شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۰۰Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 11 اسفند 1393 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 30 بهمن 1393 صبحانه انلاین 1 اسفند 1393 صبحانه انلاین 2 اسفند 1393 صبحانه انلاین 3 اسفند 1393 صبحانه انلاین 4 اسفند 1393 صبحانه انلاین 5 اسفند 1393 صبحانه انلاین 6 اسفند 1393 صبحانه انلاین 7 اسفند 1393 صبحانه انلاین 10 اسفند 1393 صبحانه انلاین 11 اسفند 1393 صبحانه انلاین 12 اسفند 1393 صبحانه انلاین 13 اسفند 1393 صبحانه انلاین 14 اسفند 1393 صبحانه انلاین 15 اسفند 1393 صبحانه انلاین 16 اسفند 1393 صبحانه انلاین 17 اسفند 1393 صبحانه انلاین 18 اسفند 1393 صبحانه انلاین 19 اسفند 1393 صبحانه انلاین 20 اسفند 1393 صبحانه انلاین 21 اسفند 1393 صبحانه انلاین 22 اسفند 1393 صبحانه انلاین 23 اسفند 1393 صبحانه انلاین 24 اسفند 1393 صبحانه انلاین 25 اسفند 1393 صبحانه انلاین 26 اسفند 1393 صبحانه انلاین 27 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1393 صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۵    
همیشه سعی کنید از سرهنگ آزمون گیرنده غول نسازید که شب و روز رو از آدم می گیره و باید بیشتر وقت گرانبهاتون در مسیر آموزشگاه بگذرد! از این حرف ها بگذریم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۳    
طرح جدید اسکناس 5000 تومانی با موضوع سر در دانشگاه تهران رونمایی شد و احتمالا در بهار سال 1394 منتشر می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: صندوق منطقه ای مقابله با گرد و غبار باید در کشورها تشکیل شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۶    
در حالی که حدودا یک هفته ای می شود که فیلمبرداری "کلاه قرمزی94′′ برای پخش در ایام نوروز آغاز شده؛ همچنان شنیده های فراوانی درباره دلایل تاخیر در آغاز فیلمبرداری به گوش می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۳    
حکم قصاص فرد اسیدپاش به داود روشنایی که پیشتر اذن آن از رییس دستگاه قضا گرفته شده بود، ساعت 9 صبح فردا (سه شنبه) در زندان رجایی شهر اجرا می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۰    
جوان کرمانشاهی که با پاسخ نه از سوی دختر مورد علاقه اش مواجه شد، صفحه ای جعلی به نام وی در شبکه اجتماعی وایبر درست کرد و با انتشار عکس و پیام های تهدید آمیز قصد انتقامجویی را داشت اما در دام پلیس ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
شوک این هفته، هک شدن صفحه ارسلان قاسمی بود که آقای هکر با انتشار عکس های خصوصی و شخصی و خانوادگی او، حسابی با آبروی ارسلان بازی کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
جلسه سیاست گذاری کلی نحوه قیمت گذاری کالاها فردا در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برگزار می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۱    
شاید مشابه این تصویر را به کرات دیده باشید، روباهی و شغالی با دم بریده شده، یا گرگی به دار آویخته شده و یا پلنگی که آتش زده شده تا درس عبرتی باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۲    
به تازگی یک نوع لاک ناخن طلای 18 عیار به بازار آمده است که به قیمت 120 هزار تومان در یک شیشه کوچک فروخته می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۲    
در روز جاری 87 میلیون و 770 هزار ورقه بهادار در 16 هزار و 198 نوبت در فرابورس ایران خرید و فروش شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۶    
امسال سال سایت های فروش اینترنتی بود؛ چندتایی شان به ضرب و زور تبلیغ به تلویزیون و ایستگاه های مترو راه پیدا کردند و شایعه های زیادی درباره ثروت عجیب و غریب یکی از آنها شنیدیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۸    
رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: بر اساس آخرین مصوبه دولت قرار بر این شده که به هیچ عنوان با ارز مبادله ای فولاد وارد کشور نشود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۲    
مایکروسافت از صفحه کلید جدید بلوتوث و تاشو خود رونمایی کرد. این کیبورد بلوتوث می تواند به آیپد، آیفون و دستگاه های اندرویدی و ویندوزی به راحتی متصل شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۹    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نشستی با اساتید دانشگاه، راهکارهای توسعه بازار سرمایه را بررسی کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۰    
