم بجنگند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۰    
در حالی جلسه شورای عالی کار با حضور نمایندگان وزرای صنعت و اقتصاد و نماینده بانک مرکزی تعیین شد که جلسه شورای عالی کار بدون نتیجه مشخص از عدد و رقم درباره مزد سال آینده پایان یافت و بررسی نهایی به ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۸    
برنامه های و نشست های متعددی در ITB برپا می شود که کنفرانس های مطبوعاتی، مراسم معرفی محصولات و نشست هایی برای تبادل اطلاعات از آن جمله هستند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۲    
هیات وزیران امروز مصوبات ویژه ای به منظور آبرسانی به مناطق مختلف کشور و استان های مرزی ارائه کرد و وزارت نیرو را موظف کرد 10 ریال از فروش آب شرب شهری و صنعتی را به عنوان سهم سازمان هدفمندی پرداخت کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۹    
نمایشگاه خودروی ژنو 2015 در کشور سوئیس در حال برگزاری است و هر روز نوبت معرفی یکی از برترین محصولات کمپانی های بزرگ خودروسازی در دنیاست ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۶    
مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان محیط زیست یکی از راههای بازدارنده شکار حیوانات در معرض خطر انقراض را افزایش جرائم نقدی شکار غیرمجاز دانست و از افزایش جرائم خسارت جانوران در سال 94 خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۳    
الجی هم خبرهایی مبنی بر تمرکز بر تولید پردازنده بومی خود می دهد اما همچنان در کنار ژیائومی و اچ تی سی به تولید دستگاهی با این پردازنده ادامه می دهد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۳    
15 بیمار در پی تزریق چشمی داروی آواستین ساخت آمریکا در یکی از کلینیک های خصوصی تهران، دچار مشکل بینایی شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۰    
رییس مرکز طرح های کلان ملی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با حضور رییس جمهوری، از خودروی دوستدار طبیعت با عنوان دونیرو که یکی از طرح های کلان ملی فناوری معاونت علمی است رونمایی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۵    
امسال سامسونگ سنت شکنی کرد و برخلاف روال چند سالِ اخیر خود، از طراحی جدیدی در گلکسی اس 6 بهره برد. اما اچ تی سی همان طراحی دو نسل قبل خود را در One M9 نیز تکرار کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۲    
علی رغم اینکه احتمال وقوع توافق هسته ای ایران مانعی برای افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی است اما قیمت نفت 60.70 دلار در هر بشکه معامله شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۹    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: یک درصد از دانش آموزان کشور مصرف کننده موادمخدر هستند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر برنامه ریزی دولت برای ایجاد پایانه بار کشاورزی گفت: روز گذشته مجلس مصوب کرد که 500 میلیارد تومان برای تجهیز راهدارخانه ها به سازمان راهداری اختصاص یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۴    
یک ارائه دهنده ADSL گفت: پس از ورود سرویس های نسل 3 و 4 تلفن همراه پیش بینی می کنیم که تا دو سال آینده درخواست ارتباطات اینترنتی مبتنی بر سیم حذف و ارتباطات ثابت بر رسانه تعاملی و تلویزیون اینترنتی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۱    
یک رقمی برای حداقل مزد سال 94 فعلا تعیین نشده استحاضر در شورای عالی کار با تأکید بر اینکه هنوز روی عدد معینی برای حداقل مزد سال 94 بحثی نشده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۴    
ظاهرا محسن افشانی هم کلاس بازیگری تاسیس کرده و درصدد جذب هنرجو است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۱    
براساس آمار سازمان oica (سازمان بین المللی خودروسازی جهان) طی 2013 میلادی در سراسر جهان 87 میلیون و 354 هزار و 3 دستگاه خودرو تولید شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۵    
عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار گفت: به احتمال زیاد موضوع دریافت کارمزد از کارت خوان های فروشگاهی درسال آینده شکل جدی تری به خود بگیرد و البته این حساسیت وجود دارد که این اتفاق به صورت معقول و ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۲    
هلدینگ پاک شوما، هم زمان با فرارسیدن ایام نوروز و فصل بهار، فروش کولرهای گازی با برند کرال را آغاز کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۷    
با اعلام گزارش عملکرد 9 ماهه بانک سرمایه و پوشش تنها 13درصد ازسود ، نماد این بانک فرابورسی تا قبل پایان سال و با اعلام پیش بینی جدید 93 و اولین سود 94 بعد از 8 ماه باز خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۵    
یک کارشناس ارشد تغذیه نکاتی مهم در مورد استفاده از روغن زیتون را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۵    
تولید خودروی ایران با افزایش 46.7 درصدی در سال 2014 به یک میلیون و 90 هزار و 846 دستگاه رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۱    
