پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۲۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 12 آذر 1394 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1394 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1394 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1394 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1394 خبرگزاری تابناک 30 دی 1394 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1394 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 27 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 28 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 29 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1394 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۵    
منابع نزدیک به طالبان افغانستان با رد هرگونه درگیری مسلحانه میان رهبر این گروه و عبدالله سرحدی از سلامت کامل هر دو این افراد خبر داده و می گویند ملا اختر به زودی پیامی را منتشر می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۲    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی گفت:برق مجموعه تربیت بدنی شهرستان بهمئی پس از چندین سال مشکل،از وضعیت دیماند به شهری تبدیل می شود تا برای همیشه مشکل برق این مجموعه حل شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۲    
رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده از قطع 9روزه آب روستاهای دهستان آل طیب در بخش مرکزی شهرستان لنده خبرداد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۳:۳۶    
واگن 6 قطار 183 رجا، از مشهد به مقصد اراک دچار نقص فنی و از ریل خارج شده و کسی پاسخگو نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۳:۲۶    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم از کشته شدن دو نفر و مجروح شدن 13 نفر دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه ون خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۹    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل از عدم خروج بازار خودرو از رکود پس از اجرای طرح خرید خودرو با استفاده ازتسهیلات دولتی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۳    
رئیس جمهوری آمریکا، در واکنش به حادثه تیراندازی در کالیفرنیا گفت که هرچند احتمال دارد این حادثه دلایل تروریستی داشته باشد، اما هنوز بررسی ها درباره دلایل آن به نتیجه نرسیده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۱    
سفیر آمریکا در سازمان ملل در پیامی در توییتر نوشت ما همچنان از دولت ایران می خواهیم جیسون رضاییان را آزاد کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۰    
وزیر خارجه روسیه پس از اولین دیدار با همتای ترکیه ای خود در سایه تنش اخیر، گفت: وزیر خارجه ترکیه حرف جدیدی برای گفتن نداشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۹    
سخنگوی ارتش یمن از فروپاشی خطوط دفاعی مقدم عربستان در 3 استان مرزی واقع در جنوب این کشور در پی تشدید عملیات نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۹    
زمین لرزه ای به بزرگی پنج و سه دهم ریشتر سواحل شرقی تایوان را لرزاند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۰    
معاون مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در امور پادمان ها با اشاره به برنامه هسته ای ایران گفت: از نگاه آژانس، نقشه راه پایان یافته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۱:۳۵    
قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا منجر به بیماری های قلبی عروقی و حمله قلبی در زنان دیابتی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۱:۲۳    
منابعی در حزب الله عراق اعلام کردند که این حزب اولویت خود را مبارزه با نیروهای نظامی آمریکایی که در عراق حضور دارند، قرار داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۱:۱۶    
زنان و دختران جوان، استفاده از لوازم آرایشی را جزء لاینفک زندگی خود می دانند و این تمایل باعث شده کشورمان تبدیل به سومین مصرف کننده لوازم آرایش در خاورمیانه و هفتمین وارد کننده لوازم آرایشی در جهان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۱:۰۱    
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از قوه قضاییه خواست به منظور شفافیت بیشتر تصمیم قاطع جهت رسیدگی به جرایم اخلالگران نشست های سیاسی اتخاذ کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۰:۵۰    
اورسلا فاندر لین وزیر دفاع آلمان در آستانه اعزام صدها نیروی نظامی به سوریه، علیه داعش در این کشور اعلام جنگ کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۲    
