سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۲:۴۰Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 13 مهر 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 مهر 1401 طلا 2 مهر 1401 طلا 3 مهر 1401 طلا 4 مهر 1401 طلا 5 مهر 1401 طلا 6 مهر 1401 طلا 7 مهر 1401 طلا 8 مهر 1401 طلا 9 مهر 1401 طلا 10 مهر 1401 طلا 11 مهر 1401 طلا 12 مهر 1401 طلا 13 مهر 1401 طلا 14 مهر 1401 طلا 15 مهر 1401 طلا 16 مهر 1401 طلا 17 مهر 1401 طلا 18 مهر 1401 طلا 19 مهر 1401 طلا 20 مهر 1401 طلا 21 مهر 1401 طلا 22 مهر 1401 طلا 23 مهر 1401 طلا 24 مهر 1401 طلا 25 مهر 1401 طلا 26 مهر 1401 طلا 27 مهر 1401 طلا 28 مهر 1401 طلا 29 مهر 1401 طلا 30 مهر 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۲    
اسفناج و ماست را با هم ترکیب کنید و یک مخلوط عالی برای کاهش وزن درست کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۶    
مصرف کردن سیب زمینی در هر حالتی به هیچ وجه مناسب نیست، گاهی اوقات سیب زمینی ها بویی می دهند که مصرف آنها بیماری و خطراتی را برای فرد به همراه خواهد داشت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۵    
اصلاح نظام یارانه ها موجب شد تا برخی از کالاهای اساسی در بازار افزایش قیمت داشته باشند، در میان این اقلام روغن خوراکی هم از غافله عقب نماند و رشد قیمت قابل توجهی را تجربه کرد؛
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۴    
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور به مناسبت آغاز هفته فراجا عملکرد سالانه پلیس را تشریح کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۱    
یک متخصص زنان و زایمان با اشاره به شیوع بالای سرطان سینه در زنان، از همه بانوان خواست که با انجام یک معاینه فردی ماهانه نسبت به تشخیص زودهنگام این سرطان اقدام کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۶    
در حالی که حدود دو هفته از آغاز اعمال محدودیت های سنگین روی اینترنت می گذرد، آمار جست و جو و دانلود انواع برنامه فیلترشکن در گوگل رکورد جدیدی را ثبت کرده و بالاترین نرخ جست وجو را در میان تمامی ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۱    
ترکیه سفیر سوئد را در پی پخش یک برنامه تلویزیونی طنز درباره اردوغان، احضار کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۶    
ایران خودرو به تازگی 4 محصول خود را در قالب طرح فروش فوق العاده با قرعه کشی ویژه مهر 1401 به بازار عرضه کرد؛ اما خریداران محصولات ایران خودرو از این طرح فروش چقدر سود می کنند؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۵    
تصاویری نایاب و قدیمی از الناز شاکردوست در غسالخانه توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۰:۱۹    
طرح جدید فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا بدون قرعه کشی در مهر 1401 آغاز شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۷    
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری در پاسخ به اینکه محدودیت های اینترنت چه زمانی رفع می شود؟ گفت: تصمیم گیری درباره این موضوع با بنده نیست از وزیر کشور به عنوان رئیس شاک (شورای امنیت کشور) باید ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۳:۱۶    
برابوس 600 شاهکار یک پروژه هیجان انگیز بر مبنای مرسدس مایباخ S580 4Matic است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۹    
آنجلینا جولی در یک پرونده حقوقی ادعا کرده که برد پیت در جریان درگیری در سال 2016 به او و فرزندانشان آزار فیزیکی وارد کرده است، اتفاقی که در نهایت منجر به جدایی این زوج هالیوودی شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۲۵    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد از تعطیلی مدارس یزد فردا پنجشنبه در تمامی مقاطع تحصیلی خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی کاخ سفید، در واکنش به کاهش تولید بی سابقه اوپک پلاس، گفت، ایالات متحده باید کمتر به اوپک پلاس و تولیدکنندگان خارجی نفت وابسته باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۸    
رویترز یراساس نتایج یک نظرسنجی نوشت که سه چهارم آمریکایی ها معتقد هستند که واشنگتن باید مذاکرات با ایران بر سر برنامه هسته ای را ازسربگیرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رفتار مداخله آمیز و حمایت آشکار برخی دولت های غربی از اغتشاشات اخیر در ایران و تداوم رفتارهای تحریک آمیز آنان اثبات کرد که آنها هر زمان فرصتی ببینند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۲    
نماینده روسیه در مذاکرات وین از شروع مجدد مذاکرات وین خبر داده و گفته است از نیمه ماه نوامبر این مذاکرات از سر گرفته خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۹    
پارسا پیروزفر عکسی از شش سالگی اش منتشر کرد و نوشت: واپسین روزهای شهریور 57
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۶    
دبیرانجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: بنابر آمار از ابتدای سال تاکنون 800 هزار تن شکر وارد شده است چرا که عمده شکر در نیمه نخست سال مصرف می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۰    
تارنمای شبکه خبری سی ان ان نوشت: بدهی ملی آمریکا، همزمان با نرخ تورم بی سابقه، نرخ بالای بهره و افزایش بی ثباتی اقتصادی برای اولین بار از مرز 31 تریلیون دلار گذشت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۶:۰۱    
یک حفره در گوگل کروم کاربران را در معرض کلاهبرداران سایبری قرار می دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۵    
