پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۳:۳۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 1 آذر 1394 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1394 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1394 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1394 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1394 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1394 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1394 خبرگزاری تابناک 30 دی 1394 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1394 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 1 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 2 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 3 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 4 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 5 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 6 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 7 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 8 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 9 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 10 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 11 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 12 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 13 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 14 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 15 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 16 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 17 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 18 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 19 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 20 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 21 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 22 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 23 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 24 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 25 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 26 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 27 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 28 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 29 آذر 1394 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1394 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۵۸    
علی اصغراسدی
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۵۸    
زمین خوردن آیفون گرانقیمت و دوست داشتنی می تواند یک لحظه غم انگیز باشد که ممکن است به خرد شدن نمایشگر گوشی و ناراحتی پس از آن منجر شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۵۵    
مدیر موسسه اطلاعات که برای سخنرانی در همایش نکوداشت یک نیکوکار مدرسه ساز به کرمان دعوت شده است، تاکید کرد برخی تصور کردند می خواهم نامزد نهاد و جایی شوم و برای خودم زمینه سازی کنم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۹    
پس از انجام موفقیت آمیز این عملیات، منزل سایر اعضای باند در شهر کرمان مورد بازرسی ماموران اداره کل اطلاعات کرمان قرار گرفت که در این بازرسی مقدار 185 کیلوگرم مواد مخدر دیگر نیز کشف شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۹    
از میان کالاها و خدمات مورد استفاده خانوارها، بالاترین تورم مربوط به تورم بخش آموزش است که 17.6 درصد گزارش شده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۹    
کریس رونالدو نسبت به سرمربی کنونی رئال موضعی تند گرفته است. روزنامه گازتا دلا اسپورت ایتالیا در خبری نوشته است که کریس رونالدو به پرز هشدار داده رئال مادرید یا جای او است یا جای رافا بنیتز! ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۷    
هرچند خبر فوق در روزهای قبل نیز منتشر شده بود اما گویی این اتفاق با تلاشهای انجام شده توسط جانشین احتمالی نزدیک به تحقق است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۴    
کشته شدن 40 هزار راس دام مختص به کارخانه ذوب مس خاتون آباد در شهر بابک است. ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم، دامداران شکایت کردند و دادگاه رای را به نفع مردم داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۴    
اعضای تیم ملی هندبال ایران پیروزی مهم برعربستان در رقابت های انتخابی المپیک را به جان باختگان فاجعه منا تقدیم کردند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۸    
مسیر ارتباطی استان های کردستان به کرمانشاه که بر اثر بارش برف در گردنه تته مسدود شده بود عصر امروز با تلاش کارکنان راهداری شهرستان پاوه بازگشایی شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۸    
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان به علت مصدومیت در بازی هفته هفتم حداقل 6 ماه نمی تواند در میادین والیبال بازی کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۶    
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۱۷    
تیم ایران با این پیروزی جمع امتیازهای خود را به عدد 8 رساند تا بعد از قطر 10 امتیازی به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۶    
مارها سمبل سلامتی هستند و به همین دلیل نماد داروسازی شده اند؛ همان نمادی که ماری را در حال ریختن سم در یک جام نشان می دهد و بر تابلوی بسیاری از داروخانه ها و صنایع داروسازی نقش بسته است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۳    
