یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۵۸Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 30 فروردین 1398 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1398 تابش کوثر 1 خرداد 1398 تابش کوثر 31 تیر 1398 تابش کوثر 1 مرداد 1398 تابش کوثر 2 شهریور 1398 تابش کوثر 30 مهر 1398 تابش کوثر 30 آبان 1398 تابش کوثر 1 آذر 1398 تابش کوثر 30 دی 1398 تابش کوثر 30 بهمن 1398 تابش کوثر 28 اسفند 1398 تابش کوثر 1 فروردین 1398 تابش کوثر 2 فروردین 1398 تابش کوثر 3 فروردین 1398 تابش کوثر 4 فروردین 1398 تابش کوثر 5 فروردین 1398 تابش کوثر 6 فروردین 1398 تابش کوثر 7 فروردین 1398 تابش کوثر 8 فروردین 1398 تابش کوثر 9 فروردین 1398 تابش کوثر 10 فروردین 1398 تابش کوثر 11 فروردین 1398 تابش کوثر 12 فروردین 1398 تابش کوثر 13 فروردین 1398 تابش کوثر 14 فروردین 1398 تابش کوثر 15 فروردین 1398 تابش کوثر 16 فروردین 1398 تابش کوثر 17 فروردین 1398 تابش کوثر 18 فروردین 1398 تابش کوثر 19 فروردین 1398 تابش کوثر 20 فروردین 1398 تابش کوثر 21 فروردین 1398 تابش کوثر 22 فروردین 1398 تابش کوثر 23 فروردین 1398 تابش کوثر 24 فروردین 1398 تابش کوثر 25 فروردین 1398 تابش کوثر 26 فروردین 1398 تابش کوثر 27 فروردین 1398 تابش کوثر 28 فروردین 1398 تابش کوثر 29 فروردین 1398 تابش کوثر 30 فروردین 1398 تابش کوثر 31 فروردین 1398 
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۶    
وزیر صنعت در نامه ای به رئیس کل گمرک، رفع ممنوعیت در صادرات سیب درختی و پرتقال را ابلاغ کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۷    
مراسم افتتاح سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سه شنبه با حضور رئیس جمهور در کتابخانه ملی برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۷    
وزیر علوم در واکنش به اقدام غیرمنطقی اینستاگرام مبنی بر مسدود کردن صفحات کاربران ایرانی، این شبکه اجتماعی مجازی را ترک کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۷    
رهبر حزب کارگر انگلیس در ویدئویی که یک کاربر روز جمعه از او منتشر کرده ایران را کشوری بسیار موفق و در حال ثبت پیشرفت های عظیم توصیف می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۶:۳۷    
رئیس جمهور فرانسه در نامه ای به بنیامین نتانیاهو پیروزی او در انتخابات اخیر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و درباره تحقق راهکار دو دولتی ابراز امیدواری کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۶:۳۷    
پلیس فرانسه معتقد است که یک اتصال کوتاه برق احتمالا عامل آتش سوزی اخیر در کلیسای نوتردام پاریس بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۶:۳۷    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز درباره آمار کمک رسانی به سیل زدگان و تدابیر کمیته امداد گزارش داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۶:۳۷    
یک فرمانده ارشد رژیم صهیونیستی روز جمعه اعتراف کرد: در صورتی که جنگی در آینده رخ دهد، حزب الله روزانه توانایی شلیک هزار فروند موشک به اسرائیل را دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۷    
فرماندار آبادان گفت: در آبادان به دلیل پیش بینی مد بزرگ ، به مدت سه روز حالت فوق العاده اعلام شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۷    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برنامه های ویژه این معاونت برای کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس را تشریح کرد و از غربالگری دانش آموزان متوسطه اول خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۷    
از زمان ظهور صنعت نفت در اواسط قرن نوزدهم، این منبع انرژی، امکان تولید نیروی فراوانی را فراهم کرده و باعث به راه افتادن جنگ ها و تغییرات ژئوپلیتیکی در کشورهای مختلفی شده که برای کنترل عرضه رقابت می ...
