پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۴۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 6 آذر 1394 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1394 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1394 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1394 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1394 خبرگزاری تابناک 30 دی 1394 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1394 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 27 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 28 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 29 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1394 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۳:۵۷    
کشتی گیر آمریکایی بعد از شکست مقابل رضا یزدانی در فینال دومین دوره جام باشگاه های جهان به شدت عصبانی بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۳:۵۱    
پیکر شهید نیروی انتظامی شهرستان بابلسر که به ضرب گلوله اراذل و اوباش به شهادت رسیده بود امروز در ساری و بابلسر تشییع شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۳:۴۸    
راننده بیل مکانیکی پیمانکار شهرداری، در هنگام لاروبی جوب، به دلیل بی احتیاطی موجب انفجار دو مغازه در خیابان صالحی مازندرانی قائم شهر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۳:۴۸    
امام جمعه نور گفت: سفر پوتین به ایران سفر فراگازی، سفر سیاسی، اقتصادی و منطقه ای بود که برای حل مناقشات منطقه و سوریه انجام شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۳:۴۵    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: تغییر عجیب کد تلفن های همراه در کره شمالی و یاران لاریجانی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۳:۴۵    
رییس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در دیدار با دکتر نیکخواه گفت: خواهان یک مجلس سیاسی و افراطی نیستیم و در این دوره باید جمعی از متخصصان متدین و دانشگاهیان آشنا به مسائل کلان کشور به مجلس ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۳:۱۶    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک، یادداشت مدیر مسوول این نشریه با عنوان طلوع خورشید به شرح زیر است:
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۳:۱۳    
براثر یک حادثه گازگرفتگی در شهرسرابله مرکز شهرستان چرداول ،سه نفر بعلت استنشاق گاز منو اکسید کربن جان خود را ازدست دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۳:۱۰    
رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک نیمه سنگین درآزاد راه تهران - کرج - قزوین خبرداد .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۳:۰۹    
حمید بعیدی نژاد رییس تیم کارشناسی مذاکره کننده ایران در اینستاگرام خود نوشت: آمانو گفته است با دادن گزارش ارزیابی نهایی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۳:۰۴    
امام جمعه بندرعباس گفت : نیروی قوی و بزرگ بسیج می تواند جلوی نفوذ بیگانگان را بگیرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۳:۰۴    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که ساختمان سفارت این کشور در دمشق هدف اقدام تروریستی شلیک خمپاره قرار گرفته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۲:۵۸    
تابناک: دقایقی پیش انفجاری مهیب در حوالی خیابان چمران اصفهان سبب تخریب سه منزل مسکونی شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۲:۵۳    
امام جمعه قم با بیان اینکه سران استکبار و مزدوران منطقه باید نسبت به سیاست های ناکارآمد خود اعتراف به شکست کنند، گفت: غرب دوست دارد پای ناتو را به منطقه خاورمیانه باز کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۲:۴۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس معتقد است شفاف سازی مقدمه مبارزه با مفاسد اقتصادی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۲:۴۴    
یک گروه مخالفت سوری از حملات هوایی به شهری نزدیک مرز ترکیه خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۲:۴۴    
ژنرال روسی اعلام کرد: طبق اطلاعات ارتش سوریه هواپیمای اف 16 ترکیه از فاصله 5 تا 7 کیلومتری و در خاک سوریه به سوخو 24 حمله کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به ادعای برخی مقامات آمریکایی گفت: ایران در سال های گذشته قربانی حملات جدی سایبری نظیر استاکس نت بوده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در نامه ای به وزیر امورخارجه ترکیه اظهار امیدواری کرد با درایت و تدبیر با تروریسم به عنوان معضل اصلی منطقه و جهان مبارزه شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۵    
