پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۰:۵۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 13 خرداد 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 خرداد 1397 تابش کوثر 2 خرداد 1397 تابش کوثر 3 خرداد 1397 تابش کوثر 4 خرداد 1397 تابش کوثر 5 خرداد 1397 تابش کوثر 6 خرداد 1397 تابش کوثر 7 خرداد 1397 تابش کوثر 8 خرداد 1397 تابش کوثر 9 خرداد 1397 تابش کوثر 10 خرداد 1397 تابش کوثر 11 خرداد 1397 تابش کوثر 12 خرداد 1397 تابش کوثر 13 خرداد 1397 تابش کوثر 14 خرداد 1397 تابش کوثر 15 خرداد 1397 تابش کوثر 16 خرداد 1397 تابش کوثر 17 خرداد 1397 تابش کوثر 18 خرداد 1397 تابش کوثر 19 خرداد 1397 تابش کوثر 20 خرداد 1397 تابش کوثر 21 خرداد 1397 تابش کوثر 22 خرداد 1397 تابش کوثر 23 خرداد 1397 تابش کوثر 24 خرداد 1397 تابش کوثر 25 خرداد 1397 تابش کوثر 26 خرداد 1397 تابش کوثر 27 خرداد 1397 تابش کوثر 28 خرداد 1397 تابش کوثر 29 خرداد 1397 تابش کوثر 30 خرداد 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۹    
مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه 29 هزار واحد مسکن مهر در استان همدان ساخته شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۲    
یک متخصص داخلی گفت: موج پوکی های استخوانی به سنین جوانی رسیده و در بین مردان هم شیوع پیدا کرده است، به ویژه آنهایی که کارهایی نظیر پشت میز نشینی دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۴    
همزمان با افزایش تنش ها در عرصۀ تجارت جهانی در پی تصمیمات ترامپ مبنی بر افزایش تعرفۀ واردات کالاها، مدیران شرکت های حمل و نقل هوایی بر خسارات وارده به این صنعت و اقتصاد جهان هشدار دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۳    
ممکن است بارها برایتان اتفاق افتاده باشد که نیمه شب از خواب بیدار شوید و احساس کنید جسمی روی بدنتان سنگینی می کند و نتوانید حرکت کرده یا فریاد بزنید. این پدیده رایج فلج خواب نام دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۵۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از 70 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد 97 خبر داد و گفت: مهلت انتخاب رشته 19 خرداد ماه جاری پایان می پذیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۲    
شاخص قیمت تولیدکننده در سال 1396، با 12,9 درصد افزایش نسبت به سال 1395، به عدد 236.4 رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۳    
امروز از شدت بارش ها کاسته می شود و بارش های پراکنده در ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز و بعدازظهر در شمال غرب به وقوع می پیوندد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۵:۰۳    
رئیس انستیتو پاستور ایران با تاکید بر اینکه امکان تولید واکسن HPV در داخل کشور وجود دارد، گفت: در حال حاضر دانشمندان ایرانی روی این واکسن کار کرده اند و پیشرفت های خوبی حاصل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۴:۰۳    
برخی سازمان های فرانسوی و عربی در اعتراض به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به فرانسه که قرار است سه شنبه آینده صورت بگیرد، فراخوان تظاهرات اعتراض آمیز دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۲:۲۳    
کارگران اخراجی شرکت کالای پتروشیمی مقابل این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند و فرماندار ماهشهر قول داد مشکل کارگران اخراجی شرکت کالای پتروشیمی با جدیت پیگیری می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۰:۵۹    
تیم ملی فوتبال برزیل توانست با دو گل برابر کرواسی به برتری برسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۰۰:۳۴    
رسانه های آلمانی می گویند پلیس این کشور فردی را که گفته می شود قصد داشته به کلیسای جامع برلین حمله کند، هدف قرار داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۸    
رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه آیا برای رسیدن به این رتبه در مؤسسات کنکور شرکت کرده است؟، گفت: به دلیل بالا بودن میزان شهریه ها در مؤسسات کنکور شرکت نکردم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۸    
مراسم بیست ونهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عصر فردا با حضور قشرهای مختلف مردم و با سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قرار است از فردا دوشنبه دوره گردی اروپائی خود را با دو محور مربوط به ایران آغاز کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۸    
کاپ زیبا و باشکوه قهرمانی جام جهانی امروز وارد مسکو شد و مراسم ویژه رونمایی از آن به انجام رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۸    
رهبر جریان صدر به دولت حیدر العبادی چند روز مهلت داد که بحران آب و برق که عراق با آن دست و پنجه نرم می کند را حل کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۸    
باشگاه رئال مادرید جاسوسی را به انگلیس فرستاد تا از نزدیک وضعیت ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را در دیدار تیم ملی برزیل با کرواسی بررسی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۱۸    
