پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۷:۱۲Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 24 اسفند 1395 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 2 آذر 1395 صبح قزوین 30 دی 1395 صبح قزوین 30 بهمن 1395 صبح قزوین 1 اسفند 1395 صبح قزوین 2 اسفند 1395 صبح قزوین 3 اسفند 1395 صبح قزوین 4 اسفند 1395 صبح قزوین 5 اسفند 1395 صبح قزوین 6 اسفند 1395 صبح قزوین 7 اسفند 1395 صبح قزوین 8 اسفند 1395 صبح قزوین 9 اسفند 1395 صبح قزوین 10 اسفند 1395 صبح قزوین 11 اسفند 1395 صبح قزوین 12 اسفند 1395 صبح قزوین 13 اسفند 1395 صبح قزوین 14 اسفند 1395 صبح قزوین 15 اسفند 1395 صبح قزوین 16 اسفند 1395 صبح قزوین 17 اسفند 1395 صبح قزوین 18 اسفند 1395 صبح قزوین 19 اسفند 1395 صبح قزوین 20 اسفند 1395 صبح قزوین 21 اسفند 1395 صبح قزوین 22 اسفند 1395 صبح قزوین 23 اسفند 1395 صبح قزوین 24 اسفند 1395 صبح قزوین 25 اسفند 1395 صبح قزوین 26 اسفند 1395 صبح قزوین 27 اسفند 1395 صبح قزوین 28 اسفند 1395 صبح قزوین 29 اسفند 1395 صبح قزوین 30 اسفند 1395 
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۲    
فرمانده کل سپاه گفت: در ابعاد خارجی انقلاب اسلامی شاهد به هم ریختگی در دنیای استکبار هستیم که بدون تردید از اثرات انقلاب اسلامی است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۲    
معاون اقتصادی استاندار بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده امسال 59 غرفه در سطح استان کار توزیع میوه شب عید را برعهده دارند که از این تعداد 35 غرفه در شهرستان قزوین و مابقی در سایر شهرستان ها برپا می ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۲    
پس از یک دوره اعترافات درباره دستاورد تقریبا هیچ برجام و فریب خوردن از امریکا، حالا بنا شده به ملت بگویند برجام معجزات مگو کم نداشته است. یک ماهی وقت هست که داستان سر هم کنند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۲    
هنری کسینجر یکی از راههای کنترل مردم جهان را از طریق غذا می داند و بیان می کند: مردم را با کنترل غذا کنترل کنید ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۲    
در حالی سخنگوی دولت در توهینی جدید به منتقدان، گزارش های مردمی از وضع معیشتی جامعه را کیلویی خوانده که مقایسه عملکرد دولت با وعده های اقتصادی رئیس جمهور در ایام انتخابات ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۲    
وزیر صنعت در حالی تبلیغ کالای خارجی را شرم آور خوانده است که سال گذشته از واردات مدیر خارجی استقبال کرده بود!
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۲    
به همت شورای حل اختلاف، اولیاء دم از قصاص قاتل جوان در قزوین گذشت کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۲    
مدیرمسئول روزنامه کیهان: چرا صداوسیما تریبون یک طرفه در اختیار تبلیغات دولت قرار می دهد؟
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۲    
در راستای حفاظت و نگهداری از منابع ارزشمند طبیعی، 6 اثر طبیعی استان قزوین در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۲    
طی سالیان گذشته سنت زیبای چهارشنبه آخرسال در کشورمان دچار تحریف شده است و با نزدیکی به چهارشنبه آخر سال قاچاق مواد محترقه و خرید و فروش مواد آتش زا افزایش می یابد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۲    
در هجدهمین مجمع عمومی مهندسی ساختمان قزوین مطرح شد که بیش از 400 هزارمترمربع در قزوین و بیش از یک و نیم میلیون مترمربع در استان پروژه ساخت و ساز تعریف شده است که متاسفانه کمتر از 19 درصد مهندسین در ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۲    
رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان از مجروحیت سه نوجوان در حادثه پرتاب مواد محترقه در قزوین خبرداد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: برای امروز با گذر امواج کم دامنه از منطقه در پاره ای از مناطق استان رگبار پراکنده و گاهی وزش باد نسبتا شدید خواهیم داشت.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
با همکاری دامپزشکی و نیروی انتظامی 170 راس گوسفند قاچاق در قزوین توقیف شد .