گزارش شده که درآمد اچ تی سی در فوریه 2015 به رقم 9.226 میلیارد دلار تایوان معادل 293.9 میلیون دلار امریکا رسیده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
شاخص کل امروز با رشد 18.88 واحدی توانست به کانال 64 هزار واحدی برگردد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۵    
طبق وعده وزیر راه و شهرسازی، طرح سیستم کنترل هوشمند (atc) از نوروز 94 اجرایی خواهد شد. طرحی که در صورت اجرای آن می توان تمام قطارهای فعال در مسیر ریلی ایران را از راه دور هدایت، کنترل و مدیریت کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۵    
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت مدیریت درست منابع بانکی تاکید کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جلسه این شورا از صبح امروز برای بررسی لایحه بودجه سال 1394 آغاز شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق مجوز 102 دفتر خدمات مسافرتی از ابتدای امسال تا پایان بهمن خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
بانک تجارت با افزایش ساعت کار شعب منتخب خود در روزهای پایانی سال به مشتریان خود به صورت ویژه ارائه خدمت می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۹    
بازی جذاب Clash of Clans این روزها طرفداران بسیاری را بدست آورده است و مطالب گوناگونی از آموزش این بازی در فضای نت وجود دارد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۶    
مدیرعامل پارس خودرو از طراحی پلتفرم کلاس C در سایپا خبر داد و اظهارداشت: بر روی این پلتفرم سه مدل هاچ بک، کراس و سدان تولید خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۱    
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش قیمت این گوشت در بازار خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۰    
مدیران خودروسازی دورنمای ظهور اپل و گوگل را به عنوان رقبایشان جدی گرفته اند حتی اگر قصد داشته باشند با این دو شرکت همکاری کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۷    
بدنبال عرضه موفق خودرو سورن ELX ، مدل جدید این محصول برای پاسخگویی به نیاز مشتریان با کد کلاس 57511 به زودی عرضه خواھد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۱    
در بازار امروز - چهارشنبه - قیمت سکه تمام 980 هزار و 500 تومان و هر دلار آمریکا 3412 تومان داد و ستد می شود که نسبت به روز قبل کاهش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۱    
این خودروها، خودروهایی دو در با ظرفیت دو یا چهار سرنشین هستند که تفاوت اصلی آن با خودروهای سدان در طول در جلو ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۹    
سامسونگ یک سنسور 8 مگاپیکسلی جدید را برای دوربین جلوی گوشی های هوشمند معرفی کرده است. این سنسور که S5K4H5YB نام دارد و قرار است از فناوری ISOCELL در آن استفاده شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۹    
در 10 ماهه امسال دو میلیون و 312 هزار و 366 سند مالکیت با رشد 12 درصدی به نسبت مدت مشابه سال 92 در کشور صادر شده که 9/99 درصد از این میزان به صورت سند کاداستری و تک برگ بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۶    
رییس اداره امور نهادهای مالی سازمان بورس، شرایط جدید سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۶    
شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس طی دوره 9 ماهه با اختصاص 517 ریال سود به ازای هر سهم معادل 73 درصد از پیش بینی هایش را محقق کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه افزایش نرخ کرایه ها از سال 94 محقق می شود، گفت: 100 گشت نظارتی بر عملکرد تاکسیرانان طی ماه جاری فعال خواهند بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
پس از آن که مایکروسافت بخش تلفن های هوشمند لومیا را از نوکیا خرید، به نظر می رسد فنلاندی ها به طور کلی تغییر مسیر داده و از ویندوز فون رویگردان شده اند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۴    
گوگل با ارائه خدمات مخابراتی و بی سیم جدید و رقابت با اپراتورهای تلفن همراه به دنبال متحول کردن اینترنت است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
آمار نشان می دهد که برای محبوب شدن بیشتر نسخه اندروید 5 حداقل یک سال زمان لازم است چرا که همین موضوع برای اندروید 4.4 نیز وجود داشت و حالا پس از یک سال محبوبیت آن به 41 درصد رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
هرچند هنوز هیچ یک از طرح های تسهیلاتی دولت یازدهم در حوزه مسکن اجرایی نشده و به احتمال قوی ارائه وام مسکن با نرخ های جدید به سال آینده موکول خواهد شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۲    
نمایندگان بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خواستار آزادسازی واردات اینترنت (پهنای باند) و انحصارشکنی شرکت ارتباطات زیرساخت شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مصرف مداوم جوش شیرین در نان سرطان زاست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۹    
طبق تصویر بالا، عنوان متال گیر سالید 5 در تاریخ اول سپتامبر 2015 میلادی (دهم شهریور 1394) در سراسر جهان عرضه خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۶    
رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو از دپوی داروهای وارداتی در گمرک خبر داد و گفت: رویه وزارت بهداشت در حال حاضر این است که به واردات دارو مجوز می دهد اما اگر موجودی یک دارو در بازار کافی باشد به آن دارو ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۶    
امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی اولین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۳    
فرمانده انتظامی رامیان از دستگیری فردی که با استفاده از شناسنامه جعلی برای خود و شش عضو دیگر خانواده اش یارانه دریافت می کرد، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۷    
شرکت سونی امروز در جریان همایش توسعه دهندگان بازی 2015 در شهر سان فرانسیسکو رسما اعلام کرد که تا کنون بیش از 20.2 میلیون دستگاه کنسول پلی استیشن 4 در سراسر جهان به فروش رفته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۷    
رئیس سازمان غذا و دارو اولویت سال 94 سازمان بهداشت را تأمین سلامت و ایمنی مواد غذایی و اصلاح تغذیه ایرانیان عنوان کرد و گفت: ایرانیان به طور میانگین 20 درصد کالری بالا دریافت می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
رییس سازمان امور اراضی گفت: مجری پروژه فرودگاه بین المللی قم قبل از طی مراحل قانونی اقدام به ساخت و فروش سهام خود به مردم کرده که کاملا غیرقانونی است و این فرودگاه از نظر قانونی رسمیت ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به اینکه می توان با دریافت عوارض سوخت هزینه نگهداری راه ها را تامین کرد، گفت: باید زمان بازگشت سرمایه بخش خصوصی را با تعیین رقم عوارض تضمین کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۲    
خارج شدن از باند ایرباس 330 ترکیش ایرلاین در فرودگاه کاتماندو در صبح امروز .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۲    
با ادامه روند کاهشی تورم در بیش از یکسال گذشته، در 11 ماهه اول امسال 15 درصد از نرخ آن کاسته شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۶    
رئیس پلیس بین الملل ناجا با تأکید بر اینکه دستگیری خاوری منوط به حکم مقامات قضایی کانادا است، گفت: برای مهرگان امیر خسروی هم اعلان قرمز صادر شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۱    
رئیس سندیکای صنعت برق با بیان اینکه خاموشی در تابستان سال آینده قطعی است گفت:صنعت برق در سال آینده در رکود عمیقی فرو خواهد رفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۸    
افزایش سازگاری خودروها با دنیای فناوری اطلاعات سفارش دادن پیتزا با استفاده از امکانات نصب شده بر روی داشبورد خودروها را نیز ممکن کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۸    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در برخی از کیوسک های روزنامه فروشی لباس به فروش می رسد، گفت: باید در زمینه ساماندهی کیوسک ها اقدامات لازم انجام شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۲    
در تصویر زیر شما یک موستانگ شلبی را مشاهده می کنید که جدای از رنگ خاصش یک تیونینگ استثنایی هم با استفاده از نئون شده است. این سبک از اسپرت کردن خودرو را TRON می نامند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۲    
با تعیین تکلیف قطعه اول آزادراه تهران - شمال بین وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و پیمانکار چینی قطعه 4 این آزادراه برای مسافران نوروزی بازگشایی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۶    
شرکت سامسونگ در کنگره جهانی موبایل امسال دست به معرفی دو پرچمدار جدید زد. گلکسی اس 6 و اس 6 اج نقاط مشترک زیادی با یکدیگر دارند با این وجود وجه تمایزاتی در وزن، رنگ های مخصوص و ابعاد آن ها وجود دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۰    
رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت: با مجوز های جدید ارائه دهندگان خدمات اینترنتی، هزینه های شرکت های اینترنتی 17 تا 20 درصد قیمت های نهایی افزایش پیدا می کند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۴    
طلا در بازار جهانی در پی کاهش ارزش دلار که از این فلز گرانبها پشتیبانی کرد، روند نزولی دو روز گذشته را متوقف کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۴    
با رسیدن به روزهای پایانی سال و قرار گرفتن در آستانه سال نو با قطعیت بیشتری می توان برنامه های اقتصادی دولت را ارزیابی کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۴    
مدیر کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بیمه مسئولیت به خون بهای کارگران تبدیل شده است، گفت: بیش از 85 درصد حوادث ناشی از کار به عوامل انسانی برمی گردد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۱    
نشست خبری مدیرعامل بورس کدیرعامل بورس کالا از معاملات بین المللی برخی کالاهای صادراتی بورس کالا خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۱    
درحالی با ثبت نام مجدد از متقاضیان دریافت یارانه نقدی تعدادی موفق به ثبت نام نشده و دچار مشکل شدند که قانون بودجه سال آینده دولت را موظف کرده تا این افراد را به لیست یارانه بگیران خود اضافه کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۲    
