سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 30 آذر 1394 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1394 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1394 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1394 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1394 خبرگزاری تابناک 30 دی 1394 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1394 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 27 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 28 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 29 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1394 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۵    
سید مجتبی رسولی جویباری گفت: سید حسن یک روحانی جوان است که مانند امام می درخشد و ذهن پویای حضرت امام(ره) را دارد. درس های خارج سیدحسن آقا از درس های شلوغ حوزه علیه قم است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۴    
مدیرکل دفتر میوه های گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی گفت: تولید مرکبات کشور 5 برابر بیشتر از سرانه تولید مرکبات جهان است که این امر نشان می دهد، ایران از افزایش تولید مرکبات برخوردار است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۱    
آمریکا کشته شدن 6 نظامی این کشور در حمله انتحاری امروز در نزدیکی پایگاه آمریکا در بگرام افغانستان را تأیید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکا به دنبال پیاده سازی اهداف و نفوذ خود در ایران است، گفت: اگر کسی خیال تعرض به ایران را داشته باشد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۵    
یلدا آیینی است در نخستین شب زمستان و بلندترین شب سال که به نام " شب چله "معروف بوده و براساس اسناد، مربوط به ایزدمهر است، شب زایش و تولد مهر که به یادگار آن، این جشن برگزار می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۲    
فرماندار چالوس گفت: 31 مدرسه در چالوس بلااستفاده مانده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۲    
استاندار مازندران گفت: در سال جاری 3 هزار صندوق با بیش از 40 هزار نفر مسئول پیگیر اجرایی انتخابات در مازندران هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۹    
تعدادی از چهره های اصولگرا نزدیک به دولت گذشته از دیروز در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای مازندران ثبت نام کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۹    
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت:در اواخر ساعات روز چهارشنبه و روز پنج شنبه با عبور موج بارشی از نوار شمالی کشور به تدریج بر میزان ابرناکی هوا در مازندران افزوده می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۶    
فرماندار ساری گفت: تاکنون 11 نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران ثبت نام کرده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۶    
به گزارش تابناک یزد ، سید عباس عراقچی در گفت وگو با خبر ساعت 14 در خصوص درخواست جدید آمریکا برای فروش آب سنگین فراتر از تکالیف برجام گفت: الان در روزهای آخر نزدیک شدن به اجرایی شدن برجام هستیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۵    
بنا بر این دستورالعمل از این پس بانکی که حساب دستگاه کارتخوان به آن متصل است باید در ازای هر تراکنش خرید بین 500 تا 2500 ریال کارمزد پرداخت کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۳    
سخنرانی موسوی لاری در دانشگاه یزد با حمله تندروها به وی نیمه تمام ماند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۶    
این عملیات ترور از طریق شلیک موشک های بسیار دقیق و تعیین کننده حاصل شده و به آپارتمان مسکونی در ساختمانی مسکونی القنطار در آن حضور داشت اثبات کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۴    
شهرداری تبریز، یازدهمین شکست متوالی خود در لیگ بسکتبال را تجربه کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۱    
در شورای حفاظت از اراضی استان کرمانشاه بر جلوگیری از راه های فرار قانونی برای کمک به متخلفین و هم چنین معیار بودن قانون در مباحث حفاظت از اراضی تاکید شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۱    
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: برنامه ریزی منسجم برای استعدادیابی ظرفیت ها و استعدادهای معنوی در کشور اتخاذ شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۶    
شبکه المنار فرازهایی از وصیت نامه سمیر قنطار که چند روز قبل در حمله صهیونیستها به شهادت رسید را منتشر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۵    
این اشیای تاریخی شامل کتیبه های سنگی، آلات جنگی، النگو، کوزه های سنگی و سفالی، تعدادی زنگوله همچنین زیورآلات قدیمی بود که در حین عملیات فروش با هوشیاری عوامل انتظامی کشف و ضبط شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۹    
مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه با اشاره به راه اندازی سامانه هوشمند (سهبا)گفت: با توجه به حضور هوشمندانه بازرسان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۳    
معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: آمار ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه امروز به 67 نفر رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۳    
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: دستگاه قضایی در استان کرمانشاه در بحث حافظت از اراضی ملی و حقوق بیت المال نه خسته شده نه می شود و نه در این زمینه کوتاه خواهد آمد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۰    