رئیس کمیسیون بازرگانی ائتلاف ایرانی آباد با بیان اینکه خصوصی سازی به این دلیل موفق نبود که کار به دست افراد متعهد سپرده نشد، گفت: بانک ها با پرداخت های وام 30 درصدی جامعه را ربوی می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۱    
دقایقی پیش و در خلال کنفرانس مایکروسافت در کنگره جهانی موبایل، مایکروسافت از دو گوشی رده پایین لومیا پرده برداشت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۵    
مدیرعامل کشتیرانی والفجر از آمادگی این شرکت جهت جابه جایی مسافران دریایی در دوره نوروز خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی قوه قضاییه در هفتاد و ششمین نشست خبری خود درباره پرونده بیمه توسعه، علت مرخصی رحیمی و رسانه هایی که تصاویر رئیس جمهور اسبق را منتشر کرده بودند توضیحاتی ارائه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۲    
کمپانی کوالکام که بیشتر به خاطر تولید پردازنده های سری اسنپ دراگون مشهور است ایده جدیدی را مطرح کرده که قطعا دنیای فناوری را دستخوش تغییرات اساسی خواهد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۲    
استقبال بیش از 180 هزار نفر برای پرداخت جریمه سربازی، نحوه جریمه فوتبالیست های متخلف و سرباز فراری ها و پاسخ به چند ابهام و چند سوال مخاطبان ایسنا ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۰    
از چای کیسه ای استفاده کرده اید؟ جالب است بدانید وقتی چای کیسه ای در لیوان آب جوش قرار می گیرد، ظرف 10 ثانیه، پررنگ می شود، اما واقعا کدام رنگ است که بتواند در 10 ثانیه آزاد شود؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۰    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 94 واحد افزایش به 63 هزار و 954 واحد رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۷    
یکی از این مدیران ارشد وزارت نفت به دلیل آنکه تابعیت دومش باطل نشود مدتی است که به آمریکا سفر کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۷    
مدیر نظارت بر بازارها و بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: اوراق پاداش سهامداری واحدهای صندوق های قابل معامله (ETF) ها از روز شنبه پذیره نویسی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۷    
بر اساس مصوبه مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران(سهامی عام)، پاداش هیأت مدیره به مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال ناخالص تصویب و مقرر شد توسط هیات مدیره شرکت بین مدیرعامل و اعضای ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۸    
اگر شما هم جزو طرفداران پروپاقرص بازی محبوب کلش آف کلنز بوده باشید، حتما تا به حال، زیاد در مورد هک این بازی شنیده اید: جم بی نهایت، طلا ، اکسیر رایگان!! و احتمالا شما هم برای عقب نماندن از رقبا ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۲    
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو از برنامه ریزی این شرکت برای تولید سه خودروی شاسی بلند خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۶    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور از خرید تضمینی حدود 4 هزار تن گوجه فرنگی از کشاورزان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۶    
رفقا در رستورانِ سام درخشانی در پارک آب و آتش. پیمان قاسمخانی، پژمان جمشیدی و محسن چگینی. آیا سریال پژمان 2 در راه است؟!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۴    
مدیرعامل اتحادیه سراسری صنایع لبنی کشور با تاکید براینکه مصوبه جدیدی برای افزایش قیمت فرآوردهای لبنی صادر نشده است، گفت: نرخ فرآورده های لبنی که توسط برخی کارخانجات به صورت خودسرانه افزایش یافته بود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۶    
با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و سفرهای پیش روی نوروزی، لیست شهرهای تحت پوشش اینترنت پرسرعت موبایل همراه اول و ایرانسل ارائه شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۶    
شهردار تهران گفت: هیچ گاه توقع بیجا از دولت نداریم، طبق قانون 50 درصد هزینه ساخت مترو به عهده دولت است ولی سهم ناچیزی از این درصد پرداخت می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۸    
