پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۲:۳۳Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۲    
مبلغ آستان قدس رضوی، گفت: اگر انسان، امام مهربانی ها و حضرت فاطمه معصومه(س) را حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار، کردار و گفتار خود بداند، هرگز دست به گناه و خطا نمی زند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۴    
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد به میزبانی بافق یزد با معرفی نفرات برتر در بخش های گوناگون به کار خود پایان داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۲    
خانواده کلمه مقدسی است و در تمام ادیان الهی مورد احترام است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۷:۵۲    
امام جمعه مله دزگه ذهاب گفت: همه باید این حقیقت را بدانیم که مجامع جهانی هرگز به دنبال ایجاد صلح و آرامش و احقاق حقوق مردم فلسطین نیستند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۴:۳۲    
بعد از دو سال تلاش بی وقفه و اقدامات مؤثر وزارت امور خارجه و وزارت جهاد کشاورزی در زمینه صدور پروتکل بهداشتی و دریافت مجوز ثبت جهت شرکت صادرکننده، در نهایت لیمو شیرین ایران وارد چین شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۱:۴۲    
مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: اگر در دنیا اقتدار علمی نداشته باشیم، کارمان پیش نمی رود؛ اقتدار علمی پایه اصلی هر پیشرفتی در عرصه بین الملل است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۳۷    
شماره چهارصد و چهل و سوم هفته نامه خط حزب الله، با عنوان جنایت و برائت منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۵۷    
وزارت بهداشت نوار غزه آمار جدید شهدا و مجروحان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته تا کنون را اعلام کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۷    
نماز جمعه جوانرود به امامت ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۳    
هفته نامه خط حزب الله (نشریه خبری-تبیینی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای) اعلام کرد که رهبر انقلاب اسلامی در دیدار 17 اردیبهشت با آقای بارزانی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۲    
هشتمین کلاس آموزشی حج تمتع1403 با حضور زائرین کاروان 15015 به مدیریت حاج علی علیزاده در مسجد فاروقیه شهر روانسر برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۷    
امام جمعه شهرستان دهگلان گفت: ایجاد مسکن و سرپناه نیازمند حرکت جهادی است و در دولت های قبلی در این زمینه اقداماتی انجام شده اما باز هم نیاز به تلاش و همت مسئولان دارد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۳    
امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه گفت: حضور مردم کرمانشاه در پای صندوق های رأی دشمن شکن و حماسی بود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، گفت: دختران شهدا به تأسی از حضرت معصومه(س) مسئول بصیرت بخشی و جهاد تبیین در جامعه به ویژه در میان بانوان جوان هستند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۷    
سفیر ایران در سازمان ملل متحد گفت: اقدامات رژیم اسرائیل در تضاد با ارزش های بنیادی سازمان ملل متحد و تمامی هنجارها و اصول اساسی حقوق بین الملل بوده و صلح و امنیت بین المللی را تهدید می کند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۲    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 18 زمان اخذ رأی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تا ساعت 22 تمدید کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۷    
قطعنامه کشورهای گروه عربی درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با 143 رأی مثبت تصویب شد که به فلسطین حقوق و امتیازات ویژه ای می دهد و از شورای ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۲    
امام جمعه موقت شهرستان دیواندره عنوان داشت: در دین مقدس اسلام دختران ارزش و احترام زیادی دارند، آیات قرآن و کلام ذات پروردگار برای ما مسلمانان در مورد جایگاه بانوان مصدر است و همچنین روایت های دینی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۲    
علی حسن خلیل نماینده پارلمان لبنان با بیان اینکه دفاع از جنوب خط دفاعی تمام امت اسلام است، تأکید کرد که جبهه جنوب تنها در صورتی آرام خواهد گرفت که دشمن تجاوزاتش به غزه را متوقف کند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۲    
امام جمعه شهر ازگله گفت: برای مسلمان و غیر مسلمان روشن شده که حقوق بشر در اسرائیل و آمریکا وجود ندارد و جنگ امروز فقط جنگ برای نابودی اسلام است و ما اطمینان داریم که موفقیت از آن اسلام است و ان ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۲    
امام جمعه شهرستان بیجار گفت: خیزش و بیداری دانشجویان دانشگاه های دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه نقطه عطفی در تاریخ است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۲۷    
آیت الله حسینی با اشاره به ضربه ایران به اسرائیل گفت: این ضربه بسیار موجب خوشحالی مردم عراق شده و مردم و بزرگان عراق مرتباً به ما تبریک گفتند و احساس افتخار کردند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۸    