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۷    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: مال ربوی، رانتی و حرام تولید ما را از بین می برد و مال حلال بانک های بی ربا و بازار بدون احتکار و گران فروشی ایجاد می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۷    
قیمت هر اونس طلا امروز با 7 سنت کاهش نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 1275 دلار و 75 سنت رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۷    
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما از آخرین تغییرات برنامه های این شبکه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۴:۰۷    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به پربارش ترین استان های کشور طی دو روز آینده گفت: بارش ها در اردیبهشت نیز در کشور ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۴:۰۷    
در حالی که شایعه انتقال مهاجم جوان به باشگاه سرشناس ترکیه ای مطرح شده ما مسئولان باشگاه استقلال واکنش رسمی به این موضوع نشان ندادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۷    
آمریکا در تلاش است تا پرواز مستقیم تهران- کاراکاس را به بهانه های مختلف متوقف کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۷    
هکر های ناشناس خارجی تلاش کردند تا اطلاعات مربوط به 60 هزار راننده شرکت تاکسی اینترنتی در ایران را بدست آورند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۷    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: گشت ارشاد همچون گذشته کار خود را انجام می دهد و پلیس با قاطعیت با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۷    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه یک شبکه جاسوسی CIA در کشور ما شناسایی شده است، گفت: در یکسال گذشته با 114 تیم تکفیری و 116 تیم مربوط به منافقین برخورد شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
یک کارشناس مسکن با تأکید بر اینکه دولت برای ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن هر چه سریعتر سامانه ملی املاک را راه اندازی کند، گفت:دولت برای کنترل بازار اجاره بها می تواند به بافت فرسود ورود کند
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
رئیس قوه قضائیه گفت: به رئیس سازمان بازرسی مأموریت دادیم که آسیب شناسی این سیل را با جدیت دنبال کند و این کارشناسی دور از نظر مدیران نخواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
هافبک تیم ملی فوتبال عراق در صورت عدم دریافت مطالبات خود می تواند از پرسپولیس جدا شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به نیاز امروز مردم به مساعدت نیروهای مسلح گفت: در همین راستا نیروهای مسلح به کمک آنها آمده و در راه خدمت به آنها هر کاری در توان را انجام می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۷    
یک تحلیلگر اقتصادی با تشریح نحوه کارکرد بازار متشکل ارزی و اثرگذاری آن بر کنترل نرخ در بازار ارز گفت: بازار متشکل ارزی این شانس را دارد که مرجعیت نرخ گذاری ارز را از دوبی به تهران منتقل کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنان در دستور کار کمیسیون قرار دارد اما به نظر نمی رسد این افزایش در دور بعدی مجلس شورای اسلامی رخ دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
این گزارش به کاربران اینستاگرام آموزش می دهد چگونه بدون نیاز به بلاک (مسدود) کردن افراد، آنها را از فهرست دنبال کنندگان حساب کاربری خود خارج کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۷    
رئیس جمهور ونزوئلا در واکنش به اقدام غیرقانونی آمریکا در تحریم بانک مرکزی ونزوئلا خطاب به واشنگتن گفت: تحریم های شما ما را قوی تر می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۷    
آسوشیتدپرس در تحلیلی که بر گزارش مولر درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا داشت تاکید کرد این گزارش به هیچ روی ترامپ را از اتهام های وارده تبرئه نمی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۷    
چین در آستانه اتمام معافیت شش ماهه تحریم نفتی ایران واردات نفت از این کشور را افزایش داده و طی آوریل 754هزار بشکه در روز نفت از ایران وارد کرده که این رقم نسبت به ماه قبل 33درصد رشد داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۷    
تیم های آرسنال، چلسی، والنسیا و اینتراخت فرانکفورت با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ اروپا راه یافتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۷    
با تأسیس آژانس فضایی عربستان و انتصاب برادر ولیعهد به ریاست آن، محمد بن سلمان راه فرار از بن بست را در آسمان و فضای خارج از جو می جوید.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اقدامات نابخردانه ترامپ مبنای سرمایه گذاری مردم در بازار ارز و طلا باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۷    
پرسپولیس در اوج رقابت با مدعیان لیگ، خودش را وارد حاشیه کرد و باعث خوشحالی رقبایش شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۷    
در حالی که هیچ یک از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، خبری از آغاز واردات و عرضه گوشت با ارز نیمایی نداده اند، برخی سامانه های توزیع دیجیتالی محصولات پروتئینی اقدام به عرضه گوشت قرمز کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۷    
مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوان داری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری ضمن اشاره به آخرین وضعیت آبخوان های کشور پس از بارندگی های اخیر گفت ...