پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۸:۲۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 29 خرداد 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 خرداد 1397 تابش کوثر 2 خرداد 1397 تابش کوثر 3 خرداد 1397 تابش کوثر 4 خرداد 1397 تابش کوثر 5 خرداد 1397 تابش کوثر 6 خرداد 1397 تابش کوثر 7 خرداد 1397 تابش کوثر 8 خرداد 1397 تابش کوثر 9 خرداد 1397 تابش کوثر 10 خرداد 1397 تابش کوثر 11 خرداد 1397 تابش کوثر 12 خرداد 1397 تابش کوثر 13 خرداد 1397 تابش کوثر 14 خرداد 1397 تابش کوثر 15 خرداد 1397 تابش کوثر 16 خرداد 1397 تابش کوثر 17 خرداد 1397 تابش کوثر 18 خرداد 1397 تابش کوثر 19 خرداد 1397 تابش کوثر 20 خرداد 1397 تابش کوثر 21 خرداد 1397 تابش کوثر 22 خرداد 1397 تابش کوثر 23 خرداد 1397 تابش کوثر 24 خرداد 1397 تابش کوثر 25 خرداد 1397 تابش کوثر 26 خرداد 1397 تابش کوثر 27 خرداد 1397 تابش کوثر 28 خرداد 1397 تابش کوثر 29 خرداد 1397 تابش کوثر 30 خرداد 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۶    
پس از آمریکا، اتحادیه اروپا هم با صدور بیانیه ای مداخله جویانه به اعدام راننده ای که زمستان گذشته باعث شهادت 3 تن در تهران شده بود، واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۷    
باتری لپ تاپ ها عمر دائمی ندارند اما می توان با بررسی و نظارت بر سلامت آن ها در افزایش طول عمرشان کوشید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۷    
در حالی که مجلس سنای آمریکا در لایحه بودجه سالانه دفاعی این کشور به موجب یک اصلاحیه فروش جنگنده های اف – 35 به ترکیه را ممنوع اعلام کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۴۷    
منابع آگاه تصمیمات اوپک را 3 روز مانده به نشست این سازمان فاش کردند؛ در این نشست تصمیم به افزایش 300 تا 600 هزار بشکه ای تولید گرفته می شود که حدود 500 هزار بشکه سهم عربستان وامارات و 200 هزار بشکه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۷    
رهبر کره شمالی برای سومین بار در سال جاری با رئیس جمهوری چین دیدار کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۲    
رسانه های سعودی اماراتی به موازات جنگ میدانی، در طول 4 روز گذشته برای دومین بار مدعی اشغال فرودگاه الحدیده در غرب یمن شدند. منابع یمنی و لبنانی این ادعا را تا این لحظه تکذیب کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۲    
سینماهای کشور 30 ساعت مانده به بازی ایران و اسپانیا، بیش از 24 هزار بلیت فروخته اند و روند بلیت فروشی همچنان ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۷    
براساس نتایج تازه ترین بررسی های صورت گرفته، افراد متأهل 40 درصد کمتر از دیگر افراد از بیماری های قلبی رنج می برند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۷    
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه دشمن در تلاش بود جای شهید و جلاد را با هم عوض کند،گفت: متأسفانه برخی افراد که ادعای حقوقدانی و وکالت داشتند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۱    
سؤال ملی نمایندگان بافق و مهریز و خمینی شهر از آخوندی درباره برنامه وزارت راه و شهرسازی در زمینه رفع تأخیر هواپیماهای داخلی اعلام وصول شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۶    
مقامات و رسانه های رژیم صهیونیستی در هجمه ای همه جانبه، وزیر پیشین انرژی این رژیم را به خاطر جاسوسی برای ایران به باد انتقاد گرفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۱    
نشریه نیویورکر با افشای وجود تعهدی کتبی از سوی آمریکا برای حفظ تسلیحات اتمی تل آویو، نوشته است که ترامپ هم مانند روسای جمهور پیشین این کشور، این تعهد مکتوب را امضا کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۶    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از اعطای تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون تومانی به مددجویان و مجریان طرح های مشاغل خانگی و خوداشتغالی تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۱    
مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی با بیان اینکه زایمان طبیعی فرآیندی فیزیولوژیک است که در تمام دنیا مرسوم است و باید بدون مداخله و یا با حداقل مداخلات طی شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۵۶    
تحقیقات پژوهشگران دانشگاه کلمبیا نشان داده است، مصرف الکل بخشی از مغز نوجوانان و جوانان را برای همیشه از بین می برد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۶    
باید به این مناقشه پاسخ داد که آیا برای رژیمی سیاسی چون کره شمالی در محیط فعلی بین المللی می تواند تضمین های امنیتی که ترامپ وعده داده وجود داشته باشد یا خیر؟
