پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۰:۰۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 29 آذر 1394 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1394 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1394 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1394 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1394 خبرگزاری تابناک 30 دی 1394 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1394 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 27 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 28 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 29 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1394 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۵۷    
رئیس مرکز پژوهشی درمانی امید ارومیه گفت: احداث بیمارستان تخصصی 100 تختخوابی بیماران سرطانی ارومیه سال 95 به اتمام می رسد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۴۵    
مدیر روابط عمومی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: این مراسم در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) از ساعت 10/30 با حضور اساتید، دانشجویا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۴۲    
مدیرعامل فروشگاه رفاه کشور با بیان اینکه شفایت مالی در فروشگاه رفاه وجود دارد، گفت: فرار مالیاتی در فروشگاه های زنجیره ای رفاه نداریم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۴۰    
با ادامه هوای سرد و ساکن پاییز مردم شهرهای بزرگ و صنعتی همچنان هوا را با چاشنی ذرات آلاینده تنفس می کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۹    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر بر ضرورت جدی گرفتن افزایش رشته های مهارتی تاکید کرد و گفت: بازدید سرزده از مراکز فرهنگی مچ گیری نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۹    
سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه ای فریدونکنار گفت: دهیاران روستاهای بخش های مرکزی و دهفری فریدونکنار از کارگاه های رایگان مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان استقبال نکردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۹    
فرماندار قائم شهر گفت: مسئولان برای رفع مشکلات، نباید از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی وعده همکاری دریافت کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۷    
براساس بخشنامه بانک مرکزی طرح دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان ها از اول دی ماه اجرایی خواهد شد با این تفاوت که کارمزد50 تا 250 تومان در نظر گرفته شده از بانک پذیرنده اخذ می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۴    
در نتیجه نهایی کردن ارقام کلی بودجه سال آینده هیات دولت نرخ 2997 تومان را برای هر دلار به تصویب رساند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۳    
در شدیدترین رویداد جاده ای امروز دو دستگاه خودرو پراید در کیلوکتر 5 محور گلوگاه بهشهر با یکدیگر برخورد کردند که به دلیل آتش سوزی یکی از این خودروها 4 نفر در آتش سوختند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۳    
از آغاز نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی،39 داوطلب برای با حضور در ستادهای انتخابات سراسر مازندران، ثبت نام کردند؛ همچنین آمار ثبت نامی داوطلبان مجلس خبرگان همچنان پنج نفر است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۲۴    
شهروندان کرمانشاهی می توانند با استفاده از تعرفه دولتی از خدمات تخصصی ارتودنسی استفاده کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۲۲    
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش های پراکنده برف و باران در نیمه جنوبی و سپس نیمه شمالی کشور از کاهش آلاینده های جوی پایتخت برای فردا به سبب وزش باد شدید خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۲۱    
به گزارش تابناک یزد ، منابع خبری از آغاز رایزنی ها به منظور حضور آیت ا... سیدمصطفی محقق داماد در عرصه انتخابات خبرگان یزد خبر می دهند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۲۱    
شهر مرزی نفت شهر آخر هفته گذشته میزبان استاندار کرمانشاه و هیئت همراه بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۶    
سمیه و زهرا جعفری روشندلانی از استان سمنان هستند که علی رغم معلولیت جسمی به حفظ کل قرآن کریم نایل آمده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۶    
هر شهری که باشد نیاز به هم آغوشی شهرها و محله ها دارد تا مانند آنفلوآنزای این روزهای کشور سرایت کند و نفس پیکره های سنگی را به شماره بیندازد تا چشم های ضعیف برای دیدن فقر همسایه روشن شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۰۱    
چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۳:۰۱    
غیبت های پیاپی حسن روحانی در جلسات صبح شنبه مجمع تشخیص باعث اعتراض رئیس مجمع شد و هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: توقع داریم روحانی به جلسات مجمع بیاید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۲:۵۵    
سومین مدافع حرم حضرت زینب(س) از استان کرمانشاه به شهادت رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۲:۵۲    
گویا در روزهای آینده باید منتظر پرده های جدید از این نمایش انتخاباتی باشیم اما برخی از کاندیداها از هم اکنون بر کمیت و کیفیت جلسات انتخاباتی محفلی خود افزوده اند تا از گردونه انتخابات عقب نمانند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۲:۴۱    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان وجود یک نظام نظارت و بازرسی را لازمه حفظ سلامت و رشد و توسعه هر مجموعه و سازمان و موجب پیشرفت و تعالی کارکنان آن عنوان کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۲:۳۷    
