دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۱May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۳    
مقاومت اسلامی لبنان و عراق برخی اهداف رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی را هدف قرار دادند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۸    
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۳    
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی 242 تیم عملیاتی در 17 استان کشور به بیش از 5300 نفر متأثر از سیل و آب گرفتگی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۷:۵۸    
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی دانست.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۵:۴۸    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت روز بسیج سازندگی، این نهاد مردمی را نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی خواند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۴:۲۳    
تمامی تشکل های قرآنی مردمی برای تمدید پروانه فعالیت خود می توانند، بدون واسطه فرایند تمدید مجوز خود را به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و پروانه جدید دریافت کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۳:۱۸    
مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم از ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به بزرگترین جزیره ایران خلیج فارس خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۲:۱۸    
وزیر امور خارجه اسبق و نماینده مجلس شورای اسلامی ایران گفت: عملیات وعده صادق بخشی کوچک از توانایی های ایران را نشان داد و موشک های ایران توانست که با قدرت اهداف مورد نظر را درهم کوبد و این اقدام بر ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۱:۴۸    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: تعطیلی دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره قطر در سرزمین های اشغالی باهدف تلاش این رژیم برای سرپوش گذاشتن بر جنایات جنگی علیه فلسطینیان صورت گرفته است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۸    
سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال 1403 با دستور کار بررسی آخرین وضعیت پروژه های اقتصادی با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه کودک و نوجوان برای ما کلیدی است و بر همین اساس آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان هستیم و این کار را ادامه خواهیم داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۸    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد،این احترام باید تنها مختص یک روز در سال نباشد بلکه در طول سال این تکریم باید صورت پذیرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۳    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران را عامل روشنگری و بیداری جهانیان نسبت به مسئله فلسطین، غزه و جنایت های رژیم صهیونیستی عنوان کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۰۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه غربی ها با پنهان کردن چهره استبدادی و ضد حقوق بشری خود پشت شعارهای فریبنده، خود را مدافع این ارزش ها جا زده بودند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۳    
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، گفت: پیشرفت و تعالی جامعه با داشتن خانواده هایی که ارزش ها و فضیلت ها در آن نهادینه شده ممکن است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۳۳    
جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در مجموع در طول سال گذشته 6 هزار و 100 نفر در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم اعزام شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۸    
امام جمعه شهرستان پاوه گفت: جامعه ما با هجمه و شبیخون فرهنگی دشمن روبروست. این درد ماست که عرض کردم لذا نیاز به تجدیدنظر داریم و اگر تجدیدنظر نکنیم مغلوب دشمنان می شویم ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۵۸    
با وجود اتفاقات تاسف بار در غزه برخی از دولت های اسلامی همچنان همکاری های اقتصادی خود را با اسرائیل ادامه می دهند و نتیجه آن این شده که اسرائیل در جنگ غزه فرصت بیشتری برای ادامه جنگ خشونت بار خود به ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۵۸    
آلفا محمد اوری گسترش اتحاد میان همه آحاد اسلامی را ضروری دانست و افزود: تعداد مسلمانان جهان از یک میلیارد مسلمان فراتر رفته است و منابع مادی و ثروت خوبی در اختیار دارند و می توانند در کنار یکدیگر بر ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۵۳    
مسلمانان می توانند با سامان دادن به یک نظام فراگیر اسلامی جایگزین مناسبی برای نظام سلطه فراهم کنند. قرآن این نظام اسلامی فراگیر را امت واحده می نامد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۸    
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم، بیان کرد: امام صادق(ع) به عنوان منادی وحدت مذاهب اسلامی مطرح هستند؛ ایشان باعث شد مسلمانان مرکزیتی برای وحدت داشته باشند و امام صادق علیه السلام را به عنوان یک شخصیت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۳    
دکتر مصطفی باجلال: اسرائیل با تصرف فلسطین، تداوم حیات خود را در ادامه این سیاست و خشونت و آواره کردن مردم فلسطین از سرزمین خود می بیند و کمترین سازشی را قبول نمی کند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۸    
جوزف استیگلیتز، استاد دانشگاه کلمبیا و اقتصاددان برنده جایزه نوبل، در خصوص تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه های آمریکا، گفت: دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی تفاوت نیستند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۳    
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم، بیان کرد: راهبرد احترام به عقائد دیگر مذاهب در زمان امام صادق (ع) به منصه ظهور رسیده بود، این خود نقشه راهی برای تمام مذاهب اسلامی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۸    
همزمان با برگزاری جشن فارغ التحصیلی در برخی دانشگاه های آمریکایی، جنبش های دانشجویی در حمایت از فلسطین همچنان ادامه دارد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۸    
دلال عباس ، استاد دانشگاه لبنان اظهار داشت: شیخ بهایی، عالمی چندبعدی بود و به عنوان حکیم، فقیه، مفسر، دانشمند علوم ریاضی و هندسه، ادیب و شاعر شناخته می شد
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۸    
نشست خبری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد با حضور کورش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و مصطفی موتورچی دبیر این رویداد هنری در سالن صفارزاده حوزه هنری برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۸    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در دهه کرامت امسال استان کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۸    
