پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۸:۰۲    
مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، گفت: گواهینامه دوره آموزشی متنا یا معماران تمدن نوین اسلامی به 60 نفر از فعالان فرهنگی استان گلستان اعطا شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۲    
نخستین دوره تربیت معلم و پنجمین دوره ارتقای طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) با حضور قاریان جوان حاضر این طرح در اصفهان برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۷    
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان، گفت: انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در 21 اردیبهشت ماه با دقت و مراقبت لازم در بیش از 200 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه گنبد کاووس برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۷    
با حضور ماموستا ملاقادر قادری؛ امام جمعه پاوه، ماموستا ملااحمد مبارکشاهی؛ امام جمعه نودشه، فرماندار و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان پاوه و شهروندان نودشه از سردیس علامه نودشی در میدان اصلی این ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۷    
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، وعده صادق عملیات تنبیهی نیرو های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی را بی نظیر دانست و گفت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در کنار سایر نهادهای انقلابی از جمله ارتش و بسیج مردمی مانع دست یافتن صدام ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۲    
قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار طلای تهران با تداوم روند نزولی و افت حدود 900 هزار تومانی نسبت به دیروز به کانال 42 میلیون تومان عقب نشینی کرد و قیمت طلا در بازار جهانی و داخلی به ترتیب کاهش 43 ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۲    
معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۶:۳۲    
مرحله کشوری نخستین جشنواره قرآنی حیات با شرکت 570 منتخب مرحله استانی از 22 تا 25 اردیبهشت به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۵:۲۲    
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است، گفت: تکلیف و ولایتمداری همواره دو رکن اصلی سپاه بوده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۴:۳۷    
مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب گفت: طرح دخترانه سدنا با هدف تبلیغ، جذب و پذیرش دانش آموزان متوسطه اول و دوم به حوزه در این مدرسه علمیه برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۳:۴۱    
اطلاعیه پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین علیه السلام تحت اشراف آیت الله مکارم شیرازی در سال تحصیلی 1404- 1403 منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۳:۱۲    
سومین اثر مسلم محبی، شاعر غزلسرای هرمزگان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس رونمایی شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۱:۱۷    
فرمانده انتظامی استان در دیدار با خانواده شهید حسین زرافشان در بندرعباس ، جایگاه شهداء در بهشت را جایگاهی والا و ارزشمند دانست وگفت: خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۲    
مشاور اسبق فرمانده نیروی قدس گفت: شهید زاهدی از عناصر بسیار مطرح و تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بودند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۱    
منابع خبری لبنان از شلیک 30 فروند موشک از جنوب این کشور به سمت شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۷    
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامکی اعلام کرد: همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار در آزمون سراسری تخلف محسوب می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۷    
مراسم معارفه و تکریم تولیت مدرسه عالی و مسجد شهید مطهری عصر امروز در شبستان مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۲    
رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر از برگزاری برنامه های این دهه در سطح استان خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۷    
امام جمعه بوشهر خواستار تسریع در ارائه خدمات بانکی به ویژه در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۷    
دفتر سیاسی انصارالله یمن با اشاره به کشتار صهیونیستها در غزه، خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۷    
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از ایجاد تشکل های تخصصی صنایع دستی در استان خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۲    
رئیس سازمان حج و زیارت در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تعداد زائران اعزامی به سرزمین وحی در حج پیش رو را بیش از 83 زائر اعلام کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پاسخ ایران به جنایت های رژیم صهیونیستی گفت: عملیات وعده صادق بیانگر قدرت الهی ملت ایران بود و قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۷    
رئیس جمهور در پیامی روز ملی جمهوری عربی سوریه را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۲    
رئیس جمهور با برشمردن برخی توانمندی های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از 10 هزار شرکت دانش بنیان و نظایر آن ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۷    
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف و تعرض به کشورهای اسلامی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۲    
رئیس بسیج اساتید کشور گفت: با هم افزایی روزافزون و همکاری های مشترک با نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها می توانیم اهداف مشترک و بلند نظام اسلامی را در دانشگاه را بیش از پیش محقق کنیم.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۲    
رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان در پایان برنامه های دیدار و رایزنی های خود، از یادمان نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی ترین خیابان های شهر اسلام آباد به نام ایران رونمایی کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۲    
مقامات جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در حضور رئیس جمهور ایران و نخست وزیر پاکستان، 8 سند همکاری مشترک در حوزه های مختلف امضاء کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد در حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه به عنوان رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۲    
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور بر آمادگی معاونت علمی در همکاری با سایر دستگاه ها برای ترویج گفتمان علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و انعکاس دستاوردهای امیدآفرین تاکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۲    
