پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۵:۱۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 11 مرداد 1400 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 31 فروردین 1400 طلا 31 اردیبهشت 1400 طلا 31 خرداد 1400 طلا 31 تیر 1400 طلا 31 شهریور 1400 طلا 30 مهر 1400 طلا 30 آبان 1400 طلا 1 آذر 1400 طلا 30 دی 1400 طلا 30 بهمن 1400 طلا 29 اسفند 1400 طلا 1 مرداد 1400 طلا 2 مرداد 1400 طلا 3 مرداد 1400 طلا 4 مرداد 1400 طلا 5 مرداد 1400 طلا 6 مرداد 1400 طلا 7 مرداد 1400 طلا 8 مرداد 1400 طلا 9 مرداد 1400 طلا 10 مرداد 1400 طلا 11 مرداد 1400 طلا 12 مرداد 1400 طلا 13 مرداد 1400 طلا 14 مرداد 1400 طلا 15 مرداد 1400 طلا 16 مرداد 1400 طلا 17 مرداد 1400 طلا 18 مرداد 1400 طلا 19 مرداد 1400 طلا 20 مرداد 1400 طلا 21 مرداد 1400 طلا 22 مرداد 1400 طلا 23 مرداد 1400 طلا 24 مرداد 1400 طلا 25 مرداد 1400 طلا 26 مرداد 1400 طلا 27 مرداد 1400 طلا 28 مرداد 1400 طلا 29 مرداد 1400 طلا 30 مرداد 1400 طلا 31 مرداد 1400 
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۴:۲۱    
به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شده است و اگر قبض پایان یک دوره بیش از 20 هزار تومان باشد و پرداخت نشود، تلفن به صورت یک طرفه قطع می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۹:۲۶    
بررسی بازار مسکن در شمال کشور حاکی از آن است که برای خرید ویلاهایی با متراژ بالا در مناطق رشت، مازندران، بابلسر، نور و ساری باید بیش از یک میلیارد تومان هزینه کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۹:۲۱    
پس از گذشت 52 سال از فرود نخستین انسان بر روی کره ماه، هنرمندی با بررسی تصاویر آن دیدگاه کاملا جدیدی را از دوران آپولو کشف کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۰:۰۱    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به آمار بالای کشته های کرونا در همه سنین از کودک تا سالخورده، گفت: وضعیت بهشت زهرا(س) بحرانی و غیرقابل تصور است به طوری که کرونا پیر و جوان نمی شناسد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۰:۰۱    
فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران از فوت 120 نفر ظرف 24 ساعت گذشته در این استان به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۶    
کارشناس بازار سرمایه گفت: سهام سه ارزش به نام اسمی، بازاری و ذاتی دارد. انتظار می رود در بلند مدت قیمت سهام از ارزش بازار به ارزش ذاتی برسد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۱    
نوبخت گفت: لایحه دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان در دولت به تصویب رسید و با وجود موانعی که وجود داشت به مجلس تقدیم شد .
