پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۲:۰۳Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۴    
مراسم افتتاحیه و نخستین اجلاس رسمی دوره ششم مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز - یکم خرداد - با حضور سران قوا و شخصیت های کشوری و لشکری در تهران برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۳    
استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه برای اعزام زائران به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) آماده هستیم، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۷:۴۸    
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: ایجاد وحدت مسلمین اقدامی بود که امام رضا(ع) همواره در طول زندگی خود انجام می دادند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۳    
خادمین حرم رضوی و پرچم متبرک امام رضا(ع) با استقبال پرشور مردم حاجی آباد وارد این شهرستان شدند..
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۲۸    
نشست صمیمی و هم اندیشی شورای نهادهای حوزوی با طلاب و روحانیون شهرستان بندرعباس با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۸    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: رویداد هم افزایی ارکان حاکمیتی در موضوع جمعیت یک اتفاق هم افزا مبتنی بر اخوت ایمانی و به صورت یک کار الگویی است و مبانی قرآنی تاکید کننده آن است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۳    
نخستین گروه از حجاج ایرانی در فضایی معنوی و مملو از یاد خدا در مسجد شجره مُحرم شدند و با بدرقه مسئولان حوزه حج و زیارت پس از اقامت پنج روزه در شهر پیامبر، به مکه مکرمه رفتند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۶:۵۳    
خادمان حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با آیت الله مکارم شیرازی دیدار کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۳:۳۳    
دبیر پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با اشاره به نقش محوری ثامن الحجج(ع) در فرهنگ ایرانی و تأثیر ایشان بر هویت ملی گفت: با توجه به گستردگی جشنواره امام رضا(ع) ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۱:۱۳    
دهمین مرکز شبانه روزی نگهداری از بیماران مزمن روانی در استان خوزستان به بهره برداری رسید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۱۸    
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت ملایه اسعیده سلامات خادم اهل بیت(ع) و همسر شهید صفرعلی نیسی را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۳    
همایش دانش آموختگی مدرسةالبنات حضرت فاطمة الزهراء(س) روستای عورکی بخش پیرسهراب از توابع شهرستان چابهار با حضور علمایی از جمله مولوی چابهاری و اقشار مختلف مردم ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۸    
رئیس کانون وکلای دادگستری بر این باور است که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بر اساس اسناد بین المللی، جنایت جنگی و نسل کشی است که حاکمان آن باید کیفر ببینند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۸    
تظاهرات شهروندان لندن در اعتراض به نسل کشی اسرائیل در نوار غزه امروز (شنبه) با حضور گروه های یهودی ضدصهیونیست برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۵۳    
گردهمایی باشکوه عاشقان امام رضا (ع) به مناسبت دهه کرامت و همچنین روز دختر به میزبانی خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاهور به عنوان قلب فرهنگی پاکستان برگزار و طی آن فیلم انیمیشن ضامن آهو با دوبله ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۳    
حجت الاسلام عبداللهی در مراسم افتتاح اولین نماز جمعه اهل سنت مسجدجامع روستای دودر از توابع بخش مرکزی شهرستان زرآباد گفت: در غزه کودکان و زنان به شهادت می رسند و مساجد ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۳    
نماز جمعه اهل سنت مسجد جامع الاقصی بخش کهیر شهرستان کنارک به امامت مولوی نواب حوت برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۳    
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان ضمن ارائه توصیه هایی به زائرین حج تمتع، از اتمام واکسیناسیون پنج هزار زائر سرزمین وحی در استان خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۳    
مولوی عبدالرحمن چابهاری امام جمعه اهل سنت چابهار در جلسه متمرکز آموزشی توجیهی زائران حج تمتع چابهار در مسجد جامع اهل سنت این شهر پیرامون توحید و وحدانیت سخنرانی کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۸    
حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در حاشیه اجلاس بین المللی کازان فروم با کریل، اسقف اعظم جمهوری تاتارستان، دیدار و گفت وگو کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۸    