مراسم امضای اسناد همکاری میان هیات های عالی رتبه ایران و پاکستان، در اسلام آباد برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۲    
معاون اول رییس جمهور در رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: نیروهای نخبه، خلاق و کارآفرین سرمایه های اصلی کشور هستند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۷    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با اساتید دانشگاه زنجان گفت: در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۲    
رئیس جمهور روابط ایران و پاکستان را فراتر از همسایگی صرف و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی توصیف کرد که دل ها و اعتقادات دو ملت را به یکدیگر پیوند داده و گفت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس که در شهر سن پترزبورگ برگزار می شود، حضور خواهد داشت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۲    
معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار گفت: طی بازدیدهای 3 سال گذشته 120 هزار کارگر نخبه کشف شد، افرادی که توانسته اند برخی مشکلات را با خلاقیت حل و فصل کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۷    
مدیر حوزه های علمیه گفت: زائران دسترسی مناسبی به حرم مطهر حضرت معصومه (س) و محیط پیرامونی آن ندارند که مدیریت شهری در این زمینه باید شیوه کار را اصلاح کند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۲    
رئیس مجلس در نامه ای به رئیس جمهور اصلاحیه آیین نامه حساب پس انداز کارکنان دولت را مغایر قانون اعلام کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه تبادل ظرفیت های قابل توجه موجود در دو کشور حتماً موجب انتفاع دو ملت ایران و پاکستان خواهد شد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۷    
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان انرژی هسته ای گفت: دستاوردهای جدید صنعت هسته ای به زودی رونمایی می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۷    
نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق به همت گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه قم و مجمع جهانی قادمون برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۷    
پس از گذشت 9 سال وقفه صبح امروز نخستین گروه عمره گزاران ایرانی با استقبال سفیر ایران در عربستان وارد مدینه منوره شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۷    
هزاران نفر از مردم پاریس علیه نژادپرستی، اسلام هراسی و خشونت علیه کودکان تظاهرات کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۲    
مشاور رسانه ای رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که سفر هنیه به ترکیه در زمان بسیار حساسی انجام می شود و به معنای جایگزین کردن آن با مصر و قطر نیست.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۲    
قاری بین المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر معظم انقلاب برای اجرای طرح قاری راتب مسجد نوشت: این عنایت و ترغیب، چراغ فروزنده ای فرا راه تداوم عمل به منویات آن رهبر فرزانه خواهد بود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هماهنگی میان دستگاه دیپلماسی و ستاد کل نیروهای مسلح نتیجه بسیار درخشانی را برای دولت ایران در سطح جهانی به ثبت رساند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۷    
اسلام با مذاهب مختلف خود به زودی و برای نخستین بار با پیشی گرفتن از کاتولیک و پروتستان، بزرگترین دین در فرانکفورت آلمان می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۲    
مدیر اجرایی بندر ایلات در سرزمین های اشغالی بر ناتوانی رژیم صهیونیستی و ائتلاف آمریکایی-انگلیسی در مقابله با حملات یمن و تعطیلی کامل فعالیت ها در این بندر تاکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۷    
رئیس جمهور در آغاز سفر 2 روزه خود به پاکستان، در محل کاخ نخست وزیری این کشور به شکل رسمی از سوی شهباز شریف مورد استقبال قرار گرفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۷    
امام جمعه کنگاور گفت: آمریکا، انگلیس و فرانسه از رژیم صهیونیستی حمایت کردند اما با همه این اوصاف جمهوری اسلامی ایران درس تلخی به آنها داد که در پای دفاع از کشور بسیار جدی هستند و ابهت و هیمنه پوشالی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۷    
با حضور رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان، نهال دوستی دو کشور در خاک کاخ نخست وزیری این کشور کاشته شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۷    
هزاران نفر در سراسر اسپانیا برای حمایت از فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در بحبوحه حملات مداوم این رژیم به نوار غزه به خیابان ها آمدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: برق تمامی روستاهای سیل زده جنوب این استان با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان این اداره وصل شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
یوسی یهو شواع، تحلیلگر روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی به درگیری های اخیر میان تهران و تل آویو و فروپاشی بازدارندگی اسرائیل از روز هفتم اکتبر سال 2023 پرداخته است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۲    
سازمان بین المللی سینوو سازمانی خودگردان، غیرسیاسی و با رویکرد بین المللی و یکی از شبکه های وابسته به کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری کشورهای هم پیمان در سازمان همکاری های اسلامی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۲    
شهردار لندن از نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور آمریکا خواست تا کشتار غزه را متوقف کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۸    
سردار " علی آزادی" فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران پر افتخار و حماسه ساز تبریک گفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۷    
رییس جمهور کشورمان صبح امروز در رأس یک هیأت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز 3 اردیبهشت 1403 در ادامه آمده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۳    
استاد دانشگاه و حوزه علمیه قم، بیان کرد: دو واژه "امت" و "واحده" هماهنگ و همسو هستند؛ آنچه ما به دنبال آن هستیم پیروان اسلام یا کسانی هستند که از دین مبین اسلام پیروی می کنند و آهنگ واحدی به اهداف ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۲    
نخستین کاروان زائران عمره گزار ایرانی با بدرقه مسئولان حوزه حج و زیارت از فرودگاه امام خمینی(ره) عازم مدینه منوره شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۳:۴۹    
مقاومت اسلامی لبنان یکشنبه شب اعلام کرد که یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در جنوب این کشور سرنگون کرده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۰:۵۵    
پایگاه آمریکایی در فرودگاه الجیر در شمال حسکه سوریه هدف حمله پهپادی قرار گرفت.