پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۰:۲۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 9 آذر 1394 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1394 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1394 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1394 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1394 خبرگزاری تابناک 30 دی 1394 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1394 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 27 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 28 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 29 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1394 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۷    
مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان کشور با اشاره به وجود 90 هزار زندانی جرائم غیرعمد در کشور، گفت: با کمک رئیس قوه قضاییه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به نفوذ سامانه سرد بارشی از عصر روز اربعین در استان، نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب در شهرهای استان هشدار داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۷    
این شهید بزرگوار در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام امت (ره) نهایت فعالیت را نمود و به ویژه در تسخیر مراکز نظامی آن زمان فعالیت چشمگیری داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ترکیب شورای نگهبان بهتر شده و افراد معتدل تری وارد آن شده اند، گفت که احتمال می دهم در انتخابات مجلس آتی وضعیت بهتری داشته باشیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۶    
رئیس جمهور روسیه ترکیه را متهم کرده که جنگنده سوخو-24 این کشور را در مرز سوریه برای حفاظت از تجارت نفت با گروه تروریستی داعش هدف قرار داده و سرنگون کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۶    
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: مرجعیت یکی از ارکان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و کشور است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۴    
رئیس هیات اتومبیلرانی وموتورسواری استان اردبیل از برگزاری مسابقه رالی خانواده تا پایان آذرماه سال جاری در استان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۳    
لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه همکاری کشورش با ارتش سوریه را به عدم حضور بشار اسد در راس قدرت مشروط کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۱    
استاندار قم گفت: اتباع خارجی غیرمجاز در بسیاری از مشاغل جای هموطنانمان را گرفته اند به همین دلیل مسئولان امر باید با بررسی راهکارهای ممکن جلوی این معضل را بگیرند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۱    
محمد احمد زاده مربی باسابقه فوتبال ایران گفت : فوتبال ایران در زیرساخت ها با نرم و استانداردها ی جهانی فاصله زیادی دارد و با این وضعیت به جایی نمی رسیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۱    
رئیس آموزش و پرورش میاندورود گفت: این شهرستان از داشتن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محروم است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۸    
بهداشت و درمان و رفع دغدغه مردم در این بخش یکی از مهمترین سیاست ها و اقدامات دولت تدبیرو امید در کشور از جمله استان اردبیل می باشد و با این هدف نیز برنامه بزرگ و کارساز طرح تحول نظام سلامت در سراسر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۸    
معاون قضایی و اجرای احکام زندان های کشور گفت: قضات برای کاهش جمعیت زندان ها از قوانین جایگزین حبس استفاده کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۷    
این حرکت بازیکن مسلمان ترکیه ای دقایقی بعد با استقبال شبکه های اجتماعی روبه رو شد و میلیون ها بار مورد بازدید و تمجید قرار گرفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۷    
ساعت صفر زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. ساعت صفر برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: وقتی چشم و هم چشمی ها به سگ گردانی هم میرسد! ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۵    
در پی انتصاب ریاست شورای اسلامی مازندران، و از آن جهت که آقای رئیس از شهرستان ساری هستند، شهر به واسطه ذوق زدگی ایشان و یا اطرافیانشان پر شد، از ژست های مختلف رئیس در قالب بنرهای تبریک.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۵    
رحیم کبود پروش دهنده قارچ خوراکی، گفت: این کار زندگی ما را متحول کرد، قبل از آغاز کار به سختی خرج خانواده را تأمین می کردم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۵    
مربی شهرداری اردبیل گفت: به دفاع صرف اعتقادی نداریم و در تمام بازی ها با هدف برد و کسب سه امتیاز بازی به میدان می رویم .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۲    
آقای سهراب طالبی مدیر دفتر کنترل کیفی و نظارت بر بهداشت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی موفق به دریافت گواهینامه بین المللی سر ممیز و ارزیاب آزمایشگاه از شرکت تورکاک از کشور ترکیه شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۶    
هشت شکارچی متخلف غیر بومی در دام ماموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر گرفتار شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۶    
در مراسمی با حضور مدیر کل امور مالیاتی استان و فرماندار شهرستان بهمئی، اداره امور مالیاتی این شهرستان راه اندازی و عبدالرضا برازش به عنوان مدیر این اداره معرفی شد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۴    
