یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۷:۴۴Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 15 خرداد 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 خرداد 1397 تابش کوثر 2 خرداد 1397 تابش کوثر 3 خرداد 1397 تابش کوثر 4 خرداد 1397 تابش کوثر 5 خرداد 1397 تابش کوثر 6 خرداد 1397 تابش کوثر 7 خرداد 1397 تابش کوثر 8 خرداد 1397 تابش کوثر 9 خرداد 1397 تابش کوثر 10 خرداد 1397 تابش کوثر 11 خرداد 1397 تابش کوثر 12 خرداد 1397 تابش کوثر 13 خرداد 1397 تابش کوثر 14 خرداد 1397 تابش کوثر 15 خرداد 1397 تابش کوثر 16 خرداد 1397 تابش کوثر 17 خرداد 1397 تابش کوثر 18 خرداد 1397 تابش کوثر 19 خرداد 1397 تابش کوثر 20 خرداد 1397 تابش کوثر 21 خرداد 1397 تابش کوثر 22 خرداد 1397 تابش کوثر 23 خرداد 1397 تابش کوثر 24 خرداد 1397 تابش کوثر 25 خرداد 1397 تابش کوثر 26 خرداد 1397 تابش کوثر 27 خرداد 1397 تابش کوثر 28 خرداد 1397 تابش کوثر 29 خرداد 1397 تابش کوثر 30 خرداد 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۷:۰۲    
وزارت بهداشت، طبق اولویت هایی که دارد نسبت به تامین داروها و سایر نیازهای درمانی بیماران در کشور اقدام می کند و در این بین، واکسن ها نیز بر همین اساس، تعریف شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۲    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه تغذیه نقش مهمی در ابتلا و پیشگیری از بیماری ها دارد، گفت: بیماری دیابت به تغذیه وابسته است و برای پیشگیری از بروز عوارض بیماری ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ورود به روسیه در جمع خبرنگاران گفت:می خواهیم بهترین عملکردمان در جام جهانی را رقم بزنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۴:۰۲    
سازمان ملل در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: دست کم 40 میلیون شهروند آمریکایی در فقر مطلق زندگی می کنند؛ ضمن اینکه این کشور رکورددار نرخ زندان در سراسر جهان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۱:۰۴    
تیم ملی فوتبال ایران به عنوان اولین تیم برای شرکت در مسابقات جام جهانی 2018 وارد خاک روسیه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۱:۱۹    
انتقال زندانیان سیاسی بحرین به انفرادی به علت احیای شب قدر، ممانعت آل خلیفه از دسترسی مشیمع به دارو در زندان و واکنش ها به تایید حکم حبس نبیل رجب از مهمترین اخبار بحرین است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۰:۱۹    
بانک سرمایه گذاری اروپا (EIB) از قبول پیشنهاد اتحادیه اروپا برای تجارت در ایران به منظور جلوگیری از تحریم های آمریکا امتناع کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۰۰:۰۹    
فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس از سفر تعدادی از نمایندگان به مسابقات جام جهانی روسیه ابراز بی اطلاعی کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۷:۰۰    
نخست وزیر، وزیر جنگ و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی در واکنشی عجولانه، ادعا کردند قصد ایران برای از سرگیری غنی سازی اورانیوم، ساخت سلاح هسته ای و نابودی اسرائیل است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۶:۴۵    
همزمان با فرا رسیدن شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، اعمال توصیه شده برای این شب منتشر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی بخش سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به اقدامات اعلامی ایران توسط رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در حال بررسی آن [اقدامات] هستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۶:۳۵    
بعدازظهر فردا و روز پنج شنبه در برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که در منطقه زابل با گرد و خاک همراه خواهد بود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۶:۳۵    
تخریب، استفاده نامناسب، خشکسالی، طوفان های نمک ناشی از خشک شدن دریاچه ارومیه، آلودگی های زیست محیطی ناشی از استفاده بی رویه از ظروف یکبار مصرف و در رأس همه آنها مدیریت ضعیف و غیر موثر از عوامل اصلی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۴۱    
دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم های مختلف است که برخی از آن ها تبدیل به واقعیت می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۳۶    
همسر یکی از شهدای 15 خرداد گفت: همسرم که در راهپیمایی پانزده خرداد مجروح شده بود را به بیمارستان نکویی بردند ولی وی شهید شد؛پیکر برخی شهدا را به دریاچه نمک ریختند!