محمدباقر نمازی که به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت بود، امروز از کشور خارج شد و به عمان رفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۶    
زنان در زندگی مشترک با سیاست های زنانه می توانند از بروز برخی مشکلات جلوگیری کنند اما خانم ها با زدن حرف هایی که مردان دوست ندارند و آن ها را روانی می کند دچار ایجاد تنش در روابط شان می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۲    
پژو 405 صفرکیلومتر در بازار آزاد حدود 300 میلیون ارزش دارد. مدل دست دوم این محصول با چهار سال کارکرد 206 میلیون آگهی شده است
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۰    
پس از پدیده اینترنت ساعتی، حالا شاهد واتساپ ساعتی هستیم. این روش جدید فیلترینگ است که فقط در ایران اتفاق می افتد. اما ماجرا از چه قرار است؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۷    
در تماس تلفنی ورزای خارحه ایران و ایتالیا، آخرین تحولات مناسبات دوجانبه، مذاکره برای لغو تحریم ها، حوادث اخیر در کشورمان و سوء استفاده آشوبگران و اغتشاش گران و مداخلات خارجی در تحولات داخلی کشورمان ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۵    
رئیس جمهور با بیان این که مردم دنیا خاطرات بدی از دوره سلطه طلبی، یکجانبه گرایی و تجاوز به حقوق حقه ملت ها دارند گفت: عصر جدید ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۷    
عیسی زارع پور پس از حضور در کمیسیون تخصصی مجلس و ارائه توضیحات در جمع نمایندگان ، از مردم خواسته به پلتفرم های داخلی نگاه ویژه ای داشته باشند چرا که خیلی از این پلتفرم ها به مراتب بهتر از نمونه های ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۴    
رئیس جمهور روسیه قانونی را امضا کرد که به موجب آن 4 منطقه از شرق اوکراین به روسیه الحاق می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۴    
فرمانده ناوشکن جماران جمهوری اسلامی ایران از خنثی سازی مداوم حمله های دزدان دریایی علیه کشتی های کشورمان در آب های آزاد خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۴    
یک متخصص تغذیه گفت: کم کاری تیروئید به حالتی گفته می شود که بدن به اندازه کافی هورمون تیروئید تولید نمی کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۰    
پایگاه اطلاع رسانی العربیه در گزارشی به تحلیل خبری پرداخته است که ساعاتی است فضای مجازی را درگیر خود کرده؛ اینکه چرا نظر ایلان ماسک درباره توییتر عوض شد؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۴    
باستان شناسان از کشف یک مقبره باستانی 1300 ساله و متعلق به تمدن آند در پایتخت پرو خبر داده اند که گنجینه های باارزشی در آن دفن شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۲:۵۵    
تصاویر زیر معرکه گیری را در تهران قدیم نشان می دهد که برای جلب تماشاچیان با خرس کشتی می گیرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۵    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اعلام ضوابط اختصاصی حمل، خرید، فروش و نگهداری فلزات گران بها گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۹    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و هوای سرد به کشورو احتمال وقوع سیلاب ناگهانی و آب گرفتگی معابر توصیه های مهمی را برای کشاورزان ارائه کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۶    
در جریان رزمایش مشترک با آمریکا، یک موشک بالستیک کره جنوبی به دلیل اختلال در عملکرد پس از برخورد به یک پایگاه نظامی در شرق این کشور منفجر و موجب هراس و وحشت ساکنین منطقه شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۷    
روزنامه پلیتیکو به نقل از منابعی گزارش داد، سفرای اعضای اتحادیه اروپا بر سر هشتمین بسته تحریم ها علیه روسیه شامل اعمال سقف قیمتی بر نفت روسیه به توافق دست یافته اند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۷    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل 250 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۴    
کوالالامپور، پایتخت کشور مالزی بوده یکی از جاذبه های گردشگری در جنوب شرقی آسیا می باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۱    
سفیر انگلیس در تهران برای دومین بار ظرف دو هفته اخیر به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۹:۵۸    
دادگاهی در بلژیک ممنوعیت استرداد دیپلمات ایرانی شاغل در وین که از چهار سال پیش بر مبنای ادعاهای واهی بازداشت شده را لغو کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۹:۵۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد که این اتحادیه از تمامی ابزارهای موجود ازجمله تدابیر محدودکننده علیه ایران استفاده خواهد داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۹:۵۵    
در این تصویر زیبا 11 حیوان پنهان شده است؛ آنها را پیدا کنید؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۷    
خودروسازان می گویند از چند روز آینده شاهد توقف خط تولید چند خودرو پرفروش خواهیم بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۸    
شاید دانستن این که برخی لوازم خانگی رایج از سوی ناسا اختراع شده اند، برای شما نیز جالب باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۳    
افراد به احتمال زیاد زمانی به ایده های نبوغ آمیز می رسند که در حال انجام کارهای روزمره با کمترین نیاز به فکر هستند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: امروز تمام کارت خوان ها به پرونده مالیاتی متصل هستند و حساب تجاری محسوب می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۰    
بابک افقهی با بیان این که لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان بعد از تصویب در هیات دولت با قید دو فوریت به مجلس ارسال شد ...