بلاگ رسمی توسعه دهندگان اندروید از آپدیت جدید گوگل پلی سرویس خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۲    
حذف نماد انرژی هسته ای از اسکناس 5 هزارتومانی خبرساز شد تا منتقدان از دولت این سوال را داشته باشند که چرا در بحبوحه مذاکرات هسته ای باید این کار انجام شود؟ رابطه بین دولت ها و اسکانس چیست؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۰    
نمایشگاه خودروی ژنو 2015 در کشور سوئیس در حال برگزاری است و هر روز نوبت معرفی یکی از برترین محصولات کمپانی های بزرگ خودروسازی در دنیاست ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۴    
با وجود تداوم روزهای منفی و رکود در بازار سرمایه شاهد افزایش آرام آرام حجم معاملات هستیم که این امر حاکی از اعتقاد قلبی معامله گران حاضر در بورس به بازار سرمایه است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۱    
با گذر امروز دلار از 2780 تومان، فاصله این ارز با نرخ بازار آزاد به 650 تومان رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۳    
رییس اتحادیه خشکبار و آجیل فروشان تهران اعلام کرد: با وجود افزایش تقاضا در این ایام، قیمت انواع خشکبار تا پایان سال تغییری نمی کند و واحد های صنفی در دی و بهمن ماه اجناس خود را تهیه کرده اند و مشکلی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۷    
حسین خزلی خرازی که در فاصله ی سالهای 1383 تا 1387 مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی بود با حکم دکتر مرتضی شهیدزاده مدیرعامل بانک کشاورزی، مجدداً به سمت مدیرعاملی این کارگزاری منصوب شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۱    
همچنین در دستورالعمل فوق اعلام شده که عنوان نمایشگاهی مربوطه یا مشابه آن در برنامه و تقویم سالانه نمایشگاهی رسمی دائمی یا موقت استانی پیش بینی نشده باشد و نظر دبیرخانه صدور مجوز از جهت رعایت عدم هم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۵    
دریافت حق انتفاع از اساس محل اشکال است اما آنچه که به تصویب رسیده است بهتر و شفاف تر از مصوبه سال گذشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۵    
گرانی های ایام نوروز و روزهای پیش از آن یک وعده همیشگی است که دیر یا زود بازار را تحت پوشش خود قرار می دهد و این روزها کم کم زمزمه های ورود گرانی به بازار بوشهر شنیده می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۲    
میانگین کیفیت وانت های تولیدی در بهمن ماه امسال افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۹    
سرپرست دفتر بیمه های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از احتمال تشکیل جلسه شورای عالی بیمه تا پایان سال خبر داد و گفت: تعیین تعرفه های درمان سال 94 در دستور کار این جلسه است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۹    
بعد از افزایش 8 هزار تومانی قیمت اوراق تسهلات مسکن در هفته گذشته، قیمت این اوراق در هفته جاری متعادل تر شد و به همان قیمت 80 هزار تومان رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۶    
همراه اول اعلام کرد: با توجه به اجرای تجربه سیم کارت کودک در جهان، اجرای این طرح در ایران نیز سخت نیست. هم اکنون این طرح در مرحله عقد قرارداد و نهایی شدن سرویس های روی این سیم کارت است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۷    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برای مبارزه با فساد باید هزینه کرد گفت: در مقابل مسائلی مانند پرونده بابک زنجانی یا باید سکوت کرد و یا پذیرفت که بی سابقه ترین فسادها رخ داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۷    
رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری عامل راه اندازی یک سایت اینترنتی که اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه و منفجره کرده بود، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۴    
دبیر انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر از بی نیازی کشور از واردات شکر تا ابتدای پاییز سال آینده خبر داد و گفت: علی رغم این که قیمت شکر برای امسال کیلویی 2100 تومان مصوب و اعلام شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۵    
رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی استان تهران از افزایش 10 تا 12 درصدی قیمت گوشت منجمد برزیلی خبر داد و درباره دلیل آن توضیح داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۲    
در پی افزایش قیمت برخی از برندهای دستمال کاغذی در بازار مصرف، رییس انجمن صنایع سلولزی اعلام کرد که در سال جاری مجوز افزایش قیمت برای دستمال کاغذی نداشتیم و با تعیین سقف قیمت در سال گذشته ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۸    
در این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه های سیاسی-اجتماعی و ورزشی کشور را می توانید ببینید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۲    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت مطالبات فرهنگیان پیش از پایان سال 93 گفت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان اوایل سال 94 پرداخت می شود.
  • ۱