پس از انتشار پیش بینی 94 پالایشگاه ها نماد پالایشگاه ها بازگشایی خواهد شد و احتمالا بازگشایی قبل از پایان سال 93 انجام خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۸    
"شهریه دانشگاه آزاد اسلامی" تا سال تحصیلی آینده افزایشی نخواهد داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۸    
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد با اشاره به تصویب ابلاغ اساسنامه بانک مهر اقتصاد در شورای پول و اعتبار، گفت: 51 درصد از سهام بانک مهر اقتصاد در فرابورس عرضه خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۵    
عضو انجمن صنفی کارفرمایان سیمان حضور بخش خصوصی و زمینه سازی برای نقش آفرینی آن در مجموعه اقتصاد کشور را راه حل مناسبی برای افزایش سهم بخش های مختلف اقتصاد از جمله بازار سرمایه در توسعه اقتصادی کشور ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۳    
بهای نفت در بازار های جهانی امروز پس از ثبت اولین افزایش ماهانه از ماه ژوئن، یک درصد کاهش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۳    
گمانه زنی های زیادی برای پیش بینی بازار مسکن در سال آینده وجود دارد اما کارشناسان معتقدند که با ادامه این روند، احتمال شوک قیمتی به بازار مسکن وجود ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۰    
اگر ایرانیان به طور میانگین سالانه 22 هزار تومان برای سفره هف سین خود هزینه کنند، سالانه حدود 523 میلیارد تومان از جیب ایرانیان صرف سفره هفت سین می شود که این رقم معادل یارانه بیش از 11 میلیون ایرانی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۰    
معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار از عرضه اوراق پاداش سهامداری طی هفته آینده خبر داد و گفت: این اوراق 2 رگه یا ممتاز است که برای یک دوره حدودا یکساله بازدهی 30درصدی را تضمین می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۱    
سونی دقایقی پیش از گوشی هوشمند اکسپریا M4 آکوا و تبلت اکسپریا زد 4 رونمایی کرد. اکسپریا زد 4 تبلت تنها 6 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۱    
به گفته یکی از کارشناسان فروش خودرو، BMW مدل 760Li Alpina از خودروهای 12 سیلندری است که تنها تعداد دو دستگاه از آن در تهران برای فروش وجود دارد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۵    
ال جی در جریان کنگره ی جهانی موبایل، از دو گوشی هوشمند رده پایین رونمایی کرد. این گوشی های هوشمند شامل Leon و Joy است که در زمره ی آخرین محصولات ارزان قیمت سری L قرار دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۹    
یک فعال بازار سرمایه عوامل افت بورس را تشریح کرد و سال 1394 را در صورت رفع ابهامات،سال رویایی برای بازار سرمایه دانست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۶    
محصول ویژه بلاک اند راک که به نام گالونایز S2 گلد 24K دیلاکس شناخته می شود از مواد بسیار با کیفیت مانند آلومینیوم مورد استفاده در صنعت هوانوردی و چرم مرغوب شکل گرفته و دارای پوشش طلای 24 عیار روی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
شبکه اجتماعی گوگل پلاس فراز و نشیب های زیادی را در طول سال های اخیر پشت سر گذاشته است. آپریل 2014، دیوید بس بریس ریاست گوگل پلاس را برعهده گرفت و در اولین اظهار نظر های خود گفت گوگل در حال سرمایه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
دقایقی پیش کنفرانس مایکروسافت در جریان برگزاری کنگره ی جهانی موبایل آغاز شد و ردموندی ها در جریان این مراسم از گوشی هوشمند لومیا 640 و 640XL رونمایی کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
صدای عشق نام جدیدترین اثر بابک جهانبخش است که به تازگی منتشر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
گردشگران خارجی ترکیه در سال گذشته بالغ بر 6.5 میلیارد دلار در این کشور پول غذا داده اند که این رقم قابل توجه، معادل کل درآمد گردشگری ایران از ورود مسافران خارجی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
موزیلا همواره به سیستم عامل فایرفاکس به چشم یک پلتفرم جایگزین برای گوشی های هوشمند رده پایین نگاه می کند، ولی حالا به نظر می رسد که به بازار گوشی های خاص نیز توجه دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۵    
در تصویر زیر یک آئودی با پلاک منطقه آزاد تجاری را مشاهده می کنید که بر اثر تصادف شدید با یک 206 به طرز شدیدی آسیب دیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۲    
