پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۲۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 10 مرداد 1400 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 31 فروردین 1400 طلا 31 اردیبهشت 1400 طلا 31 خرداد 1400 طلا 31 تیر 1400 طلا 31 شهریور 1400 طلا 30 مهر 1400 طلا 30 آبان 1400 طلا 1 آذر 1400 طلا 30 دی 1400 طلا 30 بهمن 1400 طلا 29 اسفند 1400 طلا 1 مرداد 1400 طلا 2 مرداد 1400 طلا 3 مرداد 1400 طلا 4 مرداد 1400 طلا 5 مرداد 1400 طلا 6 مرداد 1400 طلا 7 مرداد 1400 طلا 8 مرداد 1400 طلا 9 مرداد 1400 طلا 10 مرداد 1400 طلا 11 مرداد 1400 طلا 12 مرداد 1400 طلا 13 مرداد 1400 طلا 14 مرداد 1400 طلا 15 مرداد 1400 طلا 16 مرداد 1400 طلا 17 مرداد 1400 طلا 18 مرداد 1400 طلا 19 مرداد 1400 طلا 20 مرداد 1400 طلا 21 مرداد 1400 طلا 22 مرداد 1400 طلا 23 مرداد 1400 طلا 24 مرداد 1400 طلا 25 مرداد 1400 طلا 26 مرداد 1400 طلا 27 مرداد 1400 طلا 28 مرداد 1400 طلا 29 مرداد 1400 طلا 30 مرداد 1400 طلا 31 مرداد 1400 
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۶    
یکی از مردان جوانی که برای تست درد زایمان طبیعی داوطلب شده بود به طوری از این اقدام پشیمان شد که با فریاد و التماس همه چیز را بعد از 20 ثانیه متوقف کرد
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۲۰:۱۱    
از 53 قلم کالای خوراکی منتخب تعداد 38 قلم، درصد تغییر سالانه بالاتر از نرخ تورم نقطه ای کل کشور 42.9 درصد داشته اند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۶    
برگ موز به عنوان بخشی از درخت موز، گیاهی است که عوارض جانبی کمی برای مصارف سنتی داشته و دارای مزایای دارویی فراوان است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۰:۳۱    
درحالیکه تازه ترین آمار بانک مرکزی حکایت از افزایش قیمت مسکن در تهران و عبور آن از متری 30 میلیون تومان طی چهارمین ماه سال جاری دارد ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۴۱    
فردا (دوشنبه) در یازدهمین روز بازی های المپیک توکیو نگاه ها به کشتی فرنگی است تا موفقیت تازه ای برای کشور حاصل شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۶    
مرکزخریدی با نما و سقف شیشه ای و سازه های دکوراتیو استیل واقع در خیابان فرشته خودنمایی می کند؛ بوتیکی برای مشتری با سبک و سلیقه خاص.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۶    
خریداران سکه برای اطمینان از خرید خود حتماً از واحدهای دارای جواز کسب سکه که دارای کارت سکه با نام همان مغازه و هولوگرام اتحادیه طلا و جواهر هستند، خرید کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۱    
مدیر عامل کارخانه سیمان تهران گفت: با فعالیت مجدد یکی از کوره های تولید و توزیع سیمان در شهرری، قیمت سیمان در این منطقه به حدود 40 هزار تومان کاهش پیدا کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۶    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ایجاد یک سایت احراز هویت حساب های کاربری ارزهای دیجیتال در یک صرافی خارجی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۱    
در روز دهم رقابت های المپیک توکیو و در رشته پرش ارتفاع دو ورزشکار از ایتالیا و قطر هر دو به مدال طلا دست یافتند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: تعیین تکلیف سازمان های پر خطر برای واکسیناسیون انجام شده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۱۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با بیان اینکه چرا باید ظرف چند ماه اخیر قیمت آهن به 19 هزار تومان برسد، افزود: در برخی از ورق های فولادی و پروفیل ها قیمت ها رشد قابل توجهی را پیدا کرده است .
