چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۳۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 13 مرداد 1400 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 31 فروردین 1400 طلا 31 اردیبهشت 1400 طلا 31 خرداد 1400 طلا 31 تیر 1400 طلا 31 شهریور 1400 طلا 30 مهر 1400 طلا 30 آبان 1400 طلا 1 آذر 1400 طلا 30 دی 1400 طلا 30 بهمن 1400 طلا 29 اسفند 1400 طلا 1 مرداد 1400 طلا 2 مرداد 1400 طلا 3 مرداد 1400 طلا 4 مرداد 1400 طلا 5 مرداد 1400 طلا 6 مرداد 1400 طلا 7 مرداد 1400 طلا 8 مرداد 1400 طلا 9 مرداد 1400 طلا 10 مرداد 1400 طلا 11 مرداد 1400 طلا 12 مرداد 1400 طلا 13 مرداد 1400 طلا 14 مرداد 1400 طلا 15 مرداد 1400 طلا 16 مرداد 1400 طلا 17 مرداد 1400 طلا 18 مرداد 1400 طلا 19 مرداد 1400 طلا 20 مرداد 1400 طلا 21 مرداد 1400 طلا 22 مرداد 1400 طلا 23 مرداد 1400 طلا 24 مرداد 1400 طلا 25 مرداد 1400 طلا 26 مرداد 1400 طلا 27 مرداد 1400 طلا 28 مرداد 1400 طلا 29 مرداد 1400 طلا 30 مرداد 1400 طلا 31 مرداد 1400 
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۱    
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری تا 31 مردادماه مهلت دارند که اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۶    
در این گزارش مبنای محاسبه حق بیمه و میزان آن در سال 1400 بر اساس فرمول آن توضیح داده شده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۰:۴۶    
در پی نامه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به رئیس کل بیمه مرکزی مبنی بر افشای نام کسانی که به اطلاعات نهانی شرکتهای بیمه ای حاضر در بورس شد، بیمه مرکزی در این زمینه شفاف سازی کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۱    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، برنامه جدید خاموشی های احتمالی برق پایتخت از 16 تا 21 مرداد ماه را منتشر کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۶    
نماینده وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در مبارزه نخست خود مقابل حریفی از اوکراین به برتری رسید اما مصطفی حسین خانی در مبارزه نخست وزن 74 کیلوگرم مقابل آزادکار آمریکایی تن به شکست داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۰۰:۰۸    
ایران در سیزدهمین روز بازی های المپیک توکیو برای دومین بار طلایی شد و کسب نشان خوش رنگ محمدرضا گرایی در کشتی و نقره علی داودی وزنه بردار دسته فوق سنگین ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۸    
ارشا اقدسی بدلکار سرشناس کشورمان که چند روز قبل در شهر بیروت کشور لبنان دچار سانحه رانندگی شده بود در سن 39 سالگی دار فانی را وداع گفت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۸    
وزیر بهداشت طی نامه ای به معاون خود در خصوص واکسیناسیون محیط بانان و حافظان عرصه محیط طبیعی دستور داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۸    
گل کلم یکی از انواع سبزیجات بوته ای است که رنگ سفید آن باعث تمایز بین آن و دیگر سبزیجات برگ سبز می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۸    
گروه صنعتی ایران خودرو در بیستمین مرحله فروش فوق العاده، دو مدل از محصول پارس را با موعد تحویل حداکثر 90 روز از فردا عرضه می کند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۸    
رستورانی در نیویورک سیب زمینی سرخ کرده 200 دلاری سرو می کند. رئیس فدرال رزرو که همیشه مترصد نشانه های تورم است باید سری به محله ی آپر ایست سایدِ منهتن بزند ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۳    
هر چیزی که ارزش و اهمیت دارد نمی تواند فورا اتفاق بیفتد، بنابراین حتی در این روزگار، صبر یک فضیلت است که باید از نو یاد بگیریم.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۸    
عشق و زندگی مشترک به همان میزان که به احساس نیاز دارد به همان میزان نیز به تعهد و مراقبت نیاز دارد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۹    
بدن نیاز به شش ماده مغذی ضروری و سازنده برای تقویت و زنده ماندن انسان دارد. یکی از این شش ماده مغذی پروتئین است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۴    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از سانحه برای هواپیمای ایرانی در فرودگاه نجف خبر داد و گفت: یک فروند هواپیمای ایرباس A320 شرکت هواپیمایی قشم ایر در فرودگاه نجف از باند خارج شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۹    
فیلم های عاشقانه از جمله فیلم هایی هستند که طرفداران زیادی را در دنیای فیلم به خود اختصاص داده اند. با دیدن این 5 فیلم عاشقانه دنیای جدیدی از عشق را تجربه خواهید کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۹    
نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:امروز قیمت طلا و سکه نسبت به دو روز گذشته کاهش یافت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۴    
وزنه بردار فوق سنگین ایران نایب قهرمان بای های المپیک توکیو شد و اولین مدال نقره کاروان ایران را کسب کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۴    
امکان استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی در وب سایت اصلی بانک مرکزی در دسترس کاربران قرار گرفته است و ثبت و تائید چک از طریق پیامک نیز پس از نهایی شدن تست های فنی به زودی ممکن می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۹    
نائب رئیس کانون سراسری مرغداران کشور گفت: مرغداران در حال حاضر مرغ را به نرخ مصوب عرضه می کنند و قیمت بالای برخی مرغداران به دلیل تعاملات آن با کشتارگاه است و به هیچ وجه در هیچ واحد صنفی مرغ نباید ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۹    
طبق آخرین اعلام بانک مرکزی، تا پایان خرداد امسال، معادل 71 هزار و 500 میلیارد تومان از انواع اسکناس و سکه ها در اختیار مردم بوده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۹    
دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود لباس های جدید را حتما بشویید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۴    
نماینده وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با برتری مقابل حریفی از اوکراین به مدال طلای المپیک 2020 توکیو دست یافت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۴    