انتشارشدید بوی تند گاز درخیابان آیت اله حیدری تا میدان کشوری شهرایلام موجی از نگرانی را دربین شهروندان ایلامی بوجود آورد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۳    
با کسب اکثریت آرا نماینده شهرستان های گچساران و باشت رییس کمیسیون ویژه احکام دائمی برنامه های توسعه انتخاب گردید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۴    
تجویز گیوتین و درجه بندی مسلمان ها در فرانسه! ، ضدمرگ ترین مرد دنیا از یازده سپتامبر تا پاریس ، افشاگری فرانسوی ها از درآمد 8 میلیارد دلاری ترکیه از تجارت نفتی با داعش و موشک های دوش پرتاب تازه داعش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۱    
رئیس مجلس ایتالیا اعلام کرد تروریسم نمی تواند ارتباطی به اسلام داشته باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۰    
به دنبال امضای تفاهم نامه همکاریهای مشترک بین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به منظور بهره برداری بهینه از امکانات ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۱    
عصر امروز (یکشنبه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای قربان قلی بردی محمد اف رئیس جمهوری ترکمنستان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۵    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس و نماینده مردم شاهرود و میامی، گفت: با جداکردن دلسوزان نظام از هم راه به جایی نمی بریم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۵    
گروگان گیری در بازار موبایل تهران با 27 کشته خبری است که از صبح امروز در شبکه اجتماعی تلگرام دست به دست می شود اما...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۰    
این تغییرات در شرایطی که گمان میرفت تغییرات در فرمانداریهای مازندران رو به پایان است انجام شد و گویا ربیع فلاح پس از یک دوره دوساله واگذاری عزل و نصبها به معاون سیاسی خود حالا دست به کار شده و شخصا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۷    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف 26 کیلوگرم حشیش در نتیجه بازرسی از صندوق عقب یک دستگاه خودرو پراید در این استان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۴    
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: بالگرد اورژانس قم در دو پرواز جداگانه، هفت مصدوم بدحال دو حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۱    
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: برای ترویج فرهنگ اقامه نماز باید همایش های متعددی برگزار شود و همه توان خود را در این راه به کار گیریم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۱    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گزارش اقدامات انجام گرفته در ماه گذشته در این سازمان را تشریح کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۸    
بانوی تازه مسلمان شده آلمانی اعتقاد به منجی عالم بشریت امام مهدی(ع) را از برجسته ترین نکات مسلمان شیعه برشمرد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۴    
وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود درباره آخرین تحولات مناطق ترکمن نشین در سوریه به گفتگو پرداختند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۱    
دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه امروز در اظهاراتی تاکید کرد که آمریکا مسئول ظهور و پیدایش داعش است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۱    
اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش فلسطینی حماس با اشاره به روابط میان این جنبش و حزب الله لبنان تصریح کرد: روابط ما با حزب الله قدیمی و مستحکم است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۰    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکل اینجاست که متأسفانه کسانی خودشان را به دروغ به رهبری وصل می کنند تا افکار قبل از انقلاب خودشان که ضدّیت با امام، مبارزه و برپایی حکومت در زمان غیبت بود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۰    
قائم مقام و معاون وزیر کشور در امور سیاسی با بیان اینکه مجریان انتخابات موظفند بی طرفی خود را حفظ کنند، گفت: برگزاری انتخابات باید به گونه ای باشد که مردم ، احساس کنند که رای آنها اثر دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۹    
کلیه کسانی که دوست دارند در راهپیمایی اربعین حسینی و خادمی در موکب حضرت معصومه(س) در مسیر زائران اربعین شرکت کنند اما به هردلیلی چنین امکانی برایشان فراهم نشده، فرصت را از دست رفته نبینند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۴    
کشتی با چوخه و همچنین کشتی باکمربند بخاطر پوشش کامل و بخصوص آن و همچنین رواج نسبی بین بانوان اقوام خراسان شمالی در ایران فعال بود اما رشته بین المللی کشتی به دلیل اجتناب ناپذیر بودن پوشش های مصوب و ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۴    
فرماندار چرداول گفت: در ایام منتهی به اربعین حسینی، نظارت و کنترل بر عرضه و فروش کالا و خدمات تشدید و با متخلفان و گرانفروشان برابر قانون برخورد جدی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۴    
بیش از ششصد مدرسه در استان یزد هوشمند سازی شده است .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۴    
تابناک: عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی،حسن قربانی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، کامران جوادی شهردار ساوه به عنوان اعضای جدید این هیئت مدیره انتخاب شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۴    
انجمن علمی نانوتکنولوژی با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، همایش یک روزه فناوری نانو را برگزار می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۸    