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۳۶    
قیمت نفت به علت تشدید تنش میان آمریکا و چین کاهش یافت و بشکه ای 74.78 دلار فروخته شد، همچنان بازار تحت تاثیر اعمال تعرفه 25 درصدی از سوی چین بر واردات نفت وارداتی از آمریکا است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۳۱    
سازمان ملل متحد امروز اعلام کرد که شمار آوارگان در جهان در سال 2017 بالغ بر 68 میلیون و 500 هزار آواره بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۶    
کاخ کرملین از دریافت نامه ای از سوی رهبر کره شمالی خبر داد که در آن خواستار برقراری تماس های سطح بالا با روسیه شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با اینکه اکثریت مجلس از موافقان FATF هستند ولی هیچ یک از موافقان حاضر به مناظره نشدند و تا الان یک نفر هم به 40 اشکال ما در مورد FATF جوابگو نبوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۷    
بر اساس اطلاعات به دست آمده حضور علی کریمی در دادسرای فرهنگ و رسانه ربطی به پست اینستاگرامی اخیر وی ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۷    
با شدت گرفتن تنش تجاری میان آمریکا و چین، طلا برای سرمایه گذاران جذاب شده است و این سبب شد تا قیمت طلا امروز افزایش یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۱    
در حالیکه وقوع تخلف در روند واردات خودرو تایید شده، مناقشه دو سازمان مسوول در رابطه با هک شدن یا نشدن سایت وزارت صنعت، اصل موضوع را به حاشیه برده است؛ در حالیکه فارغ از روش تخلف ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۱    
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: سامانه ثبت حقوق و مزایا راه اندازی شده است و دستگاه ها مکلف به ثبت اطلاعات خود در این سامانه شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۱    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی از رشد 14 درصدی کشف انواع مواد مخدر در سال 96 خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۱    
موسسات و شرکت های مجاز و غیرمجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور در خرداد 97 بروزرسانی شد و بر این اساس، 35 موسسه تعلیق و 67 موسسه لغو مجوز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۱    
خط تولید دیزل ملی 1300 اسب بخار با حضور وزرای دفاع، صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی و معاون علمی رئیس جمهور افتتاح شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۱    
وزیر دارایی فرانسه اعلام کرد که از بیم تحریم های ثانویه آمریکا، بیشتر شرکت های فرانسوی که با ایران همکاری می کنند، نمی توانند در ایران بمانند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۱    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، صبح سه شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور رؤسای قوای مقننه و قضائیه تشکیل شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۱    
نزدیک به 3 هفته است که عرضه بنزین سوپر در جایگاه های کلانشهر ها محدود شده است که تا کنون سه روایت در خصوص علت کمبود عرضه بنزین در کشور مطرح شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۱    
در صورتی که تیم ملی به دور دوم جام جهانی برسد، مرد پرتغالی حدود 2,5 میلیون دلار از این رویداد درآمد کسب می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۱    
سازمان بازرسی کل کشوردر اطلاعیه ای به تکذیبیه روز گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت که طی آن صحبت های ناصر سراج درباره هک شدن سایت وزارت صنعت و ورود 5000 خودروی مدل بالا به کشوررا رد کرد بود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۵۱    
مدیرکل نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد درخواست وزاری صنعت و کشور از دولت مبنی بر شماره گذاری 10 هزار موتورسیکلت کاربراتوری علیرغم قانون توقف شماره گذاری این موتورسیکلت ها توضیح داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۴۶    
رئیس سابق ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: اینجانب از هیچ مرجعی حکمی ولایی، قانونی و یا قضایی برای تخلیه دریافت نکردم. این محل 22 سال به عنوان دفتر فوق سری رئیس ستادکل استفاده می شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۱    
نمایندگان مجلس با کلیات طرحی برای افزایش سهمیه ایثارگران در کنکور موافقت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۲۱    
انواع میوه طی هفته های گذشته با افزایش قیمت مواجه شده و قیمت آن در بازار مصرف از خیابانی به خیابان دیگر و از مغازه ای به مغازه دیگر متفاوت است که رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی می گوید این شرایط ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۲    