نمایش سنجاب به کارگردانی مهدی روزبهانی از 7 خرداد ماه در تماشاخانه ماه به روی صحنه می رود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۳    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR ویدئویی از سخنان مقام معظم رهبری درباره تاریخ نکبت فلسطین در سال 1948 منتشر کرد که فرموده اند: طوفان الاقصی آغاز نکبت اسرائیل است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۳    
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان در رقابت های آسیایی که موجب به اهتزاز درآمدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و شعف و شادی مردم عزیز ایران شد، تبریک گفت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۸    
به مناسبت روز جهانی موزه ها و آغار هفته میراث فرهنگی، از 6 اثر تاریخی زرین و سیمین کردستان به صورت برخط در موزه سنندج رونمایی شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
جانشین فرمانده بسیج مستضعفین کشور گفت: ایران در اغلب عرصه ها جز کشور های برتر است به طوری که بیش از 60 کشور دنیا برای انجام عمل های جراحی پزشکی به ایران سفر می کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تعداد شرکت کنندگان در سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور نسبت به سال گذشته بیش از دو و نیم برابر شده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۸    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر افزایش جذب هیات علمی از مسیر بنیاد نخبگان و کاهش زمان فرایند جذب گفت: عملکرد دانشگاه ها در جذب اعضای هیات علمی در رتبه بندی دانشگاه لحاظ می شود ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۸    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: لشکر 14 امام حسین(ع) اصفهان و همه واحدهای این استان، ستاره و خط شکنان مثال زدنی سپهر افتخارات امت اسلام هستند و همواره مانند خورشید می درخشند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۸    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست مسئولان حج 1403 در مدینه منوره از همگان خواست به نحوی برنامه ریزی و عمل کنند که زائر احساس کند آنچه برای تکریم وی لازم بوده پیش بینی و تدارک دیده شده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۸    
مسئول غرفه قزاقستان اظهار داشت که کتاب، پل طلایی بین ادبیات، فرهنگ و تاریخ است و تاریخ یک ملت می تواند از طریق کتاب به کشورهای دیگر منتقل شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۳    
مدیر مرکز مطالعات جهانی پوردو معتقد است آمریکا با نگرش خود در قبال حملات رژیم اسرائیل به غزه، حق صحبت در مورد حق آزادی بیان و سایر آزادی ها را از دست داده است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۳    
همزمان با سالروز ولادت امام مهربانی ها، جشن بزرگ امام رضایی ها در روز دوشنبه 31 اردیبهشت از ساعت 16 در خیابان امام رضا(ع) مشهد آغاز می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۸    
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به خودکفایی کشور در ساخت انواع موشک گفت: تمام موشک های ما نقطه زن هستند و این نتیجه ی اعتماد به جوانان و برخورداری از دانش بومی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۸    
دانشجویان دانشگاه های ترکیه به حملات رژیم اسرائیل به مردم غزه و رفح اعتراض کرده و به تجمع اعتراضات دانشجویان اورپا و آمریکا پیوستند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۳    
با ادامه تظاهرات های حمایت از فلسطین که از اواسط ماه آوریل در دانشگاه های آمریکا آغاز شد و سپس در سراسر جهان گسترش یافت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۳    
نخست وزیر اسلوونی از آمادگی این کشور برای به رسمیت شناختن فلسطین در ماه آینده خبرداد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۸    
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پوربا آتاگلدی شامرادف، وزیر فرهنگ ترکمنستان دیدار کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۸    
استاندار کردستان گفت: مردم استان کردستان مردمانی دیندار و متدین که علاوه بر اهتمام به قرآن در زندگی از محبان اهل بیت علیهم السلام هستند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۸    
همایش بین المللی بزرگداشت مختوم قلی با حضور 24 وزیر، نماینده کشورها و سازمان های بین المللی و با پیام رئیس جمهوری ترکمنستان برگزار گردید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۸    
وزیر نیرو با اشاره به این که وضع قوانین جدید، سرمایه گذاری در صنعت نیروگاهی را توجیه پذیر کرده است، گفت: با امضای سند همکاری وزارت نیرو و صندوق توسعه ملی ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۳    