رشته محل های جدید و برخی اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 در سایت سازمان سنجش منتشر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۱۳    
باشگاه تراکتورسازی تبریز برای جذب محسن مسلمان پیشنهاد مالی خود را ارائه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۸    
رسانه های کره شمالی اعلام کردند رئیس جمهور سوریه قرار است با رهبر کره شمالی دیدار کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۳    
مدافع باتجربه تیم ملی بلژیک ممکن است به دلیل مصدومیت حضور در جام جهانی را از دست بدهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۳    
رئیس سازمان صدا و سیما گفت: تحریم های مضحک آمریکا علیه اینجانب، مایه مباهات و نشانه سردرگمی، حماقت و خوی استکباری دولت آمریکاست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۳    
نخست وزیر انگلیس در گفتگوی تلفنی با ولیعهد سعودی از ضرورت مقابله با آنچه فعالیت های بی ثبات کننده ایران خواند، سخن گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۳۳    
سازمان ناظر مصرف کنندگان استرالیااعلام کرده است که موسسات مالی ای ان زی، دویچه بانک و سیتی گروپ و همچنین چندین فرد حقیقی برای سازماندهی گروه های تبهکاری، تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۳    
دانشگاه شهید بهشتی در تابستان 97-96 دوره تابستانی برگزار می کند و انتخاب واحد دانشجویان از 22 خرداد ماه 97 آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۳    
یک شبکه خبری آمریکایی در گزارشی به نقل از منبع اطلاعاتی آلمانی مدعی شد که ایران در پی ساخت تسلیحات کشتار جمعی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۸    
در جریان معاملات بازار تهران، سکه طرح جدید با 36 هزار تومان افزایش مواجه شد و قیمت آن به دو میلیون و 182 هزار تومان رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۸    
سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان در گفتگویی مدعی شد که ایران به تعهدات خود در توافق هسته ای پایبند نخواهد ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۸    
بخشنامه برگزاری دوره تابستان 97-96 برای رشته های غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۳    
افراد دیابتی باید بدانند که گرسنگی همیشه قندخون آنها را پایین نمی آورد، بلکه در صورت کنترل نبودن بیماری و رعایت نکردن اصول تغذیه درست، گرسنگی طولانی مدت سبب بالا رفتن قندخون خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۸    
یک نشریه چاپ لندن در گزارشی نوشت که شرکت های خارجی برای خروج از ایران مسابقه گذاشته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۸    
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه آغاز اعزام حجاج از 27 تیر ماه است، گفت: حجاجی که در روزهای اولیه به حج اعزام شوند طول سفرشان 40 روزه خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۳    
یک عضو تیم پزشکی حضرت امام خمینی(ره) با بیان خاطراتی به ایست قلبی بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال 65 و تنها ماجرایی که قلب پیر جماران را درد آورد، پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۳    
دروازه بان ایرانی باشگاه NEC نایمخن هلند به عنوان برترین دروازه بان فصل لیگ دسته دوم این کشور انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۸    
واقعا تأسف انگیز است که در چنین برنامه ای، در کنار مجری، یک کارشناس، قرار نمی گیرد تا به ابهامات و سؤالاتی که برای مردم پیش می آید، پاسخ بدهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۸    
وکیل و مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ نامه جدیدی از دیوان داوری ورزش (C.A.S) دریافت نکرده ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۸    
انگلیس در آستانه قرن 14میلادی دریافت که نباید پشم تولیدی اش را به صورت خام صادر کند،برای همین اقدام به گسترش صنایع نساجی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۳    
با هدف آزادی دو زن زندانی محکوم به جرائم غیرعمد، پیراهن ورزشی ستارگان فوتبال جهان با امضای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در همت عالی به مبلغ 25 میلیون تومان فروخته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۸    
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از عدم تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی انتقاد و اعلام کرد که در این زمینه درحال تهیه نامه ای به سران قوا هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۸    
رویترز اعلام کرد: کشورهای عضو اتحادیه اروپا در اجلاس جی 7 انتقاد شدیدی به سیاست های تحریمی آمریکا علیه ایران داشتند که منافع شرکت های آنها را به خطر انداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۳    
رئیس اداره پیشگیری از سرطان وزارت بهداشت با بیان اینکه با توجه به آمار موجود، پیش بینی می شود که بیماری سرطان در سال های آینده روبه افزایش باشد، گفت: شیوه زندگی ناسالم و عوامل محیطی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۳    
مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از تغییر زمان برگزاری آزمون پزشکی بورد تخصصی دوره 65 و فوق تخصصی دوره 32 خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۸    
بخشنامه برگزاری دوره تابستان برای رشته های غیر پزشکی به روسای واحدهای مراکز استان، روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۸    
کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز سرعت طوفان در زابل به 101 کیلومتر در ساعت رسید و شعاع دید را در این شهرستان تا 400 متر کاهش داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۳    
چند روزی است که موضوع واکسن HPV به سوژه اصلی فضای مجازی تبدیل شده است، یک تبلیغ هوشمندانه که منجر به یک موج رسانه ای شدید شد، اما واقعیت و پشت پرده این هیاهوی پیش آمده چیست؟
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۳    
باشگاه بارسلونا از ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید درخواست کرد تا در نزدیکترین زمان ممکن تصمیمش را بگیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۷    
معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا بر لزوم دریافت نماد الکترونیک برای فعالان کسب و کار اینترنتی تأکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۷    
سخنگوی سازمان غذا و دارو، افزایش 30درصدی قیمت داروها را تایید نمی کند و می گوید: دولت، سازمان غذا و دارو را موظف کرده فقط تا محدوده خاصی، قیمت دارو در سال جاری افزایش پیدا کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۲    
وزیر دفاع قطر در کنفرانسی در سنگاپور با کنایه به عربستان گفت که تلاش طرف ثالث برای وارد کردن کشورها به جنگ علیه ایران بسیار خطرناک است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۲    
مشاور وزیر راه در طرح های مهم با بیان اینکه توزیع نامتناسب بار در فصول مختلف، تعدد کامیون ها و وجود کامیون های فرسوده از دلایل کمبود بار برای کامیون داران است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۲    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز آزمون کارشناسی ارشد در روند انتخاب رشته به دفترچه اصلاحات که امروز منتشر می شود، توجه داشته باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۲    
سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تبلیغات تئاتر در شبکه های ماهوا ره ای توضیحاتی ارائه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۲    
وزیر امور خارجه ایران شهادت پرستار زن فلسطینی در غزه را ننگی دیگر بر ننگ های رژیم صهیونیستی دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۷    
هند توانست یک موشک بالستیک قاره پیمای زمین به زمین با قابلیت حمل کلاهک هسته ای را با موفقیت آزمایش کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۷    
به مناسبت شب های قدر، شهادت حضرت علی (ع) و رحلت امام خمینی (ره) برج میلاد از 13 تا 17 خردادماه تعطیل است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۲    
استان یزد به عنوان یک استان کویری از دیر باز با بحران کم آبی مواجه بوده که انتقال آب از حوزه های دیگر یکی از راهکار عملی برای جبران این کم آبی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۲    
به گفته منابع آگاه، به بهانه حفظ امنیت نوار مرزی مشترک میان عراق و سوریه در صحرای غربی استان نینوی، یک پایگاه نظامی جدید برای نیروهای آمریکایی در کوه سنجار در حال احداث است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۷    
نشست وزرای دارایی G7 بدون صدور بیانیه مشترک، با انزوای آمریکا و فریاد انتقام جویی اتحادیه اروپا و کانادا در اعتراض به تعرفه های تجاری واشنگتن پایان یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۲    
پیراهن تیم ملی فوتبال نیجریه که زیباترین پیراهن جام جهانی 2018 نامیده می شود، پرفروش ترین لباس جام جهانی نیز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۷    
بررسی جدیدترین نتایج آماری از نیروی کار نشان می دهد نرخ مشارکت اقتصادی افزایش و در مقابل نرخ بیکاری روند کاهشی داشته است.همچنین بخش خدمات بیش از 52درصد از جمعیت شاغل را به خود اختصاص می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا از پیش شرط خود برای مذاکره با مقامات کره شمالی صرفنظر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۲    
دانشمندان روسی، باتری هسته ای ساخته اند که 100 سال عمر می کند و می توان در ماموریت به مریخ نیز از آن استفاده کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۷    
صحبت های علیرضا بیرانوند درباره گذشته اش در میان اظهارنظرهای برگزیده فیفا در هفته گذشته قرار گرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۲    
میانگین سنی زنان شهری در اولین ازدواج در سال 1355، بیست سال و دو ماه و زنان روستایی 19 سال و یک ماه بوده که در سال 1395، به 23 سال و 4 ماه در زنان شهری و 22 سال در زنان روستایی تغییر یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۷    
اعمال مخصوص شب قدر بر دو نوع است؛ یکی آن که در هر سه شب باید انجام داد و دیگر آن هایی که مخصوص هر شب است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۲    
