پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۳:۳۸Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1403 خبرگزاری تقریب 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1403 
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۳    
شاخص کل بورس در نیمه های فعالیت بازار امروز شنبه 29 اردیبهشت، با رشد 9554.22 واحدی به 2,174,246.48 واحد رسید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۷    
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۲    
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تجاوزگری صهیونیست ها علیه مردم غزه یک جنگ ترکیبی کامل می باشد، گفت: در کنار تهاجم نظامی و نسل کشی مردم غزه توسط صهیونیست ها ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۶:۳۲    
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس چهارشنبه شب در سخنانی گفت که مقاومت ثابت کرد که نابودی رژیم اشغالگر حتمی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۵:۱۲    
عالم اهل سنت استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تقویت وحدت در میان مسلمانان، گفت: اهل بیت رسول الله همواره محور وحدت و مودت امت اسلامی بوده و هستند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۳:۳۷    
ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه تمدید شد که بر این مبنا متقاضیان تا 29 اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب خودرو از بین 14 خودروی وارداتی اقدام کنند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷    
مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: اولین دوره تخصصی پاسخ به شبهات با عنوان" شبهه شناسی روش پاسخ و مواجهه" در هرمزگان برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۷    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به لزوم تغییر نگرش جامعه در خصوص افزایش جمعیت، گفت: بررسی آمارها نشان می دهد که نرخ رشد جمعیت در مناطق روستایی مطلوب تر است که این امر نشان دهنده تاثیر نگرش و ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۷    
هجدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری چهارشنبه شب با معرفی برترین ها در بخش های مختلف در شهرستان سلماس آذربایجان غربی به کار خود پایان داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: شمار جان باختگان بر اثر سیلاب در مشهد به چهار نفر رسید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دو پرونده آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی در شرف ثبت ملی قرار دارد گفت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۷    
رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس 232 هزار شهید تقدیم انقلاب شد اما در جنگ جمعیتی 20 میلیون جمعیت از دست رفت و هم اکنون شیب سقوط جمعیتی در ایران ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز اسلامی استان گلستان، گفت: امام رضا (ع) وسیله تقریب و تقرب به خداوند در نزد ترکمن های اهل سنت استان گلستان است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۲    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: به تأسی از سیره حضرت رضا(ع) و به میزان توان و امکانات گره گشای مشکلات مردم خواهیم بود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۷    
مراسم اربعین شهادت سرلشکر پاسدار حاجی رحیمی از فرماندهان محور مقاومت با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۷    
وزیر امور خارجه با انتشار پیامی در شبکه ایکس بر استمرار تعامل عالی بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی در دوره آتی تاکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۲    
نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در دانشگاه تهران برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۲    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از قرار گیری تدوین سند ملی اربعین در مراحل نهایی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۷    
رئیس سازمان هیئت و تشکل های دینی گفت: در انقلاب اسلامی هر کجا ایستادگی کردیم به ظفر و پیروزی رسیدیم اما هرجا کم گذاشتیم ناموفق بودیم ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۷    
امروز در مراسم اختتامیه دومین رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت، خبرنگار تقریب در آذربایجان غربی در بخش یادداشت، رتبه برتر این رویداد را کسب کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۷    
جدیدترین دیوارنگاره میدان فلسطین با شعار روز پیدایش یک غده سرطانی رونمایی شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۲    
رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس از واریز بیش از 13 میلیارد تومان کمک نقدی حامیان نیکوکار طرح اکرام به حساب ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۲    
آیین رونمایی از سند راهبردی شیراز؛ سومین حرم اهل بیت با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و دیگر مسوولان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار و در خصوص سرفصل های آن تبادل نظر شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: پاسداشت ایام الله از وظایف اصلی این شورا است چرا که ایام الله هویت انقلاب اسلامی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۷    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دهه کرامت فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم میان دوستان، خانواده، ارتباط با قرآن، ائمه اطهار (ع) و تبیین فرهنگ قرآنی است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۲    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز پژوهش های مجلس و همچنین دولت باید روش های مشارکت مردم را در جهش تولید مطالعه و خلاهای قانونی را احصاء کنند و علاوه بر وضع قوانین و اصلاح آیین نامه ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۲    
ایران هر سال در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان کشورهای زیادی در بخش بین الملل است ، نمایشگاه در میانه اردیبهشت ماه برگزار می شود و امسال نیز فارسی زبانان از تاجیکستان مهمان این رویداد بزرگ ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۲    
رییس قوه قضاییه در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: در محاکم و مراجع قضایی به کتابچه هایی با موضوعات تخصصی نیاز داریم.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۲    
در بیانیه پایانی همایش مشورتی علمای جهان اسلامی با تاکید بر این که حمایت از مقاومت فلسطین وظیفه ایمانی هر مسلمانی است، آمده است که فلسطین و غزه سرزمین مسلمانان است و تا آخرالزمان چنین خواهد بود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
بانوان مسلمان در ایام برگزاری مراسم حج تمتع 1403 هجری شمسی (2024 میلادی) می توانند در دو نوبت صبح و عصر وارد مسجد النبی (ص) در مدینه منوره شوند، مرقد مطهر پیامبر اکرم (ص) را زیارت کنند و نماز بگزارند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
جشن بزرگ “امام رضایی ها” همزمان با هشتمین روز از دهه کرامت در مجموعه تفریحی ورزشی توچال برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۷    
رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی با بیان اینکه ادعای دفاع از حقوق بشر از سوی آمریکا یک ابزار تبلیغاتی برای فشار بر سایر کشورها است اظهار داشت ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۷    
نشست "مقاوت یمنی در شعر معاذ الجنید" در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۲    
آیین تکریم اساتید و فرهیختگان اهل سنت به همت شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و با حضور اساتید و روحانیون اهل سنت و شیعه کشور در مجتمع باغ پردیس تهران برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
زندانیان زن فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی علاوه بر محدودیت های مختلف حقوق بشری، به صورت عریان مورد بازرسی بدنی قرار گرفته و به تجاوز جنسی تهدید می شوند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
رئیس جمهور ضمن دستور به وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی برای رفع موانع تامین مالی مورد نیاز بخش تولید ...