مهران شهرنام آشنای ایران اسلامی که آوازه حماسه ها واستقامتهای او درهشت سال دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۵    
اولین حضورمان در خارج از کشور مربوط به مسابقات آسیایی پکن بود که اجازه نمی دادند دختران بروند ولی با حمایت های آقای هاشمی موضوع با رهبری مطرح شد تا بالاخره قبول کردند دختران به آنجا بروند
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۸    
انفجار ناشی از سیلندر گاز در ساحل رودخانه کرخه در شهرستان شوش در شمال استان خوزستان چهار کشته و یک مجروح بر جای گذاشت
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۵    
مناظره سیاسی صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح طلب باعلی خضریان از فعالان اصولگرا در دانشگاه یزد برگزار می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۵    
تابناک: با توجه به جایگاه فراجناحی صداوسیما در ساختار قانون اساسی ایران، این نهاد باید به گونه ای رفتار کند که تمام مردم از عملکرد و رفتار آن احساس رضایت کنند و به این فکر نکنند رسانه ای که باید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۱:۵۷    
تابناک آذربایجان غربی: منابع عراقی از دستگیری دو تروریست تکفیری خبر دادند که درصدد حمله به زائرانی که در حال عزیمت به کربلای معلی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) بودند . ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۱:۵۱    
تابناک: این سند گام مهمی به سوی عملیاتی کردن تعهدات ایران در چارچوب برجام و در خصوص راکتور اراک به شمار می رود و یکی از گامهایی است که ایران پیش از روز اجرایی شدن (برجام) انجام می دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۱:۵۰    
دقایقی پیش انفجاری مهیب در خیابان چمران اصفهان رخ داد که باعث تخریب 3 خانه شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۱:۴۹    
سخنگوی کرملین روز جمعه در جمع خبرنگاران دلیل امتناع رئیس جمهوری روسیه برای رد درخواست همتای ترکیه ای خود را بیان کرد و درخواست فرانسه رای تشکیل آنچه پاریس به آن ائتلاف بزرگ ضد داعش می گوید را رد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۱:۴۹    
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتو نیوز، مقامات با شما بی روتوش از همیشه و رو در رو سخن بگویند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۱:۳۱    
سازمان دیدبان حقوق بشر در گزارش اخیر خود به موارد متعدد جنایات جنگی عربستان در یمن اذعان کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۱:۳۰    
تماسی تهدیدآمیز با پلیس شهر منچستر منجر به تعطیلی بازار کریسمس این شهر در جمعه سیاه شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۱:۲۸    
شبکه خبری المیادین به نقل از یک منبع دولتی لبنان اعلام کرد نظامیان لبنانی که داعش و جبهه النصره آنها را ربوده بودند فردا طی یک عملیات تبادل آزاد خواهند شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۱:۲۶    
رئیس فدراسیون والیبال ترکیه و عضو کنفدراسیون والیبال اروپا گفته است که ترکیه از این درخواست روسیه غافلگیر شده و نباید مسائل ورزشی با اتفاقات سیاسی دیگر آمیخته شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۱:۱۹    
بر اثر حادثه ترافیکی امروز در محور قائمشهر به بابل انحراف خودرو پژو و واژگونی آن سه نفر جان خود را از دست دادند و 2 نفر زخمی شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۱:۱۴    
تیم پر سروصدای بانوان فوتسال ایران با سه شکست در تورنمنت گواتمالا چمدان ها را بست و به تهران برگشت. بازگشت از سفری پرماجرا و تاریخی که به اتاق رییس جمهور هم رسید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با رئیس دومای دولتی روسیه دیدار کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۵    
قیافه اش چندان تغییری نکرده اما در اواسط دهه پنجم زندگی موهای سرش به سفیدی می زند. روبرتو باجو که افسون ضربات پشت محوطه اش و دریبل های سرتوپش نسل قبل را رها نکرد ، در این عکس کنار دخترش دیده می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۳    
تیم ملی هندبال قطر متشکل از بازیکنان اروپایی و آفریقایی است، به گونه ای که از 16 بازیکن معرفی شده این تیم 14 بازیکن غیرقطری هستند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۰    
معاون اجتماعی ناجا گفت: تردد زائران در مرز مهران با نظم و امنیت کامل در جریان است