به گزارش تابناک آذربایجان غریی، انجمن اسلامی دانشجویان ایران اسلامی به مناسبت 16 آذر ، روز دانشجو، ویژه برنامه ی برگزار می نماید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۱    
محمدکاظم نظری باید بداند که بر صندلی همان فرمانداری جلوس نموده که با اشتباه در دفاع غیرقانونی اش از سران فتنه، اکنون موجب واگذاری به حضرت ایشان گردیده و به احتمال با چنین رفتار سیاسی دوام نخواهد آورد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۸    
نایب رئیس هیئت کبدی کهگیلویه وبویراحمدگفت: تیم کبدی زیر 20 سال استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شود .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۵    
حزب کارگزاران سازندگی استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص حادثه دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج بیانیه صادر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۲    
رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه به یادداشت رئیس هیئت فوتبال این شهرستان واکنش نشان داد و ازآمادگی کامل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه برای استقبال از اسماعیل دژه ورزشکار دهدشتی قهرمان جهان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید جنگنده ها روس ها پیش از سقوط، حریم هوایی ترکیه را نقض کرده بوده و آمریکا از حق ترکیه برای دفاع از خود، حمایت می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۸    
رئیس جمهوری آمریکا در حاشیه نشست آب و هوای پاریس قرار است با رجب طیب اردوغان همتای ترک خود دیدار و گفتگو کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی از بدهی حداقل 250 هزار میلیارد تومانی دولت خبر داد و گفت: به طور قطع در شرایط فعلی راهکار تحریک تقاضا نمی تواند مشکل رکود را حل کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۲:۵۳    
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل گفت: ما برای بازی های دو هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال مقابل تیم های قدرتمند پیکان تهران و خونه به خونه تدابیر ویژه ای اندیشیده ایم تا از این دو بازی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۲:۴۴    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: ما رضایت نامه سامان نریمان جهان و سعید آقایی را از باشگاه گسترش فولاد تبریز تا نیم فصل داریم و این دو مشکلی برای بازی کردن ندارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۲:۴۱    
یم فوتبال ماشین سازی تبریز یک گام دیگر از لیگ برتر دورتر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۲:۴۱    
فردا اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در رأس هیئتی به آبادان سفر می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۳    
تابناک: دبیر ستاد نماز جمعه شهر شهباز گفت: ، به همت ستاد برگزاری نماز جمعه شهر شهباز, و به مناسبت فرار رسیدن اربعین حسینی مراسم عزاداری در دفتر امام جمعه این شهر برگزار میشود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۳    
در هفته ششم لیگ دسته سوم فوتبال ایران تیم اتحاد الشتر در ورزشگاه شهید ارکیا این شهر توانست با یک گل بر ابوذر باشت غلبه کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۳    
عملیات جذب و انتقال معتادین متجاهر زن شهر تهران به مرکز شفق به دستور استاندار و موافقت دادستان تهران توسط نیروی انتظامی از یکی از محلات شهر تهران آغاز خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۲:۳۰    
حرکت و جریان دموکراسی خواهی، جزو ویژگی های جوامع مترقی می باشد. کشور ما جزو ممالکیست که در این راستا در مقایسه با کشورهای منطقه بسیار پیشرو بوده و این جنبش و جریان اجتماعی در آن به حدود دویست سال ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۸    
از هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، تیم خیبر خرم آباد، امروزنهم آذر ماه به مصاف ایران جوان بوشهررفت که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود خیبر به پایان رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۹    
یک کارشناس مسائل ژئوپلتیک معتقد است ایران هیچ گاه خواهان بی ثباتی در خاورمیانه نبوده است و ایران پسابرجام در خاورمیانه نقش های منطقه ای عمده ای بر عهده خواهد گرفت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۵    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رئیس جمهور عراق در پاریس دیدار کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۴    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل که به لبنان سفر کرده است با تبریک روز ملی لبنان و ابراز همدردی با خانواده شهدای انفجار اخیر حومه جنوبی بیروت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۳    
جشن آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و تقدیر از خیرین/ آیین آزادی 107 زندانی جرائم غیر عمد با حضور مدیرعامل ستاد دیه کشور در ساری برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۹    
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر سپاه قدس ایران در برابر تهاجم داعش و تدابیر و حمایت ها در عراق نبود در کمتر از یک هفته عراق سقوط می کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۹    
هفته ششم مسابقات گروهی لیگ دسته سه کشور عصر روز یکشنبه مورخه 8 آذرماه 94 در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۹    