سیلوان شالوم وزیر امور داخلی در اراضی اشغالی و یکی از اعضای ارشد کابینه بنیامین نتانیاهو به دنبال جنجال و اتهام ها بر سر سوءرفتار جنسی ، استعفای خود را اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۲:۳۷    
این روزها گرانی ها آرام آرام بر سفره مردم می نشیند، این گرانی ها به صورت رندانه، گاهی در تابستان بر روی قبض های گاز می نشیند و گاهی در زمستان بر روی قبض های برق ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۲:۲۹    
تابناک: شب های پاییزی معروف است به طولانی بودن و دیر گذشتن اما سال که یلدا رسید کم کم آغاز کاهش مدت زمان شب می شود و افول خودنمایی ان برابر روز!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۲:۲۳    
تیم شهرداری همدان به رتبه دوم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور صعود کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۲:۲۰    
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: هدف ما برای نیم فصل دوم مسابقات بقای تیم پاس در لیگ یک با در نظرگرفتن بهترین جایگاه ممکن است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۲:۲۰    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: با توجه به اهمیت مسائل اجتماعی، برنامه ششم توسعه کشور با رویکرد اجتماعی تدوین شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۲:۱۹    
قرار است سرمربی و مربی جدید تیم ملی والیبال ایران مذاکرات نهایی خود را با فدراسیون ایران انجام دهند همچنین لوزانو روز سه شنبه در نشست خبری رودروی خبرنگاران قرار خواهد گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۲:۱۴    
گویا این مردمان خلق شده اند تا خود را وقف هموطنانشان کنند ،بزرگی وروراستی ودل صیقل داده شده وبا صفایشان شرایطی را به وجود آورده است تادر موسم اربعین حسینی مردم ایران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۲:۱۳    
توقف مقابل حریفی که تا پیش از این با اختلاف مغلوب فوتسال ایران بوده، نتیجه خوبی قلمداد نمی شود حتی اگر منجر به کسب جایزه نقدی شود
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۲:۰۷    
هیئت دولت ارقام نهایی منابع و مصارف بودجه سال 1395 کل کشور را تصویب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۲:۰۵    
پژوهشگران و فن آوران برتر دانشگاه ملایر روز یکشنبه با حضور مسئولان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه تجلیل شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۲:۰۲    
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: نزاع، 10 هزار و 699 نفر را در همدان روانه پزشکی قانونی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۹    
معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: بر اساس قانون وانت بارها حق فعالیت تجاری و فروش میوه را ندارند اما سعی داریم آنها را ساماندهی و شناسنامه دار کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۹    
یک متخصص بیماری های پوست و مو در همدان گفت: فاکتورهای هورمونی مهمترین علت به وجود آمدن آکنه در نوجوانان است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۹    
رئیس پلیس راه استان همدان از وقوع دو فقره تصادف در محورهای استان خبر داد و گفت: انحراف و سرعت و سبقت غیرمجاز سه عامل مهم تصادف در محورهای استان بوده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۸    
اوضاع به گونه ای شده بود که اواخر عمر دولت دهم، اثرات آلودگی هوا را در شهرهای کوچک تر نیز می شد به وضوح دید و تاکید مشدد دولت مردان بر سلامت بنزین های عرضه شده در جامعه این باور را به وجود آورده بود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۶    
تابناک: در پایان دومین روز از مهلت قانونی ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی رییس سابق شورای اسلامی شهر مهاجران در حوزه انتخابیه خمین ثبت نام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۴    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از صدور حکم قصاص برای قاتل پزشک اردبیلی خبر داد که مرداد ماه امسال توسط یک جوان به قتل رسیده بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۱    
تابناک: در پایان دومین روز از مهلت قانونی ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دونفر در حوزه انتخابیه خمین ثبت نام کرده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۱    
وزیر خارجه آمریکا نامه ای درباره محدودیت های اعمال شده بر "برنامه لغو روادید" برای کسانی که به ایران سفر کرده اند، برای وزیر امور خارجه ایران ارسال کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۴۸    
درصد از شرکت کنندگان در یک نظرسنجی، اغربه (شهری خیالی در انیمیشن علاءالدین ) را تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا می دانند و خواستار بمباران این شهر خیالی هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۴۸    
محمد علی وکیلی در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابی تهران ثبت نام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۴۸    
کاربران عصرایران تصاویری از طبیعت شهرهای مختلف ایران زمین برای عصرایران ارسال کرده اند که تعدادی از آن ها را در ادامه می توانید ببینید:
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۴۴    
محسن قائمی نسب
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۴۱    