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۷    
فرمانده انتظامی مازندران گفت: قاطعانه با قاتل استوار یکم سید محمد عبدی برخورد می کنیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۱    
خیلی از زوج های جوان امروزه در آرزوی شنیدن صدای فرشته ی کوچکی به نام فرزند هستند، در آرزوی شنیدن صدای کودکی که چراغ قلب و خانه شان را روشن کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۵    
با گذشت چند روز از ساقط کردن یک هواپیمای روسی از سوی ترکیه و در مناطق مرزی سوریه با ترکیه، مقامات روسیه در بالاترین سطوح ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۰    
منابع خبری از انفجاری انتحاری در یکی از مساجد شیعیان در نیجریه خبر می دهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۰    
وزیر خارجه سوریه با اشاره به تجاوز هوایی ترکیه به سوریه تأکید کرد که این کشور چندین سال است که از حمایت تروریست ها توسط اردوغان رنج می برد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۷    
معترضان به پرونده سازی های نژادی و خشونت پلیس آمریکا در رفتار با سیاه پوستان، تا ساعاتی دیگر در سرتاسر شیکاگو، تظاهرات جمعه سیاه برگزار می کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۷    
فرمانده نیروی هوایی روسیه می گوید که جنگنده های ترکیه فرصت لازم را برای بلند شدن از فرودگاه و هدف قرار دادن سوخو 24 نداشته اند و در کمین جنگنده روس بوده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۷    
در حالی که ده ها هکتار از جنگل های شهرستان نور از دیروز تاکنون همچنان در آتش می سوزد، بالگرد آب پاش اعزامی از تهران دارای نقص فنی بوده و زمین گیر شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۴    
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، 78 امین برنامه فرهنگسازی و پاکسازی طبیعت ناجیان نبض زمین با حضور 35 نفر از اعضا و جمع آوری 33 کیسه زباله روز جمعه 6 آذر ماه در ارتفاعات سد شهر چای برگزار شد .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۳    
دراواخردوران اداره فدراسیون پینگ پنگ با سرپرست، تصمیمی شبانه در کمیته فنی اتخاذ شده که با اعتراض شدید بازیکنان از جمله نوشاد عالمیان همراه شده و دود این اقدامات توسط مدیرانی که به زودی رفتنی هستند به ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۲    
مناظره بررسی عملکرد دولت دکتر روحانی و احمدی نژاد با حضور آقایان دکتر محمدعلی وکیلی مدیرمسئول روزنامه ابتکار و دکتر عبدالرضا داوری ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۴    
جانشین ستاد اربعین استان ایلام گفت: داشتن ویزا وگذرامه معتبر برای خروج از مرز مهران الزامی است،زائرین بدون ویزا به مرز مهران مراجعه نکنند
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۸    
وزیر خارجه روسیه در سخنانی از تعلیق قانون لغو روادید برای شهروندان تُرک از آغاز سال میلادی آینده خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۸    
ابوترابی فرددر مجمع استانی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی از مهمترین ارزش های انقلاب اسلامی هستند گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۵    
همایش مجلس، انتخابات و امام خمینی در محل دفتر قم موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی با سخنرانی حجت الاسلام سیدعلی خمینی و میزگردی با شرکت علی مطهری، اطاعت و طه هاشمی برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۵    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور درباره انتشار تصاویر ویدئویی منتسب به اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در برخی شبکه های اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۲    
زمان انجام تحقیقات در AFC ویندسور جان، معاون دبیرکل به طور موقت مسوولیت او را به عهده گرفت و امروز رسماً به عنوان دبیرکل انتخاب شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۹    
مدیرکل گمرک ایلام از خروج 2000 کامیون حامل مواد غذایی و نیازهای موکب های مسیر تردد زائران در خاک عراق خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۸    
معاون جنگل های سازمان جنگل ها و مراتع کشور مستقر در چالوس گفت: 70 هکتار از جنگل های افراجار شهرستان نور دچار حریق شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۵    
به گزارش تابناک خوزستان ؛ شهردار اهواز بهمراه چند تن از اعضای شورای شهر از پروژه های شهرداری منطقه3 بازدید کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۸    