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۶    
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با وجود اعمال محدودیت های کرونایی، میزان مصرف بنزین، در تیرماه امسال از 107 میلیون لیتر فراتر رفت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۶    
امکان ثبت نام تزریق واکسن کووید19 برای بیماران نادر و بیماران دیابت دریافت کننده انسولین از امشب در سامانه قرار گرفته است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۱۱    
چگونه از تغییر رنگ دندان های خود باید جلوگیری کنیم؟
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۶    
نمایندگان کشورمان در روز دوازدهم مسابقات المپیک توکیو فردا ( سه شنبه) به مصاف حریفان خود می روند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۱    
دین پرست دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا از بررسی پیشنهاد اخیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تعطیلی دو هفته ای کشور خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۵۶    
محققان آمریکایی و آلمانی در تحقیقات اخیر خود به تاثیر انجام بوتاکس در درمان افسردگی پرداختند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۶    
در جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد مراسم به شرط رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به طور مشخص استفاده صد در صدی از ماسک ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۱    
نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:امروز کاهش نرخ ارز قیمت طلا و سکه را کاهش داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۱    
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از تحویل زودتر از موعد چهار محصول کوییک دنده ای، تیبا صندوق دار ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۱۱    
گروه صنعتی ایران خودرو توانسته از ابتدای امسال تا روز دهم مردادماه بیش از 144 هزار دستگاه خودرو را به مشتریان تحویل دهد که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۶    
پوکی استخوان یکی از عارضه هایی است که اغلب سالمندان را درگیر می کند و با توجه به سبک زندگی ناسالم امروزه شاهد فراگیر شدن این بیماری هستیم.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۵۱    
در ماه گذشته هزینه خرید کالاهای خوراکی برای خانوارهای ایرانی در برخی اقلام تا بیش از 128 درصد نیز افزایش داشته است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۶    
معمولاً وقتی در دست یا پایمان احساس سر شدن و سوزن سوزن شدن می کنیم با یک احساس بی حس شدن بدن، می گوییم دست یا پایمان خواب رفته است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۶    
در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین با حدود 2400 دلار سقوط نسبت به دیروز، امروز به زیر 40 هزار دلار رسید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۶    
در این مطلب با تصویری رو به رو خواهید شد که ذهن شما را به چالش خواهد کشید و شخصیت شما را نشان خواهد داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۱۱    
در این گزارش 20 حقیقت جالب و شنیدنی در مورد بارکد ها بیان شده است و با مطالعه این مطلب خواهید فهمید که از زمان اختراع بارکد تا کنون چه تغییراتی در روند شکل گیری بارکد ها پدید آمده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۰۶    
انسان ها از نظر درک دنیای اطرافشان و برقراری رابطه با آن به گروه های متفاوتی تقسیم می شوند. این مسئله که شما به کدام گروه تعلق دارید کمک می کند تا همسر آینده تان را انتخاب کنید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۱    
چربی یکی از مهم ترین 6 ماده مغذی و ضروری برای بدن است که در بهبود و تقویت عملکردهای بدن موثر است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۱    
نماینده وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل حریف عنوان دار خود از ترکیه از رسیدن به مدال برنز المپیک توکیو بازماند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۶    
معاون فنی پلیس فتا ناجا از کلاهبرداری جدید در فضای مجازی تحت عنوان عرضه تجهیزات و اکانت اینترنت ماهواره ای خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۶    
رییس سازمان غذا و دارو در نامه ای خطاب به معاونان غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور نسبت به پر کردن ویال های خالی واکسن توسط افراد سودجو هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۶    
نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران با شکست مقابل دارنده مدال طلای المپیک ریو، از رسیدن به فینال بازماند تا همچنان کشتی فرنگی ایران در حسرت فینال باقی بماند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۶    
نماینده وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل قهرمان جهان از صعود به دیدار فینال بازماند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۵    
می توان گفت که همه افراد فیلم دیدن را دوست دارند. علاوه بر سرگرم کننده بودن فیلم ها می توانند چیز های بسیار زیادی را به ما بیاموزند و ارتباط انسان ها را نشان دهند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۰    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز گر چه در ساعات اولیه رو به رشد بود اما از میانه بازار کاهش یافت و در نهایت با کاهش 2277 واحد روبه رو شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۰    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت طی 24 ساعت گذشته 411 بیمار مبتلا به کرونا در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند و مجموع جانباختگان بیماری از 91 هزار نفر فراتر رفت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۵    