رونمایی از مرکز جدید کنترل دفاع ملی روسیه سبب تعجب و شگفتی رئیس جمهور روسیه شده است. به گزارش خبرگزاری میزان به نقل از خبرگزاری "اسپوتنیک نیوز"، "اندرو راث" ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۵    
رئیس ستاد کل ارتش فرانسه اعلام کرد نمی توان در کوتاه مدت به پیروزی بر داعش پیروز شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه کمیسیون موضوع پرداخت پاداش های فرهنگیان بازنشسته بررسی شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۲    
منابع رسانه ای از ورود خالد بحاح نخست وزیر دولت فراری یمن به منطقه صافر واقع در جنوب این کشور خبر می دهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۹    
بسته خبری شهرستانها، خبرهایی را شامل می شود که از شهرستانهای مختلف استان تهیه و منتشر می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۶    
کارگاه تخصصی پیشگیری از اعتیاد باهدف آگاهسازی جمعی از اقشار تاثیر گذار جامعه در سرابله برگزار شد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۷    
با جواد وطن خواه تماس می گیریم اما او پاسخگوی تلفنی ما هم نیست. نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است؟ شاید او استعفا کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۴    
دختر جوان که توسط راننده خاور مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، با وقوع تصادف توانست از دست مرد شیطان صفت نجات پیدا کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۴    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله با حمله موشکی به غرب شهر الربوعه استان عسیر، چهار تانک ارتش عربستان و یک خودروی زرهی را منهدم کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۱    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس از تنظیم نامه ای از سوی اعضای کمیسیون عمران مجلس به رییس جمهور برای اجرای ماده 180 قانون برنامه در خصوص طرح های عمرانی و تخصیص اعتبارات به استان ها خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۲    
خوشبتانه سرعت صدور ویزای گروهی در استان ایلام افزایش یافته و هم اکنون گروه های مختلف می توانند کمتر از دو ساعت و یک روزه ویزا دیافت کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۲    
حاج صفی در دقیقه 42 کارت زرد اول را گرفت و در ادامه در دقیقه 83 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. میزبان از دقیقه 77 با اخراج مارکوس کارل 10 نفره بازی را دنبال کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۳    
در صورت مناسب بودن شرایط آب وهوایی در سال زراعی جاری میانگین 50 میلیون شاخه گل نرگس از کشاورزان استان برداشت شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۲    
کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مشکلات سازمان بازنشستگی کشور را مورد رسیدگی قرار داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۰    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت از آمادگی تایلند برای خرید نفت خام از ایران خبر داد و گفت: اجلاس کمیسیون اقتصادی ایران و تایلند اوایل سال آینده برگزار می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت که بعد از ظهر روز یکشنبه از سوی وزارت کشور مرسوله ای به شورای نگهبان واصل شده که در آن اطلاعات مربوط به بحث نرم افزاری برگزاری الکترونیکی انتخابات وجود دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۰    
رهبر انقلاب تاکید کردند:راه مقابله با جریان های تروریستی مجال دادن به مردم در فعالیت های اسلامی و تقویت حرکتهای فکری عقلانی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۷    
عکسبرداری ممنوع!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۷    
استاندار مازندران گفت:در ساری کمبود فضای نمایشگاهی وجود دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۷    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: ما آنقدر سامانه پدافندی داریم که دغدغه ای درخصوص S300 نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۴    
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: برای ارتقای زیبایی های بصری، مخازن زباله به داخل زمین منتقل می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۴    
رئیس بسیج سازندگی ساری از آغاز به کار دومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبرداد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۱    
آمادگی دائمی و کامل مسئولان با همکاری مردم برای پیشگیری از خسارات حوادث طبیعی در دستور کار است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۸    
تابناک: روستای مارکده از توابع سامان در فصل پاییز پذیرای گردشگران و علاقمندان بسیار زیادی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۸    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: متقاضیان زیارت اربعین فقط دو روز دیگر تا سوم آذر فرصت دارند تا در سامانه سماح ثبت نام کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۸    
مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در راستای مبارزه با زمین خواری و با همکاری دستگاه قضایی، دو هکتار از زمین های دولتی در منطقه آبشورک بندرعباس رفع تصرف شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۲    
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از راه اندازی خط شبانه تندرو پایانه متروی جوانمرد قصاب- پایانه لاله در این ناوگان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۲    
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف نزدیک به 49 تن انواع مواد مخدر و دستگیری پنج هزار و 554 نفر درارتباط با جرائم مواد مخدر در هشت ماه گذشته خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۹    