دومین فیل ماهی چندصد کیلویی صید شده در آبهای مازندران اینبار هم در سواحل شهرستان جویبار در حالی به تور ماهی گیران افتاد که در 10روز گذشته نیز یک مورد مشابه و مرغوب گزارش شده بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۷    
محسنی بند پی: برای دانش آموزانی که دچار آتش سوزی شده اند بیمه عمر و بیمه سرمایه را بررسی میکنیم و هرکدام که به نفع این دانش آموزان باشد را در نظر میگیریم .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۱    
مدیر کل استاندارد استان البرز از صدور 7 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فراورده های غذایی طی ماه گذشته در این استان خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۲۲    
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: استان لرستان ازلحاظ زیرساخت های ورزشی استان محرومی است که برخی از مسئولان استانی نیز به فراهم کردن امکانات ورزشی برای علاقه مندان توجه چندانی نمی کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۴    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از استقرار 5 فروند بالگرد امدادی در سه قرارگاه مرزی، برای خدمات رسانی به زائران اربعین خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۴    
رئیس سازمان بدر عراق در سخنانی تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد نیروهای نظامی زمینی آمریکا در خاک عراق مستقر شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۴    
سوءتفاهمی که پس از پایان بازی تیم های نفت و استقلال در جام حذفی میان سرمربی تیم نفت و مربی تیم استقلال به وجود آمده بود امروز به پایان رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۱    
درحالی که برانکو پیش از این اعلام کرده بود در دنیا معمولا پنالتی را به کسی که پنالتی گرفته نمی دهند، مقابل نفت او برخلاف گفته خود رفتار کرد تا طارمی که خودش پنالتی گرفته بود ، ضربه را از دست بدهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۰    
وزیر کشور گفت:ت: ورود تدریجی زائران و مدیریت صحیح بازگشت آنها از شهر کربلا موجب کاهش مشکلات ناشی از حجم عظیم بازگشت زائران خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۰    
رییس ستاد مرکزی اربعین با تاکید براینکه مرزها بسته نشده است، گفت:کسانی که بدون ویزا وارد عراق شدند چنانچه در آنجا توسط پلیس عراق دستگیر شوند ایران هیچ گونه معاضدت کنسولی و سیاسی از آنها نخواهد داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد اگر بازیکنانش دقت می کردند استقلال را شکست می دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۵    
حمله انتحاری به عزاداران حسینی در پایتخت عراق ده ها شهید و زخمی بر جای گذاشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۵    
دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) امروز از اقدام ترکیه در هدف قرار دادن جنگنده روسیه حمایت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۱    
تابناک: با حضور رئیس کل دادگستری استان مرکزی، در مسجد امام حسین(ع) شهر اراک، طرح مشاوره حقوقی در مساجد استان مرکزی کلید خورد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۰    
تابناک: دو تیم داماش گیلان و آلومینیوم اراک در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک دست یافتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۰:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال به شعار برخی هواداران این تیم پس از تساوی با سایپا واکنش نشان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۵    
ایران و روسیه ضربه فراموش نشدنی به افسران اطلاعاتی آمریکا و مأموران ترک، عرب و فرانسوی فعال در سوریه زده اند و هنوز مشخص نیست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۲    
پس از اخبار ضدونقیض درباره وضعیت یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه تختی که دچار سکته قلبی شده، پیگیری های ایسنا حکایت از آن دارد که این هوادار علیرغم تکذیب اولیه فوت کرده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۲    
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی از مسئولان این باشگاه خواسته اجازه بدهند او برود!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۰:۱۹    
شرکت سایپا در اقدامی تأمل برانگیز با ارسال بخشنامه ای به نمایندگی های خود اعلام کرده که چک یا سفته ای معادل 120 درصد وام دریافتی را هم به نمایندگی ها ارائه کنند تا از روال تحویل خودروهای آنها انجام ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۰:۱۷    
روسای جمهوری آمریکا و روسیه در حاشیه نشست تغییرات اقلیمی کره زمین که در پاریس برگزار می شود، دیدار کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۰:۱۵    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: اخباری که روزهای گذشته در رسانه ها مبنی بر بسته شدن مرزها عنوان شده است به هیچ عنوان صحت ندارد و مرزها به روی زائرانی که ویزا دارند باز ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۰:۱۴    
معاون وزیر خارجه سوریه این مساله را تکذیب کرد که کشورش از هیچ گونه سلاح شیمیایی استفاده کرده باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۰:۱۴    
احمدرضا احمدی دوباره در بخش سی سی یو بیمارستان بستری شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۰:۱۴    
معاون کنسولی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: طبق نظر بسیاری از مراجع صرف عرض سلام به مرقد مطهر امام حسین (ع) جهت برخورداری از فضیلت زیارت کفایت می کند و لازم است زوار اربعین حسینی به دادن سلام اکتفا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۰:۱۰    