اولین بیانیه شورای عالی اصلاح طلبان در ارتباط با دهمین دوره انتخابات مجلس و اتحاد اصلاح طلبان صادر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۴۱    
رئال مادرید پس از شوک دقایق ابتدایی و خوردن دوگل، از خواب بیدار شد و با کمک دو اخراجی زودهنگام و پیاپی میهمان نگون بخت ، تیم 9 نفره پاکوخمز را به راحتی با نتیجه 10-2 شکست داد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۹    
مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر گفت: امسال 172 هکتار از اراضی این شهرستان زیرکشت کلزا رفته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۸    
هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به اظهارات توهین آمیز دونالد ترامپ علیه مسلمانان وی را بهترین نیروی داعش خواند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۵    
جنگ مخالفان اسلام با مدافعین آزادی بیان در آمریکا! / ساخت کیسه ضدبمب بعد از سقوط هواپیمای روسیه / پارکورکارهای فلسطینی روی دیوار صهیونیست ها /
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۱    
از بارش باران در غرفه نمایشگاه کتاب تا حساب کتاب بودجه دولتی و آب پاکی استاندار روی دست ساروی ها/ ساخت نمایشگاه در ساری منتفی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۱    
استاندار آذربایجان غربی گفت: توسعه آذربایجان غربی علاوه بر برنامه ریزی های دقیق، نیازمند جهش در تمامی شاخص های اقتصادی و منابع انسانی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۰۸    
در سالروز شهادت یازدهمین امام شیعیان، حرمین عسکریین (ع) شاهد حضور میلیونی زائران است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۰۷    
نماینده سابق ایلام در مجلس شورای اسلامی بار دیگر کاندیدا می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۱:۰۷    
تابناک: سید احمد لطفی صبح امروز با همراهی تعداد زیادی از دوستان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۴۳    
موضوع قبیله گرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی سالهاست در استان ایلام به یک پای ثابت انتخاب ها تبدیل شده است بنحوی که این روش گزینش در انتخابات متعدد فاکتور مهم شایسته گزینی را به حاشیه رانده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۳۳    
رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: کلاهبردارانی که تحت پوشش اعزام به سفر کربلا از 230 شهروند زاهدانی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بودند دستگیر شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۳۰    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به اوضاع نامناسب کشورهای اسلامی در یمن، عراق، سوریه، بحرین، لبنان، نیجریه، لیبی، افغانستان و سومالی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۳۰    
منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی از اصابت یک موشک به منطقه ای خالی سکنه در شمال اراضی اشغالی و به صدا درآمدن صدای آژیر خطر خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۲۵    
محسن قهرمانی درباره قضاوت تیم داوری ایرانی در فینال جام باشگاه های جهان اظهار کرد: اگر گزارش عادل فردوسی پور را کنار بگذاریم، از نمره 10 به فغانی نمره 9 ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۲۲    
تابناک: شهردار سابق اراک و نماینده اسبق مردم اراک، خنداب و کمیجان با حضور در فرمانداری اراک برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۲۲    
شاگردان یورگن کلوپ با این باخت، 4 بازی است که در حسرت پیروزی مانده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۶    
مدیرعامل آب و فاضلاب استان از کسب رتبه برتر در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو این شرکت در بین شرکت های آب و فاضلاب کشور خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۶    
رهام 11 ساله پوست بدنش جذابیت خاص و آهنربایی دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۶    
نوری اظهار داشت: برداشت ما اینست که مسئولین دانشگاه اعم از رئیس، معاونت ها و حتی نهاد رهبری برای افراد مسئله دار، افراطیون و دخیل در فتنه ی 88 چراغ سبز نشان می دهند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه 29 آذر با ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی از جمله راه اندازی اینچه برون در استان گلستان مخالفت کردند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۰    
تابناک: یکی از اساسی ترین مشکلات امروز جامعه برای جوانان عدم وجود تفریحات سالم و همچنین بسترهای مناسب برای اوقات فراغت است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۰    
به گزارش تابناک یزد ، دو کلاهبردار جاعل در یزد شناسایی و دستگیر شدند. رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۰    
به گزارش تابناک یزد ، مرحله دوم اجرای طرح وارنیش فلوراید در مدارس ابتدایی استان یزدآغاز شد. کارشناس مسئول سلامت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۰    
برتری ناپولی و فیورنتینا باعث شد تا یوونتوس که با پیروزی 3بر 2 در خانه کارپی ته جدولی به موقتا رده دوم رسیده بود، به مکان چهارم سقوط کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۰۷    
روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی با تیتر موتور معیوب رشد 8 درصدی می نویسد: نتایج یک پژوهش نشان می دهد که برای حصول رشد اقتصادی 8 درصدی در ایران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۰۷    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که کارگران نقش بسزایی در راستای توسعه اقتصاد و صنعت دارند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۰۴    
رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی از نام نویسی 109 نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی و 14 نفر داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در این استان تا پایان روز یکشنبه 29 آذر خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۲۰:۰۴    
تنوع غذایی بسیاری در رژیم غذایی مردم استان کویری و زیبای یزد وجود دارد که انواع آش، از جمله ی این خوراکی های خوشمزه به شمار می آید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۵۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برپیشگیری و اطلاع رسانی در زمینه سلامت تاکید کرد گفت: اگر به مردم در زمینه مراقبت از خود اموزش داده شد بسیاری از بیماریها کنترل خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۵۲    
یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش به نام "ابو ایمان" در عملیات ویژه امروز نیروهای عراقی به هلاکت رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۹    
نخست وزیر ترکیه تحریم های مسکو علیه این کشور را بی تاثیر دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۴    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از صدور حکم قصاص برای قاتل پزشک اردبیلی خبر داد که مرداد ماه امسال توسط یک جوان به قتل رسیده بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۴    
فرماندار شهرستان پاوه اظهارداشت: از بامداد امروز تا ساعاتی پیش شهرستان پاوه 6 بار لرزید، که خوشبختانه خسارات جانی و مالی در پی نداشته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۳    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام با اشاره به قانون محدودیت روادید ورود به آمریکا، برای مسافران به ایران گفت: "این قانون قطعا مراودات اقتصادی، گردشگری و علمی فرهنگی را تحت تاثیر قرار میدهد و موضع ایران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۳۸    
تعداد داوطلبان دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شیراز به 33 نفر و حوزه انتخابیه استان فارس به 109 افزایش یافته است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۳۵    
شاپور پولادی: دولت محترم با مطالعه روی این طرح و جنبه های مثبت آن نظر موافق نسبت به آزاد شدن منطقه مهران داشت و شورای عالی مناطق آزاد و شخص آقای ترکان نیز بر اهمیت این مسئله تاکید داشتند و در رد شدن ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۳۲    
در حالی که کمتر از یک سال از مدیریت امید قیامی در نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل می گذشت، امروز اعلام شد وی با تصمیم شخصی از سمت خود استعفاء داده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۳    
تابناک: کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی متقاضی حضور در بخش نمایشگاهی بایستی جهت هماهنگی با معاونت فرهنگی و اجتماعی دستگاه مربوط تماس حاصل نمایند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۷    
مدیر جهاد کشاورزی دهلران از پیش بینی برداشت 30هزار تن ذرت از مزارع این شهرستان خبرداد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۲    
ارتش عراق با انتشار هزاران بیانیه در الرمادی مرکز استان الانبار عراق از اهالی این شهر خواست تا 72 ساعت دیگر این شهر را ترک کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۰    
یک مقام آگاه در وزارت خارجه ممنوع الخروجی و اخذ وجوه مالی از معلمان ایرانی در امارات را کذب محض خواند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۵    
چهارمین روز نام نویسی از داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دومین روز نام نویسی از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با ثبت نام 1844 نفر پایان یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۴    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: تلاش معاون روحانی در الگوبرداری از عراق و افغانستان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۹    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز سرنوشت ساز 9 دی که شکل گرفته از غرور و غیرت ملی همه ملت ایران بود گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۸:۴۲    
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: شمار ثبت نام شدگان نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان از روز اول تا امروز 39 نفر و شمار نامزدهای مجلس خبرگان 2 نفر گزارش شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۸:۳۳    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۸:۲۹    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استدلال جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از بشار اسد مقابله او با تروریسم و ماندن در کنار ملت سوریه است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۸:۲۷    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی بخش های مربوط به کمیسیون اقتصادی در لایحه تنظیم بخشی از احکام برنامه ششم توسعه در کمیسیون متبوعش خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۸:۲۴    
سید محمد غرضی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان نام نویسی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۳    
نماز را نباید به عنوان یک عبادت درون اسلامی به آن نگاه کنیم بلکه نماز یک عبادت مشترک درمیان همه ادیان است و با این نگاه است که که می توانیم بهترین استفاده را از نماز ببریم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۰    
برآورد میزان سرمایه لازم برای توسعه بخش معدن بسیار دشوار است/ در تمام گروه های معدنی از کمبود زیرساخت و کامل نبودن زنجیره های ارزش در مضیقه هستیم ...