بیش از 120 اثر کم تر دیده شده موزه ای و باستان شناسی ایران همزمان با روز جهانی موزه در 11 استان کشور رونمایی شد و همچنین تعدادی از برترین موزه داران تجلیل شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۸    
رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت تبیین، توجیه و اقناع افکارعمومی و مسئولیت همه اصحاب قلم و بیان، بخش های آموزشی و فرهنگی و همه کسانی که از نفوذ کلام برخوردارند در این زمینه گفت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۸    
اختتامیه دومین جشنواره بین المللی رسانه ای صبح با حضور رییس سازمان صداوسیما و 40 مهمان خارجی سه شنبه، اول خرداد ساعت 15 در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۸    
14 نمایشگاه از آثار کمتر دیده شده موزه ملی ایران در 11 استان به صورت آنلاین توسط معاون میراث فرهنگی افتتاح شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان امروز شنبه 29 اردیبهشت در تالار فردوسی جهاددانشگاهی دانشگاهی مشهد برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۸    
آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (شنبه) از وقوع یک حادثه دریایی در 76 مایلی شمال غرب الحدیدة یمن خبرداد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۸    
جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: پس از عملیات وعده صادق اثبات شد جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان، آرمان هایش و مردمش با کسی شوخی ندارد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۸    
مدیر اجرایی انتشارات ونزوئلا اظهار داشت که کتاب ابزاری فرهنگی است که باعث شناخت ملت ها از یکدیگر می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن ابراز همدردی با خانواده های جان باختگان اقدام تروریستی در شهر بامیان افغانستان، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۸    
اجلاس بین المللی بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان در غزه امروز در دانشگاه الزهرا با حضور مهمانان داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۸    
جزئیات احداث بزرگترین پروژه گردشگری و خدمت رسانی در مساحتی بالغ بر یک میلیون متر مربع در شهر مقدس کاظمین واقع در شمال بغداد، پایتخت عراق اعلام شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۷    
در آستانه فرارسیدن میلاد شمس الشموس، امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع) حرم مطهر حسینی(ع) با پرچم های سبز آذین بندی شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۷    
امام جمعه اهل سنت و تعدادی از معتمدین روستای رمین با مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت چابهار دیدار کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۷    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی روز یکشنبه از طریق فرودگاه پارس آباد برای افتتاح پروژه های عمرانی وارد پارس آباد می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۲    
مدیر مسئول مرکز مطالعات اسلامی علامه عسگری اظهار داشت که عمده تالیفات مرحوم علامه عسگری رویکرد تقریبی داشته و وی منادی وحدت در بین جوامع اسلامی بود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۷    
نماینده منتخب مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت باید با تسهیل حضور مردم در عرصه تولید، نیل به تحقق شعار سال را سرعت بخشد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۷    
الجزایر و اسلوونی خواستار تشکیل نشست علی شورای امنیت در خصوص بررسی وضعیت شهر رفح در نوار غزه شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۷    
مهم ترین عناوین خبری با رویکرد تقریبی در هفته ای که گذشت با محوریت سفر دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به ترکیه و روسیه و گزارشی از کنفرانس "نظم جهانی عادلانه و چند قطبی و توسعه ایمن" ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۷    
معاون سیاسی حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه پانزدهمین گردهمایی "روسیه و جهان اسلام" با رئیس جمهوری تاتارستان دیدار کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۱:۲۲    
امام جمعه شهر سنندج گفت: امروز باید ندا و ناله مادران و پدران فلسطینی به گوش جامعه بشریت برسد و وجدان های خفته بیدار شوند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۷    
امامان و خطیبان جمعه اهل سنت استان گلستان با عنوان اینکه عقوبت و کیفر سنگینی در انتظار ترک کنندگان امر به معروف و نهی از منکر است بر انجام صحیح و به موقع این فریضه الهی در جامعه تأکید کردند.