اعلام رسمی تمدید معافیت نه کشور از تحریم نفتی آمریکا علیه ایران، اظهارات جدید یوکیا آمانو درباره مرکز نظامی پارچین، بازتاب سخنان سردار نقدی درباره نقش تحریم های غرب ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۵    
شاگردان پرویز مظلومی با وجود اینکه پیروزی برابر سایپا را در دقایق آخر از دست دادند اما با همین یک امتیاز هم صدر جدول را برای خودشان حفظ کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۷    
در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور یاسین پیشروقم توانست 3 بر 2تیم شرکت حفاری ایران را شکست دهد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۶    
خبرگزاری آمریکایی می گوید اظهارات مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و همچنین مقامات ایرانی نشان می دهند که گزارش آژانس، ایران را محکوم نخواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۲    
به گزارش تابناک یزد ، محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۱    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت:طرفهایی که از سیاست تجاوز و جنگ در یمن حمایت می کنند باید بدانند که یمن برنده نظامی نخواهد داشت و تنها مردم مقاوم یمن برنده نهایی این عرصه خواهند بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۲    
حمید استیلی پس از شکست ملوان مقابل تراکتورسازی گفت: هم نیمه اول بهتر بودیم و هم نیمه دوم. در نیمه اول یک موقعیت را به حریف ندادیم. تراکتورسازی با این نفرات همیشه موقعیت های زیادی را به وجود می آورد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۱    
هر لحظه که به اربعین حسینی نزدیک تر می شود، ازدحام جمعیت در کربلا هم بالا می رود و میلیون ها نفر برای عزاداری امام حسین(ع) آماده می شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۱    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: الحمدالله دولت از گزارش های سازمان بازرسی استقبال می کند و اکثر گزارش ها با پاسخ شخص رئیس جمهور یا معاون اول روبرو می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۸    
کمپین برند شهری رشت با عنوان می رشت با هدف تقویت مشارکت اجتماعی شهروندان ، آغاز به کار کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۸    
سرمربی تیم ملوان پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی گفت: وقتی موقعیت ها گل نمی شود، خودم نمی توانم گل بزنم. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۰    
رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه صدور ویزا برای زوار اربعین تا پنجشنبه ادامه دارد، گفت: اخبار برخی رسانه ها در خصوص بسته شدن مرز مهران صحت ندارد و خروج افراد دارای ویزا از این مرز ادامه دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۰    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند اعضای ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان شهر تهران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۹    
آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار با علمای اهل تسنن و تشیع استان کردستان که عصر امروز در حسینیه سنندج انجام شد زمان شناسی را یکی از ویژگی های ضروری برای علمای اسلام عنوان کرد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۳    
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۷    
تصادف رانندگی در جاده دهلران - دشت عباس یک نفر کشته و پنج نفر زخمی بر جای گذاشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۶    
نخست وزیر روسیه تاکید کرد که تحریم های علیه آنکارا، مربوط به مقام های ترکیه بوده و بر زندگی مردم این کشور تاثیری نخواهد گذاشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۱    
تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر به صورت قانونی از مرز عبور کرده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۳    
با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها همه دستگاه های امدادرسان و خدمات رسان استان در حالت آماده باش کامل قرار داشته و وظایف آن ها تشریح و یادآوری شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۳    
دروازه بان تیم نفت اعتراف می کند که مقابل تیم قدرتمند و تهاجمی قرار گرفته بودند و از اینکه فقط یک گل خورده، راضی است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۸    
برای مصاحبه با بسیاری از نخبگان سیاسی و اقتصادی استان لیست بلند بالایی آماده کرده ایم. اما این بار به سراغ دکتر رضا پاشایی رفتیم. شایدبخاطر اینکه بحث رکود در صنایع استان را بهتر شناسایی کنیم . ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۶    
ذوب آهن با گل های حسن زاده (دو گل) و تبریزی یک پیروزی شیرین و پرگل برابر پدیده سختکوش ثبت کرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۰    
تیم پدیده خراسان در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت و متحمل شکست سنگینی از جانب این فینالیست جام حذفی شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۰    
بازیکن خط میانی پرسپولیس اعتقاد جالبی درباره دلیل نتیجه نگرفتن تیمش دارد. او می گوید امروز بازی خوبی را شروع کردیم اما همه تیم ها مقابل پرسپولیس مثل بارسلون بازی می کنند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۷    
شهرداری تهران 4 ایستگاه جدید مترو برای شهر ری طراحی کرده و به زودی رفتن به زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برای تهرانیها با مترو تسهیل می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۴    
حسین ابراهیمی دقیقه 95 از روی نقطه پنالتی گل حساس و سه امتیازی برای اسکوچیچ و تیم بحران زده اش به ثمررساند.