با شروع ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی حدس و گمان ها درباره حضور حجت الاسلام موحد نماینده 4 دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کهگیلویه قوت گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۹    
منابع خبری از اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر نصب یک سکوی سامانه گنبد آهنین در شمال سرزمین های اشغالی خبر می دهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۴    
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: از زمان آغاز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تاکنون هشت نفر در حوزه انتخابیه قصرشیرین نام نویسی کرده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۸    
تابناک: تیم بسکتبال شهرداری اراک در یک بازی زیبا و مهیج موفق شد در وقت های اضافه با نتیجه 93 بر 90 برابر تیم شهرداری گرگان به برتری برسد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۸    
معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد که با اجرای طرحی ویژه گشت های پلیس در شب یلدا فعالیت می کنند تا فضا بر سارقان تنگ شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۶    
قاسمعلی اسفندیاری، شاعر دفاع مقدس بعد از سال ها تحمل بیماری و مدتی کما عصر امروز پس از طی یک دوره بیماری در بیمارستان رضوی مشهد جان به جان آفرین تسلیم کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۴    
الکسیس سیپراس نخست وزیر یونان در دیدار با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در آتن، حل بحران فلسطین را کلید صلح در خاورمیانه توصیف کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۱    
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد که رژیم غاصب با هدف قرار دادن سمیر قنطار درهای جهنم را به روی خود گشوده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۹    
اجرای حکم اعدام سرکرده سارقان طلافروشی های پایتخت بنا به نظر مقامات قضایی لغو شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۶    
رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ را به سوء استفاده از نگرانی های طبقه کارگر در این کشور متهم کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۶    
دست کم 2 انفجار مهیب در نزدیکی منطقه دیپلماتیک، کابل پایتخت افغانستان را به لرزه درآورد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۶    
عربستان قربانی بعدی خاورمیانه؟! / جشن تولدی که حقانیت تتلو را ثابت کرد! / آشنایی با کارگردان و بازیگر معلول ایران / ویدیوی یلدایی مجید اخشابی از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۳    
انتشار خبر ملاقات و گفت وگوی عادل فردوسی پور و محمد جواد ظریف تبعاتی را در پی داشت و برخی رسانه ها اقدام به چاپ مقالات اعتراضی درباره این گفت وگو کرده اند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۸    
با نزدیک شدن به ایام پایانی ثبت نام از خبرگان رهبری و اعلام قطعی حضور سه ضلع اثر گذار این انتخابات،( البته بدون در نظر گرفتن آقای غرضی!! ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۵    
لیندسی گراهام نامزد حزب جمهوریخواه اعلام کرد که از ادامه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا انصراف داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۲    
رییس سابق فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) واکنش شدیدی به محرومیت خود نشان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۹    
بازیگران مجموعه فیتلیه با حضور در جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون اجتماعی مجلس از بابت توهین صورت گرفته در این برنامه به مردم آذربایجان عذرخواهی کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۹    
شهید سمیر قنطار آزاده شهید لبنانی امروز در جمع کثیری از مردم و اعضای مقاومت در ضاحیه جنوبی بیروت تشییع و به خاک سپرده شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۶    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از حجم بالای تردد و ترافیک سنگین در اکثر معابر و بزرگراه های اصلی پایتخت در شب یلدا خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۶    
هرچه زندگی روزمره مان به انواع و اقسام ابزارهای مدرن گره خورده و در این میان، اینترنت سهمی غیر قابل انکار در روابط اجتماعی مان یافته ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۹    
رئیس کل اسبق بازرگانی قم گفت: پروژه شهرIT می تواند به خاطر زیر ساخت هایی که داریم، قم را قطب جذب نخبگان قرار دهد، ولی این فرصت نادیده گرفته شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۹    
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت خرید شیر خام دامداران از فردا 100 تومان افزایش می یابد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۹    
شهردار قم، به اجرای طرح مونوریل اشاره کرد و گفت: در این زمینه چهار گزینه مطرح بود که ما کم هزینه ترین راه را انتخاب و با توجه به وضعیت موجود اجرایی کردیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۶    
پرونده پنجمین روز از نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری و سومین روز از نام نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه با ثبت نام 3052 نفر بسته شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۰    
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید با بی حجابی در ادارات دولتی مقابله شود گفت: همت و اراده نیروی انتظامی این کار را عملی می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۴    