منبعی آگاه به تابناک گفت اگر قرار به برگزاری اردوی خارجی باشد هتل و بلیت پرواز از مدتها پیش تهیه می شود و اینطور نیست که برگزاری نمایشگاه نفت برنامه ها را به هم بریزد چون چنین رویدادهایی ناگهان آغاز ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۹    
این هفته شاهد حضور داوران جوانی هستیم که برخی ازآن ها برای اولین بار در لیگ برتر قضاوت می کنند. روح الله شریفی برای اولین مرتبه در لیگ برتر قضاوت می کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۷    
حادثه مهم این مسابقه رضا یزدانی در یک دقیقه و 30 ثانیه با نتیجه 10 بر صفر جک وارنر، قهرمان المپیک لندن از آمریکا را شکست داد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۸    
دولت ترکیه لحظاتی قبل خبر امروز روزنامه حریت مبنی بر توقف حملات هوایی این کشور به سوریه در پی سرنگون شدن جنگنده روسی را تکذیب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۸    
حادثه مهم این مسابقه رضا یزدانی در یک دقیقه و 30 ثانیه با نتیجه 10 بر صفر جک وارنر، قهرمان المپیک لندن از آمریکا را شکست داد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۸    
زمین لرزه ای به قدرت3.7 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین حوالی بندر چارک در استان هرمزگان را لرزاند .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۴    
جانشین پلیس راه ایلام گفت: پلیس راه کرمانشاه آماده بستن موقت محور اسلام آباد - حمل - ایلام برای کاهش حجم ترافیک این محور به مرز مهران است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۳    
پیش از این به دلیل برخی مشکلات از جمله عدم رسیدگی به خواست های مردم، اختلافاتی میان اعضای شورا و شهردار تنکمان ایجاد شده بود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۸    
براثر یک حادثه گازگرفتگی در شهرسرابله مرکز شهرستان چرداول ،سه نفر بعلت استنشاق گاز منو اکسید کربن جان خود را ازدست دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۵    
شما می توانید با استفاده از این ترفندها عملکرد گوشی تان را با وجود اپلیکیشن های سنگین بالا ببرید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۲    
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: البرز یکی از مهم ترین خاستگاه های پرورش اسب در کشور است. رضا گل محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۲    
فرماندار کرج گفت: برخی از داروهای گیاهی ترک اعتیاد حاوی مواد شیمایی اعتیادآور است. محمد تقی ایرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۲    
مدیر اداره تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: در حال حاضر برای رسیدن ایده های مردم به دولت راهکار نظام مندی وجود ندارد و این باعث می شود که بسیاری از ایده ها از بین برود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۲    
پس از آنکه صبح امروز، پیکر شهید غضنفر اصل رکن آبادی به فرودگاه مهرآباد منتقل شد، سرپرست دادسرای جنایی ناحیه 27 تهران در محل فرودگاه مهرآباد حاضر شدو دستور رسیدگی به پرونده شهادت رکن آبادی را صادر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۲    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان البرز از ورود هیات تجاری و بازرگانی ایتالیا در 9 آذرماه سال جاری برای بازدید از صنایع این استان خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۲    
مدیرکل راهبری پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی گفت: طبق برنامه پنجم توسعه جهاد دانشگاهی، هر واحد جهاد دانشگاهی در کشور باید متناسب با مزیتی که دارد، فعالیتی تخصصی داشته باشد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۶    
مسابقات مینی والیبال دختران شهرستان های ساوجبلاغ در سالن ورزشی پوریای ولی شهرهشتگرد برگزار شد. به گزارش ایرنا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۶    
فرماندار ویژه کرج بسیج را عامل ایجاد وحدت و انسجام در کشور دانست و گفت: بسیج به خوبی می تواند از دوقطبی شدن جامعه جلوگیری کند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۲    
طی سه روزی که از واقعه سرنگونی هواپیمای جنگنده روسی به دست نیروی هوایی ترکیه می گذرد، بحث های فراوانی درباره انگیزه های ترکیه از این اقدام و همچنین پیامدهای آن مطرح است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۸    
مراسم تشییع و استقبال رسمی از پیکر دیپلمات جان باخته کشورمان در مصلی تهران برگزار شد. به گزارش تابناک تبریز٬ مراسم تشییع و استقبال از پیکر مرحوم غضنفر رکن آبادی اصل در حالی برگزار شد٬ که از میان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۸    