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۶    
یک عضو ارشد سازمان جهانی بهداشت با انتقاد از این سازمان در روند واکسیناسیون جهانی علیه کرونا، از عدم وجود واکسن کرونا برای کشورهای کمتر توسعه یافته ابراز تاسف کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۱    
تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست مقابل ژاپن در دور گروهی بازی های المپیک حذف شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۱    
دولت اصلاحیه مصوبه مربوط به تعیین ضریب حقوق کارمندان و افزایش حقوق بازنشستگان و همچنین مصوبه مربوط به تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال 1400 را ابلاغ کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۶    
همانطور که می دانید موی سر برای زنان و ریش برای مردان از نشانه های زیبایی و جذابیت به حساب می آید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۶    
ازدواج امری بسیار مهم و ضروری است که تمام اتفاقات آن می تواند زندگی آینده فرد را تحت تاثیر خود قرار دهد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۶    
وزیر بهداشت ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور و تاب آوری نظام سلامت و کادر درمان، نوشت: مستهلک شدن و تخریب مستمر نیروی انسانی و زیرساخت های بخش سلامت ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۶    
استرس امروزه به عنوان یکی از عوامل تهدید کننده و خطرناک برای سلامتی جسمی و روحی انسان ها به شمار می رود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۱    
در بسیاری از مواقع که احساس گرسنگی دارید و به دنبال غذا می گردید تنها بدن شما تشنه است اما قدرت تشخیص آن را به خوبی ندارد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۶    
شاید اینطور بنظر برسد که موسیقی مورد علاقه شما تنها نشان دهنده احساسات تان است در حالی که موسیقی می تواند درباره شخصیت شما حرف بزند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۴۶    
فوق تخصص ریه و متخصص داخلی گفت: استفاده از ماسک هیچ عارضه ای برای ریه نداشته و فقط باید به استفاده از آن عادت کرده و به موقع آن را تعویض کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۳۱    
پس از سال ها که تکلیف قانون بودجه برای ثبت نام از جاماندگان یارانه نقدی مشخص نبود، دولت امسال از اقدام در این رابطه خبر داد و تعداد زیادی را امیدوار کرد اما تا کنون و در چند روز مانده به اتمام دوران ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۲۱    
امین میرزازاده برای کسب مدال برنز بازیهای المپیک توکیو در سنگین وزن کشتی فرنگی رقابت خواهد کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۷:۱۱    
دولت مصوبه مربوط به تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال 1400 را ابلاغ کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۶    
کارشناس اقتصادی گفت: براساس میزان آلایندگی و اثرات خارجی، خودرو های قدیمی تر باید مالیات بیشتری بپردازند در حالی که در کشور ما کاملا برعکس است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۱    
در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد رشد قیمت این دارایی های دیجیتال بودیم.بیت کوین ماه آگوست را خوب آغاز کرد، اما باید دید تا کدام بازه قیمتی پیش می رود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۱    
تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود از رقابت های المپیک 2020 توکیو به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی المپیک باز بماند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۶    
واکسیناسیون عمومی مدتی است که در کشورمان آغاز شده است و این سؤال ایجاد می شود؛ واکسیناسیون کرونا تا چه اندازه اثربخش است و آیا می توان در صورت واکسیناسیون پروتکل های بهداشتی را کنار گذاشت؟
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۶    
در این خبر با عجیب ترین کیف های زنانه ساخته شده در جهان آشنا شوید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۲۶    
قیمت طلا در سال گذشته عملکرد بسیار خوبی را نشان داد و توانست به رکورد تاریخی جدیدی دست پیدا کند. امسال نیز طلا با وجود عملکرد ضعیف تر، همچنان در سطوح بالایی باقی ماند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۲۶    
نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۱    
به لاک ناخن خود سیر اضافه کنید و منتظر نتیجه عالی آن باشید
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۱    
نرخ دلار در صرافی های بانکی امروز یکشنبه با356 تومان افزایش در مقایسه با روز گذشته به 25 هزار و 410 تومان رسید و قیمت یورو نیز 414 تومان گران شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۶    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در یک روند رو به رشد امروز با افزایش 8 هزار و 758 واحد روبه رو شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۶    