مراسم ختم عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با حضور چهره ها و شخصیت های سیاسی کشور برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۳    
اعضای گروه موسوم به داعش برای برقراری ارتباط احتمالا از شرکت های ارتباطاتی شناخته شده مهم، استفاده نمی کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در دیدار آقای قربان قلی بردی محمد اف رئیس جمهوری ترکمنستان با اشاره به روابط نزدیک و دوستانه ایران و ترکمنستان و ظرفیتهای فراوان موجود برای توسعه همکاریهای ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۰    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: فتنه پشت اردوهای مختلط است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۷    
همه آحاد جامعه و به ویژه بسیجیان باید مراقب نفوذ دشمن در همه ابعاد باشند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۴    
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: پیاده روی اربعین تجلی عظمت اسلام، محبان امام حسین(ع) و مانور قدرت شیعیان در مقابل دنیای استکبار است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۴    
3میلیارد و 550 میلیون ریال بن کارت الکترونیک خرید کتاب در نمایشگاه امسال کتاب گیلان در به فروش رفت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۱    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: 57 هزار خانوار مددجو در هرمزگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۱    
شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه ای خطاب به زائران امام حسین (ع) در اربعین حسینی از آنان خواست با رعایت توصیه های ارتباطی، خدمات ارتباطی مورد نیاز را با کیفیت مناسب و بیشترین امکان برقراری تماس ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۱    
شهردار پول از کلنگ زنی پروژه گازرسانی به شهر پول در روزهای آینده خبرداد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۸    
تولیدات دست ساز یک جوان نابغه گچسارانی که کرو لال است ومستضعف.من برای او تلاش خواهم کرد،اگر کسی بتنواند راهنمایی وکمک کند که تولید کند و بفروشد،اطلاع دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۳    
فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی از فوت 408 نفر در اثر تصادفات رانندگی و در هشت ماهه نخست سالجاری خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۰    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز به صورت سرزده از اداره ثبت احوال شهرستان تبریز و دفتر ثبت احوال منطقه دو تبریز بازدید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۴    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، رزمایش اربعین را نماد تلاش جهادی در استان ایلام دانست و گفت: پلیس با آمادگی کامل به استقبال اربعین می رود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۵    
در این آتش سوزی که خسارات جانی نداشت، بیش از 50 میلیون ریال خسارت مالی به این منزل مسکونی وارد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۰    
با تصمیم ناگهانی شب گذشته شورای اسلامی شهر اسفراین، شهردار این شهر از سمت خود برکنار و معاون وی به عنوان سرپرست شهرداری منصوب شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۷    
قاضی رسیدگی کننده به پرونده پردیسبان گفت: ما متهمان این پرونده را با قرار تامین آزاد کردیم و آن ها به قید وثیقه آزاد هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۵    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه 17 هزار کلاس درس فرسوده در پایتخت وجود دارد، گفت: در صورت وقوع زلزله بالای 6 ریشتر در تهران و در ساعات مدرسه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۲    
امام جمعه ایوان گفت:آرامش و امنیت کنونی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگرانی است که جان برکف از کیان انقلاب اسلامی در برابر تهاجم دشمن دون دفاع کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۹    
مزداوند شهری در خراسان رضوی و در شرق ایران است و در بخش مرزداران سرخس قرار دارد و به در خواست شهردار هیروشیما شهرمزداوند خراسان به قطار شهرداری های صلح جهان پیوست!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۹    
مسوول سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام گفت: وظیفه بسیج جامعه پزشکی در حوزه سلامت مشخص است و این سازمان امسال نیز همچون سال گذشته با توجه به ماموریت ذاتی خود آمادگی لازم دارد تا در نقطه صفر مرزی و پایانه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۰    
آلودگی هوا و اقتصاد شهریامروز آلودگی هوا، نه تنها به یکی از چالش های اصلی مدیریت شهری که به یکی از اصلی ترین چالش های مدیریتی دولت ها تبدیل شده و تولید و انتشار آلودگی هوا به عنوان تابعی از فرآیند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۰    
فوتبال قم در حالی این روز ها در گیر و دار اجرایی کردن گام به گام طرح آسیا ویژن است که مشکلات زیرساختی فوتبال قم به قوت خود باقی است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۶    
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۳    
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۵    
کارشناس مسوول بهداشت مواد غذایی و اماکن عمومی مرکز بهداشت استان ایلام گفت: در آرایشگاه های دارای پروانه فعالیت پیگمنتاسیون یا هاشور صرفا با کارکرد زیبایی و آرایشی مجاز است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۵    
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر استفاده روستاییان از تسهیلات تشکیل تعاونی ها تأکید کرد. ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۶    
محمد فتحی بیرانوند توانست سکان هدایت هیئت شنا را برای 4 سال بدست آورد.