سخنان روز گذشته سرمربی تیم ملی کشورمان در رسانه های دنیا بازتاب های مختلفی به همراه داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۲    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در طول 48 ساعت گذشته 7 تن به علت برخورد صاعقه و ریزش آوار جان خود را از دست داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۲    
نشریه ووگ در جدیدترین نسخه خود به موضوع آزادی (خیالی) زنان سعودی در عربستان بر اساس طرح اصلاحات محمد بن سلمان پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۲    
آمریکا سال هاست با ابزار تحریم و تهدید ماموریتی غیرممکن را آغاز کرده تا به براندازی در ایران منجر شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۷    
شرکت تولیدی البسه های ورزشی نایک با وجود قرارداد با هافبک ملی پوش کشورمان به او کفش نداد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۲    
تصویر شکایت آموزش و پرورش شهر تهران ازمعاون خاطی مدرسه معین منتشر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۲    
تلاوت جزء هجدهم قرآن کریم به دو روش ترتیل خوانی و تحدیرخوانی را با صدای قاریان برتر بین المللی بشنوید و دانلود کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۲    
مانوئل نویر در شرایطی به مستطیل سبز بازگشت که آخرین بار 259 روز پیش برای بایرن به میدان رفته بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۷    
توپخانه ها و جنگنده های رژیم صهیونیستی 10 هدف متعلق به گروه های مقاومت فلسطینی در 3 منطقه از نوار غزه را هدف قرار دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۷    
پرتغال همگروهی تیم ملی کشورمان در جام جهانی مقابل تیم پرستاره بلژیک به تساوی بدون گل دست یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۷    
مدافع فصل گذشته سایپا به استقلال پیوست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۷    
اگر شما هم تصمیم دارید از این فرصت برای ترک عادات ناپسند خود استفاده کنید، این راهنما را از دست ندهید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۲    
سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان با بیان اینکه ایران همچنان برای تل آویو مشکل آفرینی می کند، مدعی شد که 120 هزار فروند موشک حزب الله به سمت آنها نشانه گرفته شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۲    
معاون دانشگاه صدا و سیما از بازگشت 5 رشته تحصیلی این دانشگاه به دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 98 97 خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۲    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:گزارشی به وزیر ورزش ارائه کردم و درخواست کمک کردم تا بدهی ها قبل از پایان موعد پرداخت شود تا مشکلی پیش نیاید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۲    
وزیر خارجه ترکیه که برای دیدار با همتای آمریکایی خود، به واشنگتن سفر کرد، گفت که درباره عقب نشینی کُردها از منبج و نحوه اداره مناطق شمال سوریه رایزنی خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۲    
بیش از 70 نفر در ترکیه به اتهامات امنیتی از جمله عضویت در گروه تروریستی داعش و همکاری با عاملین کودتای نافرجام 2016 بازداشت شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۰۲    
به گفته محققان، کمبود ویتامین D تنها برای سلامت استخوان ها مضر نیست بلکه برای حفظ بارداری هم اهمیت دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۷:۰۲    
اگرچه نمی توان انکار کرد مسدودسازی تلگرام بر میزان استفاده کاربران این پیام رسان خارجی تاثیر داشته است، اما برخی کارشناسان می گویند نمی توان با صراحت درباره آمار دقیق این میزان کاهش سخن گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۶:۰۲    
مطالعه جدید نشان می دهد چای سبز که سرشار از آنتی اکسیدان است علاوه بر کمک به کاهش وزن، به پیشگیری از مرگ ناشی از حملات قلبی و سکته به خاطر تصلب شریان کمک می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۵:۵۲    
ساکنان تل آویو مجددا در اعتراض به فساد مالی و دولتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او، به خیابان ها آمده و تظاهرات کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۵:۴۷    
تیم ملی فوتبال آلمان در دیداری دوستانه مقابل اتریش متحمل شکست شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۵:۰۲    
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت ها که به میزبانی آرژانتین برگزار می شود، به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت و ست اول و دوم را به این تیم واگذار کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۲:۴۲    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های سیاسی یکشنبه 13 خرداد 97 به مسائل مهم روز سیاست پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۲:۰۲    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی یکشنبه 13 خرداد 97 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.