آیت الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه در همین استان خود ما هم بعضا برخی از مشاروان برخی از مدیران حرف های را می زنند که کاملا خط نفوذ جریانی در او دیده می شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۸    
امام جمعه اردبیل گفت:راهی را که ملت با رهبری حضرت امام( ره) و مقام معظم رهبری طی کرده که همان راه مقاومت و پافشاری بر اصول است راهی درست بوده و عزت آینده ما نیز در ادامه همین سیاست است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۵    
به گزارش تابناک تبریز،اسامی داوران و کمک داوران در هفته سیزدهم لیگ برتر مشخص شد.برهمین اساس تیم های داور بازی های تبریزی به شرح زیراست. گسترش فولاد تبریز - سپاهان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۲    
امام جمعه اردبیل با اشاره به مسائل مهم رخ داده در منطقه و جهان و به ویژه سفر پوتین و روسای کشورهای صادرکننده گاز به ایران گفت: بازخورد این رخدادها نشان می دهد کشور در مسیر عزت و سربلندی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۲    
لوسیانو ادینهو در مورد اینکه بازی های تراکتورسازی یا به عبارتی تیم فصل گذشته اش را پیگیری می کند یا خیر ادامه داد: بله من بازی های این تیم را می بینم و دلم حسابی برای هواداران تراکتورسازی تنگ شده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۱    
با توجه به گذشت چندین هفته از حادثه منا و عدم واکنش جدی اکثر علمای جهان اسلام، آیت الله مکارم شیرازی آمادگی خود را برای برگزاری نشست های تخصصی و چاره جویی در این خصوص اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۹    
امام جمعه خلخال گفت: مواضع امامان جمعه استان اردبیل از سوی نماینده مقام معظم رهبری در این استان روشن می شود و هیچ کدام ازنامزدهای انتخابات آینده مجلس حق انتساب خود به ائمه جمعه را ندارند .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۹    
امام جمعه شهرستان نیر گفت: تفکر بسیجی ریشه در دین اسلام دارد و توسعه این تفکر از راهکارهای مهم پیشرفت کشور در عرصه های اقتصادی و فرهنگی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۶    
امام جمعه گرمی مغان گفت: پیام استکبارستیزی امام حسین (ع) همیشگی است و همایش زائران اربعین حسینی، فریاد رسای این پیام ماندگار است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۳    
استاندار اردبیل گفت: توسعه و تکمیل پروژه های آب و خاک در شمال استان موجب تحول، رونق و توسعه بیش از پیش این مناطق خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۰    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در شرایطی که در منطقه بحران های متعدد در حال شکل گیری است نباید ترکیه و روسیه نیز به نفع غربی ها وارد میدان جنگ شده و زمینه حضور ناتو را در منطقه فراهم کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۷    
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: ما تلاش می کنیم تعدادی از سرمایه گذاران استان که با ناراحتی و دلخوری در سال های گذشته اردبیل را ترک کردند دوباره ترغیب و تشویق به حضور در اردبیل برای ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۷    
شهردار اردبیل گفت: پل ایستگاه سرعین هر چند ابعاد گسترده ای در حوزه اجرا دارد اما با پیگیری های شهرداری اردبیل از محل منابع شهرداری اجرا شده و پروژه مشارکتی محسوب نمی شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۴    
امام جمعه خلخال گفت: مردم شایعات انتخابات را باور نکنند و با بصیرت در انتخابات حاضر شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۷    
تابناک: متاسفانه امروز امر به معروف و نهی از منکر در این کشور مظلوم ترین احکام دینی است و با نهایت تاسف باید اعلام کرد این فرضه الهی مثل اینکه فراموش شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۱    
نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با عنوان این مطلب که برخی کارهای سیاسی مسئولان به کردستان و مردم ضربه می زند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۶:۱۷    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۲    
پوشاندن خود در لایه ای از مواد شیمیایی و سمی، سبب می شود این مواد به مرور زمان در بافت های بدن انباشته شوند و در دراز مدت مشکلات گوناگونی را برای فرد ایجاد کنند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۷    
تابناک تهران - آیت الله دکتر محسن قمی معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در ایین گرامی داشت شهدای کربلا در شهرستان پیشوا امام خمینی(ره) را الگویی برای سایر ...