بسیاری از زنان مشهور در کنار حرفه خود، به زیبایی بسیار زیادشان شناخته می شوند. ما در اینجا قصد داریم برخی از زیبا ترین زنان مشهور آمریکایی را به شما معرفی کنیم و عکس آنها را با شما به اشتراک بگذاریم.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۰    
خانواده “رافائل فلمر” کاملا متفاوت هستند و به هیچ عنوان دوست ندارند پولی داشته باشند و یا از پول استفاده کنند. آن ها تنها در مواردی که دیگر اوضاع بسیار سخت باشد به سمت پول می روند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۰    
همراه با باز شدن بازار جهانی از صبح امروز، قیمت طلا یک روند نزولی را آغاز کرده و قیمت آن کاهش قابل ملاحظه ای پیدا کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۱    
نرخ خرید و فروش خودرو در بازار آزاد امروز با نوسان و رکود همراه است.چرایی این رکود در بازار خودرو، کاهش قابل توجه معاملات است که به گفته بسیاری از نمایشگاه داران مدت هاست به دلیل افزایش قیمت های ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۶    
با وجود اعلام مکرر دولت ترکیه در ارتباط با واکسینه نکردن گردشگران و اتباع خارجی غیرمقیم، اما همچنان تورهای واکسن به مقصد این کشور در ایران تبلیغ زیرزمینی و غیررسمی می شود ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت، هزینه های درمان کرونا با بیمه پایه را تشریح کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۶    
در روز های اخیر قیمت دلار رشد زیادی را شاهد بود اما روز گذشته یک روند کاهشی را تجربه کرد و باعث شد تا سکه نیز در مسیر نزولی قرار بگیرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۱    
هیئت دولت مصوبه اخیر خود در خصوص افزایش حقوقها مازاد بر سقف 2.5میلیون تومان را پس گرفت. چندی قبل نیز دولت پیشنهاد خود در خصوص افزایش فوق العاده مدیریت را پس گرفته بود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۶    
معامله گری در بازار رمز ارزها مخصوصا اگر بازه زمانی کوتاه مدت و میان مدت را انتخاب کرده باشید، بردباری و شکیبایی زیادی می خواهد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۱    
شرایط بحرانی کرونا در کشور برای برخی سودهای چند صد میلیونی دارد. در بیمارستان ها تخت خالی نیست اما برخی بیمارستان های خصوصی بیمار را راحت بستری می کنند، هر شب بستری 8 میلیون تومان
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۶    
در سه ماهه نخست امسال مرغ با رشد 105 درصدی در صدر افزایش قیمت ها قرار دارد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۶    
نرخ ارز در صرافی ملی امروز دوشنبه برای دومین بار اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار به 25099 تومان رسید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۱    
در مرحله مقدماتی تفنگ 50 متر سه وضعیت مردان المپیک توکیو مهیار صداقت به فینال راه نیافت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۱    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: طی روزهای گذشته، بیش از 90 هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران متقاضی ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۶    
مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: اگر نوسازی ناوگان در ایران به خوبی اجرا نشود در آینده ممکن است برای ورود کامیون داران ایرانی به کشورهای اروپایی به ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۱    
آتروفی یا کوچک شدن مغز به از دست رفتن پیش رونده سلول های مغزی در طول زمان گفته می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۶    
نمایندگان اوزان 77 و 97 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با کسب دومین برتری به مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو راه یافتند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۶    
نتایج یک بررسی روی فوت شدگان کووید-19 بیمارستان بقیه الله در بازه زمانی اسفند 1398 تا اردیبهشت 1399 نشان داد که حدود دوسوم فوت شدگان مردان مسن و دارای حداقل یک بیماری زمینه ای بودند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۶    
قایقران المپیکی ایران از صعود به نیمه نهایی المپیک توکیو باز ماند و از دور رقابت ها کنار رفت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۱    
نمایندگان اوزان 77 و 97 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با کسب دومین برتری به مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو راه یافتند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۱    
نعمت بخش گفت: خودروسازان اکنون تنها اجازه دارند طرح های پیش فروش را اجرا کنند و اجازه اجرایی شدن طرح های فروش فوق العاده را ندارند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۴۱    
معاون کل وزارت بهداشت بااشاره به اینکه هنوز به قله پیک نرسیده ایم، گفت: تعداد فوتی ها در هفته های آینده افزایش پیدا می کند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۸:۰۱    
طلا در هفته گذشته توانست رشد بسیار خوبی را از خود نشان داده و برخلاف پیش بینی بسیاری از کارشناسان هفته را به صورت مثبت به پایان برساند. اما در ادامه این هفته نیز رشد قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