با موافقت وزیر کشور زمان افزایش رأی گیری، به مدت دو ساعت تا ساعت 20 در همه حوزه های 22گانه تمدید شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۲    
امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: گفتار حق و حق گویی، همنشینی با صلحا و ادای امانت سه عامل مهم و مؤثر در رسیدن به لذایذ معنوی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۷    
حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری در دیدار با آیت الله سید مجتبی حسینی، نماینده ولی فقیه در نجف اشرف، گزارشی از فعالیت های مجمع تقریب در سفر به عراق ارائه کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۷    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اسلام در مقابل نگاه غرب و عرب های جاهلی زمان گذشته یک نگاه جامع به نقش و جایگاه زنان در جامعه دارد و زن در دیدگاه اسلام از مقام رفیعی برخوردار می باشد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۳    
دبیر شورای نگهبان در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای خود را به صورت الکترونیکی ثبت کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۸    
رئیس جمهور با اشاره به حضور مردم در اقصی نقاط کشور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل حقد و کینه دشمنان از این نظام و کشور همین حضور و مشارکت مردم است و امیدواریم با رای مردم مجلس قوی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۸    
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در آذربایجان غربی گفت: نباید به هیچ وجه حج واجبه را به تاخیر انداخت و باید در صورت استطاعت مالی آن را به جای آورد .
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۳    
نماز جمعه میرآباد با حضور آحاد مردم به امامت ماموستا ملامحمد یوسفی؛ امام جمعه این شهر اقامه شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۸    
امام جمعه موقت ارومیه گفت: امروز دنیا شاهد اتفاق بسیار نادر و یک انقلاب فرهنگی در دانشگاه های آمریکا و غرب است تا جایی که اساتید ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۸    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: حج امسال نقطه عطفی برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین خواهد بود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۸    
رئیس جمهور در دیدار آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه دولت نسبت به رفاه و معیشت مردم حساس است، تصریح کرد: بنای ما بر این است که مسائل را به شکل میدانی و از نزدیک رصد کنیم ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۳    
رئیس جمهور در دیدار آیت الله جوادی آملی از اقدامات دولت برای توانمندسازی اقشار کمتر برخوردار و رفع فقر در عین حفظ کرامت مردم، کاهش نرخ بیکاری، افزایش تولید و کاهش فقر گزارشی ارائه کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۸    
رئیس جمهور در دیدار آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: همه تلاش بنده و دولت مردمی این است که با وجود موانع و مشکلات ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۳    
رئیس جمهور در دیدار آیت الله العظمی سبحانی با بیان اینکه آمارها و شاخص های اقتصادی نشان می دهد دولت در مسیر صحیح برای حل مشکلات گام برمی دارد، کاهش مشکلاتی نظیر بیکاری، احیای واحدهای تولیدی راکد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۸    
رئیس جمهور در دیدار آیت الله شبیری زنجانی، استماع آرا و نظرات مراجع معظم تقلید و همچنین ارائه گزارش از اوضاع کشور به ایشان را از تکالیف ضروری کارگزاران اجرایی کشور دانست و تداوم دعای خیر و رهنمودهای ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در اولین دقایق آغاز رای گیری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۳    
همزمان با سراسر کشور، دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه از ساعت 8 صبح امروز جمعه 21 اردیبهشت ماه آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۳    
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: با توجه به افزایش وحشی گری های رژیم صهیونیستی در غزه و کشت و کشتار این رژیم، باید هر چه سریعتر این جنایات متوقف شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۸:۰۳    
جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق در واکنش به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مقر فرهنگی رسانه ای این جنبش در دمشق اعلام کرد که پاسخ این حمله را با شلیک موشک و پهپاد به عمق سرزمین های اشغالی خواهد داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۲:۴۲    
در حاشیه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه پنج میز خدمت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپا می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۳    
حامیان فلسطین در پاریس در اعتراض به حمله زمینی اسرائیل به رفح تظاهرات کرده و خواستار آتش بس فوری در غزه شدند.