علی ربیعی در 5 سالی که بر مسند وزارت کار تکیه زده بارها سایه استیضاح را بر کرسی وزارتش تجربه کرده؛ از مواردی که پیش از به صحن رسیدن منتفی شده تا استیضاحی که وزیر با رای مرزی از آن عبور کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۷    
سخنگوی دولت گفت: دومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی صبح امروز با حضور سران سه قوه برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۷    
با توجه به چالش بحران آب در کشور پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیرکبیر دستگاهی را برای شیرین سازی آب دریا عرضه کردند که قادر است با استفاده از غشاها آب را تصفیه کند و به گفته آنها از این دستگاه همچنین می ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: کالاها به سه گروه کالاهای اساسی و حیاتی، مواد اولیه و واسطه ای و کالاهای خاص تقسیم شده است که تامین ارز آنها با دلار4200 تومانی انجام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات طرح حقوق و دستمزد مدیران و مقامات رای منفی دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۲    
فرمانده سپاه گفت: پیروزی یمن نزدیک است و شاهد شکست ائتلاف بزرگ آمریکا و اروپای با کشورهای مرتجع منطقه هستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۰۲    
سازمان ملل متحد در اقدامی نادر از سیاست بی رحمانه ضدمهاجرتی دولت آمریکا در جدا کردن کودکان مهاجران از والدینشان انتقاد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۴۷    
ستاد ثبت نام مدارس وزارت آموزش و پرورش در قالب بخشنامه ای خطاب به مدیران کل آموزش و پرورش استان ها روند ثبت نام در سال تحصیلی جدید را تشریح و اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس گفت: مسبب گرانی های چند روز اخیر، کارخانه ها و تولیدی ها هستند اما مطابق توافقنامه ای که میان اتاق اصناف و وزارتخانه صنعت حاصل شده قرار است قیمتها به حالت قبل ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۳۲    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به برخی نوسانات قیمت در تعدادی از کالاها گفت: برای عرضه هیچ نگرانی وجود ندارد و در دوماهه نخست امسال عرضه کالاها افزایش یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۳۲    
نمایندگان مجلس با اولویت قرار گرفتن طرح اصلاح ساختار دولت در دستور کار موافقت نکردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۷    
مهاجم تکنیکی تیم ملی فوتبال فرانسه در روسیه با باشگاه اتلتیکومادرید قراردادش را تمدید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۷    
کارت شرکت در آزمون سراسری سال 97 به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه 3 تیر تا روز چهارشنبه 6 تیر برای مشاهده و پرینت در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۷    
طرح استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی با 20 امضا در مجلس کلید خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۷    
رئیس کمیسیون صنایع مجلس با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز غیر ممکن است، گفت: دولت باید اولویت خود را تأمین ارز مورد نیاز کالاهای اساسی مردم قرار دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۷    
براساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ورود موتورسیکلت ها به تونل های شهر تهران ممنوع است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۷    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه هنگام گرمازدگی علاوه بر آب الکترولیت واملاح بدن نیز از طریق تعریق از بدن خارج می شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۱    
یک اندیشکده آمریکایی در گزارشی نوشت که حمله ائتلاف عربستان و امارات به یمن بر پایه یک دروغ شکل گرفته و نتیجه آن بحران امنیتی و انسانی در یمن بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۱    
بر اساس طرح جدید دولت، کالاهای اساسی از این پس از محل نفت، کالاهای واسطه ای و مواد اولیه از محل ارز حاصل از صادرات پتروشیمی و معدنی و کالاهای مصرفی با دلار صادراتی تامین اعتبار خواهند شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۱    
تولید زیردریایی های ایرانی توسط متخصصان نداجا، بعنوان بخشی از سامانه های دفاع دریایی با ساخت زیرسطحی هایی همچون فاتح ، غدیر و بعثت در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۱    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران به صورت جدی از ناحیه کشاله دچار آسیب دیدگی شده اما مصدومیت وی از ناحیه رباط صلیبی صحت ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۱    