معاون اول قوه قضائیه گفت: فتنه گران تا زمانی که توبه نکنند و جبران مافات نداشته باشند و بر موضع غلط خود بمانند عفو نخواهند شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۰    
روزنامه آرمان در خبری ادعایی با عنوان احتمال تغییر استانداران در آستانه انتخابات می نویسد: نخستین بار نبود وزیر کشور که نماینده دولت است از تغییر استانداران و فرمانداران غیرهمسو سخن به میان آورد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۴    
انتخابات میانبرترین راه در نیل به دموکراسی است و ملت ها با این عمل دموکراتیک سرنوشت خویش رارقم می زنند خواه آگاهانه ، خواه غیر آگاهانه ، خواه به جبر، خواه به اختیار.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۴    
رئیس قوه قضاییه درباره موضوعاتی همچون عمل کرد خلاف توافقات برجام آمریکا و اینکه برخی قانون اساسی را با تخیلات خود تفسیر می کنند و اینکه عده ای در آستانه انتخابات به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند سخن ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۱    
وزیر امور خارجه ایران در دیدار با رئیس مجلس سنای فرانسه گفت که مصوبه تبعیض آمیز سنای آمریکا برای اتباع اروپایی ضد استقلال اروپاست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۱    
استاندار تهران گفت: مردم مومن و انقلابی شهرستان ری، روز چهارشنبه(دوم دی ماه) میزبان دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۵    
مرتضی طلایی نائب رییس شورای شهر تهران که هفته گذشته در اعتراض به عدم ارائه گزارش شورایاری های منطقه یک استعفا داده بود، استعفایش را پس گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۲    
یکی از مراجع تقلید گفت: چندین سال است که همه از حجاب دم می زنند اما این وضعیت به ویژه در استان های شمالی همچنان اصلاح نشده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۲    
کارخانه ای در شمال کشور به علت استفاده از سیستم گرمایشی نامناسب دچار آتش سوزی شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۷    
مرتضی طلایی نائب رییس شورای شهر تهران که هفته گذشته در اعتراض به عدم ارائه گزارش شورایاری های منطقه یک استعفا داده بود، استعفایش را پس گرفت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه کارت خرید برای زوج های جوان از طریق بانک مرکزی خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۸    
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۸    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: شب یلدا فقرا را نچزاند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۵    
فردی که با جعل مهر یک شرکت در شهرستان "سپیدان"، مبلغ 250میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۵    
شایعاتی درباره اینکه پس فردا چهارشنبه نیز مدارس سطح شهر تهران تعطیل است، وجود دارد. آیا مدارس پس فردا تعطیل خواهد شد؟
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۲    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ایران و آذربایجان در منطقه حساسی قرار دارند، توسعه هدفمند گروه های تروریستی و افراط گرایان مذهبی نظیر داعش را خطری بزرگ برای کشورهای منطقه دانست و آمادگی تهران برای ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۲    
ارتش عراق ظرف ساعات آتی حمله به رمادی را برای پاکسازی آن از داعش آغاز می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۲    
شاید باشگاه پرداختی زیادی نکرده اما نسبت به خیلی از باشگا ه ها بیشتر پرداخت کرده ایم. اگر دوستی پاداش داده است به خاطر کمبود باشگاه نبوده بلکه او به خاطر عشقش به آذربایجان و دوستی با ما این کار را ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۹    
وزارت دفاع روسیه می گوید میزان خسارت وارد شده به جعبه سیاه جنگنده سوخو-24 این کشور که توسط ترکیه ساقط شد، موجب شده تا بازیابی اطلاعات آن غیرممکن به نظر برسد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۹    
یکی از مدیران عامل اسبق فوتبال باشگاهی ایران حرف جالبی زد که قابل تامل است. وی گفته : حدس می زنم که اگر هم مبلغی از اسپانسر تبلیغات محیطی دریافت شود تا زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال بین باشگاه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۹    
مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: حوزه علمیه و مراکز پژوهشی آماده هر گونه همکاری با نیروی انتظامی در حوزه امنیت اجتماعی و اخلاقی است و آن را وظیفه ذاتی خود می دانند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۱    
رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: از اولین روز نام نویسی کاندیداهای مجلس تا کنون در مجموع 34 نفربرای نمایندگی مجلس شورای اسلامی درمرکز سه حوزه انتخابیه بندرعباس، میناب و بندرلنگه نام نویسی کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۵    
صحبت هایی که بختیار کرده ربطی به باشگاه ندارد. من ، باشگاه و سعید عباسی نمی توانیم سربازها را یک روز بیشتر نگه داریم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۶    
در نیمه نخست امسال بیش از 2 هزار ساعت برنامه از شبکه های رادیویی و تلویزیونی درباره کارآفرینی ، ترغیب به تولید و اشتغال زایی پخش شده که نشان از عزم جدی رسانه ملی در این زمینه دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۶    
کارلوس این روزها حتی جواب ایمیل های نزدیک ترین دوستانش را هم نمی دهد و گویی دوران نقاهت خود را پشت سر می گذارد اما هیچکدام از اهالی سرشناس فوتبال پرتغال و حتی دنیا در منچستر ، رئال مادرید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۰    
رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: با ثبت نام 15 نفر در سومین روز نام نویسی داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۴    
مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید هیئت کونگ فو استان البرز و رییس هیئت شهرستان کرج با حضور فعالان و پیشکسوتان این ورزش رزمی برگزار شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۴    
نشست ستاد اجرایی سومین جشنواره ورزشی محلات کرج در حالی به انجام رسید که مشارکت 20 هزار نفری شهروندان در این رویداد ورزشی هدف گذاری مدیریت شهری کرج عنوان شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۱    
این مراسم عصر امروز دوشنبه با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج و مسئولان هیئت کوهنوری و جمعی از پیشکسوتان کرجی به انجام رسید. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۱    
رئیس دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه باید خانه صنعت و دانشگاه در استان البرز راه اندازی شود، گفت: تقویت تعامل صنعت و دانشگاه نقش به سزایی در توسعه ملی دارد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با بیان اینکه صدور کارت معاینه فنی خودرو ها در این استان با دقت کافی انجام نمی شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۸    
عمران علی محمدی در خصوص فرهنگ و فرایند انتخابات و انتخاب نمایندگان از سوی مردم استان ایلام و خصیصه یکبار مصرف بودن نماینده های مجلس استان ایلام ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۷    
حمله موشکی به فرودگاه جیزان، تداوم یورش جنگنده های سعودی به مناطق مختلف این کشور و انهدام قایق متجاوز سعودی ها در تعز از مهمترین اخبار یمن است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۵    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی ازخوی ، داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در پایان دومین روز ثبت نام درشهرستان خوی به 11 نفر رسید. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۵    
محمد جلایی در جهان اقتصاد نوشت: فصل زیبای پاییز به نقطه پایانی خود رسیده است. ایرانیان هر ساله پاییز را با همنشینی و شب زنده داری به پایان می رسانند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۰    
در بازی قبل اتفاقی نیفتاد که داور در آن نقش مستقیم داشته باشد. بیانیه استقلال را نخواندم و نمی دانم چه چیزی در آن مطرح شده و این را از شما می شنوم اما در18 قدم در بازی قبلی اتفاقی نیفتاد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۷    
بازیکن استقلال اهواز که قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده بود، با گسترشی ها به توافق رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۴    
سیده زهرا حسینی: من برای خدمت به مردم وارد شورای شهر شدم اما اکنون با توجه به شرایط نابسامانی که در شورای شهر وجود دارد، نمی خواهم مدیون مردم باشم و به همین دلیل استعفا دادم
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۱    
رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی شمار داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان تا پایان روز سوم ثبت نام را 162 نفر اعلام کرد و گفت: 66 نفر از حوزه انتخابیه تبریز ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۹    
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج از تعطیلی مدارس ابتدایی، مهدکودک ها و پیش دبستانی های تمام شهرستان های البرز به غیر از طالقان در روز سه شنبه اول دی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۹    
تابناک تهران - با توجه به تداوم آلودگی هوا براساس مصوبه عصر امروز کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرهای تهران و اسلامشهر فردا سه شنبه یکم دی ماه تعطیل است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۸    
امروز رئیس و اعضای شورای مرکزی و برخی دیگر از اعضای شورای مرکزی حزب عدالت و توسعه در محل دفتر آیت الله موحدی کرمانی برای رایزنی های انتخاباتی حضور یافتند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۶    
اداره هواشناسی کشاورزی توصیه هایی را به شرح ذیل برای روزهای یکم، دوم، سوم و چهارم دی ماه به کشاورزان استان فارس در راستای محافظت از محصولات کشاورزی ارائه کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه تخریب سقف یک ساختمان در حال ساخت خبر داد و گفت: در این حادثه یک کارگر 28 ساله جان باخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۴    
به گزارش تابناک یزد ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد، کاهش 53 درصدی بارندگی استان نسبت به میانگین سالانه را علی رغم افزایش 30 درصدی میانگین بارندگی کشور بسیار نگران کننده خواند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۵    
فردریش اشتیفت: اتریش در ایام تحریم ها همکاری و روابط خوبی با ایران داشت/ تنها ایران نبود که خواستار پایان تحریم ها بود بلکه ما هم خواستار پایان تحریم ها بودیم/ زمینه همکاری دارویی، تجاری، ماشین آلات ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۴    
بی تردید بسته شدن پی.ام.دی یا همان ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته ای ایران زمینه اجرای عملی مفاد برجام و در نهایت برچیدن تحریم ها را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۱    
شهر گچساران که یکی از مناطق نفت خیز و به عنوان بام نفتی ایران مشهور است این روزها چنان درگیر مسائل سیاسی شده است که حتی مسئولین را هم به نوعی از کار اصلی خود غافل کرده است.