جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۰:۲۴Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 8 اسفند 1395 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 2 آذر 1395 صبح قزوین 30 دی 1395 صبح قزوین 30 بهمن 1395 صبح قزوین 1 اسفند 1395 صبح قزوین 2 اسفند 1395 صبح قزوین 3 اسفند 1395 صبح قزوین 4 اسفند 1395 صبح قزوین 5 اسفند 1395 صبح قزوین 6 اسفند 1395 صبح قزوین 7 اسفند 1395 صبح قزوین 8 اسفند 1395 صبح قزوین 9 اسفند 1395 صبح قزوین 10 اسفند 1395 صبح قزوین 11 اسفند 1395 صبح قزوین 12 اسفند 1395 صبح قزوین 13 اسفند 1395 صبح قزوین 14 اسفند 1395 صبح قزوین 15 اسفند 1395 صبح قزوین 16 اسفند 1395 صبح قزوین 17 اسفند 1395 صبح قزوین 18 اسفند 1395 صبح قزوین 19 اسفند 1395 صبح قزوین 20 اسفند 1395 صبح قزوین 21 اسفند 1395 صبح قزوین 22 اسفند 1395 صبح قزوین 23 اسفند 1395 صبح قزوین 24 اسفند 1395 صبح قزوین 25 اسفند 1395 صبح قزوین 26 اسفند 1395 صبح قزوین 27 اسفند 1395 صبح قزوین 28 اسفند 1395 صبح قزوین 29 اسفند 1395 صبح قزوین 30 اسفند 1395 
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۸    
به نظر می رسد اصلی ترین هدف این دیدار القای این موضوع است که بعد از فوت مرحوم هاشمی، رییس دولت اصلاحات همچنان رهبری این جریان را بر عهده دارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۳    
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استان گفت:بزرگترین فستیوال باقلوا و شیرینی سنتی قزوین برگزار می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۵    
اکبر هاشمی رفسنجانی در واکنش به دستگیری مهدی هاشمی گفته است که فرزندان او فرقی با بچه های مردم نداشته و باید بدون تبعیض با آنها برخورد شود/ آخرین مرتبه با دستور مقام قضایی ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۳۰    
دختر شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه گفت: وضعیت چشم پدرم روز به روز بد تر می شود و دولت نیجریه قصد دارد تا وی را عمدا نابینا کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بیان کرد: حادثه انفجار به دلیل عدم انجام هماهنگی های لازم با کارفرما و بی توجهی به رعایت الزامات ایمنی در این حوضچه رخ داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
شجاعت و مقاومت عکاس فلسطینی در مقابل یک سرباز مسلح رژیم صهیونیستی که مانع از عکاسی او شده بود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
در گزارش زیر به موضوع وسوسه شیطان که باعث لغزش انسان می شود و همچنین دعاهایی که باید برای دوری از گناه خوانده شود، می پردازیم
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۰    
به تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می دهد گروه تروریستی داعش به بدن یک سگ مواد منفجره متصل کرده است تا از این حیوان بی گناه برای انجام عملیات انتحاری استفاده کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۰    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه کسانی که از آشتی با جهان دم می زنند از نظر امام خمینی بیمار روانی هستند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۰    
استاندار قزوین با صدور پیامی، صعود تیم والیبال سپهرالکتریک به لیگ برتر باشگاه های کشور را تبریک گفت.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۰    
جوان قزوینی گفت: با توجه به مشکلاتی که داریم؛ من و برادرم به فکر فروش کلیه افتادیم تا شاید بتوانیم زخم های زندگی خود را التیام بخشیم و بیماری خواهرزاده ام را درمان کنیم.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۰    
سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: دولتمردان امتیازات حکومت کردن را می خواهند اما پاسخگو بودن برای آن ها مطلوب نیست زیرا بر این باورند که اگر عملکردشان برای مردم مشخص شود کسی به آن ها رای نخواهد داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۰    
کیفرخواست برای یک مدیر دولتی در قزوین صادر و اتهامات وارد به وی ثابت شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ، علت حادثه انفجار در قزوین را نشت گاز در حوضچه ایستگاه تقلیل فشار شماره سه این شهر اعلام کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در همایش روز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: برای موفقیت در تربیت دینی ، باید باورهایمان را تقویت کنیم.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۰    
در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز بازارچه "عیدانه صنایع دستی" در استانداری قزوین برگزار شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۰    
کارشناس مرکز تخصصی نماز بیان کرد: یکی از دلایل افزایش آمار خودکشی در میان جوانان و به ویژه دانش آموزان عدم تدوین الگوی سالم و نشاط بخش برای آنهاست.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۰    
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 320 میلیون ریال کالای قاچاق خارجی دراستان خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۰    
رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: سواری رانا با خلافی بیش از 90 میلیون ریال در محور بوئین زهرا به ساوه توقیف شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۰    
دبیر جشنواره قصه گوی مهر بیان کرد: دومین جشنواره سراسری قصه گویی مهر امروز(یکشنبه) با همت جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۰    
کارآفرین قزوینی بیان کرد: من و 4 برادر خود با این استخر و زمین کشاورزی روزی خود را از خداوند متعال می گیریم و از این موضوع راضی هستیم و از این استخر 15 نفر درآمد کسب می کنند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۰    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین گفت: همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در قزوین تشییع و خاکسپاری می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۰    
وزیر خارجه کشورمان گفت: لازم است تا جامعه جهانی مقداری راجع به فاجعه انسانی در یمن نیز حساسیتش را بیشتر کند و به دنبال راهکاری موثر برای پایان دادن به این وضعیت اسفبار در یمن باشد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین عنوان کرد: اردوگاه شهید بابایی یکی از پروژه هایی است که در صورت تکمیل آن بستر مناسبی برای فعالیت های پرورشی دانش آموزان ایجاد خواهد شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۰    
کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا با کفش های عجیبی مقابل دوربین عکاسان ظاهر شد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۰    
ششمین جشنواره مد و لباس فجر در تالار وحدت تهران در حال برگزاریست.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۰    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حراج های نوروزی، گفت: شهروندانی که قصد خرید در حراج های اینترنتی نوروزی را دارند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۰    
طرح توطئه و به اصطلاح افشاگری علیه مقامات و ساختار سیاسی ایران برای اثبات ناکارآمدی نظام در بحبوحه بروز کم کاری و سکون مدیریتی عجیب و غریب دولت دکتر روحانی ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۰    
مرحله نهایی رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 با اعلام رمز "یا زهرا" توسط امیر دریادار سیاری از عرشه پیشرفته ترین ناوشکن تمام ایرانی کشور آغاز شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۰    
اگر هنوز معتقدند که در انتخابات 88 تقلب صورت گرفته است، کوتاه آمدن از موضع قبلی و دست آشتی دراز کردن به سمت متهم تقلب چه معنایی می تواند داشته باشد؟ بنابراین کلمه آشتی تا قبل از تعیین تکلیف مقصران ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۰    
درخواست تجدید نظر در رای دادگاه برای کشتار کننده غیر مجاز دام به دلیل تکرار تخلف رد شد شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۰    
هیچ انگاشتن یک دستور قضایی و نادیده گرفتن نامه لغو سخنرانی دادستان از سوی استاندار و فرماندار یک بدعت تازه ای بود که در استان گذاشته شد و مردم فهمیدند شعار عمل به قانون دولتمردان هم مانند وعده های ...