معاون وزیرنیرو با اشاره به افزایش قیمت برق از اول اسفند،گفت:مجلس در بررسی بودجه سال 93 اجازه افزایش 38درصدی را داده بود که با افزایش 10درصدی اخیر تا 32درصد اعمال شده است و هنوز کامل نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان تهران با اشاره به افزایش 10درصدی جابجایی مسافران توسط ناوگان جاده ای استان تهران در نوروز 94 به برنامه ریزی برای رشد 25 درصدی ناوگان این استان اشاره کرد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۰    
با تصویب مجلس جرایم مشمولان غایب برای صدور کارت معافیت خدمت سربازی مشخص شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۷    
با تصویب نمایندگان، تسهیلات به ازای هر واحد مسکونی در شهرهای با جمعیت بیش از یک میلیون نفر، 72 میلیون، مراکز استان ها، 60 میلیون، سایر شهرها 50 میلیون ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۴    
شاسی بلندهای ارزان برای خریداران معمولی، لیموزین ها و خودروهای اسپورت گران قیمت برای مشتری های میلیونر در نمایشگاه ژنو در هفته جاری به رقابت می پردازند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۱    
نمایندگان مجلس مصوب کردند سال آینده نباید به کارکنان دولت حق جلسه و پاداش پرداخت شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۸    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: افزایش شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) 13.9 درصد می باشد که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (13.8) افزایش یافته است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۸    
شرکت IKEA بزرگترین سازنده مبلمان خانگی فناوری شارژ بی سیم را به تولیدات خود پیوند زد و خریداران محصولات خود را از استفاده از کابل برای شارژ گوشی و تبلت و ... معاف کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۸    
دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چیپس و اسنک ایران گفت: با توجه به اینکه چیپس و اسنک جزو کالاهای اساسی محسوب نمی شوند با کاهش یافتن قدرت خرید مردم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۸    
رییس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی به سهم 97 درصدی تولید داخل در بازار دارو اشاره کرد و از ظرفیت خالی 50 درصدی شرکتهای تولیدکننده دارو خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۲    
کماکان این روزها شاهد این هستیم که حجم معاملات روزانه در مقایسه با روزهای مشابه سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته و طبیعتا ریسک نقدشوندگی بازار نسبت به دوره مشابه گذشته افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۲    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه قاچاقچیان از افراد شرور محسوب می شوند و با تروریست ها ارتباط دارند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۲    
نشست تخصصی سازمان بورس و اوراق بهادار با اساتید گروه مالی و حسابداری دانشکده مدیریت و حسابداری شهید بهشتی برگزار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۹    
قیمت طلا در بازار جهانی با تقاضای قوی از سوی خریداران چین که دومین مصرف کننده بزرگ این فلز زرد است، به بالاترین سطح در دو هفته گذشته صعود کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۵    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه انقلاب ثمره خون شهداست، گفت: نباید با سهل انگاری بگذاریم پول های کثیف وارد سیاست شده و تروریست ها و قاچاقچیان در کشور صاحب قدرت شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۵    
گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج اکنون بصورت رسمی معرفی شده اند. علاوه بر بخش کیفیت ساخت و طراحی، سامسونگ مانور ویژه ای بر روی دوربین گوشی هوشمند پرچمدار خود داده که در ادامه با نمونه هایی از تصاویر ثبت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه 94 بیش از 2400 میلیارد ریال برای کاهش تصادفات در نظر گرفتند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۲    
تحقیقات یک دهه پزشکان انگلیسی ثابت کرد که ارتباطی میان استفاده از موبایل و به وجود آمدن تومورهای سرطانی در کاربران وجود ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۹    