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۲    
دانش آموزان با شعار چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل نکنیم به کمپین نه به چهارشنبه سوری پیوستند و ضمن امضاء میثاق نامه تنظیم شده پیمان بستند از خرید و استفاده از مواد منفجره و محترقه خودداری ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۲    
معاون عمرانی استاندار قزوین از پلمپ 1895 حلقه چاه غیرمجاز خبرداد و بیان کرد: کل اعتبارات عمرانی طی سال های 95 و 96 بالغ بر 940 میلیارد تومان است که 530 میلیارد تومان در سال جاری اختصاص یافت.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با فرارسیدن آغاز اسکان موقت نوروزی فرهنگیان، تعداد 2500 اقلام رفاهی بین مراکز اسکان توزیع شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در 90 بقعه متبرکه استان بیان کرد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۲    
استقبال از بهار در ایستگاه های مترو تهران
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۲    
کره شمالی روز سه شنبه آمریکا را تهدید کرد درصورتی که قصد تجاوز به حاکمیت و قلمرو این کشور داشته باشد پاسخ پیونگ یانگ کوبنده و بی رحمانه خواهد بود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۲    
سرمربی تراکتورسازی در جدیدترین رده بندی بهترین مربیان فوتبال جهان به عنوان بهترین مربی ایرانی ماند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۲    
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت که علی رغم این که تحقیق و تفحص از بهداشت و درمان شش ماه است در کمیسیون بهداشت در نوبت است اجازه طرح این تحقیق و تفحص داده نشده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۲    
در جریان مرمت اضطراری مدخل خروجی راسته بازار تاریخی قیصریه توسط میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین ، یک کتیبه تاریخی ارزشمند آشکار شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۲    
صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) گزارش تکان دهنده ای را از وضعیت کودکان یمنی پس از تجاوز نظامی سعودی به این کشور منتشر کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۲    
تصویری از مرقومه رهبرانقلاب در قرآن تقدیمی به مادران چشم انتظار شهدای مفقود الاثر منتشر شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۲    
با استفاده از این نرم افزار می توانید متن های نوشته شده بر روی تصاویر را به راحتی بدست آورید و آنها را کپی کنید.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۲    
حاجی بابایی عنوان کرد: ایجاد شغل و بهبود معیشت مردم نیازمند فرماندهان دوران جنگ است تا شرایط به وجود آمده را بهبود ببخشند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۲    
یارانه نقدی اسفند 95 به ازای هر نفر 455 هزار ریال ساعت 24:00 روز 25 اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
پس از گذشت سال های طولانی، چهارشنبه سوری یکی از اندک جشن های فراموش نشده ما در طول تاریخ است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
مردم بحرین دوشنبه شب بنا به دعوت علمای این کشور در حمایت از آیت الله عیسی قاسم تا پای جان، در سراسر بحرین تظاهرات کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۲    
مدیرکل میراث فرهنگی قزوین بیان کرد: در نوروز امسال با مشارکت تشکل های غیردولتی فعال در حوزه میراث فرهنگی و محیط زیست، پنجاه برنامه متنوع فرهنگی و هنری در قالب "نوروزگاه"پیش بینی و آماده شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۲    
سومین دور از گفتگوهای آستانه برای بررسی آتش بس در سوریه به طور رسمی آغاز شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۲    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از اجرای اقداماتی در جهت خنثی سازی تحرکات برخی برای افزایش و گرانی مواد پروتئینی و گوشتی خبرداد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۲    
فرمانده انتظامی قزوین با اعلام اشد برخورد پلیس با خاطیان در چهارشنبه سوری، اعلام کرد: هر کس در چهارشنبه آخر سال دستگیر شود، تا پایان تعطیلات عید در بازداشت می ماند.