براساس بخشنامه بانک مرکزی به بانک ها و موسسات اعتباری، سقف پرداختی در قالب کارت اعتباری مرابحه از 50 میلیون تومان به 200 میلیون تومان افزایش یافت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۶    
همراه با افزایش سن مو ها کم کم رنگ خود را از دست داده و خاکستری می شوند. با این که این فرایند بهرحال اتفاق می افتد، راه هایی برای جلوگیری و حتی بازگرداندن رنگ موها وجود دارد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۶    
تابستان امسال را می توان یکی از گرم ترین تابستان ها نامید. اکنون که به نقاط اوج گرما رسیده ایم بد نیست که روش های مقابله با گرما را بهتر از پیش یاد بگیریم.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۶    
کرونا این روزها در شکل و شمایل جدید بی محابا می تازد و روز به روز افراد بیشتری را گرفتار می کند.بر اساس آخرین وضعیت اعلامی از سوی وزارت بهداشت اکنون 285 شهر کشور در وضعیت قرمز قرار دارند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۱    
نشریه هیل در گزارشی با اشاره به گسترش سویه بسیار مسری دلتا در بیشتر نقاط جهان نوشت: دانشمندان و کارشناسان بهداشت نگران ظهور سویه های جدیدتر و کشنده تر ویروس کرونا هستند که در برابر واکسن های موجود ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۱    
معاون آموزشی وزارت علوم، تامین سلامت دانشجویان را شرط حضوری شدن آموزش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی عنوان کرد و گفت: دانشجویان جدیدالورود در بهترین حالت از بهمن ماه می توانند آموزش حضوری داشته باشند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۱    
تصادفات جاده ای در آنی روی می دهد و تلفات و خسارت جانی به جای می گذارد و ضروری است که از زیان دیدگان حمایت شود ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۶    
سیگنالهای دریافتی از بازار مسکن شهر تهران در ماه های خرداد و تیر نشان می دهد احتمالا انتظارات کاهشی که از آذرماه سال گذشته ایجاد شده به نقطه پایان رسیده است ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۱    
از روز های گذشته قیمت طلا و دلار در یک مسیر افزایشی قرار گرفته و صعود های زیادی را از خود نشان داده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۶    
چطور متخصصان پوست ،خود پوستی صاف و بدون علائم پیری دارند؟ ما هشت کاری را که آنها هر روز برای حفظ زیبایی پوست انجام می دهند ، به اشتراک می گذاریم
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۱    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: قطع آب پرمصرف ها لغو شده و دیگر اجرا نمی شود، چرا که خوشبختانه مشترکان الگوی مصرف را رعایت می کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۶    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با افزایش قیمت در برخی مدل ها رو به رو شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۱    
سویه مرگبار کرونا موسوم به دلتا که به اذعان متخصصان 50 تا 60 درصد نسبت به سویه های قبلی مسری تر است، با 15 نشانه اصلی بروز می کند و افراد با مشاهده آنها باید به سرعت روند درمان را آغاز کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۶    
از گذشته تابحال یکی از مهمترین راه های سرمایه گذاری مردم، خرید طلا و سکه بوده است. این روزها افراد زیادی به دلیل وجود تحریم ها و تورم به دنبال راهی مطمئن برای سرمایه گذاری هستند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۶    
قرارگاه ساماندهی مرغ در فروردین امسال نرخ مصوب هر کیلو مرغ گرم را 24 هزار و 900 تومان اعلام کرد اما قیمت این کالا در سطح بازار بیش از 30 هزار تومان است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۶    
رییس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته اعلام کرد: تا کنون افزایش قیمتی در نرخ بلیت قطار نداشته ایم و درخواست ما برای سال 1400 رد شده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۶    
نماینده وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در دومین مبارزه خود در المپیک توکیو مقابل میخان لوپز دارنده 8 طلای جهان و المپیک از کوبا تن به شکست داد و علیرضا نجاتی نیز در 60 کیلوگرم با شکست در دور نخست ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۶    
قیمت اوراق مسکن نسبت به دو هفته قبل تقریبا ثابت مانده است و زوج های تهرانی می توانند با پرداخت 28 میلیون و 608 هزار تومان، وام 240 میلیون تومانی بگیرند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۶    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: دهمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر امروز یکشنبه در فرودگاه امام خمینی (ره) جهت توزیع در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۰۳    
در ماه گذشته تورم ایالات متحده آمریکا به بالا ترین سطح خود در سیزده سال گذشته رسید اما با این وجود قیمت طلا به آن واکنش منفی نشان داده و قیمت آن کاهش قابل توجهی پیدا کرد.