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۲    
دادستان ارشد دیوان کیفری بین المللی با انتقاد شدید اعضای شورای امنیت سازمان ملل به دلیل عدم صدور حکم بازداشت برای مقامات اسرائیلی در قتل عام نوار غزه مواجه شد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۲    
تازه ترین کتاب ساسان والی زاده با موضوع بازکاوی تاریخ دوره قاجار از عصر ناصری تا آغاز عصر پهلوی به بهانه زندگی و مرگ معین السلطنه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۷    
دولت مالزی از متا درخواست کرد تا برای حذف محتوا در حمایت از فلسطین در فیسبوک توضیح دهد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۲    
گزارش ها حاکی از آن است که دولت بایدن به کنگره گفته است قصد دارد طرحی را برای فروش بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل پیش ببرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۲    
جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و نوار غزه یادآور فاجعه نکبت در سال 1948 است و گویی این واقعه دوباره در حال رخ دادن است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۷    
گردهمایی ایران شناسان و اساتید زبان فارسی در گرجستان همزمان با روز پاسداشت زبان و ادب فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی به همت رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در تفلیس برگزار گردید.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۲    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در حاشیه همایش مشورتی علمای جهان اسلام با شیخ علی القره داغی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان دیدار و گفت وگو کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۷    
روزنامه آلمانی بیلد، اعضای هیئت علمی را که مداخله پلیس علیه دانشجویان معترض به اسرائیل را محکوم کردند، مورد انتقاد قرار داد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۲    
دانشجویان دانشکده اقتصاد لندن (LSE) در همبستگی با مردم فلسطین و غزه در یکی از ساختمان های دانشگاه، اردوگاهی برپا کردند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۷    
اولین گروه دانشجویان از آکادمی اسلامی در بانیا لوکا، بوسنی و هرزگوین فارغ التحصیل شدند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۲    
نائب رئیس جمعیت علمای سریلانکا برای مقابله با اسلام هراسی پیشنهاد کرد که مسئولیت از کسانی که در راستای منافع سیاسی تنگ نظرانه فعالیت می کنند سلب شده و به افراد دارای عدالت و انسانیت سپرده شود.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۲    
بر اساس گزارش ها، رژیم صهیونیستی نگران است که دیوان بین المللی دادگستری (ICJ) با پرونده آفریقای جنوبی برای توقف جنگ در رفح موافقت کند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۲    
سازمان هواشناسی امروز برای 21 استان بارش شدید باران همراه با تگرگ پیش بینی و اعلام کرد: بارش ها تا شنبه در اکثر نقاط کشور ادامه خواهد داشت.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۷    
حجت الاسلام سید سعید رضا عاملی در حاشیه کنگره جهانی حضرت رضا (ع) اظهار کرد: محتوای این کنگره عظیم وامدار اندیشه های متفکرین و عالمان بزرگ است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۲    
سادات را می توان نماد عطوفت و مهربانی اهل بیت(ع) در جامعه اسلامی دانست که می توانند در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش بسزایی داشته باشند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۲    
رئیس دانشگاه فاتانی مالزی با بیان این که اسلام هراسی یکی از اشکال نژادپرستی و تبعیض نژادی برضد اسلام و مسلمانان به شمار می رود، حمایت رسانه های غربی از این پدیده را تاسف بار خواند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۲    
سازمان ملل متحد حمله شهرک نشینان صهیونیست به کامیون های کمک رسانی که به سوی نوار غزه در حرکت بودند را وحشتناک توصیف کرد.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۲    
رئیس جمعیت اسلامی مقدونیه شمالی جنایات نسل کشی در غزه را اقدامی علیه کل بشریت دانست و گفت: حقیقتا عقل انسان از درک این حجم از فجایع و این سقوط اخلاقی عاجز است.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۷    
به نظر می رسد معماری سنتی اما حرفه ای این هتل دلایل معروف و محبوب بودن این هتل است. هتل مدینه الرضا مکانی دنج و سرشار از احساسات معنوی است
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۵:۱۷    
یک بررسی جدید از داده های مربوط به این موضوع نشان می دهد که از هر چهار فرد 16 ساله یا بالاتر مبتلا به دیابت نوع 1، یک نفر ممکن است با اختلال خوردن دست و پنجه نرم کند.
تقریب   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۲:۱۷    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که سرطان روده بزرگ به طور پیوسته در بین جوانان در ایالات متحده در دو دهه گذشته افزایش یافته است، به طوری که نوجوانان دارای بیشترین جهش در میزان سرطان بوده اند.