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۶    
اینفانتینو از احتمال انتخاب کشوری دیگر برای میزبانی مشترک با قطر در جام جهانی صحبت کرده و کشوری که بیشترین شانس را در این زمینه دارد ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۱    
علی رغم اعمال مجدد تحریم های نفتی علیه ایران از سوی آمریکا صادرات نفت ایران در ماه می به 2.7 میلیون بشکه در روز افزایش یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ما خارج از برجام انتخاب های متعددی داریم، اما فعلا براساس فرمایشات رهبری در چارچوب برجام پیش می رویم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۴:۲۰    
هواپیمای ویژه تیم ملی با استقبال مسولان فدراسیون فوتبال راهی ترکیه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۴:۱۰    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از صدور حکم قطعی حبس برای 2 نفر از مدیران فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۴:۱۰    
رئیس جمهوری روسیه ابراز امیدورای کرد که نشست رهبران آمریکا و کره شمالی باعث کاهش تنش شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۵۵    
تیم ملی فوتبال ایران آخرین جلسه تمرینی خود را در ترکیه برگزار کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۱۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که اقداماتی که سازمان انرژی اتمی آغاز کرده است، خلاف برجام نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۴۰    
یکی از نمایندگان لیست مشترک عربی در پارلمان رژیم صهیونیستی در دفاع از دختر امدادگر فلسطینی که به ضرب گلوله تک تیراندازان اسرائیلی شهید شد، به نماینده آمریکا در سازمان ملل تاخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۳۰    
یکی از داوران حاضر در جام جهانی 2018 در کشورش به شغل رفتگری مشغول است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۱۰    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل، آبگرفتگی و طوفان در 11 استان کشور گفت: بیش از 1600 حادثه دیده امداد رسانی شده و 22 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۴۵    
محققان مرکز رشد شرکت های فناور و دانش بنیان دانشگاه صنعتی سهند به منظور کاهش خسارات ناشی از تگرگ سامانه ای را عرضه کردند که قادر است تگرگ را به باران تبدیل کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۴۰    
دانشمندان بریتانیایی روشی برای رشد مصنوعات مواد معدنی کشف کردند که می تواند موادی مشابه استخوان و مینای دندان پرورش دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۳۵    
شرایط و ضوابط کد رشته های دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری در سال 1397 جهت انتخاب رشته اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۳۵    
رئیس جمهور روسیه در آستانه سفر به اتریش تصریح کرد که مسکو تمام تلاش خود را برای کاهش تنش در شبه جزیره کره به کار می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۲۵    
رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج-چالوس طی امروز سه شنبه 15 خرداد ماه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۲۰    
با فرا رسیدن پانزده خرداد خاطره غم انگیز و حماسه آفرین این روز تاریخی تجدید می شود به همین مناسبت تعدادی از عکس های قدیمی نهضت خونین 15 خرداد را برایتان جمع آوری کرده ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۲۰    
طبق محاسباتی جدید حدود یک میلیارد سال قبل، یک روز روی زمین 5 ساعت و 15 دقیقه بوده است. بنابراین روزهای زمین طولانی تر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۱۵    
رسانه های سوئد حضور هافبک ایرانی عضو باشگاه استرشوندس را در لیست نهایی تیم ملی ایران برای جام جهانی را بازتاب دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۱:۱۵    
گزارشگر ویژه سازمان ملل تصریح کرد که به واسطه سیاست های غیرانسانی دولت آمریکا، 40 میلیون نفر از مردم این کشور در فقر به سر می برند و پنج میلیون نفر دیگر نیز در شرایطی مشابه شرایط جهان سوم زندگی می ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۵    
شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در تجاوز به یمن طی تنها سه روز گذشته در نبرد ساحل غربی این کشور، 418 کشته و 322 زخمی داشتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۵    
یک نظامی سابق آمریکا که به دلیل مخفی کردن بیماری اش اخراج شده بود، به اتهام کمک به تکفیری های داعش قرار است به تحمل 15 سال حبس محکوم شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۵    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: انتظار داریم تا پایان سال جاری میلادی، هشت فروند هواپیمای توربوپراپ ATR و سه فروند ایرباس دریافت کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۲۵    
افشاگر معروف سعودی در جدیدترین اظهارات خود در صفحه توئیترش، از تحرکات نظامی عجیب و ناگهانی عربستان در مرز با قطر خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۲۵    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه زیاد غذا خوردن در وعده سحری سبب گرسنگی بیشتر در طول روز می شود، گفت: رعایت اصول تغذیه ای در حفظ سلامت بدن بسیار حائز اهمیت است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۵    
زائران حج تمتع سال 97 از 20 ایستگاه پروازی به حج تمتع مشرف می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۵    
خدمه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی برای اولین در دو رزمایش نظامی بزرگ اروپایی که در چندین کشور برگزار می شود، شرکت کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۰۵    
علی کاوه که مشهورترین عکسش از امام خمینی(ره) روی اسکناس ها نقش بسته است، درباره عکاسی از مراسم ارتحال حضرت امام در مصلای تهران و بهشت زهرا(س) خاطرات جالبی را مطرح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی اساس علیه ایران، اعلام کرد که اسناد ادعایی به دست آمده درباره ابعاد نظامی برنامه هسته ای ایران را در اختیار آلمان قرار داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در نامه ای به آژانس انرژی اتمی که از سوی نمایندگی ایران در وین تحویل خواهد شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۸:۰۰    
نتایج مطالعه جدید نشان می دهد تزریق واکسن آنفلوانزا برای کودکان مبتلا به آسم ضروری است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۷:۰۰    
محققان هشدار می دهند در پی افزایش شیوع سرطان های مرتبط با سبک زندگی نظیر سرطان های ریه، کلورکتال (راست روده) و پوست، در طول دهه گذشته، ضرورت پیشگیری توجه خاصی را می طلبد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۶:۰۰    
محققان دریافتند که ورزش به نام تمرینات اینتروال با شدت بالا می تواند به طول عمر افراد کمک کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۵:۰۰    
واریس که از گشادشدن و ورم سیاهرگ ها ناشی می شود در برخی افراد با احساس درد و ناراحتی همراه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۴:۰۰    
سخنگوی دولت آمریکا علی رغم تایید زمان دیدار رئیس جمهور این کشور با رهبر کره شمالی، تاکید کرد که سخت ترین تحریم ها بر پیونگ یانگ، تا زمان خلع سلاح هسته ای آن حفظ خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۲:۵۰    
دیدار دوستانه تیم های ایتالیا و هلند که در ورزشگاه خانگی یوونتوس برگزار شد، با تساوی 1-1 به پایان رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۲:۳۵    
رسانه غربی از تداوم نبرد اطلاعاتی تل آویو با ایران و آموزش زبان فارسی به برخی جوانان صهیونیست با هدف جذب در دستگاه های اطلاعاتی این رژیم اشاره کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۲:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست وزیر انگلیس بر لزوم دستیابی به توافقی جدید و جامع در مورد ایران تاکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۱:۵۰    
یکی مانده به آخرین برنامه ماه عسل در ماه رمضان امسال جشنی است که روز عید سعید فطر برپا خواهد شد.