با دستور رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، بخشنامه ای که روز پنج شنبه از سوی انجمن نظارت صادر شده و اجازه رأی وکالتی را در انتخابات اتاق بازرگانی می داد، باطل شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۶    
شاخص بورس در مدار 63 هزار و 300 واحدی با حمایت مواجه خواهد شد که این امر می تواند بازگشت بازار سهام را در پی داشته باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۲    
رییس جمهوری در حاشیه مراسم افتتاح قطعه اول آزادراه حرم تا حرم رسما کلنگ یک پروژه مهم راه آهن را نیز به زمین زد. پروژه ای که طبق اعلام شرکت ساخت، 65 درصد از آن را پیمانکار ایرانی خواهد ساخت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۲    
موضوع اصلی مورد بحث در نمایشگاه خودروی ژنو احتمالا خودروی اپل خواهد بود که حتی ممکن است هرگز ساخته نشود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۹    
عکس یادگاری دسته جمعی چهره ها در پایان بازدید از مرکز خیریه کامرانی.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۷    
بهرام رادان و جمعی دیگر از بازیگران کشورمان به آسایشگاه سالمندان رفته اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۷    
امروز، 100 کیلوگرم انواع شمش طلای معدن موته در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۴    
گزارش شده که گوشی لومیا 640 XL که به زودی در جریان کنگره جهانی موبایل 2015 بارسلونا از آن رونمایی خواهد شد، در واقع همان لومیا 1330 است که طی ماه های اخیر زیاد از آن شنیده ایم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۴    
خط تولید وانت پی یو وان (جایگزین وانت پیکان) در حالی هفته آینده در ایران خودرو تبریز شروع به کار می کند که برخلاف برنامه ریزی قبلی این شرکت، تولید وانت پیکان متوقف نخواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۱    
معاون توسعه بازار فرابورس ایران با اشاره به وضعیت شرکت سیمان سبزوار، از احتمال تنزل این شرکت به بازارهای پایین تر فرابورس خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۱    
لعیا زنگنه در کنسرت فریدون آسرایی.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۸    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش قیمت مرغ از سه روز آینده خبر داد و گفت: سیر نزولی قیمت مرغ از اواخر هفته جاری شروع شده و تا پایان هفته به کیلویی 7200 تا 7500 تومان خواهد رسید که در حال ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۲    
ایستگاه میدان ولی عصر(عج) بخشی از مسیر خط سه مترو تهران صبح دوشنبه در آیینی با حضور شهردار پایتخت و سایر مدیران شهری به بهره برداری رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۶    
در این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه های سیاسی-اجتماعی و ورزشی کشور را می توانید ببینید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۰    
باید دقت کرد که امید بستن به بارش برف و تدارک جشنواره زمستانی و سپس لغو آن در اثر بارش کم برف دیگر محلی از اعراب ندارد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۴    
به گزارش صبحانه ، کنگره جهانی موبایل بارسلون یا همان MWC یکی از مهمترین رویداد های صنعت موبایل است که به صورت سالیانه برگزار می گردد. ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۸    
در جریان برگزاری کنگره ی جهانی موبایل، مدیاتک تراشه ی 64 بیتی MT8173 را مبتنی بر معماری Cortex-A72 معرفی کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۵    
باگذشت بیش از 4 سال از اعلام برنامه ویژه برای وام مسکن خبرنگاران و البته وعده بانک مرکزی مبنی بر اینکه در صورت کاهش نرخ تورم این طرح به شورای پول و اعتبار خواهد رفت هنوز خبری از این طرح در شورا نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۶    
برخی نمادهای بورسی و فرابورسی با پیام ناظر بازار مشمول توقف، بازگشایی، محدودیت دامنه نوسان و حراج تک قیمتی شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۶    
در ادامه این ابلاغیه 4 اسفندماه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به دستگاههای اجرایی، اعلام شده است که مبلغ هزار و 940 میلیارد ریال از محل ردیف شماره (9- 520000) قانون بودجه سال 1393 کل کشور با ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۳    
درحالیکه ادامه دار شدن قطع و وصل های مکرر ADSL مخابرات صدای مشترکان را درآورده و سابقاً این مشکل ناشی از کمبود IP عنوان می شد ...
  • ۱