یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۳۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 21 فروردین 1398 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1398 تابش کوثر 1 خرداد 1398 تابش کوثر 31 تیر 1398 تابش کوثر 1 مرداد 1398 تابش کوثر 2 شهریور 1398 تابش کوثر 30 مهر 1398 تابش کوثر 30 آبان 1398 تابش کوثر 1 آذر 1398 تابش کوثر 30 دی 1398 تابش کوثر 30 بهمن 1398 تابش کوثر 28 اسفند 1398 تابش کوثر 1 فروردین 1398 تابش کوثر 2 فروردین 1398 تابش کوثر 3 فروردین 1398 تابش کوثر 4 فروردین 1398 تابش کوثر 5 فروردین 1398 تابش کوثر 6 فروردین 1398 تابش کوثر 7 فروردین 1398 تابش کوثر 8 فروردین 1398 تابش کوثر 9 فروردین 1398 تابش کوثر 10 فروردین 1398 تابش کوثر 11 فروردین 1398 تابش کوثر 12 فروردین 1398 تابش کوثر 13 فروردین 1398 تابش کوثر 14 فروردین 1398 تابش کوثر 15 فروردین 1398 تابش کوثر 16 فروردین 1398 تابش کوثر 17 فروردین 1398 تابش کوثر 18 فروردین 1398 تابش کوثر 19 فروردین 1398 تابش کوثر 20 فروردین 1398 تابش کوثر 21 فروردین 1398 تابش کوثر 22 فروردین 1398 تابش کوثر 23 فروردین 1398 تابش کوثر 24 فروردین 1398 تابش کوثر 25 فروردین 1398 تابش کوثر 26 فروردین 1398 تابش کوثر 27 فروردین 1398 تابش کوثر 28 فروردین 1398 تابش کوثر 29 فروردین 1398 تابش کوثر 30 فروردین 1398 تابش کوثر 31 فروردین 1398 
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۲    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 855 هزار تومان و قیمت طلای 18عیار هم 444 هزار تومان ارزش گذاری شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۲:۴۸    
ستاره شناسان برای اولین بار در تاریخ، تصویری از یک سیاه چاله فضایی را در یک کهکشان دور با دوربین شکار کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۲:۴۸    
چگونگی مدیریت تغییرات جسمی و روحی در فصل بهار موضوعی است که یک متخصص روانشناسی سلامت کشور توضیحاتی درباره آن ارایه و توصیه هایی بیان کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۲:۴۸    
سازمان هواشناسی اعلام کرد، با ورود سامانه بارشی از بعدازظهر فردا به کشور روزهای 24، 25 و 26 فروردین در 14 استان بارش باران شدید و سیلابی شدن مسیل ها روی خواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۲:۴۸    
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: در اثر بارش های اخیر و سیل بی سابقه در استان، بسیاری از زیرساخت های پرورش ماهی در لرستان آسیب های جدی دیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۸    
مدیرعامل شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور گفت: روند واردات گوشت تا زمانی که اقتضا کند ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۸    
آمارهای دریافتی از منابع کشتیرانی و رهیابی موقت نفتکش ها نشان داد صادرات نفت ایران بهبود یافته و به سطح پیش از تحریم ها نزدیک شده و این بهبود ناشی از تقاضای پایدار از سوی چین و کره جنوبی بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۸    
وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعتراف کرد دولت این کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به خاطر رژیم صهیونیستی در فهرست سازمان های اصطلاحاً تروریستی قرار داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۸    
بانکهای کشور با صدور بیانیه ای، با اشاره به اقدام ظالمانه آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام کردند: بانکها پیش از هر گروه دیگری طعم ناگوار محدودیت ها را چشیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۸    
وزیر امور خارجه در پیامی توئیتر تصریح کرد: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم شجاع عراق و سوریه با داعش نجنگیده بود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۸    
نماینده جمهوری خواه آمریکایی در مجلس سنا به وزیر خارجه کشورش هشدار داد اجازه جنگ با ایران را ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۹    
همایشی تحت عنوان "همایش بین المللی ورزش همگانی" در کیش و با مهمانان خارجی انگشت شمار، بهانه ای برای برپایی مهمانی فدراسیون همگانی برای روسای هیات ها و خانواده هایشان ایجاد کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۹    
رئیس دستگاه دیپلماسی با سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۹    
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز یک ماه مستمری اضافه برای مستمری بگیران آسیب دیده از سیل تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۹    
قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن حدود 50 هزار تومان است؛ به طوری که هزینه وام مسکن به علاوه هزینه وام جعاله برای زوج های تهرانی 12 میلیون تومان می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۹    
دبیر فدراسیون کاراته بطور کلی منکر دریافت چک ضمانت از سوی رضا محمدی ملی پوش کیوکوشین کاراته ایران شد و گفت او به اشتباه فکر می کند به ما چک داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۹    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با قدردانی از مواضع انقلابی و حمایت های گسترده داخلی و خارجی از این نهاد مردمی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۹    
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان های تروریستی را نابخردانه توصیف کرد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۹    
بنابر اظهارات وزیر آموزش و پرورش، برخی مناطق سیل زده مملو از آب است و بنابراین مردم نتوانستند به مناطق خود بازگردند لذا راه اندازی مدارس در این مناطق امکان پذیر نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۹    
پنج هیئت از طرف حضرت آیت الله خامنه ای با حضور در آسایشگاهها و منازل تعدادی از جانبازان از فداکاری، صبر و ایستادگی ایثارگران تجلیل کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۹    
فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی از سقوط بالگرد در منطقه دالامپر در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در این حادثه، یک نفر از خلبانان شهید و 3 تن دیگر از سرنشینان بالگرد مجروح شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۹    
رئیس جمهور تصریح کرد: اگر آمریکایی ها از حد شعار علیه سپاه، یک قدم پا را فراتر بگذارند، خودشان می دانند با چه مصیبت هایی مواجه خواهند شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۹    
کارلوس کی روش سر مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران برای دریافت طلبش قصد دارد به فیفا شکایت کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۹    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت ایران دعوت کرد تا پس از اقامۀ نماز جمعه این هفته در سراسر کشور، در تظاهراتی خشم خود را از تروریستی اعلام شدن سپاه توسط آمریکما به نمایش بگذارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۹    
با تصویب هیات وزیران، پرداخت بسته کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه در سال 98 توسط دولت تداوم می یابد ولی رقم ابین بسته برای گروه های مختلف در مقایسه با سال گذشته ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۹    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: امیدواریم و تمام تلاش را خواهیم کرد افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه اجرایی شود و به ماه های دیگر موکول نشود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۹    
به گفته رئیس کمیته تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال سه ماه از زمان قانونی این کمیته برای ارائه گزارش کار باقی مانده اما برخی تخلفات در نظام اداری و مالی دو باشگاه محرز شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۹    
سامانه سهمیه بندی کالاهای اساسی از جمله گوشت و مرغ، با توجه به سیاست دولت برای تامین کالاهای اساسی از طریق کالابرگ الکترونیک توسط بانک مرکزی و با بهره گیری از کارت بانکی و کد ملی آماده شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۹    
بزرگ ترین محموله سوخت قاچاق و یکی از سرشبکه های اصلی قاچاق سوخت توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه در تنگه هرمز شناسایی و توقیف شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۹    
رسانه های خبری امروز (چهارشنبه) گزارش دادند، با شمارش 97 درصد آرای صندوق های رأی، حزب بنیامین نتانیاهو و ائتلاف راست ها موفق شده اند بیشترین آرا را از آن خود کرده و به این ترتیب این امکان برای او ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۹    
اقدام خصمانه و مغایر با قوانین بین المللی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق کارمندان در سال جدید توضیحاتی ارائه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۹    
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید سرمربی آینده تیم ملی فوتبال ایران بزرگ تر از کی روش است و به خاطر همین موضوع دنبال تامین بودجه مناسب برای هزینه های استخدام این مربی هستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۹    
وزیر خارجه ژاپن در اولین واکنش به اقدام وزارت خارجه آمریکا علیه سپاه پاسداران تأکید کرد که از این اقدام ضدایرانی تبعیت نمی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۹    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با طرحی که مجلس برای اصلاح ساختار نظام بانکی کشور تدوین کرده 70 درصد این نظام دچار تغییر و تحول می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۹    
رئیس جمهور آمریکا در گفتگویی تلفنی با ولیعهد سعودی در مورد ایران رایزنی کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۹    
مدتی است که شایعه شده سارقان برای سرقت از طلایاب استفاده می کنند، این ادعا را در گفتگو با رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بررسی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 98 در هفته آینده خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۹    
مایک پمپئو در پی اقدام آمریکا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان های تروریستی خود، در اظهاراتی خصمانه سردار قاسم سلیمانی را هم ردیف رهبر داعش خواند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۹    
دشمنان نظام به موازات جنگ شدید اقتصادی علیه مردم و کشور، هجمه ای تبلیغاتی سنگینی را در دستور کار قرار داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۹    
توییتر در تازه ترین اقدام خود تعداد افرادی که هر کاربر در یک روز می تواند دنبال کند را از یک هزار نفر به 400 نفر کاهش داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۹    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش گفت: آیین نامه استخدام معلمان حق التدریس در حال نهایی شدن است و احتمالاً این آزمون تیر یا مرداد امسال برگزار شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۹:۱۹    
رئیس ستاد بازسازی عتبات با اشاره به تکمیل گنبد جدید حرم امام حسین (ع)، از آمادگی ایران برای انتقال این گنبد به کربلا خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۹    
وزارت خارجه انگلیس با درخواست وزیر خارجه آمریکا برای همراهی با واشنگتن در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی مخالفت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۹    
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با الاهلی با دریافت کارت زرد به جمع چهار بازیکنی که خطر محرومیت تهدیدشان می کند، اضافه شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۹    
در حالی پل جدید کاکارضا در محور ارتباطی الشتر - خرم آباد با دو سال سابقه ی ساخت بر اثر وقوع سیل تخریب شده است که پل قدیم کاکارضا که در مجاورت پل جدید قرار دارد، با بیش از 100 سال سن ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۸:۳۹    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش خود به بررسی 12 شاخص اقتصادی ایران پرداخته و از کاهش سهم ایران از اقتصاد جهان، افزایش بدهی ناخالص دولت، منفی شدن رشد واردات و صادرات، افزایش نرخ تورم و بیکاری ...