از ابتدای دی ماه سال گذشته رجیستر کردن گوشی های موبایل به صورت غیرحضوری انجام شد و طی آن مسافر ورودی و صاحب گوشی بعد از ثبت اطلاعات اولیه در مبادی ورودی که توسط گمرک با بارکد خوان انجام می شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۴    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان این که حجم کسری بودجه دولت، و پرداخت حدود 56 هزار میلیارد تومان در قالب تنخواه گردان به دولت علت اصلی رشد پایه پولی در سه ماهه اول سال جاری بوده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۵    
شاخص کل در بازار بورس امروز 30 هزار و 414 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 406 هزار واحد رسید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۵    
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 409 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به 92 هزار و 194 نفر رسید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۰    
سرویس پیام رسان واتس اپ قابلیت پیامهای تصویری محو شونده را به اپلیکیشن خود اضافه کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۵    
نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران با شکست مقابل حریف عنوان دار خود از روسیه از رسیدن به فینال المپیک توکیو بازماند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۵    
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با شکست حریف خود از روسیه راهی دیدار فینال المپیک توکیو شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۴:۲۵    
آیا توصیف فرم لب هایتان با شخصیت شما همخوانی دارد؟
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۴:۲۰    
معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران از تعطیلی ادارات، بانک ها و شرکت های خصوصی تهران به سبب برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری در روز پنجشنبه 14 مردادماه خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۰    
شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) اعلام کرد: میزان کشف و شناسایی مراکز استخراج غیرمجارز رمز ارز تاکنون به چهار هزار و 547 مرکز رسیده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۰    
بسیاری از افراد تحرک چندانی در طول روز ندارند. به خصوص افرادی که کارشان پشت میز بوده و روزانه بیش از 8 ساعت را بر روی صندلی سپری می کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۰    
معاون فنی مرکز اهدای خون استان قم گفت: افرادی که واکسن کرونا دریافت کردند معمولاً 3 تا 4 هفته (البته در خصوص انواع واکسن ها این مدت زمان متفاوت است) از انتقال خون معاف هستند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۰    
افزایش قیمت خودرو های سایپا و یران خودرو در بازار کماکان ادامه دارد و قیمت خودروهای خارجی در نوسان است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۰    
احتمالا تا به امروز خبر های بسیاری از جدایی و طلاق افراد مشهور و سلبریتی ها شنیده اید. اما باید بدانید که همیشه اینگونه نیست و بسیاری از افراد مشهود توانسته اند برای مدت طولانی ازدواج خود را حفظ کنند ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۵    
طلا در روز های اخیر به دلیل احساس عدم اطمینان موجود در بازار نوسانات بسیاری را از خود نشان داد اما با این حال قیمت آن توانست یک افزایش نسبی را شاهد باشد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۰    
براساس فهرست جدید وب سایت فورچون 500، شرکت های آمازون و اپل پردرآمدترین و پرسودترین شرکت های جهان شدند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۵    
این روزها نام پابجی را از افراد در همه رنج های سنی، بسیار شنیده ایم، بازی ای رقابتی، اکشن، سراسر هیجان و البته شدیدا اعتیادآور
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۵    
در روز های گذشته با کاهش نسبی قیمت دلار و همچنین اونس طلا، سکه کاهشی شده و به ابتدای کانال 11 میلیون تومان بازگشت اما آینده قیمت ها در بازار طلا و دلار چه خواهد بود؟
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۵    
دو آزادکار ایران ظهر امروز (چهارشنبه) در مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو به مصاف رقبای روس می روند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۱:۲۵    
درباره نرخ واقعی دلار اختلاف نظر زیادی وجود دارد و انتظار مردم نیز از دولت جدید تحقق این نرخ واقعی است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به وضعیت کرونا در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه و همچنین شروط یک تعطیلی موثر برای مقابله با کرونا در پیک پنجم ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۰    
مسیحی گفت: آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری 31 مرداد است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های مخابراتی و ارتباطی گفت: همسو با افزایش نرخ دلار، قیمت تلفن همراه در بازار های داخلی افزایش یافته است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: مانند مراسم تنفیذ، برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری نیز به مدت دو ساعت و 30 دقیقه ممنوعیت پرواز در فرودگاه های تهران و اطراف پایتخت اعمال خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۸:۵۵    
طبق اعلام رئیس کمیته المپیک استرالیا بعضی از ورزشکاران این کشور قبل از ترک دهکده المپیک اقدام به شکستن تخت ها و وسایل اتاق های خود کردند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۸:۵۵    
نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در دومین مبارزه خود در المپیک توکیو مقابل نفر سوم جهان به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۸:۵۰    
نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در دومین مبارزه خود در المپیک توکیو مقابل نفر سوم جهان به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۸:۵۰    
دارنده مدال های طلای کشتی آزاد جهان و المپیک با کسب دومین پیروزی به مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو راه یافت.آزادکار شاخص آمریکا با کسب دومین برد قاطع راهی مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۸:۴۵    
دارنده مدال های طلای کشتی آزاد جهان و المپیک با کسب دومین پیروزی به مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو راه یافت.آزادکار شاخص آمریکا با کسب دومین برد قاطع راهی مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۸:۰۰    
طلا در حال حاضر شرایط پرنوسانی را شاهد بوده و در حال تجربه یک روند نزولی است اما با این حال برخی از عوامل موجود در بازار مانع از سقوط شدید قیمت طلا می شوند.