با گسترش عملیات نظامی ارتش عراق برای آزادسازی شهر رمادی، گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از فرار اهالی این شهر، به اعدام آنها روی آورده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۰:۲۱    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید از هیچ تلاشی برای تسهیل شرایط زندگی معلولان دریغ نخواهد کرد، از سازمان های متولی امور معلولان خواست بیش از پیش با هماهنگی و هم افزایی سازنده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: با مساعدت وزارت کشور و ستاد مردمی 30 تن مرغ، 20 تن برنج و 2 تن خرما در بین موکب های استان توزیع شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۳    
جانشین پلیس راه استان ایلام گفت: در محور ایلام به سرابله که محل خروج زائران از استان ایلام است شاهد ایجاد ترافیک نیمه سنگین به ویژه در محدوده تونل آزادی هستیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۱    
تیم نفت و گاز گچساران در هفته ششم لیگ برتر هندبال کشور هیات هندبال تهران را شکست داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۵    
علی عالی*
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۵    
رئیس جمهور ترکیه در پاسخ به سران روسیه که گفته اند اسنادی دارند که دخالت ترکیه در خرید نفت از داعش در سوریه را ثابت می کند، گفت: روسیه در سوریه چه می کند... ما از مردم سوریه حمایت میکنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۹:۱۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران سلاح شیمیایی در اختیار حزب الله قرار داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۹:۰۶    
داور تایلندی که در لیگ دسته 3 از تماشاگرها کتک خورده بود با حکم کمیته انضباطی 6 ماه هم محروم شد. فدراسیون فوتبال تایلند به دلیل اشتباهات فاحش این داور مجبور به گرفتن این تصمیم شد! ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۷    
عنایتی در این دیدار سرپایی به سبک و شیوه خود دایی احوال شهریار را پرسید و با کشیدن لپ او عمق دوستی اش را به او نشان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۵    
مدیر کل گمرک استان ایلام از فعالیت شش دستگاه تصویر برداری(ایکس ری) برای کنترل وسایل زوار در مرز مهران خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۹    
سگ عجیب و غریب و البته گرانقیمت کریمی شبیه سگی است که نسل قبل در کارتون مهاجران با نام سگ پتیبل می شناختند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۳    
مراسم ختم مرحوم غضنفر رکن آبادی ظهر امروز با حضور جمعی از مقام های کشوری و لشگری در مسجد النور میدان فاطمی تهران برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از نجات جان 80 نفر در 10 کیلومتری اشنویه از برف و کولاک خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۹    
بخشدار لاریجان گفت: هم اکنون شش تیم تجسس از جمعیت هلال احمر، دو تیم از سازمان آتش نشانی و یک تیم از بخشداری در حال جست وجوی مفقود شدگان سقوط مینی بوس در هراز هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۹    
رجب طیب اروغان تنها نیم ساعت پس از سخنرانی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در دومای این کشور و حمله شدید به ترکیه در خصوص سرنگون کردن سوخوی 24 بر فرار سوریه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، حل بحران سوریه و شکست داعش را تنها با مذاکرات وین میسر دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۴    
فرماندهی عملیات بغداد امروز (پنجشنبه) از هلاکت دو عامل انتحاری کهقصد داشتند زائران اربعین را هدف قرار دهند، خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۱    
قائم مقام معاون آموزشی وزیر بهداشت بر نحوه پذیرش دانشجویان پرستاری تنها از طریق آزمون تاکید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
همزمان با درگذشت دو معلم شهرستان دنا در سانحه تصادف، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با خانواده معلمان دنایی ابراز همدردی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۴    
یکی از فرماندهان داوطلبان مردمی از خنثی شدن طرح تروریستی داعش برای هدف قرار دادن زائران اربعین حسینی با 58 خودروی بمب گذاری شده، خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۴    
معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه تاکید کرد: بناست اجلاس وین3 طی 10 الی 15 روز آینده برگزار شود و در این نشست جزئیات بیشتری راجع به تقویت روند مبارزه با تروریسم و پیگیری راهکار سیاسی در حل بحران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۴    
برخی منابع از آغاز ارسال سیستم های اس -300 روسیه به ایران خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۴    
تنش به وجود آمده میان آنکارا و مسکو بر سر ساقط کردن هواپیمای جنگنده روسیه توسط ترکیه، نه تنها طی روزهای اخیر فروکش نکرده، بلکه موضع گیری های طرفین، نشان از شدت یافتن آن دارد ...