همایش روز ملی خلیج فارس و افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایران زمین برای اولین بار در استان خوزستان در بندرماهشهر برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۳    
شیخ محب الله منعمی اندیشمند و عالم هندی با تاکید بر این که شیخ بھایی غیر از شیعیان با عالمان دیگر مذاهب نیز مراودہ داشت و با آنان ملاقات می کرد، گفت: این روش شیخ، او را از دیگران ممتاز می کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۳    
دکتر محمدعلی آذرشب ، مشاور دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، شیخ بهایی را از مردان احیاگر و بزرگ در تمدن اسلامی خواند که جامع بین اصالت و مدرنیته بود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۸    
سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار بخوانیم و بسازیم در دو بخش مجازی و حضوری از نوزدهم روز چهارشنبه تا روز شنبه بیست و نهم اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۸    
نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت که علیرغم اینکه شیخ بهایی در کنار قدرت های سیاسی بود؛ اما خود را از آسیب این قدرت ها در امان نگه داشت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۳    
شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، شیخ بهایی را عالمی به مساحت ایران و نمادی برای ملت ایران خواند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۳    
امام جمعه اهل سنت صادقیه، شیخ بهایی را شیخ اخلاق خواند و تاکید کرد که وی در آثار خود همگان را به رعایت تقوا فراخوانده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۳    
رئیس جمهور گفت: عملیات وعده صادق که به ارتقای اقتدار، قدرت، عزت و امید ملت ایران انجامید و به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ زندگی این ملت از سویی نشان داد ایرانیان ملتی هستند که می خواهند آزاد و مستقل ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۳    
کتاب رضای انقلاب خاطرات حجت الاسلام والمسلمین رضا مطلبی امام جماعت مسجد ابوذر تهران، به قلم حجت الاسلام سعید فخرزاده رونمایی می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۳    
کتاب درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّظلّه العالی) توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۸    
منابع ارشد مقاومت فلسطین اعلام کردند که به دلیل امتناع اسرائیل از پایبندی به آتش بس دائمی، مذاکرات با مانع بزرگی مواجه است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۸    
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی 3 مصوبه اخیر این شورا در خصوص شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۸    
تظاهرات حامیان فلسطین، دانشگاه های آمریکا را دربر گرفته است، دانشگاه کلمبیا که مرکز "جنبش همبستگی با غزه" است در روزهای اخیر شاهد بازداشت تعداد زیادی از دانشجویان خود توسط پلیس بوده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۳    
منابع خبری فلسطینی از تیراندازی نظامیان اسرائیلی به یک دختر جوان در مسجدالاقصی و بازداشت وی خبردادند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها مورد تایید این شورا قرار گرفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۳    
عبدالمجید تبون، رئیس جمهور الجزایر، خواستار اتخاذ رویکردی جامع و منسجم برای ایستادگی در برابر تضعیف امت اسلامی و مقابله با مظاهر اسلام هراسی شد که به طور مستمر جوامع مسلمان را هدف قرار می دهد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که مقاومت در برابر اشغالگری اسرائیل دیگر جنگ بین اسرائیل و فلسطین نیست، بلکه مبارزه بین ستمگران و مظلومان در سراسر جهان است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۴    
رییس جمهور ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی که در جلسه 897 مورخ 1402/12/08 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، را برای اجرا ابلاغ کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۹    
مدیرکل دفتر طرح های نهضت ملی مسکن از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک ها به بیش از 445 هزار متقاضی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۴    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۰    
شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز یکشنبه 16 اردیبهشت با رشد 1207.20 واحدی به 2،266،124.56 واحد رسید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۰    
کتاب ادب زندگی (خلاصه کتاب حلیة المتقین علامه مجلسی) اثر محسن معینی منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۰    
جک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، عادی سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی را شرط اصلی امضای توافقنامه دفاعی میان آمریکا و عربستان خواند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۰    
مدیر امور بین الملل سازمان غذا و دارو گفت: بیش از 20 کشور آفریقایی در اجلاس اقتصادی تجاری ایران و آفریقا شرکت کردند که می تواند زمینه همکاری بیشتر در حوزه صادرات محصولات سلامت محور باشند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۵    
کنفرانس بین المللی آموزش معاصر در جهان اسلام در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۵    
آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همچنان با حمله مستقیم به زنان ادامه دارد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۵    
وزیر امور خارجه گفت: ما در یک فضایی قرار داریم که احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۲۶    
کیفیت هوای پایتخت امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با شاخص 63 در شرایط قابل قبول قرار دارد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۲۱    
امام جمعه اهل سنت شهرستان بندر لنگه، بیان کرد: اگر در جامعه دین گریزی و مسائلی از این قبیل مشاهده می گردد نتیجه دوری از این برزگواران است و ما باید پیروان مخلص امام صادق علیه السلام باشیم و مانند ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۶    
مجلس نواب یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید درگیری و مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس حمایت کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۷:۵۳    
امام جماعت مسجد النبی گمیشان، گفت: فرهنگ ایستادگی و مقاومت در نسل آینده آمریکا تأثیر گذاشته است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۵:۲۸    
مدیر مرکز اسلامی آذربایجان غربی گفت: رسانه های جهان اسلام باید بتوانند به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر کشیده و مقدمه ای برای خروش جدی مسلمانان در اقصی نقاط دنیا شوند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۳:۲۸    
معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: امسال چند شهرک برای احداث نیروگاه خورشیدی در نظر گرفته شده و با توجه به کمبود برق که وجود دارد در تلاش هستیم با احداث نیروگاه های خورشیدی این مشکل را ...