یک سایت انگلیسی اعلام کرد تیم ملی فوتبال ایران با قلب و روحش برابر اسپانیا دفاع می کند ولی با سه گل شکست می خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۱    
قله اورست مرتفع ترین قله جهان به علت حضور انبوه کوهنوردان و رفت و آمد جهانگردان به این بخش از جهان به مرتفع ترین زباله دان تاریخ مبدل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۱    
روز ششم جام جهانی 2018 روسیه با برگزاری 3 دیدار پیگیری می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۱    
معاون صادراتی وزیر صنعت با بیان اینکه این ثبت سفارش به معنای واردات قطعی نیست، افزود: این ثبت سفارش ها اگر منجر به تخصیص ارز از سوی بانک ها نشود، منجر به واردات نمی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۱    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.1 ریشتر قلعه گنج از توابع استان کرمان را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۲    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه 2 میلیون و 808 هزار نفر مصرف کننده مستمر مواد مخدر هستند،گفت: تریاک،گل ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۷    
دولت آمریکا در واکنش به اعمال تعرفه علیه 50 میلیارد دلار از کالاهای آمریکایی، برای 200 میلیون دلار دیگر از کالاهای چینی تعرفه 10 درصدی وضع میکند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۵۲    
سرهنگ رحمانی از ترافیک سنگین در آزادراه های قزوین-کرج و کرج-تهران خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۷    
در حالی که اجاره مسکن در پنج سال رکود، میانگین رشد خود را حفظ و حتی بیش از رشد قیمت مسکن دنبال کرده است، اما معلوم نیست چه بلایی با رشد 30 درصدی قیمت مسکن بر سر بازار بدون نظارت اجاره خواهد آمد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۷    
معاون وزیر خارجه آمریکا که در سئول به سر می برد طی یکی دو روز آینده به منظور رایزنی در زمینه سیاستهای ترامپ درباره ایران و مساله تحریمهای هسته ای به توکیو سفر خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۷    
سنای آمریکا با اکثریت آراء بودجه نظامی 716 میلیارد دلاری پیشنهادی کاخ سفید را مورد تصویب قرار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۲    
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که پنتاگون با تقویت جایگاه فرماندهی سایبری این کشور، رویکرد این نهاد را از حالت تدافعی به تهاجمی تغییر داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۲    
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که سئول و واشنگتن به درخواست کره شمالی با تعلیق رزمایشهای نظامی مشترک در شبه جزیره کره موافقت کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۱۷    
هواپیمای تیم ملی عربستان در هنگام سفر به شهر روستوف برای حضور در دیدار با اروگوئه دچار سانحه هوایی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۷:۰۲    
گزارش های مختلفی از کسانی وجود دارد که بی رحمانه در بریتانیا مورد بهره کشی قرار گرفته اند، تا جایی که نخست وزیر انگلیس ترزا می وادار به پذیرش این شد که برده داری در بریتانیای امروزی یک واقعیت روزمره ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۶:۰۲    
دانشمندان به تازگی و با استفاده از ویتامین D موفق به بهبود کودکانی که دچار سوءتغذیه هستند، شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۵:۰۲    
دور اول مرحله گروهی جام جهانی روسیه سه شنبه به پایان می رسد و با برگزاری دیدار روسیه و مصر، دور دوم این رقابت ها آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۱:۴۷    
سندی که به رویت وبگاه افشاگر اینترسپت رسیده از برنامه ریزی هایی در وزارت خارجه آمریکا برای تضعیف زیربنای ایدئولوژیک جمهوری اسلامی ایران با هدف گذاری روی گروه های زنان و جوانان خبر می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۱:۴۷    
تیم ملی فوتبال انگلیس موفق شد در ثانیه های پایانی بازی با تونس به پیروزی برسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۱:۳۲    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی سه شنبه 29 خرداد 97 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۱:۳۲    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های سیاسی سه شنبه 29 خرداد 97 به مسائل مهم روز سیاست پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۱:۲۶    
یکی از نمایندگان کنگره آمریکا متممی را مطرح کرده که در صورت تایید، صدور روادید برای ایرانی های متقاضی تحصیل در رشته های مرتبط با انرژی هسته ای و صنعت انرژی در آمریکا را ممنوع می کند.